Narrow your search

Library

DB (140)

KBR (93)

Arteveldehogeschool (92)

UCLL (84)

KU Leuven (83)

AP (78)

UAntwerpen (70)

UGent (66)

KDG (64)

Hogeschool West-Vlaanderen (63)

More...

Resource type

book (139)

audio (2)

digital (2)

film (1)

periodical (1)


Language

Dutch (127)

English (8)

Undetermined (3)

French (1)

Multiple languages (1)


Year
From To Submit

2023 (1)

2022 (1)

2021 (4)

2020 (5)

2019 (6)

More...
Listing 1 - 10 of 140 << page
of 14
>>
Sort by

Audio
Wat je vindt mag je houden : geweldloos communiceren als weg naar verbinding
Authors: --- ---
ISBN: 9789081572118 Publisher: Place of publication unknown Vine

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Android-smartphones voor dummies
Author:
ISBN: 9789045353715 Year: 2017 Publisher: Amersfoort BBNC uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Woorden die werken op de werkplek : een praktische gids voor effectieve communicatie
Authors: ---
ISBN: 9789082361308 Year: 2017 Publisher: Roermond Stichting Daimoon

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In de eerste 4 hoofdstukken legt de auteur Ike Lasater in heldere taal de 4 componenten uit van Geweldloze Communicatie en wat deze vorm van verbindende communicatie voor je persoonlijk kan betekenen. Door de tekst verspreidt staan voorbeelddialogen uit het bedrijfsleven waarin de voorvechter ('jij') met een 'baas', Karen en twee collega's, Maarten en Susanna, communiceert. Deze voorbeelddialogen bieden je praktische handvatten hoe je met de taal en de intenties van Geweldloze Communicatie in levensechte situatie kunt werken. In hoofdstuk 5 komen een aantal veel voorkomende problematische werkplekkwesties aanbod en worden uitvoerig toegelicht, inclusief &#13;*vijandbeelden over jezelf of anderen, &#13;*moeilijke gesprekken, &#13;*humor, *vooroordelen, &#13;*vergaderingen, &#13;*machtsverschillen, &#13;*roddel, *feedback en beoordelingen, &#13;*het schoonhouden van de werkplek, &#13;*niet nagekomen afspraken, &#13;*e-mail en &#13;*beëindiging van de arbeidsovereenkomst.&#13;&#13;


Book
Je iPad als mobiel kantoor : Slim (samen)werken, waar je ook bent
Author:
ISBN: 9789089653673 Year: 2017 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Weet je waarom efficiënter werken vaak niet lukt? Omdat we twee cruciale stappen overslaan: stoppen met papier en slim gebruikmaken van technologie. Daarvoor heb je een device nodig: de iPad. Want met een iPad werk je stukken efficiënter, hoef je minder of zelfs geen papier te gebruiken en beschik je altijd en overal over de juiste informatie. Maar dan moet je natuurlijk wel weten hoe je hem optimaal inzet. Deze volledig vernieuwde editie van Je iPad als mobiel kantoor belicht de strategische kant van het verhaal. Hoe organiseer je dat nu goed, werken met je iPad? Hoe start je en hoe bouw je het succesvol uit binnen je organisatie? Daarnaast is er oog voor de praktische kant. Je leest met welke apps je slimmer presenteert, notuleert, communiceert, stukken schrijft, taken bijhoudt, marketing en sales bedrijft. Kortom, een boek waarmee je het maximale uit je zakelijke iPad haalt!


Book
Infographics : the power of visual storytelling
Authors: --- ---
ISBN: 9781118314043 9781118420065 9781118421598 9781118431641 1118314042 9786613905031 1118420063 1118421590 1283592584 Year: 2012 Publisher: Hoboken, NJ : Wiley,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Transform your marketing efforts through the power of visual content In today's fast-paced environment, you must communicate your message in a concise and engaging way that sets it apart from the noise. Visual content - such as infographics and data visualization - can accomplish this. With DIY functionality, The Power of Infographics will teach you how to find stories in your data, and how to visually communicate and share them with your audience for maximum impact. The Power of Infographics will show you the vast potential to using the communication medium as a marketing tool by ...


Book
Digitale nieuwsbrieven : boordevol praktische tips om te scoren in de mailbox van je publiek
Author:
ISBN: 9782509032980 Year: 2018 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een digitale nieuwsbrief is onmisbaar in je communicatiestrategie om een duurzame band met je doelpubliek op te bouwen. Maar hoe zorg je ervoor dat je mailtjes gelezen worden? Aan de hand van een heleboel praktische tips, goede voorbeelden en getuigenissen inspireert Kristof D'hanens je in dit boek om van je digitale nieuwsbrief een succesverhaal te maken. Bron : http://www.politeia.be


Book
Verbindende communicatie : een handleiding
Author:
ISBN: 9782509032744 Year: 2018 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Zorgverleners komen vaak in contact met pijnlijke situaties, verwachtingen, afhankelijkheden en sterke emoties van zowel zorgvragers als hun omgeving. Het is een sector die om tactvolle communicatie en aandacht vraagt. En hoewel het woord "communicatie" afgeleid is van het Latijnse "communicare", wat "gemeenschappelijk maken" of "laten delen" betekent, is communicatie vandaag heel vaak éénrichtingsverkeer. In dit praktijkgerichte werkboek leer je meer over jezelf en over je manier van communiceren. Reflectie - oefeningen reiken je concrete situaties aan en leren je om je boodschap over te brengen zonder de andere te verpletteren, aan de kant te schuiven of te negeren. Die weg heet verbinding en dit werkboek maakt je wegwijs in de aanpak, mogelijkheden en toepasbaarheid.Bron: http://www.politeia.be/nl-be/book/trots-op-mijn-roots/16261.htm


Book
Laat ons zeggen dat het (de) shit wordt : communicatiestrategieën voor infrastructuur- en mobiliteitsprojecten
Author:
ISBN: 9782509035714 Year: 2019 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Veel communicatieprofessionals worstelen met projecten die iedereen belangrijk vindt, maar waar niemand last van wil ondervinden. Dat zijn de wegen, windmolens en dijken in de achtertuinen van het dichtbevolkte Vlaanderen en Nederland. Hoe communiceer je met de steeds lastigere burger? Ondertussen moet je samenwerken met aannemers, een politiek bestuurder wordt onrustig en iedereen in je organisatie heeft een idee over communicatie. Hoe ga je daar als communicatieprofessional op een positieve manier mee om? ?Laat ons zeggen dat het (de) shit wordt? staat vol communicatietips, herkenbare verhalen uit de projectpraktijk en communicatiestrategieën die voor iedereen toepasbaar zijn.Bron : http://www.politeia.be


Book
Unfolding spectatorship : Shifting political, ethical and intermedial positions
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789038225982 9038225989 Year: 2016 Volume: 10 Publisher: Ghent : Academia Press,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De positie van de toeschouwer is binnen het academische discours telkens weer anders geconcipieerd. Vergeleken met andere aspecten van het theaterwezen is het publiek grotendeels over het hoofd gezien binnen de theaterwetenschappen. Daar is pas recentelijk verandering in gebracht. Deze verzameling essays werpt een licht op hedendaagse ontwikkelingen binnen de filosofie, theater en performance studies met betrekking tot de positie van de toeschouwer.

Listing 1 - 10 of 140 << page
of 14
>>
Sort by