Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Buitenreclame is niet langer uit het straatbeeld weg te denken. Onderweg van huis naar werk, in de file en op het station. Dagelijks worden we continu geconfronteerd met een grote stroom reclame-uitingen die in een flits passeren. Steeds meer aanbieders vechten met steeds meer verschillende middelen om onze aandacht. Deze ontwikkeling, in combinatie met de vluchtige aard van het medium buitenreclame, maakt de creatieve invulling van buitenreclameposters in toenemende mate belangrijk. Over de succes- en faalfactoren van de inhoud en vormgeving van buitenreclame is op wetenschappelijk gebied en nog relatief weinig bekend. Hoe belangrijk is bijvoorbeeld het gebruik van beelden? Wanneer kun je beter veel of weinig tekst gebruiken? En wat is nu eigenlijk de beste plaats voor het logo? Onderzoek waarin elementen van buitenreclameposters worden gekoppeld aan effectiviteit is tot op heden nauwelijks gedaan. SWOCC brengt hier met de publicatie ‘In een flits herkend?' verandering in.
Reclame --- Buitenreclame. --- SWOCC --- Marketing --- Buitenreclame --- Beeldcommunicatie --- Wetenschappelijk onderzoek --- Affichage --- Effectiviteit --- Reclame-effectiviteit --- #SBIB:309H2811 --- #SBIB:309H250 --- Reclame: bedrijfseconomische aspecten, productie- en distributiestructuren (bedrijfstak, media, mediaplanning) --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Affiche --- Financiewezen --- Natuurwetenschappen --- Onderzoek (wetenschap)
Choose an application
History of Europe --- anno 1910-1919 --- anno 1900-1909 --- anno 1800-1899 --- Catalogues d'expositions --- Tentoonstellingscatalogi --- Bell, Alexander Graham, --- Lumière, Auguste, --- Lumière, Louis, --- Michelin, André, --- Michelin, Edouard, --- Solvay, Ernest, --- geschiedenis. industrie, techniek en wetenschappen --- Architectuur --- innovatie --- ontdekking --- kolonisatie --- meubilair --- affiche --- industrialisatie --- Wetenschap --- Congo --- Kongo --- Wereldtentoonstellingen 1851-1913 --- geschiedenis --- 1851 - 1913 --- 19de eeuw --- 20ste eeuw --- Europa --- Wereldtentoonstellingen ; geschiedenis --- Exhibitions --- 061.41 --- wereldtentoonstellingen --- mentaliteit --- dagelijks leven --- 19de eeuw (x) --- 1900-1914 (x) --- KADOC (x) --- C3 --- Wereldtentoonstellingen --- Kunst en cultuur --- 061.41 Wereldtentoonstellingen --- meubilair (objectnaam) --- 1851 - 1913. --- 19de eeuw. --- 20ste eeuw. --- Europa.
Choose an application
Monographie consacrée à l'un des plus importants représentants du style Art Nouveau. Cet ouvrage propose des documents inédits.
Decoration and ornament --- Art nouveau --- Artists --- Décoration et ornement --- Artistes --- Catalogs. --- Pictorial works --- Biographies --- Catalogues --- Ouvrages illustrés --- Mucha, Alphonse Marie, --- Affiche --- Arts appliqués --- Arts décoratifs --- Histoire de la peinture --- Catalogs --- Mucha, Alphonse Marie --- Mucha, Alfons --- 20e siècle --- Décoration et ornement --- Ouvrages illustrés --- Mucha, Alphonse, --- 76 MUCHA, ALPHONSE --- 7.035.9 <437> --- 76:655.5 <437> --- 76:655.5 <437> Grafische kunsten. Grafiek. Prentkunst-:-Geïllustreerde boeken (boekillustraties)--Tsjechoslowakije --- Grafische kunsten. Grafiek. Prentkunst-:-Geïllustreerde boeken (boekillustraties)--Tsjechoslowakije --- 76 MUCHA, ALPHONSE Grafische kunsten. Grafiek. Prentkunst--MUCHA, ALPHONSE --- Grafische kunsten. Grafiek. Prentkunst--MUCHA, ALPHONSE --- 7.035.9 <437> Art nouveau. Jugendstil--Tsjechoslowakije --- Art nouveau. Jugendstil--Tsjechoslowakije --- Mucha, Alphonse --- Pictorial works. --- Decoration and ornament - Art nouveau - Catalogs --- Mucha, Alphonse Marie - Catalogs --- AFFICHES --- ART NOUVEAU --- MUCHA, Alphonse (1860-1939) --- 1870-1914 --- AUTRICHE --- FRANCE --- Biographies.
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|