Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|
Choose an application
Een succesvolle organisatie werkt voortdurend aan het verbeteren van haar interne communicatie. Als leidinggevende heeft u daarin een belangrijke rol: communicatief leiderschap benadrukt de voorbeeldfunctie die u als leidinggevende voor uw team hebt. Communicatieve leiders kunnen verschillende communicatiestijlen hanteren; zij delen relevante informatie tijdig met hun medewerkers, gaan het gesprek aan, horen wat er speelt in het team èn duiden met hun team wat er speelt in de organisatie en in de omgeving.Dit boek is voor leidinggevenden die willen excelleren in communiceren: als u beter communiceert, leidt dat tot significant betere prestaties van uw team en daarmee van uw organisatie. Het boek is een leidraad op weg naar een communicatieve organisatie: wat doet u, als u de interne communicatie wilt verbeteren?Deel 1 neemt u in vogelvlucht mee langs de belangrijkste pijlers van de communicatie in organisaties en leert u over communicatief leiderschap. Met hulp van de Tools in deel 2 werkt u vervolgens zelf aan communicatief leiderschap: de praktische handreikingen geven u als leidinggevende steun en inspiratie bij lastige communicatievraagstukken. Zo draagt u actief bij aan succesvolle communicatie in uw organisatie.Bron : http://www.managementboek.nl
Mass communications --- Leidinggeven --- Interne communicatie --- Bedrijfscommunicatie --- Personeelsmanagement --- Managementvaardigheden --- Teamwerk --- Communicatiemanagement --- Communicatieve vaardigheden --- Leiderschap
Choose an application
This introduction to intercultural communication in international business, international relations and other situations of cross-cultural contact features the following unique highlights: • It is rooted in history and anthropology, allowing the reader to situate intercultural issues in a wider humanistic framework. •It offers practical advice that will be directly helpful in concrete intercultural settings. • It goes through great lengths to warn against oversimplification and stereotyping, traps that are inherent in several publications in the field of intercultural publications. • It is critical: it does not shy away from critically discussing various theories and statements that are found in the literature in order to arrive at a balanced view of what we can learn from research in the field. • It encourages an open discussion of ethical issues related to multiculturalism and intercultural contact, also in the exercise section. • It includes a substantial set of exercises of various types which will allow the reader to develop their intercultural skills. • It blends into an online learning platform. • It makes a set of pedagogical aids available to instructors.
Massacommunicatie --- Pragmatiek --- Sociolinguïstiek --- Go International. --- International relations. --- Mass communications --- Pragmatics --- Sociolinguistics --- Cultuurverschillen --- Interculturele bedrijfscommunicatie --- interculturaliteit --- Sociology of minorities --- Go international.
Choose an application
Monica Wigman deelt in dit praktische handboek haar persoonlijke ervaringen als adviseur en als docent en workshopbegeleider. Ze laat de lezer zien welke communicatie past bij de diverse veranderstrategieën en ze houdt de communicatieprofessional scherp als het gaat om de eigen rol. Hoe betrek je betrokkenen, organiseer je het luistervermogen, ga je om met weerstand en verhoog je de kwaliteit van interactie ? Bijdragen van: Guido Rijnja, Nancy van der Vin, Cara Koesoemo Joedo, Frithjof de Haan, Cor Jansen, Corine van Impelen, Robin Janszen, Noëlle Aarts Met: - 8 topmodellen - voorbeelden uit de praktijk (overheid en bedrijfsleven) - de veranderradar - plangenerator - 10 gouden vragen in de analysefase Bron : http://www.boekenbank.be
veranderingsmanagement --- communicatiemanagement --- Organization theory --- Mass communications --- Verandering --- Management --- Veranderingsmanagement --- Personeelsmanagement --- Organisatieveranderingen --- 366.42 --- bedrijfscommunicatie --- verandercommunicatie --- communicatie --- Change strategie beleid cultuur verandering success gedrag communiceren --- Organisatieverandering
Choose an application
De laatste jaren neemt de belangstelling voor storytelling enorm toe. Waar schrijvers, theatermakers, cineasten, journalisten, game developers en communicatieprofessionals zich al langer bedienden van verhalende elementen, wordt storytelling nu succesvol door professionals in uiteenlopende branches en sectoren toegepast. De eerste editie van Storytelling voor professionals biedt je een goede basis voor storytelling.
