Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Wat is groepsmentaliteit eigenlijk ? Hoe speelt massacommunicatie erop in ? Hoe beïnvloeden groepsemoties het communicatieproces ?Elke krant, magazine, omroep of blog heeft een eigen imago dat beantwoordt aan het profiel van hun doelgroep.Aan de andere kant kiest het publiek ook zijn medium op basis van dat imago, omdat ze mee willen zijn met waar hun doelgroep over praat. Een publiek is in die zin meer dan een verzameling individuen en elk medium genereert zo een particuliere groepsmentaliteit.In dit boek zet Bart Pattyn aan tot reflectie over groepsmentaliteit en de wisselwerking met massamedia.Bron : http://www.lannoo.be
Political philosophy. Social philosophy --- Philosophy and psychology of culture --- General ethics --- Mass communications --- Culture and mass media --- Culture et médias --- Cultuur en massamedia --- Mass media and culture --- Mass média et culture --- Massamedia en cultuur --- Médias et culture --- massamedia --- Academic collection --- cultuursociologie --- #SBIB:309H1000 --- #SBIB:309H022 --- 090 --- media --- groepsgedrag --- journalistiek --- 316.774 --- 384 --- 008 --- Media: algemene en theoretische werken --- Massacommunicatie --- massamedia, publiciteitswezen en audiovisuele media --- Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- Media --- Massamedia --- Groepsdynamiek --- Emoties --- communicatie --- 316.774 Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- Massacommunicatie. --- communicatie. --- Communicatie. --- media-ethiek --- Mass media --- Moral and ethical aspects --- Social aspects --- PXL-Media & Tourism 2014 --- maatschappelijke verantwoordelijkheid --- Emotie
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|