Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek bevat vier hoofdstukken: twee met de blik op maatschappelijke ontwikkelingen, twee met de blik op onderwijskundig-didactische uitdagingen. In het maatschappelijk georiënteerde luik wordt aangegeven hoe de gelijkheidsgedachte de voorbije twee eeuwen in drie grote golfbewegingen onze samenleving en de school heeft beïnvloed. Dat loopt uit op een omschrijving van wat positief omgaan met verschillen in de leeromgeving is. Het tweede luik heeft vooral een onderwijskundig-didactische oriëntatie. In de eerste plaats worden de onderwijskundige uitdagingen rond omgaan met verschillen of gedifferentieerd werken op school en in de klas in kaart gebracht.
Secondary education --- diversiteitsbeleid --- Didactics --- gedifferentiëerd onderwijs --- middenscholen --- 720 Onderwijs --- #KVHB:Middenscholen --- #KVHB:Onderwijspsychologie --- #KVHB:Secundair onderwijs --- 484.23 --- Differentiatie --- Gelijkekansenbeleid --- Leeromgevingen --- Middenscholen --- 454 --- Handboek/cursus --- differentiatie : gelijke kansenonderwijs (ler) --- Gelijke onderwijskansen --- Leeromgeving --- Secundair onderwijs --- 060320.jpg --- Differentiatie: secundair onderwijs --- Didactische principes --- Middenstand --- 1e graad secundair onderwijs --- Provincie West-Vlaanderen --- Didactics. --- Secondary education. --- diversiteitsbeleid. --- gedifferentiëerd onderwijs. --- middenscholen.
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|