Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
De wereld staat op zijn kop. De gevolgen van het coronavirus zijn wereldwijd groot, maar voor de realisatie van evenementen zijn ze gigantisch. Live-ontmoetingen kunnen voorlopig niet plaatsvinden op de manier zoals we die gewend waren. En dat terwijl de behoefte aan kennisdeling, contact, relatiebinding, netwerken en beleving enorm is.Maar ook als we weer ?mogen?, is het nog maar de vraag in welke mate en in welke vormen we impactvolle belevenissen weer ?on site? gaan realiseren. Online en hybride events veroveren nu een plek die nooit meer volledig zal worden ingeleverd.En dat is ?even? schakelen. De Event Disruptie is compleet. Nieuwe vaardigheden, kennis en creativiteit zijn nodig om impactvol te organiseren binnen het ?nieuwe normaal?.Dit boekje geeft je inzicht in de mogelijkheden, aandachtspunten en voor- en nadelen van online en hybride events. Het helpt je de juiste online werkvorm en het juiste platform te kiezen en het programma energiek, dynamisch en interactief op te tuigen.Lenny Klaassen organiseert vanuit haar eventbureau Effectivents al 20 jaar bedrijfsevenementen en is trainer in eventmanagement. Zowel de events als de trainingen zijn sinds het tweede kwartaal van 2020 volledig in de Event Disruptie meegegaan. Haar visie: wie gebaande paden durft te verlaten en creativiteit en innovatie durft te omarmen, zal zien dat online en hybride varianten ook hele mooie kansen brengen. In dit boekje lees je er meer over. https://www.standaardboekhandel.be/p/omgaan-met-event-disruptie-9789462157163
Planning (firm) --- evenementen --- evenementen marketing --- projectmanagement --- Eventmanagement --- Evenementen --- COVID-19 --- management --- event --- energie --- Evenementen ; organisatie --- Evenement --- 659.4 --- 659.4 Public relations (PR) --- Public relations (PR)
Choose an application
PR is in Nederland een jong vak, een jonge studie en een opkomende manier van denken. Steeds meer mensen ontdekken dat PR een krachtig instrument is om een onderwerp op een constructieve manier onder de aandacht te brengen, om naamsbekendheid te vergroten of perceptie te managen. Dat onderwerp kan een persoon, een product, een visie of een organisatie zijn. Tegelijk is er in Nederland, zeker in vergelijking met Engeland en Amerika, schaarste aan kennis en ervaring om PR daadwerkelijk vorm te geven.
Public relations. --- reclame --- PR (public relations) --- waarneming --- Advertising. Public relations --- Management --- Communicatie --- Public relations --- Positionering --- Effectieve public relations --- Crisis public relations --- Planning --- #KVHA:Reclame --- #KVHA:Public relations --- 659.4 --- PR --- Nederland --- 091 --- promotie --- publiciteit --- public relations --- 331.1 --- 659 --- 659.4 Public relations (PR) --- Public relations (PR)
Choose an application
PR (public relations) --- Advertising. Public relations --- Public relations --- #SBIB:309H252 --- 091 --- PR --- Externe communicatie (incl. public relations) --- public relations --- Mediarelaties --- Interne communicatie --- Issue management --- Crisis public relations --- Public Affairs --- Financiële public relations --- Marketingcommunicatie --- Sponsoring (alle aspecten) --- Techniek --- Theorieën --- Public relationstheorieën --- Public relationstechnieken --- Public relations. --- Business --- Industries --- PR (Public relations) --- Advertising --- Industrial publicity --- Mass media and business --- Propaganda --- Publicity
Choose an application
The book challenges the notion that public relations in Europe is no more than a copy of the Anglo-American approach.
