Narrow your search
Listing 1 - 7 of 7
Sort by

Book
Breuken, procenten, kommagetallen en verhoudingen : tussendoelen annex leerlijnen bovenbouw basisschool
Authors: --- --- ---
ISBN: 9001851061 9001851064 Year: 2005 Publisher: Groningen Utrecht Wolters-Noordhoff Freudenthal instituut

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Rekensprong 6 : neuze-neuzeboek
Authors: --- --- ---
ISBN: 9030643064 9030642939 9030642998 9789030642992 9030643005 9789030643005 9030643013 9789030643012 9030643021 9789030643029 9030642890 9789030642893 9030642874 9030635371 9789030643135 9789030643142 9789030643159 9789030643166 9789030643173 9789030643128 9789030643098 9789030653523 Year: 2006 Publisher: Wommelgem Van In


Book
Rekensprong 1 : neuze-neuzeboek
Authors: --- --- ---
ISBN: 9030635940 9030635932 9789030635932 9030641169 9789030641162 9789030635949 9030641177 9789030641179 9030635983 9789030635987 9030641185 9789030641186 9030635991 9789030635994 9030641193 9789030641193 9030636009 9789030636007 9030641150 9789030641155 9030632437 903064009X 9030635428 9030635436 9789030645627 9030641894 903064186X 9030653479 Year: 2004 Publisher: Wommelgem Van In


Book
Rekensprong 2 : neuze-neuzeboek
Authors: --- --- ---
ISBN: 9030636017 9789030636014 9030636025 903063720X 9030636033 9030636041 903063605X 9030635339 9030640103 9030635444 9030635452 9789030641209 9789030641216 9789030641223 9789030641230 9789030641247 9789030641711 9030653486 9030641894 Year: 2004 Publisher: Wommelgem Van In


Book
Rekensprong 4 : werkschrift D
Authors: --- --- ---
ISBN: 9030639725 9030639687 9030639709 9030639717 9789030639718 9789030639725 9030639660 9789030639664 9030639342 9030635355 9030639679 9030639695 9789030641308 9789030641315 9789030641322 9789030641339 9789030641346 9789030641834 9030641797 9030653509 Year: 2005 Publisher: Wommelgem Van In


Book
Rekensprong. 3
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9030639083 9789030639084 9030639091 9789030639091 9030639105 9789030639107 9030639113 9789030639114 9030639652 9789030639657 9789030641292 9789030641254 9030639334 9030635347 903063913X 9030639148 9789030641278 9789030641285 9789030641261 9789030641292 9030641746 9030653493 Year: 2005 Publisher: Wommelgem Van In


Book
Projectonderwijs : leren en werken in groep
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9033443481 Year: 1999

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Projectonderwijs is een vaste waarde in het hoger en universitair onderwijs, zowel om zelfsturend teamwerk te leren toepassen als om probleemoplossend te leren werken. Begeleiders van studenten moeten bij projectonderwijs echter over andere vaardigheden beschikken dan bij doceerwerkvormen.Dit handboek combineert een theoretisch kader voor projectonderwijs en voor het leren en werken in groep met een praktisch pakket van taken en vaardigheden die in projectonderwijs aan bod komen. De structuur van dit praktisch pakket is tweeledig; enerzijds de verschillende aspecten chronologisch behandeld: voorbereiden, oriënteren en plannen, taken en vaardigheden tijdens projectwerk, eindevaluatie en afronden van een project. Anderzijds maken de auteurs onderscheid tussen taak- en groepsaspecten. Zo vallen kennismaken, communiceren, feedback geven en ontvangen onder het groepsgerichte terwijl doelstellingen bepalen, taken verdelen, afspraken maken, plannen en evalueren bij taakgerichte aspecten behoren. Elk aspect wordt kort theoretisch toegelicht en de relevantie voor projectonderwijs wordt aangegeven. Daarnaast reiken de auteurs instrumenten, oefeningen en checklists aan die kunnen helpen om de verschillende aspecten voor projecten in het projectonderwijs op een goede manier te laten verlopen.

Keywords

Lerarenopleiding --- Projectonderwijs --- Algemeen. --- Hoger onderwijs. --- Universitair onderwijs. --- HO (hoger onderwijs) --- groepen --- projectonderwijs --- Didactics of higher education --- Social welfare methods --- higher education --- Didactic strategies --- didactiek --- Hoger onderwijs ; didactiek --- Projectonderwijs ; hoger onderwijs --- 371.314.6 --- #PBIB:2001.4 --- Academic collection --- Apprentissage Leerproces --- Conflits (gestion) Conflicthantering --- Enseignement Onderwijs --- Groupes Groepen --- Objectifs (formation) Doelstellingen (opleiding) --- Plans de formation Opleidingsplannen --- Projet (enseignement) Project (onderwijs) --- Qualités (formateurs) Eigenschappen (opleiders) --- #KVHB:Pedagogie --- #KVHB:Projectonderwijs --- hoger onderwijs --- 454.21 --- 489.4 --- teamwork --- 37.02 --- 37.04 --- 378(05) --- cases --- groepswerk --- leren --- literatuuronderzoek --- oefeningen --- presentaties --- rapporten --- sociale pedagogiek --- universitair onderwijs --- 37 --- 371.3 --- Hoger onderwijs --- Onderwijs --- Universitair onderwijs --- leermethoden (gez) --- projectonderwijs (ler) --- 371.31 --- E100049.jpg --- Groepswerk --- Hoger onderwijs: projectonderwijs --- 371.314.6 Projectonderwijs --- didactische werkvormen, geprogrammeerde instructie, groepswerk, projectonderwijs --- hoger onderwijs - didactiek, modulair onderwijs --- algemene vraagstukken van didactiek en methode --- Didactiek (hoger onderwijs) --- Didactiek --- Leerprocessen --- Projectwerking --- Studiebegeleiding --- Zelfgestuurd onderwijs --- 370.02 --- Qualités (formateurs) Eigenschappen (opleiders) --- Leerproces --- Zelfsturend leren --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport

Listing 1 - 7 of 7
Sort by