Communicatie ; organisaties --- Marketingcommunicatie --- Fiction --- Pragmatics --- Literary rhetorics --- Mass communications --- storytelling --- bedrijfscommunicatie --- sociale media --- Storytelling --- Marketing --- marketingcommunicatie --- Verhalen vertellen --- Marketing : communicatiestrategieën --- 658.8 --- PXL-Central Office 2019 --- mondelinge communicatie --- presenteren --- Museology --- communication [function] --- audiences
Choose an application
Je wilt teksten schrijven die raak schieten en waar je lezers hebberig van worden. Teksten die ervoor zorgen dat ze in actie komen: een aankoop doen, een offerte opvragen, iets downloaden of inschrijven voor een nieuwsbrief. Maar het lukt je niet om die wervende woorden op papier te krijgen, laat staan om er onderscheidend in te zijn. Geen zorgen, want dit is makkelijker dan je denkt!In dit praktische boek leer je de ins & outs van vlot en wervend schrijven. Ontdek hoe je je lezers enthousiast krijgt, verrassende invalshoeken bedenkt en teksten maakt die online goed vindbaar zijn. Je krijgt antwoord op vragen als: hoe krijg je de aandacht? Hoe houd je die vast ? Hoe verleid je je lezers met jouw aanbod, ook als zij de tekst op hun iPhone bekijken of haastig door je website klikken ?Je krijgt een mix geserveerd van oude, effectieve schrijfwetten en de frisse kneepjes van online copywriting. Met de succesformules in dit boek behoren jouw schrijfzorgen tot het verleden. Laat je inspireren en schrijf vanaf nu teksten die doen wat ze moeten doen: je doelgroep overtuigen en in beweging brengen. Verleid je lezer online is de compleet geactualiseerde herdruk van de bestseller Commercieel en creatief schrijven.Bron : http://www.managementboek.nl
e-mail --- handelscorrespondentie --- Office management --- schriftelijke communicatie --- Dutch language --- zakentaal --- Mass communications --- Bureauorganisatie --- Massacommunicatie --- Nederlandse taalkunde --- Schrijven --- Copywriting --- Marketingcommunicatie --- Cybermarketing --- Creativiteit --- Beïnvloeding --- Tekstschrijven --- Sociale media --- Bedrijfscommunicatie --- Communicatieve vaardigheden --- schrijven --- Musiceren --- Onlinemarketing
Choose an application
Dit is een naslagwerk over de Nederlandse taal en taalkunde: een referentiewerk voor het secundair en hoger onderwijs en een praktisch werkinstrument voor alle kritische taalgebruikers. (Bron: covertekst)
Dutch language --- Néerlandais (Langue) --- Grammar --- Grammaire --- taalkunde --- Nederlands --- 803.93 --- 801 --- Academic collection --- taal --- (03)8 --- bedrijfscommunicatie (zakelijke communicatie) --- klankleer --- schriftelijke communicatie --- spelling --- spraakkunst (grammatica) --- stijlleer --- taalgebruik --- woordenschat --- * 837.1 --- Grammatica --- Klankleer --- Morfologie --- Semantiek --- Spelling --- Stijl --- Woord --- Nederlands: handboek --- 803.93 Nederlands. Nederlandse taalkunde --- Nederlands. Nederlandse taalkunde --- 8 --- Algemene taalwetenschap. Filologie --- Taalkundige naslagwerken --- (zie ook: zinsontleding) --- 801 Taalkunde. Filologie --- Taalkunde. Filologie --- 801 Philology --- Philology --- Taalkunde
Choose an application
Managers, verkoopdirecteurs en andere professionals hebben het ongetwijfeld al ondervonden: het is dikwijls een echte uitdaging om taalbarrières te overbruggen en zo duurzame zakenrelaties op te bouwen.Natuurlijk bent u op school, bij een cursus of als autodidact al in contact gekomen met vreemde talen. Maar kunt u zich hiermee redden in typische situaties van het professionele leven?Dankzij deze visuele gids versterkt u de courante woordenschat die te weinig aan bod kwam in algemene lessen. Zo voelt u zich meer op uw gemak in het bedrijfsleven, op hotel of in het restaurant en kunt u efficiënter zakenrelaties onderhouden. Dit praktische boekje kwam tot stand dankzij de samenwerking van verschillende uitgeverijen en vormt een nuttige gids in het professionele leven.Bron : http://bussinessandeconomics.diekeure.be
81'27 --- taalgebruik --- Picture dictionaries [French ] --- French language --- Business French --- Problems, exercises, etc. --- Picture dictionaries [English ] --- English language --- Business English --- Picture dictionaries [Dutch ] --- Dutch language --- Business Dutch --- Communication Communicatie --- Communication (langue française) Communicatie (Franse taal) --- Communication (langue néerlandaise) Communicatie (Nederlandse taal) --- Communication (langue anglaise) Communicatie (Engelse taal) --- Vocabulaire Woordenschat --- Zakelijke communicatie --- Nederlands --- Frans --- Engels --- Woordenschat --- Interculturele communicatie --- Bedrijfscommunicatie --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Schrijven --- Tekst --- Labour market --- Adult education. Lifelong learning
Choose an application
Volledig herwerkte versie van het succesboek over coaching.Eenvoud en diepgang: daarmee laat de nieuwe van dit succesboek over coaching zich het beste samenvatten. Jef Clement beschrijft een werkmodel voor coaching met een heldere systematiek en structuur. Terzelfdertijd doet de aanpak ook beroep op de inzet van de coach als mens.Vaardigheden die concreet worden beschreven, zijn: belangstellend exploreren, bekrachtigen, betrokken confronteren, uitdagen, inspireren, ruimte geven, ontspannen en met humor toelaten ...Deze vaardigheden zijn uitdagend en bevrijdend voor degene die gecoacht wordt.Bron : http://www.lannoo.be
genre-thema"">
Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|