Listing 1 - 10 of 59 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Dit is de boekversie van de populaire artikelenreeks 'De succestapes', die al een hele tijd in het magazine Vacature loopt.Voor de reeks 'De succestapes' gingen journalisten van Vacature op bezoek bij inspirerende ondernemers, en tekenden hun verhaal op. In dit boek zijn de 20 meest opmerkelijke interviews gebundeld: van Le Pain Quotidien tot Fratelli Rossetti en van Lavazza tot Kapaza.Bron : http://www.uitgeverijluster.be
Manufacturers. Managers --- Réussite professionnelle --- Succes in zaken --- Success in business --- Succès dans les affaires --- Succès en affaires --- Succès professionnel --- Zakendoen [Succes in ] --- Ondernemerschap --- Organisatieleer --- Organisatiemanagement --- Managers --- Ondernemen --- Managers. --- Ondernemen. --- Businessmen --- Portraits
Choose an application
Marianne JansDirect na de inhoudsopgave geeft de schrijver vier bladzijden met succesverhalen over deze methode. Gevolgd door een bericht aan de lezer en een speciale uitnodiging van de Miracle Morning-community. Op bladzijde 19 volgt de introductie en dan het eerste hoofdstuk. Vanuit eigen ervaring beschreven. Na een vreselijk ongeluk komt de persoonlijke ontwikkeling van de auteur in een stroomversnelling terecht. Door diverse tegenslagen ontwikkelt hij een inspirerend verhaal voor anderen en komt zo uiteindelijk bij zijn Miracle Morning-methode uit. In Amerika is dit zijn tweede bestseller. Hij beschrijft het ontstaan en verloop van deze methode in tien hoofdstukken en hoe de lezer deze kan toepassen. Elk hoofdstuk begint met twee uitspraken. Tot slot onder meer een conclusie, een essentiële bonus, een korte biografische schets en inspirerende uitspraken. Zeer vlot en herkenbaar geschreven. Volgens Elrod kan de lezer in dertig dagen de juiste mentaliteit ontwikkelen om een uur eerder op te staan en daarmee zijn leven succesvoller maken.© NBD Biblion
Levenskunst --- Zelfanalyse --- Zelfinstructiemethode --- productiviteit --- succes --- Psychology --- Personality development --- zelfsturing --- bewustzijn
Choose an application
Talloze organisaties zijn met Lean aan de slag gegaan. Ze geven aan dat ze goed in staat zijn het laaghangende fruit te plukken: verbeterworkshops zijn succesvol uitgevoerd, zichtbare verspillingen geëlimineerd. En in veel gevallen hebben ze kostenbesparingen gerealiseerd terwijl ze de klant sneller en beter kunnen helpen. Maar tegelijkertijd geven deze organisaties aan dat ze niet goed weten hoe ze verder moeten, hoe ze de grote besparingen moeten realiseren, laat staan dat ze precies weten hoe ze Lean moeten borgen in de organisatie. Het Handboek Lean Management helpt daarbij, het : ·biedt inzicht in de werking, de mogelijkheden en de onmogelijkheden van Lean-management in de praktijk; ·behandelt alle facetten van Lean: van gestandaardiseerd werken tot Lean-leiderschap; ·geeft op heldere wijze aan hoe je Lean Management winnend kunt inzetten; ·bevat onmisbare handvatten om Lean succesvol in te voeren in alle soorten organisaties in alle sectoren; ·biedt een praktisch overzicht van de belangrijkste concepten en modellen voor Lean. Organisaties waarvoor doelmatigheid en doeltreffendheid van belang is, vinden in het Handboek Lean Management alle handvatten voor het succesvol toepassen en borgen van Lean.Bron : http://www.academicservice.nl
Lean Lean --- Succès Succes --- Efficacité Efficiëntie --- Lean management --- Management --- Kwaliteitsbeleid --- Organisatiemanagement --- Leanmanagement --- Leanmanagement. --- Lean management. --- Lean Management. --- Lean
Choose an application
Organization theory --- Industrial psychology --- Carrièremanagement --- Leidinggeven --- Management --- Managementvaardigheden --- Succès Succes --- 159.92 --- 37.032 --- Persoonlijkheid en carriere --- Monograph --- Zelfontplooiing --- Leiderschap
Choose an application
