Listing 1 - 10 of 18 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
AI. --- Artificial Intelligence. --- Kunstmatige Intelligentie. --- Marketing. --- Artificial intelligence. Robotics. Simulation. Graphics --- digitalisering --- marketing --- e-commerce --- KI (kunstmatige intelligentie) --- Artificiële intelligentie --- Marketing en technologie --- AI (artificiële intelligentie)
Choose an application
'Het hybride handboek behandelt de inzet van AI en digitale marketing, de optimalisatie van de klantbeleving, contentcreatie en data-analyse om zo efficiënter te groeien!'Na big data, machine learning, algoritmisch structureren en automatisch leren draait het anno 2023 om kunstmatige intelligentie en de mogelijkheid machines mensachtige vaardigheden te laten vertonen. Het management- en leerboek 'Handboek AI voor marketing en groei' draait om de kansen van AI op het gebied van redeneren, dataverwerking, analyseren, educatie en creatie.Het praktische boek focust op het "wat" en "hoe": hoe laten we AI de complexe alledaagse taken uitvoeren om werk te vergemakkelijken? Het hybride boek behandelt de inzet van AI bij de creatie en bewerking van content, het opzetten van een digitalemarketingmix, het gebruik van AI om de klantbeleving te verbeteren en data-analyse om efficiënter te groeien.- Een hybride handboek over AI met veel digitale bijlagen op de website www.handboek.ai- Focus op "wat" en "hoe", kortom een praktijkgericht boek- AI in combinatie met marketing, klantbeleving, analyses, redenering, planning, educatie en creatie.https://managementboek.nl/
Artificial intelligence. Robotics. Simulation. Graphics --- digitalisering --- marketing --- e-commerce --- KI (kunstmatige intelligentie) --- Marketing --- Kunstmatige intelligentie --- Artificiële intelligentie --- Organisatieontwikkeling --- Digitalisering --- Klantentevredenheid --- Handboek --- Contentmarketing --- IT --- Generative AI
Choose an application
Trendwatchers Herman Konings en Stefaan Vandist reizen de wereld rond en komen tot de vaststelling dat het samenspel van het intermenselijke (WE), het innermenselijke (MYSELF) en het uitermenselijke (ARTIFICIËLE INTELLIGENTIE), in close harmony, de meest verleidelijke toekomstmuziek kan voortbrengen.Bron : http://www.lannoo.be
Sociology --- KI (kunstmatige intelligentie) --- Philosophy and psychology of culture --- Artificial intelligence. Robotics. Simulation. Graphics --- AI, adviseren, verandering, zelfontwikkeling, technologie, transforming, change, gedrag, innovatie --- Changement Verandering --- Innovation Innovatie --- Technologie Technologie --- innovatie --- Artificiële intelligentie --- Trends --- toekomst --- technologie --- 001.895 --- Cultuurfilosofie. Cultuurpsychologie --- Sociologie --- Artificiële intelligentie. Robotica. Simulatie. Graphics --- Trends. --- Marketing --- Trendwatching --- Toekomstvisies --- Cultuurfilosofie --- 005.4 --- Trend --- Financiewezen --- Toekomstvisie
Choose an application
In Chatten met Napoleon lees hoe je met hulp van generatieve AI een virtueel gesprek kunt voeren met historische figuren, van Cleopatra tot Einstein. En dat niet alleen, want de mogelijkheden van nieuwe technieken voor AI, zoals ChatGPT en andere tools, zijn ongekend. Tegelijkertijd kleven er ook serieuze risico's en beperkingen aan deze technologieën. Hoe kun je daar als docent in de praktijk op een leuke, slimme én verantwoorde manier gebruik van maken?Dit boek geeft antwoord op die vraag. Het is geschreven voor docenten, van voortgezet tot wetenschappelijk onderwijs. Experts Barend Last en Thijmen Sprakel leggen uit hoe generatieve AI werkt; een vorm van kunstmatige intelligentie die op basis van data en training nieuwe, originele content creëert. Ook vertellen ze hoe je de beste prompts schrijft en hoe je de uitdagingen rondom bijvoorbeeld toetsing, schrijfopdrachten of het kritisch evalueren van resultaten aangaat.https://www.standaardboekhandel.be/p/chatten-met-napoleon-9789024458615
