Listing 1 - 10 of 13 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Het projectwerk-op-zich is niet nieuw. Wel nieuw in dit boek is het werken met probleemgericht projectonderwijs en met productgericht projectonderwijs. Onze maatschappij is gediend met dergelijke werkvormen. Samen werken, creatief zijn, kritisch oordelen, mondig zijn, zelfstandig kunnen werken, zich kunnen documenteren, problemen oplossen...zijn allemaal noodzakelijk te verwerven vaardigheden. Projectonderwijs leent zich daar uitstekend toe.
Projectonderwijs. --- Didactic strategies --- projectonderwijs --- #KVHB:Projectonderwijs --- 454.21 --- Freinetscholen --- Leren --- Praktijk --- Projectonderwijs --- Vakoverschrijdend werken --- Didactische werkvormen --- Probleemoplossend leren --- didactische werkvormen --- projecten --- (zie ook: Kwaliteitszorg) --- didactische werkvormen, geprogrammeerde instructie, groepswerk, projectonderwijs --- Didactische werkvorm
Choose an application
Didactics of the arts --- Manufacturing technologies --- Didactics of Kindergarten --- Didactics of primary education --- textiel --- Verftechnieken --- Drukken --- Textiel --- Batikken --- Linosneden --- Sjabloneren --- Zeefdruk --- Textiele werkvormen --- Schildertechnieken --- Druktechniek --- Batik --- Linosnede --- Textiele werkvorm --- Geschiedenis --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum --- Ecologie --- Drukdrager --- Kleding --- Ontwerpen --- Design
Choose an application
Immersieonderwijs is aan een spectaculaire opgang begonnen in de Franse Gemeenschap. Maar er heerst nog heel wat onzekerheid en er rijzen bezorgde vragen omtrent deze vorm van tweetalig onderwijs, zowel bij ouders als bij scholen. Wat zijn de voor- en nadelen van immersieonderwijs? Lopen immersieleerlingen achterstand op in hun moedertaal? Is immersie geen elitaire vorm van onderwijs? Wat is de rol van de ouders in het leerproces? Daarnaast is er - van de kant van de leerkrachten - een enorme behoefte aan een geëigende didactische aanpak en aan specifiek materiaal dat voor immersieklassen ontwikkeld is.
Immersion linguistique (enseignement des langues) --- Bilinguisme --- Enseignement bilingue --- Néerlandais (langue) --- Chez l'enfant --- 475.3 --- Immersie-onderwijs --- Meertaligheid (Tweetaligheid) --- Taalvaardigheid --- Vreemdetalenonderwijs --- Taalonderwijs; overige talen --- Enseignement bilingue. --- Chez l'enfant. --- Immersie --- Tweetalig onderwijs --- Didactische principes --- Didactische werkvormen --- België --- Didactisch principe --- Didactische werkvorm
Choose an application
Manuele expressie --- 471.45 --- 477.3 --- Basisonderwijs --- Beeldopvoeding --- Didactiek --- Handboek/cursus --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Textiel --- Textiele werkvormen --- plastische opvoeding --- didactiek lagere school --- schoolboeken --- textiel --- Beeldende opvoeding --- Handvaardigheid --- didactiek basisonderwijs - handvaardigheid, handwerken --- Schoolbooks - Didactic material --- Lager onderwijs --- Kunstgeschiedenis --- Textielkunst --- Nederland --- Lerarenopleiding --- Textiele werkvorm --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Literatuur
Choose an application
Knutselen met textiel rond volgende onderwerpen: naar school, wind, herfst, Halloween, Sint Maarten, Sinterklaas, winter, Kerstfeest, carnaval, lente, verjardag, Pasen, oranjefeest, moederdag, vaderdag, zomer, zee, feest, vriendschap, vakantie.