Waarom is toch het zo moeilijk om je goede voornemens vol te houden? Je neemt je van alles voor ('ik drink doordeweeks geen wijn meer', 'ik pak vaker de fiets'), maar meestal verval je weer in je oude patronen. En telkens als je een goed voornemen in rook ziet opgaan,voel je je machtelozer. Hebben goede voornemens wel zin? Je houdt je er immers toch nooit aan.Caroline Arnold vroeg zich af waarom ze in haar werk haar voornemens wél uitvoerde, maar thuis niet. Zo kwam ze op het spoor van een methode die maakt dat je wel degelijk je gedrag kunt veranderen. Haar basisprincipe is dat je uit moet gaan van kleine, realistische stappen, die samen een groot verschil kunnen maken. Deze methode levert blijvend resultaat op. Stel jezelf niet langer teleur en begin klein met dit boek!Bron : http://www.businesscontact.nl
Change (Psychology) --- Changement (Psychologie) --- Maîtrise de soi --- Metabletica --- Metabletics --- Métablétique --- Self-control --- Self-discipline --- Self-mastery --- Succes --- Success --- Succès --- Verandering (Psychologie) --- Zelfbeheersing --- Managementvaardigheden --- Empowerment --- Tijdsbesteding --- Timemanagement
Choose an application
Om succesvol te innoveren moet je jezelf blijven en jezelf voortdurend opnieuw uitvinden. Dat lijkt lastig, maar elke organisatie heeft een verborgen reservoir aan innovatievermogen. Ontdek hoe je de natuurlijke nieuwsgierigheid, experimenteerdrift en ambitie uit je mensen kunt halen en inzetten.Innoveren kun je niet organiseren, innovatievermogen wel. Zo kun je creativiteit niet afdwingen, maar het is wel mogelijk om creatieve mensen te stimuleren om nieuwe ideeën te ontwikkelen en te delen met anderen. In dit boek kun je lezen hoe je een innoverende organisatie inricht. Iedereen kan innoveren is een verfrissend boek met overtuigende concepten, praktische tips en herkenbare voorbeelden waarmee je de volgende dag direct aan de slag kunt gaan. Het adagium van organisatieveranderaar Bart Stofberg is: als je ideeën wilt vermenigvuldigen, moet je ze delen. Daarom helpt hij als senior-adviseur bij Quint Wellington Redwood ondernemingen om mensen beter te laten samenwerken. Daarnaast geeft Bart presentaties en schrijft hij boeken en blogs over organiseren, veranderen en innoveren. Bron : http://www.bol.com
Choose an application
Bezieling en kwaliteit in organisaties is een pleidooi voor het scheppend vermogen in individuen en organisaties. Het gaat over de creërende mens in een creërende organisatie. Organisaties worden gezien als levende organismen met een taak zowel naar binnen als naar buiten, die vragen om een organische en respectvolle benadering gericht op gezonde groei.Intern betekend dat aandacht voor de relaties en verbindingen tussen mensen, afdelingen en niveaus; extern aandacht voor de relaties tussen de organisaties en haar doelgroepen (afnemers, opdrachtgevers, cliënten, belanghebbenden). Meerwaarde ontstaat wanneer mensen en organisatie zich gedragen als delen van een creatief geheel, hun energie bundelen en daarmee meer bereiken. Dit boek spreekt zowel managers aan die de bezieling en kwaliteit in hun organisatie willen verbeteren, als ook ieder ander die in de organisatie een rol speelt. Het ontwikkelen van kernkwaliteiten, het optimaliseren van bewuste en verantwoordelijke werkhoudingen, het creëren van het totaalproces, vergt immers de inzet van iedereen in de organisatie.Van dit zeer succesvolle boek zijn al vele tienduizenden exemplaren verkocht en in de dagelijkse praktijk toegepast, het beste bewijs voor de bijzondere kwaliteiten ervan. Voor deze nieuwe editie is het volledig herzien, geactualiseerd en uitgebreid. Bron : http : www.bol.com
Management --- Managementmodellen --- Kwaliteitszorg --- management --- personeelsbeleid --- gestion du personnel --- beleid, cultuur, gedrag, management, organisatie, strategie, succes --- Managementmodel
Choose an application
Steve Jobs was een visionaire en legendarische ondernemer. Zijn slogan 'Think different' is meer dan een marketingkreet, het is een manier van leven en werken. Maar je hoeft niet bij Apple te werken om van zijn voorbeeld te kunnen leren!De innovatieve aanpak van Jobs en Apple kan voor iedereen werken. In dit boek, een bestseller in de VS, onthult Carmine Gallo de zeven succesvolle principes die Steve Jobs toepaste in zijn eigen leven en werk. Gallo baseerde zich daarvoor op honderden interviews met Apple-medewerkers en op eigen onderzoek.Met dit boek leer je anders kijken naar je eigen verhaal, je visie - en ook naar je carrière, je klanten en je merk.Bron : http://www.bol.com
