Listing 1 - 10 of 15 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Omgaan met event disruptie : handvatten voor online en hybride eventmanagement
Author:
ISBN: 9789462157163 Year: 2020 Publisher: Alphen aan den Rijn Vakmedianet

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De wereld staat op zijn kop. De gevolgen van het coronavirus zijn wereldwijd groot, maar voor de realisatie van evenementen zijn ze gigantisch. Live-ontmoetingen kunnen voorlopig niet plaatsvinden op de manier zoals we die gewend waren. En dat terwijl de behoefte aan kennisdeling, contact, relatiebinding, netwerken en beleving enorm is.Maar ook als we weer ?mogen?, is het nog maar de vraag in welke mate en in welke vormen we impactvolle belevenissen weer ?on site? gaan realiseren. Online en hybride events veroveren nu een plek die nooit meer volledig zal worden ingeleverd.En dat is ?even? schakelen. De Event Disruptie is compleet. Nieuwe vaardigheden, kennis en creativiteit zijn nodig om impactvol te organiseren binnen het ?nieuwe normaal?.Dit boekje geeft je inzicht in de mogelijkheden, aandachtspunten en voor- en nadelen van online en hybride events. Het helpt je de juiste online werkvorm en het juiste platform te kiezen en het programma energiek, dynamisch en interactief op te tuigen.Lenny Klaassen organiseert vanuit haar eventbureau Effectivents al 20 jaar bedrijfsevenementen en is trainer in eventmanagement. Zowel de events als de trainingen zijn sinds het tweede kwartaal van 2020 volledig in de Event Disruptie meegegaan. Haar visie: wie gebaande paden durft te verlaten en creativiteit en innovatie durft te omarmen, zal zien dat online en hybride varianten ook hele mooie kansen brengen. In dit boekje lees je er meer over. https://www.standaardboekhandel.be/p/omgaan-met-event-disruptie-9789462157163


Book
Het PR-plan : perceptiemanagement door positionering, promotie en publiciteit.
Author:
ISBN: 9013030351 Year: 2005 Publisher: [Deventer] Kluwer.

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

PR is in Nederland een jong vak, een jonge studie en een opkomende manier van denken. Steeds meer mensen ontdekken dat PR een krachtig instrument is om een onderwerp op een constructieve manier onder de aandacht te brengen, om naamsbekendheid te vergroten of perceptie te managen. Dat onderwerp kan een persoon, een product, een visie of een organisatie zijn. Tegelijk is er in Nederland, zeker in vergelijking met Engeland en Amerika, schaarste aan kennis en ervaring om PR daadwerkelijk vorm te geven.

Public relations and communication management in Europe : a nation-by-nation introduction to public relations theory and practice
Authors: ---
ISBN: 3110176114 3110176122 3119167983 9786612193750 1282193759 3110197197 9783110197198 9783110176117 9783110176124 9781282193758 6612193751 Year: 2004 Publisher: Berlin Mouton de Gruyter


Book
Basisboek marketingcommunicatie
Authors: --- ---
ISBN: 9789046905227 9789046966402 9046966402 9046905225 Year: 2016 Publisher: Bussum Coutinho

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek gaat over de marketingcommunicatie van het bedrijf naar zijn klanten. Aan de orde komen reclame, sales promotions, interactiemarketing (nieuw in deze druk), persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en sponsoring. Met aandacht voor het marketingcommunicatieplan, consumentengedrag, mediaplanning en kosten van marketingcommunicatiemiddelen. Bevat voorbeelden en illustraties. Bevat tevens online studiemateriaal dat gedurende achttien maanden geraadpleegd kan worden; het boek bevat daarvoor een toegangscode. Beide auteurs hebben veel ervaring in het vakgebied. De ene auteur is docente marketing aan de Haagse Hogeschool en de andere auteur is strateeg bij Stroom Mediacommunicatie. Het boek is bedoeld voor studenten aan hbo-opleidingen op het gebied van marketing en communicatie en geeft een goed overzicht van alle basisbegrippen van marketingcommunicatie. © NBD Biblion


Book
Public Relations Research : European and International Perspectives and Innovations
Authors: --- ---
ISBN: 9783531156026 9783531909189 3531156020 3531199617 3531909185 Year: 2008 Publisher: Wiesbaden : VS Verlag für Sozialwissenschaften : Imprint: VS Verlag für Sozialwissenschaften,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

This volume is a major contribution to the trans-national debate on public relations research and communication management. It presents dominant concepts and findings from the scientific community in Germany in English language. At the same time, the compilation contains a selection of the most influential and relevant approaches from European and international researchers. Editors and contributors are renowned academics from all over the world. This books honours Guenter Bentele, one of the international spearheads of public relations research, and gives academics, students and communication managers a focussed insight into the field.

Gaining influence in public relations : the role of resistance in practice
Authors: ---
ISBN: 1135605300 1135605319 1282375539 9786612375538 1410616975 9781410616975 0805852921 080585293X 9781135605261 9781135605308 9781135605315 9780805852929 9780805852936 Year: 2006 Publisher: Mahwah, N.J. : Lawrence Erlbaum Publishers,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Gaining Influence in Public Relations explores how professionals can increase their influence in practice to help their organizations achieve success. This provocative book explores the largely uncharted territories of power, resistance, dissent, and activism in public relations, arguing that practitioners can increase their power and social legitimacy by developing and using a wider range of influence resources, strategies, and tactics. Authors Bruce K. Berger and Bryan H. Reber talked with hundreds of practitioners, analyzed original survey data, and examined a detailed case study to

Public relations theory II.
Authors: ---
ISBN: 0805833846 0805833854 1135216886 1135216878 9786612170171 1282170171 0203873394 Year: 2006 Publisher: Mahwah Erlbaum

Listing 1 - 10 of 15 << page
of 2
>>
Sort by