Listing 1 - 10 of 238 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
A coherent story can make you better understood, believed in and trusted. So why is the business world only just discovering its power? There is not a culture on this earth that does not tell, exchange and enjoy stories. Story is simply effective communication, allowing humans to connect with one another about the things that matter. Former Oxford fellow in English Literature turned brand consultant, Robert Mighall, draws on the psychology, history and creative practice of storytelling to show how modern businesses can exploit its ancient power to move us. What the corporate world needs most, story does best: establish the human connections upon which trust is built. This book explains how. Bron : http://www.bol.com
Storytelling --- Communicatiemanagement --- Bedrijfscommunicatie --- Marketingstrategie --- Corporate communication --- Corporate image
Choose an application
Interne communicatie --- Communicatie --- Corporate communication
Choose an application
Corporate governance --- KMO --- Management --- België
Choose an application
Wat maakt een goede voorzitter ? Voorzitten is een kunde en dat kan je leren. In dit handboek staan de eigenschappen en vaardigheden beschreven die daarvoor nodig zijn. Het versnelt het ontwikkelen van de vereiste ervaring en inzichten. Het gaat in dit boek over het goed besturen van een organisatie en de centrale rol die de voorzitter daarin vervult. Als voorbeeld worden acht onderling zeer verschillende sectoren besproken, maar de lessen die daaruit volgen zijn ook daarbuiten van toepassing.Dit boek is niet alleen voor voorzitters, maar juist ook voor bestuurders en mede-toezichthouders. Samen zijn zij verantwoordelijk voor de kwaliteit van de voorzitter. Een goede voorzitter is nog geen garantie dat het goed gaat, maar met een slechte voorzitter gaat het zeker mis.Bron : http://www.managementboek.nl
Organisatiemanagement --- Bestuurder --- Corporate governance --- Bestuurskunde
Choose an application
Gebruik de kracht van verhalen om je ideeën tot leven te wekken en de wereld te veranderenStel: je hebt een goed idee, maar geen idee hoe je het de wereld in moet brengen. Voor je het weet breng je het om zeep door het te begraven in PowerPoints vol teksten, feiten, cijfers en argumenten, maar zo gortdroog en zielloos dat je er zelf al bijna niet meer in gelooft. Je kunt nog zo?n fantastisch idee hebben, zonder goed verhaal gaat het voor niemand leven.Dit boek helpt je jouw oorspronkelijke idee te herontdekken en het gloedvol tot leven te wekken met de kracht van storytelling: tot de verbeelding sprekende eigen verhalen, voorbeelden, analogieën en metaforen. Verteld op het podium, op video en online. Met de juiste boodschap in de juiste vorm, steeds afgestemd op jouw publiek.Bron : http://www.managementboek.nl
Storytelling --- Corporate communication --- Communicatie --- Presentaties --- Presentatie
Choose an application
Arbeidsmarktcommunicatie --- Interne communicatie --- Corporate communication --- Casestudy
Choose an application
Bedrijfsjournalistiek --- Bedrijfscommunicatie --- Corporate communication --- Nederland --- Journalistiek
Choose an application
Corporate governance --- Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen --- Management --- Gedragscode
Choose an application
Corporate governance --- KMO --- Vennootschapsrecht --- Vennootschap --- Wetgeving --- België
Choose an application
Communicatie --- Overheidscommunicatie --- Corporate communication --- Internet --- Externe communicatie
Listing 1 - 10 of 238 | << page >> |
Sort by
|