Breakthroughs [Technological ] --- Changements technologiques --- Creatief denken --- Creative thinking --- Développement technologique --- Innovaties [Technologische ] --- Innovations [Industrial ] --- Innovations [Technological ] --- Innovations industrielles --- Innovations techniques --- Innovations technologiques --- Mutations technologiques --- New products --- Nieuwe produkten --- Nieuwigheden [Technological ] --- Nouvelle technologie --- Nouvelles techniques --- Nouvelles technologies --- Pensée créatrice --- Produits nouveaux --- Progrès technique --- Réussite professionnelle --- Succes in zaken --- Success in business --- Succès dans les affaires --- Succès en affaires --- Succès professionnel --- Technical innovations --- Technological breakthroughs --- Technological change --- Technological innovations --- Technologies nouvelles --- Technologische innovaties --- Technologische nieuwigheden --- Zakendoen [Succes in ] --- Innovatie --- Veranderingsmanagement --- Creativiteit --- Managementvaardigheden --- Jobs, Steve --- Musiceren
Choose an application
Laat je inspireren door de Lean Startup!Het idee van de Lean Startup is uitgegroeid tot een wereldwijde beweging. Ondernemers en bedrijven ontwikkelen en lanceren er op succesvolle wijze nieuwe producten mee. De aanpak, waarin het Lean-denken wordt toegepast op het proces van innovatie, maakt het mogelijk de juiste dingen te meten, het product aan te passen en opnieuw te testen. Resultaat: je zult minder tijd en geld verspillen.In dit boek lees je alles over de principes en technieken van de Lean Startup. De methode is ontworpen om je te leren hoe je een startup opbouwt. Het biedt daarnaast manieren om een bedrijf met de grootst mogelijke snelheid op te schalen en te laten groeien.Bron : http://www.pearsoneducation.nl
innovaties --- Economic production --- lean --- innovatiemanagement --- ondernemingen --- oprichting (economie) --- Product strategy --- Innovatie ; ondernemingen --- Management --- Kwaliteitszorg ; ondernemingen --- ondernemerschap --- innovatie --- succes, verandering, change, succes, zelfontwikkeling --- Lean management --- Managementtechnieken --- Productinnovatie --- Productontwikkeling --- Innovatie --- Veranderingsmanagement --- Ondernemerschap --- Lean
Choose an application
What's the secret to sales success ? If you're like most business leaders, you'd say it's fundamentally about relationships-and you'd be wrong. The best salespeople don't just build relationships with customers. They challenge them. The need to understand what top-performing reps are doing that their average performing colleagues are not drove Matthew Dixon, Brent Adamson, and their colleagues at Corporate Executive Board to investigate the skills, behaviors, knowledge, and attitudes that matter most for high performance. And what they discovered may be the biggest shock to conventional sales wisdom in decades.Based on an exhaustive study of thousands of sales reps across multiple industries and geographies, The Challenger Sale argues that classic relationship building is a losing approach, especially when it comes to selling complex, large-scale business-to-business solutions. The authors' study found that every sales rep in the world falls into one of five distinct profiles, and while all of these types of reps can deliver average sales performance, only one-the Challenger- delivers consistently high performance.Instead of bludgeoning customers with endless facts and features about their company and products, Challengers approach customers with unique insights about how they can save or make money. They tailor their sales message to the customer's specific needs and objectives. Rather than acquiescing to the customer's every demand or objection, they are assertive, pushing back when necessary and taking control of the sale.The things that make Challengers unique are replicable and teachable to the average sales rep. Once you understand how to identify the Challengers in your organization, you can model their approach and embed it throughout your sales force. The authors explain how almost any average-performing rep, once equipped with the right tools, can successfully reframe customers' expectations and deliver a distinctive purchase experience that drives higher levels of customer loyalty and, ultimately, greater growth.Bron : http://www.amazon.com
Listing 1 - 10 of 59 | << page >> |
Sort by
|