Kunstmatige intelligentie --- ICT ; hoger onderwijs --- Didactic strategies --- mediawijsheid --- digitale geletterdheid --- Generatieve AI in het onderwijs. --- Kunstmatige intelligentie. --- Didactics of technology --- Organization theory --- Mass communications --- Artificial intelligence. Robotics. Simulation. Graphics --- toegepaste informatica --- KI (kunstmatige intelligentie) --- robots --- ChatGPT --- ICT ; secundair onderwijs --- AI. --- ChatGPT. --- Informatica. --- Onderwijs. --- Artificiële intelligentie --- Onderwijs --- AI (artificiële intelligentie) --- Generative AI --- Onderwijstechnologie --- Impact
Choose an application
Amid the push for self-driving cars and the roboticization of industrial economies, automation has proven one of the biggest news stories of our time. Yet the wide-scale automation of the news itself has largely escaped attention. In this lively exposé of that rapidly shifting terrain, Nicholas Diakopoulos focuses on the people who tell the stories--increasingly with the help of computer algorithms that are fundamentally changing the creation, dissemination, and reception of the news. Diakopoulos reveals how machine learning and data mining have transformed investigative journalism. Newsbots converse with social media audiences, distributing stories and receiving feedback. Online media has become a platform for A/B testing of content, helping journalists to better understand what moves audiences. Algorithms can even draft certain kinds of stories. These techniques enable media organizations to take advantage of experiments and economies of scale, enhancing the sustainability of the fourth estate. But they also place pressure on editorial decision-making, because they allow journalists to produce more stories, sometimes better ones, but rarely both. Automating the News responds to hype and fears surrounding journalistic algorithms by exploring the human influence embedded in automation. Though the effects of automation are deep, Diakopoulos shows that journalists are at little risk of being displaced. With algorithms at their fingertips, they may work differently and tell different stories than they otherwise would, but their values remain the driving force behind the news. The human-algorithm hybrid thus emerges as the latest embodiment of an age-old tension between commercial imperatives and journalistic principles.--
Journalism --- Online journalism --- Digital media --- Algorithms --- Multimedia data mining --- Technological innovations --- Algorithms. --- Digital media. --- Multimedia data mining. --- Online journalism. --- Technological innovations. --- Artificial intelligence. Robotics. Simulation. Graphics --- #SBIB:309H1730 --- #SBIB:309H1010 --- #SBIB:309H301 --- Media mining (Data mining) --- Mining multimedia (Data mining) --- Multimedia mining (Data mining) --- Content-based image retrieval --- Data mining --- Algorism --- Algebra --- Arithmetic --- Electronic media --- New media (Digital media) --- Mass media --- Digital communications --- Electronic journalism --- Internet journalism --- Artificiële Intelligentie, knowledge engineering, .. --- Organisatorische aspecten van de media: algemene werken (incl. journalistiek) --- De communicator in de verschillende media (pers, omroep, film, boekenindustrie, ...) --- Foundations --- Datamining en nieuwsberichtgeving --- Datajournalistiek --- Artificiële Intelligentie, knowledge engineering, . --- Artificiële Intelligentie, knowledge engineering, --- Journalism - Technological innovations
Choose an application
VR, AR, MR en XR… ze spreken tot ieders verbeelding. Fancy, futuristische gametoepassingen? Uiteraard. Maar daarnaast eisen deze technologieën steeds sterker hun plaats op in het hier en nu. Steeds meer bedrijven en organisaties gebruiken VR en extended reality vandaag al op de werkvloer: in de industrie, de gezondheidszorg, bij productontwerp of entertainment, binnen onderwijs en cultuur. Carl Boel en Jelle Demanet wijzen je de weg in deze spannende wereld. Of je nu een bedrijf runt of gewoon nieuwsgierig bent naar de praktische toepassingen van virtual reality, dit boek bundelt voorbeelden uit al deze sectoren en interviews met early adopters over hun struikelstenen, hun huidige toepassingen en – vooral ook – hun toekomstverwachtingen. Zo is dit boek niet alleen een staalkaart met de mogelijkheden van VR, maar bovenal een uitnodiging om er zelf mee aan de slag te gaan.