knutselen --- textiel --- Didactics of the arts --- Didactics of Kindergarten --- wol --- Didactics of primary education --- 624.9 --- 626.9 --- Handwerken (Naaien) --- Knutselen met textiel --- Textiel --- Feesten --- 030042.jpg --- Knutselen: textiel --- Handenarbeid - Knutselen; Meer dan één materiaal - Diversen --- Overige handwerken --- Textiele werkvormen --- Handwerk --- Textiele werkvorm
Choose an application
Textiele werkvormen ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Manuele expressie --- 477.3 ) * MANUELE EXPRESSIE - O.N. --- 471.45 --- 477.3 --- Basisonderwijs --- Beeldopvoeding --- Handboek/cursus --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Kunststoffen --- Materiaalsoorten --- Textiel --- Textiele werkvormen --- Verven --- schoolboeken --- textiel --- basisonderwijs --- leerboeken --- plastische opvoeding --- textiele werkvormen --- Beeldende opvoeding --- Handvaardigheid --- didactiek basisonderwijs - handvaardigheid, handwerken --- Schoolbooks - Didactic material --- Lager onderwijs --- Materialen --- Kleuteronderwijs --- 477.3 ) * MANUELE EXPRESSIE - O.N --- Textiele werkvorm --- Materiaal
Choose an application
Textiele werkvormen ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Manuele expressie --- 471.45 --- 477.3 --- Aarde --- Basisonderwijs --- Beeldopvoeding --- Borduren --- Handboek/cursus --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Kunststoffen --- Papier --- Reizen --- Textiel --- Textiele werkvormen --- schoolboeken --- textiel --- basisonderwijs --- leerboeken --- plastische opvoeding --- textiele werkvormen --- Beeldende opvoeding --- Handvaardigheid --- didactiek basisonderwijs - handvaardigheid, handwerken --- Schoolbooks - Didactic material --- Lager onderwijs --- Textuur --- Kleuteronderwijs --- Textiele werkvorm
Choose an application
Dit handboek toont op een duidelijke en praktijkgerichte manier hoe je als leerkracht en leesbevorderaar met kamishibai (verteltheater) aan de slag kan. Met tips over hoe je een persoonlijk verhaal in kamishibai-vorm kan omzetten. Geschikt voor leerkrachten kleuteronderwijs, lagere school en lerarenopleiding. Bevat ook bruikbare tips voor de lessen NT2 .
Kindergarten --- Children's literature. Juvenile literature --- voorlezen --- basisonderwijs --- leesbevordering --- vertellen --- Vertelkastje --- Vertellen --- Didactiek --- Leesbevordering --- Didactische werkvormen --- Voorlezen --- Basisonderwijs --- Nederlands als tweede taal --- Storytelling --- Kleuteronderwijs --- kamishibai --- prentenboeken --- Kamishibai --- 472.15 --- 471.41 --- Verteltheater --- Didactiek (Vakdidactiek) --- Vertelkastje(Kamishibai) --- Taal en verbale expressie --- PXL-Education 2017 --- kleuteronderwijs --- didactiek van de talen --- Kamishibai; Japanse vertelvorm --- Voorlezen. --- Didactische werkvorm --- NT2 --- Didactics of languages
Choose an application
Textiele werkvormen ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Textiele werkvormen --- Handvaardigheid --- Lager onderwijs --- Vormen --- Beeldopvoeding --- Kleuteronderwijs --- Manuele expressie --- 471.45 --- 477.3 --- Basisonderwijs --- Handboek/cursus --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Poppenspel --- Textiel --- Verkeer --- schoolboeken --- textiel --- Beeldende opvoeding --- didactiek basisonderwijs - handvaardigheid, handwerken --- Schoolbooks - Didactic material --- Textiele werkvorm --- Vorm (fysiek)
Choose an application
Textiele werkvormen ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Manuele expressie --- 477.3 ) * MANUELE EXPRESSIE - O.N. --- 471.45 --- 477.3 --- Basisonderwijs --- Beeldopvoeding --- Handboek/cursus --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Textiel --- Textiele werkvormen --- Touwen --- Veter --- Vliegers --- didactiek lagere school --- plastische opvoeding --- schoolboeken --- textiel --- basisonderwijs --- leerboeken --- textiele werkvormen --- Beeldende opvoeding --- Handvaardigheid --- didactiek basisonderwijs - handvaardigheid, handwerken --- Schoolbooks - Didactic material --- Lager onderwijs --- Vormen --- Kleuteronderwijs --- 477.3 ) * MANUELE EXPRESSIE - O.N --- Textiele werkvorm --- Vorm (fysiek)
Listing 1 - 10 of 13 | << page >> |
Sort by
|