Listing 1 - 10 of 13 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Griezelverhalen --- Schotland --- Spoken
Choose an application
Tonnus en Lisa hadden zich naast elkaar op de bank genesteld, zoals zo vaak. Maar Slopie kon niet naar hen kijken zoals ze zo vaak naar hen had gekeken. Daar zaten haar vader en haar moeder, tegen elkaar aan in het midden, op de plek die het meest versleten was van al dat tegen elkaar aan zitten. Ze zaten het gezellig te hebben. Ze wisten niet dat er een man in hun huis was die Tonnus de schuld gaf en hem wat zou willen doen. Ze wisten niet dat Slopie dat hoogstpersoonlijk tegenhield. Dat ze het tegenhield met een spreekbeurt. En dat ze dat niet mocht zeggen. Het was ellendig om zoveel te weten dat je niet mocht zeggen. Wist ze maar niks. (Bron: covertekst)
Dutch literature --- spoken (themawoord fictie) --- ouders-kind relatie (themawoord fictie) --- humor (themawoord fictie) --- 042451.jpg --- Spoken: jeugdboek --- 880 --- jeugdliteratuur --- littérature jeunesse
Choose an application
Dutch literature --- spoken (themawoord fictie) --- hebzucht (themawoord fictie) --- prentenboeken (genre) --- Spoken --- Hebzucht --- delen --- prentenboeken --- spelen --- verhalen ; +3 jaar --- vriendschap --- Prentenboek --- Prentenboeken
Choose an application
College students --- -Italian language --- Italian language --- Language --- Spoken Italian --- Written Italian --- -#KVHA:Linguistiek; Italiaans --- Romance languages --- College life --- Universities and colleges --- University students --- Students --- Education --- #KVHA:Linguistiek; Italiaans --- Written communication --- College students - - Language - Italy --- -Italian language - Spoken Italian --- Italian language - Written Italian
Choose an application
De zussen Fing, Muulke en Jes en hun vier broers moeten voor de zoveelste keer verhuizen. Met hun vader - een man van twaalf ambachten en dertien ongelukken - en hun oma. Deze keer komen ze terecht in een verwaarloosd huis buiten de stad waar niemand anders wil wonen : het huis van de negen open armen. Algauw stapelt zich ramp op ramp. Het begint met een lugubere ontdekking in de kelder : een grafsteen met een geheimzinnige inscriptie ...
genre-thema"">
Choose an application
History of the law --- witchcraft --- History of the Low Countries --- anno 1600-1699 --- anno 1500-1599 --- Heksenvervolging --- Nieuwpoort ; geschiedenis --- Vlaanderen ; 17de eeuw --- Heksenprocessen ; Vlaanderen --- Trials (Witchcraft) --- Netherlands [Southern ] --- History --- 17th century --- Heksenvervolgingen --- Nieuwpoort --- Geschiedenis --- Vlaanderen --- 17e eeuw --- 16e eeuw --- C5 --- strafrecht --- heksenvervolging (x) --- Maatschappelijke organisaties en maatschappelijk leven --- 398.4 --- 949.19.02 --- #gsdb8 --- 398.4 Bovennatuurlijke verschijnselen. Geesten spoken. Bovenzinnelijke wereld. Bijgeloof --- Bovennatuurlijke verschijnselen. Geesten spoken. Bovenzinnelijke wereld. Bijgeloof --- 949.19.02 Geschiedenis van de Nederlanden:--Nieuwe Tijd (16de-18de eeuw) --- Geschiedenis van de Nederlanden:--Nieuwe Tijd (16de-18de eeuw) --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum --- Emigratie
Choose an application
An updated version of the classic handbook, Discussions that Work, which develops oral fluency in meaningful and motivating ways. Discussions and More is an invaluable resource for teachers who want to provide a varied range of successful speaking activities. This edition takes into account the changes in approaches to ELT over the last thirty years, containing updated versions of old favourites from Discussions that Work, but also a much greater range of oral fluency activities, from game-like activities to debates and presentations. The book includes many new activities for younger learners and lower-level learners, making it suitable for a wide range of teaching contexts. Activities are meaningful and motivating, require minimal preparation and result in high interaction.
