Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Een unieke, persoonlijke en eerlijke inkijk in een Vlaamse ondernemersfamilie. Rijkelijk geïllustreerd met uniek beeldmateriaal. Van het allereerste Vlaamse korset tot de frivole ontwerpen van Marie Jo anno 2011. Net na Wereldoorlog I richten Margaretha en Achiel Van de Velde een eenvoudig atelier op voor het maken van korsetten. Door de combinatie van keihard werken en geïnspireerd ondernemerschap is Van de Velde uitgegroeid tot een succesvol en beursgenoteerd Vlaams bedrijf. Vandaag is het o.a. met zijn merk Marie Jo een van de grootste spelers op de wereldmarkt.Bron : http://www.boekenbank.be
Van de Velde. --- mode --- ondergoed --- Manufacturing technologies --- Flanders --- Familiebedrijven --- Geschiedenis --- Merken --- Merkstrategieën --- Merkbeleid --- Casestudies --- Kledingsector --- Familiebedrijf --- Merk --- Merkstrategie --- Casestudy --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum
Choose an application
De emocode verwijst naar een "barcode" waarmee u toegang krijgt tot de consument. SusannePiët gaat o.m. in op het belang van het creëren van emotionele belevingen rondom producten en diensten.
Branding. --- Design. --- Experience economy. --- Identity. --- Applied marketing --- marketing --- Sociology --- Psychology --- trademarks --- 7.01 --- 659.1 --- Marketing ; communicatie ; emotieleer --- Beleveniseconomie ; identiteit ; vormgeving --- Merkenmaatschappij ; emotiemarkt ; sociale omvang --- Mediacultuur --- Management ; consumentisme --- Merken ; merkwaarde ; merk en ontwerp --- 658.89 --- 659.5 --- Beleveniseconomie --- Consumentengedrag --- Kunst ; theorie, filosofie, esthetica --- Publiciteit. Reclame --- Marketing --- Merken --- Branding --- Psychologie van de consument --- Verkoop --- Identiteit --- Grafische vormgeving --- Sociale psychologie --- Trends --- Merk --- Consumentenpsychologie --- Trend --- Financiewezen --- consumentengedrag
Choose an application
Merken --- Merken. --- Merknamen --- Nederlandse taal --- woordenboeken. --- etymologie --- eponiemen --- Product strategy --- merkimago --- merken --- Brand name products --- Business names --- #KVHA:Eponiemen. Woordenboeken. Nederlands --- 003.65 --- 803.93 (03) --- 003.65 Eigendomskenmerken. Kwaliteitsmerken --- Eigendomskenmerken. Kwaliteitsmerken --- Brands (Commerce) --- Firm names --- Trade names --- Names --- Trademarks --- Brand names --- Branded merchandise --- Merchandise, Branded --- Name brand products --- Commercial products --- Branding (Marketing) --- 803.93 (03) Nederlands. Nederlandse taalkunde--Naslagwerken. Referentiewerken --- Nederlands. Nederlandse taalkunde--Naslagwerken. Referentiewerken --- Dutch --- Marketing --- Branding --- Profiel en imago --- Ondernemingen --- Etymologie --- Woordenboeken --- Merk --- Profiel --- Onderneming --- Woordenboek --- Financiewezen --- Overheidsbeleid --- Imago
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|