Marketing. --- Onderwijs. --- Virtual Reality. --- Mass communications --- Artificial intelligence. Robotics. Simulation. Graphics --- artificial intelligence --- VR (virtual reality) --- digitalisering --- toegepaste informatica --- KI (kunstmatige intelligentie) --- robots --- communicatietechnologie --- Didactic strategies --- AI (artificiële intelligentie) --- Technologie ; toekomst --- Virtual reality
Choose an application
Zal een computer ooit een meesterwerk schilderen, een symfonie componeren of een prijswinnende roman schrijven? Mag een machine hopen ooit Rembrandt, Mozart of Shakespeare naar de kroon te steken?De stormachtige ontwikkelingen in kunstmatige intelligentie (AI) veranderen de wereld in rap tempo, en steeds meer menselijke taken worden net zo goed, of zelfs beter, door machines gedaan. Maar kunnen algoritmes ook concurreren met de krachtige menselijke creativiteit? Wat betekent het om creatief te zijn? Hoeveel van onze emotionele reactie op kunst is eigenlijk een product van ons brein dat reageert op patronen en structuren? En wat kunnen machines daarvan leren? In dit boek onderzoekt Marcus du Sautoy de aard van creativiteit. Het resultaat is een fascinerende verkenning van zowel AI als de essentie van wat het betekent om een bewust, emotioneel mens te zijn. (https://www.standaardboekhandel.be/p/de-code-van-creativiteit-9789057125102)
Artificiële intelligentie --- Kunst en technologie --- Creativiteit --- Kunstmatige intelligentie --- 415.4 --- creativiteit --- Artificial intelligence --- algemene psychologie, hogere geestelijke functies (oa. leren, kennen, denken, begaafdheid, fantasie, geheugen, leerpsychologie) --- UCLL --- Philosophy of science --- Artificial intelligence. Robotics. Simulation. Graphics --- Kunst --- Musiceren --- Technologie --- Wetenschap --- Historische kritiek --- Maatschappij --- Kind --- Geschiedenis --- Voorlichting --- 004.8 --- KI (kunstmatige intelligentie)
Choose an application
De samenleving wordt steeds digitaler. In toenemende mate maken we gebruik van websites, sociale media en digitale middelen zoals apps en games. Dit zorgt voor kansen en mogelijkheden voor individuen, organisaties en overheden. Maar niet iedereen kan daar even goed in meekomen. Sociaal werk streeft naar een samenleving waarin iedereen volwaardig mee kan doen. Dit geldt ook voor de digitale samenleving. Het sociaal werk moet daarom aandacht hebben voor de digitale kansen en gevaren binnen de samenleving. Dit vraagt van de sociaal werker digitale vaardigheden, maar vooral ook digitaal bewustzijn en mediawijsheid.Sociaal werk in de digitale samenleving leert sociaal werkers op een verantwoorde en professionele manier digitale middelen te gebruiken in het werk en hoe zij cliënten kunnen ondersteunen bij de sociale vraagstukken die een digitale samenleving oproept. De uitgave biedt een oriëntatie op de digitale samenleving, de beroepscontext en de rol van het sociaal werk in de digitale samenleving. Aan de hand van het model ?Digitaal Sociaal Werk? wordt op drie niveaus (micro, meso en macro) kennis aangereikt over verschillende thema?s die spelen in de samenleving. Aan de hand van de kerntaken van het sociaal werk, wordt inzichtelijk gemaakt welke rol je als sociaal werker aan moet nemen in de digitale samenleving en welke interventies daarbij relevant zijn.Bron: https://shop.coutinho.nl/store_nl/sociaal-werk-in-de-digitale-samenleving.html
Social welfare methods --- digitalisering --- sociaal werk --- methoden van het sociaal werk --- Sociaal werk (beroep) --- Digitalisering --- Mediawijsheid --- Internet --- Inclusie --- Sociale media --- Privacybescherming --- Artificiële intelligentie --- Pesten --- Sexting --- Grooming --- Pornografie --- Technologie --- Maatschappij --- Digitale leermiddelen --- Digitale media --- Samenleving --- Sociaal werk --- 364 --- sociale netwerken --- cultuursociologie --- digitale samenleving --- Maatschappelijk werk --- Welzijnszorg
Choose an application