Public relations --- PR (public relations) --- Advertising. Public relations --- communicatiemanagement --- Mass communications --- Europe --- Communicatiemanagement --- Communicatie --- Business --- Industries --- PR (Public relations) --- Advertising --- Industrial publicity --- Mass media and business --- Propaganda --- Publicity --- Cross-cultural studies --- #SBIB:044.AANKOOP --- #SBIB:309H252 --- Externe communicatie (incl. public relations) --- 366.42 --- communicatie --- Europa --- PR --- public relations --- Internationale public relations --- Geschiedenis --- E-books --- Crisis --- Cultuur --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum --- Public relations - Cross-cultural studies --- Public relations - Europe
Choose an application
Public relations --- Encyclopedias --- 659.4 --- 659.4 Public relations (PR) --- Public relations (PR) --- Business --- Industries --- PR (Public relations) --- Advertising --- Industrial publicity --- Mass media and business --- Propaganda --- Publicity --- Crisiscommunicatie --- Crisismanagement --- Internet --- Ethiek --- Geschiedenis --- Vaktaal --- Management --- Media --- Nieuws --- Organisaties --- Woordenboeken --- Theorieën --- Public relationstheorieën --- Organisatiemanagement --- Public relations-ethiek --- Managementethiek --- Vakjargon --- Organisatie --- Woordenboek --- Theorie --- Ondernemingsethiek --- Godsdienst --- Sport --- Duurzaamheid --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Atlas --- Museum --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Verpleegkunde --- Verplegingswetenschap --- Drank --- Gezondheid --- Volwassene
Choose an application
Dit boek gaat over de marketingcommunicatie van het bedrijf naar zijn klanten. Aan de orde komen reclame, sales promotions, interactiemarketing (nieuw in deze druk), persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en sponsoring. Met aandacht voor het marketingcommunicatieplan, consumentengedrag, mediaplanning en kosten van marketingcommunicatiemiddelen. Bevat voorbeelden en illustraties. Bevat tevens online studiemateriaal dat gedurende achttien maanden geraadpleegd kan worden; het boek bevat daarvoor een toegangscode. Beide auteurs hebben veel ervaring in het vakgebied. De ene auteur is docente marketing aan de Haagse Hogeschool en de andere auteur is strateeg bij Stroom Mediacommunicatie. Het boek is bedoeld voor studenten aan hbo-opleidingen op het gebied van marketing en communicatie en geeft een goed overzicht van alle basisbegrippen van marketingcommunicatie. © NBD Biblion
Applied marketing --- Mass communications --- merken --- PR (public relations) --- internationale communicatie --- marketingcommunicatie --- reclame --- verkoop --- sponsoring --- Marketingcommunicatie --- Bachelor in het office management --- Marketingcommunicatie. --- Marketing : communicatiestrategieën --- 658.8 --- 369.1 --- Marketing
Choose an application
This volume is a major contribution to the trans-national debate on public relations research and communication management. It presents dominant concepts and findings from the scientific community in Germany in English language. At the same time, the compilation contains a selection of the most influential and relevant approaches from European and international researchers. Editors and contributors are renowned academics from all over the world. This books honours Guenter Bentele, one of the international spearheads of public relations research, and gives academics, students and communication managers a focussed insight into the field.
PR (public relations) --- Advertising. Public relations --- Social Sciences, general. --- Sociology. --- Sociologie --- Public relations -- Research. --- Public relations. --- Research. --- Social Sciences --- Sociology --- Public relations --- Social theory --- Business --- Industries --- PR (Public relations) --- Social sciences. --- Communication. --- Social Sciences. --- Communication Studies. --- Advertising --- Industrial publicity --- Mass media and business --- Propaganda --- Publicity --- Social sciences --- Communication, Primitive --- Mass communication --- Behavioral sciences --- Human sciences --- Sciences, Social --- Social science --- Social studies --- Civilization
Choose an application
Gaining Influence in Public Relations explores how professionals can increase their influence in practice to help their organizations achieve success. This provocative book explores the largely uncharted territories of power, resistance, dissent, and activism in public relations, arguing that practitioners can increase their power and social legitimacy by developing and using a wider range of influence resources, strategies, and tactics. Authors Bruce K. Berger and Bryan H. Reber talked with hundreds of practitioners, analyzed original survey data, and examined a detailed case study to
Public relations. --- Power (Social sciences) --- Empowerment (Social sciences) --- Political power --- Exchange theory (Sociology) --- Political science --- Social sciences --- Sociology --- Consensus (Social sciences) --- Business --- Industries --- PR (Public relations) --- Advertising --- Industrial publicity --- Mass media and business --- Propaganda --- Publicity --- Public relations
Choose an application
Applied marketing --- Advertising. Public relations --- marketing --- reclamecampagnes --- marketingstrategie --- marketingcommunicatie --- reclame --- communicatiestrategie --- evenementen marketing --- communicatiemanagement --- Mass communications --- Marketing --- Marketingcommunicatie --- 658.8 --- PR --- promoties --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- marketing, verkoop, distributie --- Reclame --- Sponsoring (alle aspecten) --- Communicatie --- Public relations --- Direct marketing --- Reclameplanning --- Media --- Onderzoek --- Reclame-onderzoek --- Media-onderzoek --- Communicatie-onderzoek --- Evenementenmarketing --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- PR. --- communicatiestrategie. --- promoties. --- reclame. --- Marketing, verkoop, distributie. --- Marketing. Sales. Selling. Distribution. --- public relations --- PXL-Business 2016
Choose an application
Advertising. Public relations --- Public relations --- Public Affairs --- Crisismanagement --- Verantwoord ondernemen --- Theorieën --- Trends --- Public relationstheorieën --- #SBIB:309H252 --- Business --- Industries --- PR (Public relations) --- Advertising --- Industrial publicity --- Mass media and business --- Propaganda --- Publicity --- Externe communicatie (incl. public relations) --- Lobbying --- Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen --- Theorie --- Trend --- Verpleegkunde --- Verplegingswetenschap
Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|