classroom activities --- oral fluency practice --- language teachers --- discussions --- Engelse taal ; didactiek --- Taalvaardigheid --- English language --- Language teachers. --- Discussion. --- Study and teaching --- Foreign speakers. --- Spoken English. --- Language teachers --- Discussion --- mondeling --- English --- conversation --- Colloquial English --- Spoken English --- Germanic languages --- Group discussion --- Conversation --- Debates and debating --- Leadership --- Meetings --- Teachers --- Study and teaching&delete& --- Foreign speakers --- EFL (Language study) --- English as a foreign language --- English as a second language --- English to speakers of other languages --- ESL (Language study) --- ESOL (Language study) --- Teaching English as a second language --- TEFL (Language study) --- TESL (Language study) --- Foreign students
Choose an application
Filosoferen doe je zo is een programma filosoferen voor de hele basisschool. Deze tweede band is bestemd voor gebruik in het derde t/m het zesde leerjaar. De auteurs zijn ervan overtuigd dat filosoferen met kinderen een bijdrage kan leveren aan burgerschapsvorming. In een democratische samenleving hebben burgers immers een goed denk- en oordeelsvermogen nodig, zijn ze tot dialoog in staat en weten ze om te gaan met verschil van mening. Dat komt allemaal aan bod in het filosoferen. Het programma houdt rekening met de ontwikkeling van kinderen en hun verschuivende interesses en leefwerelden. In het gedeelte voor de tweede graad krijgt het onderzoeken van verschillende redeneerstrategieën nadrukkelijk zijn plaats. In het deel voor de laatste twee leerjaren worden alle aspecten van filosoferen bij elkaar gebracht: het vragen stellen, de dialoog en redeneerstrategieën. Ook enkele in de democratie belangrijke thema's worden onderzocht. Er wordt getoond dat ieders inbreng van waarde is. Het boek biedt een evenwichtige afwisseling van werkvormen en thema's. Op de bijbehorende dvd staan werkbladen, muziek en animatiefilms.
Filosofie ; kinderen --- Filosofie ; basisonderwijs --- 478.9 --- 2e graad l.o. --- 3e graad l.o. --- Communicatie --- Filosoferen met kinderen --- Kiezen --- Pesten --- Regels --- Spoken --- Tolerantie --- Weten --- Overige vormingsgebieden --- 3e graad lager onderwijs --- 4e leerjaar lager onderwijs --- 5e leerjaar lager onderwijs --- 6e leerjaar lager onderwijs --- Basisonderwijs --- Filosofie --- Mens en maatschappij --- 2e graad l.o --- 3e graad l.o --- PXL-Education 2015 --- basisonderwijs --- filosofie
Choose an application
Didactics of secundary education --- Didactics of English --- Engels --- Engelse taal didactiek --- Engelse taal secundair onderwijs didactiek --- English language --- Study and teaching --- Foreign speakers. --- Engelse taal ; didactiek --- Oral communication --- Engelse taal ; secundair onderwijs ; didactiek --- Study and teaching (Elementary) --- Spoken English --- Germanic languages --- Oral transmission --- Speech communication --- Verbal communication --- Communication --- English language - Study and teaching - Foreign speakers.
Choose an application
This is a practical guide to communication activities in the language classroom, suitable for use with students from elementary to advanced level. Part I contains instructions for over 100 different exercises, including interviews, guessing games, jigsaw tasks, problem solving, values clarification techniques, mime, role play and story telling. For each activity, notes are also provided on the linguistic and educational aims, the level, organisation, time and preparation required. Part II contains the accompanying worksheets, which can be copied, making many of the activities instantly available for use in class. A comprehensive table of activities and an index are included for ease of reference.
Language and languages --- enge 485.2 --- Communicatie --- Engels --- Mondeling --- #KVHA:Spreekvaardigheid; Engels --- #KVHA:Taalonderwijs; Engels --- Foreign languages --- Languages --- Anthropology --- Communication --- Ethnology --- Information theory --- Meaning (Psychology) --- Philology --- Linguistics --- Study and teaching --- Problems, exercises, etc --- 831.2 --- Anglais (langue) --- Etude et enseignement --- Langue parlée --- Étude et enseignement --- Allophones --- Problèmes et exercices. --- Language and languages - Study and teaching - Problems, exercises, etc --- Didactics of English --- mondelinge communicatie --- talenonderwijs --- Problems, exercises, etc. --- English language --- Anglais (Langue) --- Foreign speakers --- Spoken English --- Anglais parlé --- Problèmes et exercices
Listing 1 - 10 of 13 | << page >> |
Sort by
|