programmeren --- leerboeken --- techniek --- informatica --- 476.6 --- technologische opvoeding --- Lego --- Informatica ; secundair onderwijs --- 487.1 --- Technologische opvoeding --- Techniek --- Programmeren --- Technologische opvoeding; algemeen --- Schoolbooks - Didactic material --- Didactics of secundary education --- Manufacturing technologies --- Didactics of technology --- Artificial intelligence. Robotics. Simulation. Graphics --- Informatica ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Didactiek van de technologie --- Didactiek van het secundair onderwijs --- Manuele constructietechnologie --- Artificiële intelligentie. Robotica. Simulatie. Graphics --- Lego Mindstorms --- PXL-Education 2015 --- handboeken secundair onderwijs --- technologie --- STEM (Science Technology Engineering Mathematics) --- programmeren (informatica) --- ICT-vaardigheden --- STEM (Science Technology Engineering Maths) --- Kind
Choose an application
Wie denkt aan technologie en innovatie komt haast automatisch bij Amerikaanse bedrijven als Google, Apple, Facebook, Tesla of Amazon uit. Die associatie zorgt voor een enorme blinde vlek. Terwijl de wereld kijkt naar wat er in Silicon Valley gebeurt, raast er ook in China een innovatietrein voorbij. Baidu, Alibaba en Tencent zijn intussen gekende namen van het fast and furious innovatieve China, maar zij vormen slechts het topje van de ijsberg.Pascal Coppens neemt de lezer mee doorheen acht industrieën. Voor elk van deze domeinen toont hij hoe China een new normal creëert dat voor ons vaak nog als sciencefiction klinkt. De rode draad doorheen elk van deze verhalen is China's leidende positie in de ontwikkeling en implementatie van artificiële intelligentie.China's New Normal biedt een opzienbarende inkijk in het nieuwe China en zijn potentieel voor de rest van de wereld. Het is een must-read voor iedereen die, persoonlijk of professioneel, bekommerd is om disruptie, want die zal de komende jaren ontegensprekelijk door China geïnspireerd zijn.(https://www.acco.be/nl-be/items/9789463371940/China-s-New-Normal)
China ; 2010 --- -Innovatie --- Kunstmatige intelligentie --- China --- Innovatie --- 2010 --- -China --- -Economic production --- Business policy --- Artificial intelligence. Robotics. Simulation. Graphics --- KI (kunstmatige intelligentie) --- Economic production --- -management --- artificiële intelligentie --- S02/0154 --- S10/0251 --- S10/0760 --- S19/0160 --- management --- intelligence artificielle --- China: General works--China (and Asia): since 1989 --- China: Economics, industry and commerce--General works and economic history: since 1989 --- China: Economics, industry and commerce--Transfer of technology --- China: Natural sciences--Technology, inventions --- -Economie --- 2000 --- Artificiële intelligentie --- Economie --- maniġment --- poslovodenje --- valdymas --- pārvaldība --- Management --- gestione --- johtaminen --- gestión --- ledning --- управување --- zarządzanie --- gestão --- пословодство --- διαχείριση --- manažment --- menaxhim --- menedzsment --- управление --- gestion --- menadžment --- juhtimine --- ledelse --- förvaltningssätt --- politica di gestione --- ledelsesform --- Betriebs- und Geschäftsleitung --- știința conducerii --- vállalat vezetése --- styring --- vedení --- forma de gestão --- раководење --- mode de gestion --- amministrazione d'impresa --- upravljanje --- poslovodstvo --- vadyba --- vadovavimas --- strategia di gestione --- vadovybė --- üzletvezetés --- řídicí aparát --- менаџмент --- piano di gestione --- Managementmethode --- direzione operativa --- wijze van beheer --- vezetés --- μάνατζμεντ --- PXL-Business 2020 --- wereldeconomie --- technologische innovatie --- economische aspecten --- -artificiële intelligentie --- lyderystė --- ledarskap --- vezető szerep --- водеща роля --- Führung --- johtajuus --- liderança --- vodstvo --- leadership --- tmexxija --- capacités d’encadrement --- lederskab --- ηγεσία --- līderība --- capacități de conducere --- przywództwo --- vodenje --- liderazgo --- líderstvo --- leiderschap --- Nederland --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Literatuur --- bainistíocht --- artificiële intelligentie
Listing 1 - 10 of 18 | << page >> |
Sort by
|