Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Hoe winkelen mensen in de toekomst ? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in winkelstraten om zich heen ? Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven ?Traditionele retail is dood. Economische, demografische en vooral technologische ontwikkelingen hebben hem overbodig gemaakt. De statische winkel heeft plaatsgemaakt voor een verscheidenheid aan vormen. Door de digitalisering is de wereld vandaag één grote marktplaats geworden. In die revolutie is een nieuwe consument opgestaan, die tegelijkertijd ook producent en retailer is. Vandaag bepaalt de shopper hoe het merk eruit zal zien en hoe het aangeboden zal worden. In een wereld van verandering moet alles heruitgevonden worden. Bron : http://www.bol.com
retailmarketing --- Consumer behavior --- Distribution strategy --- consumentengedrag --- Detailhandel --- E-commerce --- Online shoppen --- 381.50 --- duurzame ontwikkeling --- e-commerce --- marketing --- Retail --- Klantgerichtheid --- 658.8 --- Kleinhandel: algemeenheden --- developpement durable --- Consumentengedrag --- Distributiestrategie --- PXL-Media & Tourism 2018 --- communicatietechnologie --- technologische vernieuwingen --- Retailmarketing --- Trends --- Trendwatching --- Elektronische handel --- Internet --- Trend
Choose an application
distributie --- Distribution strategy --- Belgium --- Retail trade --- Distribution (économie politique) --- Commerce --- BE / Belgium - België - Belgique --- 381.1 --- 381.52 --- 351.82*7 <493> --- 381.50 --- 658.81 --- 339.3 <493> --- #ECO:04.04:sectoren distributie --- #ECO:05.01:landen België --- 339.3 --- 658.86 --- België --- distribution --- belgique --- 658.86/.87 --- Belangrijkheid en evolutie van de binnenlandse handel. --- Grootwarenhuizen. Winkelcentra. --- Consumentenrecht--België --- Kleinhandel: algemeenheden. --- Sales organization --- Binnenlandse handel. Binnenlandse markt --(z.o {658.81} distributie)--België --- Distributiestrategie --- belgie --- verkoopskanalen - distributie - handelssoorten --- 339.3 <493> Binnenlandse handel. Binnenlandse markt --(z.o {658.81} distributie)--België --- 658.81 Sales organization --- 351.82*7 <493> Consumentenrecht--België --- 381 (493) --- Distribution des produits. --- Commerce. --- Belangrijkheid en evolutie van de binnenlandse handel --- Grootwarenhuizen. Winkelcentra --- Kleinhandel: algemeenheden --- Retail trade - Belgium
Choose an application
History of Belgium and Luxembourg --- anno 1800-1999 --- Belgique ; histoire --- België ; geschiedenis --- Commerce de détail --- Detailhandel --- Merchants --- Commerçants --- History --- Histoire --- middenstand --- coöperatieve bewegingen --- Classes moyennes --- --Belgique --- --1880-1914, --- Histoire économique et sociale --- --Department stores --- Middle class --- Retail trade --- Small business --- History. --- 316.343.654 <493> --- 338 <09> <493> --- 949.3.033 --- BE / Belgium - België - Belgique --- 331.100 --- 331.225 --- 331.13 --- 331.222 --- 381.51 --- 381.50 --- 321.92 --- 332.87 --- 339 <09> <493> "18/19" --- Department stores --- -Merchants --- -Middle class --- -Retail trade --- -Small business --- -Businesses, Small --- Medium-sized business --- Micro-businesses --- Microbusinesses --- Microenterprises --- Small and medium-sized business --- Small and medium-sized enterprises --- Small businesses --- SMEs (Small business) --- Business --- Business enterprises --- Industries --- Retail industry --- Retailing --- Commerce --- Marketing --- Shopping centers --- Wholesale trade --- Bourgeoisie --- Commons (Social order) --- Middle classes --- Social classes --- Businesspeople --- Stores, Department --- Stores, Retail --- Middenstand --(sociale stratificatie)--België --- Economische geschiedenis--België --- Geschiedenis van België: 19de eeuw (1830-1913) --- Economische geschiedenis: algemeenheden. --- Geschiedenis van de burgerij. --- Geschiedenis van de handel. --- Geschiedenis van de middenklassen. --- Kleine winkels. --- Kleinhandel: algemeenheden. --- Middenstand. Onafhankelijke werknemers. --- Syndicaten. Beroepsverenigingen. Arbeidersverenigingen. --- Size --- Social conditions --- -Middenstand --(sociale stratificatie)--België --- 949.3.033 Geschiedenis van België: 19de eeuw (1830-1913) --- 338 <09> <493> Economische geschiedenis--België --- 316.343.654 <493> Middenstand --(sociale stratificatie)--België --- -949.3.033 Geschiedenis van België: 19de eeuw (1830-1913) --- Businesses, Small --- Commerçants --- Middenstand. Onafhankelijke werknemers --- Economische geschiedenis: algemeenheden --- Geschiedenis van de handel --- Geschiedenis van de middenklassen --- Geschiedenis van de burgerij --- Syndicaten. Beroepsverenigingen. Arbeidersverenigingen --- Kleinhandel: algemeenheden --- Kleine winkels --- Belgium --- --Classes moyennes --- --History of Belgium and Luxembourg --- --Merchants --- coöperatieve beweging --- Belgique --- Geographie des activites tertiaires --- Belgique, espace geographique --- Commerce de detail --- 19e-20e siecles --- Conditions sociales
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|