Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Contentmarketing is de snelst groeiende discipline in marketing. Met dank aan alle mogelijkheden om reclame te negeren of weg te klikken. Een nieuwe generatie marketeers snapt op hoofdlijnen hoe het werkt. Maar ontwikkel je nu een superieure contentstrategie? In dit boek gaat Aart Lensink, oprichter van het meest bekroonde contentmarketingbureau van Nederland, in op de vier belangrijkste pijlers van contentmarketing: strategie, contentproductie, distributie en conversie. Nieuwe ontwikkelingen komen uitgebreid aan bod. De opmars van campagnecontent, ofwel: hoe je op korte termijn succes boekt met contentmarketing. En de internationalisering van het contentvak. Waarom zelf ontwikkelen als je proven formats uit een ander land kunt halen?
Applied marketing --- marketingstrategie --- marketingcommunicatie --- content management (informatica)
Choose an application
Contentcreatie is een multidisciplinair vak geworden. Als online content- of communicatiespecialist wil je dáár scoren waar de (toekomstige) klanten van jouw organisatie zich bevinden. Daarom ben je dagelijks druk met het optimaliseren van websites, webshops en sociale media, het creëren van content die matcht met klantbehoeften. In woord, beeld en geluid. Haal jij het maximale uit je werk ? Dit Handboek Online Redactie geeft je houvast. Wie professioneel met online communicatie aan de slag is, ontwikkelt content die een bijdrage levert aan het realiseren van organisatiedoelen. Dit boek biedt handvaten voor het creëren en perfectioneren van content voor websites, sociale media, zoekmachines en conversie. Ook helpt het je bij het bouwen van een uitgekiende online strategie, een solide beheerorganisatie en een weloverwogen evaluatieplan. Het Handboek Online Redactie is een múst voor iedereen die meer wil halen uit online communicatie.- Voor copywriters, contentspecialisten, communicatieadviseurs en studenten communicatie.- De laatste ontwikkelingen in het vakgebied, getoetst in en vertaald naar de werkpraktijk.- De geactualiseerde en uitgebreide opvolger van de bestseller 'Handboek Webredactie'Het Handboek Online Redactie is de uitgebreide en volledig geactualiseerde opvolger van het Handboek webredactie. Van dit boek - van dezelfde auteurs ? werden meer dan 9.000 exemplaren verkocht. Bron : http://www.managementboek.nl
Mass communications --- Computer architecture. Operating systems --- websites --- online verwerking --- redacteurs --- schrijfvaardigheid --- teksten schrijven --- Websites --- Internet --- Communicatie --- Geschreven taal --- Schrijven --- Redactie --- Tekstsoorten --- Grafische vormgeving --- PXL-Media & Tourism 2020 --- communicatiemiddelen --- content management systemen --- online media --- Website --- Tekstsoort
Choose an application
Steeds meer merken en organisaties houden zich bezig met het ontwikkelen van content en het managen van community?s. Het aantal contentstrategen, contentmarketeers, socialmediamanagers en community managers neemt snel toe. Contentmarketing en community management leert studenten om met een praktische planmatige aanpak in te spelen op de marketing- en communicatie-uitdagingen van nu!Contentmarketing en community management is het eerste, complete studieboek waarin alle processen van contentmarketing en community management in een cyclus worden doorlopen. In deze ROEM-cyclus komen alle stappen in het proces aan bod, van het formuleren van contentdoelen tot en met het meten en optimaliseren van conversie. Aan iedere stap in deze cyclus is een apart hoofdstuk gewijd, waardoor het zeer overzichtelijk, toegankelijk en gebruiksvriendelijk is voor studenten.Aan de hand van vele praktijkvoorbeelden over aansprekende merken en organisaties, zoals Coca Cola, Ziggo, de Hartstichting, A.S.Adventure en Coolblue, wordt de theorie aan de praktijk gekoppeld. Studenten kunnen ook meteen zelf aan de slag door middel van het online materiaal op MyLab NL.DoelgroepDit boek is geschikt voor hbo- en universitaire opleidingen op het gebied van communicatie, marketing, media en journalistiek. Daarnaast is deze titel ook zeer geschikt voor studenten die een stageverslag of afstudeerscriptie moeten schrijven waarbij zij een content-, social media- of communityplan moeten schrijven. Ten slotte is deze titel geschikt voor iedereen die geïnteresseerd is of zich meer wil verdiepen in contentmarketing en community management.bron : http://www.pearson.nl
Marketing --- Content marketing --- Sociale media --- Marketingstrategieën --- Consumer behavior --- Market research --- Applied marketing --- content management (informatica) --- sociale media --- marketingstrategie --- Marketing : communicatiestrategieën --- Marketing : strategieën --- 658.8 --- PXL-Music 2018 --- muziekmanagement --- muziekmarketing --- contentmarketing --- communicatiemanagement --- Informatiemanagement --- Klantenservice --- ICT ; marketing --- Contentmarketing --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Marketing. --- informatiemanagement. --- klantenservice.
Choose an application
Marketeers hebben het niet onder de markt. Tussen de oude manier van denken over reclame en de mondige consument is een diepe kloof geslagen. Wakkere merken willen echter de knop omdraaien. De oplossing heet content marketing. Het maakt jou als marketeer tot een moderne uitgever die durft denken over de informatie die jouw doelgroep echt nodig heeft.Sterke content vertrekt vanuit de informatiebehoefte van de consument en werkt net daarom veel minder intrusief dan reclame. Dat valt in de smaak van de nieuwe kritische consument.Dit boek neemt de lezer mee door alle stappen om als organisatie content marketing te omarmen en structureel in te zetten.Bron : http://www.standaardboekhandel.be
beleid, creeeren, cultuur, flexibel, gedrag, management, organisatie, strategie, succes --- Content marketing --- Marketing --- PXL-Media & Tourism 2020 --- marketingcommunicatie --- marketingstrategie --- contentmarketing --- Content marketing. --- Consumer behavior --- Applied marketing --- content management (informatica) --- sociale media --- marketing --- Marketingstrategieën --- Merkstrategieën --- Marketingbeleid --- Marketingkanalen --- Marketingstrategie --- marketingbeleid --- Contentmarketing --- Merkstrategie --- Financiewezen --- Informatiemanagement --- Klantenservice
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|