Listing 1 - 3 of 3
Sort by

Book
In een flits herkend ? : effectiviteit tekst en beeld buitenreclameposters
Authors: ---
ISBN: 907680219X Year: 2005 Publisher: Amsterdam SWOCC : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Buitenreclame is niet langer uit het straatbeeld weg te denken. Onderweg van huis naar werk, in de file en op het station. Dagelijks worden we continu geconfronteerd met een grote stroom reclame-uitingen die in een flits passeren. Steeds meer aanbieders vechten met steeds meer verschillende middelen om onze aandacht. Deze ontwikkeling, in combinatie met de vluchtige aard van het medium buitenreclame, maakt de creatieve invulling van buitenreclameposters in toenemende mate belangrijk. Over de succes- en faalfactoren van de inhoud en vormgeving van buitenreclame is op wetenschappelijk gebied en nog relatief weinig bekend. Hoe belangrijk is bijvoorbeeld het gebruik van beelden? Wanneer kun je beter veel of weinig tekst gebruiken? En wat is nu eigenlijk de beste plaats voor het logo? Onderzoek waarin elementen van buitenreclameposters worden gekoppeld aan effectiviteit is tot op heden nauwelijks gedaan. SWOCC brengt hier met de publicatie ‘In een flits herkend?' verandering in.


Book
Europa in euforie : de tijd van de wereldtentoonstellingen, 1851-1913 : tentoonstelling : Brussel, Koninklijke Musea voor Kunst en Geschiedenis, van 25 oktober 2001 tot 25 maart 2002 : catalogi
Authors: ---
ISBN: 2930236175 2804139875 Year: 2001 Publisher: Brussel Brussel Tempora De Boeck

Mucha : le triomphe du modern style
Author:
ISBN: 2879390478 9782879390475 Year: 1992 Publisher: Paris : Terrail,

Listing 1 - 3 of 3
Sort by