Listing 1 - 10 of 73 << page
of 8
>>
Sort by

Book
Consumentengedrag
Authors: --- ---
Year: 2013 Publisher: Amsterdam Pearson Benelux

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Consumentengedrag: de basis
Author:
Year: 2006 Publisher: Groningen Wolters-Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Buy.ology : waarheid en leugens over ons koopgedrag
Authors: ---
ISBN: 9789400501386 Year: 2014 Publisher: Amsterdam A.W.Bruna Uitgevers B.V.

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
The emocode
Author:
ISBN: 9043012335 Year: 2006 Publisher: Pearson Education Benelux

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Het merk mens : consumenten grijpen de macht
Author:
Year: 2008 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De jonge consument
Authors: ---
Year: 2012 Publisher: Amsterdam SWOCC

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

SWOCC --- Marketing --- Consumentengedrag


Book
Consumer behaviour in hospitality and tourism
Authors: --- ---
ISBN: 9781032019369 Year: 2022 Publisher: Oxon Routledge

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Trends toepassen : in vijf stappen van trend naar uitwerking
Author:
ISBN: 9789463455343 Year: 2019 Publisher: Amsterdam

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Consumentengedrag
Authors: ---
ISBN: 9789001886844 9789001886851 9001886841 Year: 2018 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Begrijp de klant: het is de basis voor succesvolle marketing! Consumentengedrag is een compleet en actueel standaardwerk over de belangrijkste drijfveren van het gedrag van consumenten. Daarbij komt ook de wisselwerking tussen marketing en consumentengedrag aan bod. In deze herziene editie is vanzelfsprekend aandacht voor nieuwste ontwikkelingen en trends op het gebied van online koopgedrag en sociale media, maar ook onderwerpen als big data, neuromarketing, onbewust gedrag en Customer Journey Mapping komen aan de orde. De hoofdstukken 'Toekomstig consumentengedrag' en 'Maatschappelijke ontwikkelingen en trends' zijn volledig geactualiseerd, en in het hele boek zijn voorbeelden, cases en afbeeldingen geactualiseerd. Consumentengedrag volgt het planningsproces van de marketeer en legt uit hoe goed gefundeerde beslissingen genomen moeten worden. Een eigentijds studieboek dat de student psychologisch inzicht geeft in het gedrag van de consument en de invloed van zijn (online) omgeving. Het boek start met een flowchart waarin de interactie tussen consument, omgeving en marketingaanbod is gevisualiseerd.


Book
De kracht van wit : verandert de crisis ons leven?
Author:
Year: 2009 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 73 << page
of 8
>>
Sort by