Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
bedrijfsimago --- imago --- strategisch beleid --- Sociology of policy --- communicatiemanagement --- Mass communications --- Social perception --- Belgium --- #SBIB:309H1025 --- #SBIB:309H252 --- 695 Communicatie --- BPB0801 --- Communication Communicatie --- 316.77 <493> --- 316.77 <493> Communicatiesociologie--België --- Communicatiesociologie--België --- Mediaboodschappen met een informatieve functie --- Externe communicatie (incl. public relations) --- Sociologie van het beleid --- Massacommunicatie --- Public relations --- Profiel en imago --- Imagomanagement --- Reputaties --- Profiel --- Reputatie --- Imago
Choose an application
Clo Willaerts over de impact van sociale media op je online reputatie.Je online reputatie kan met een tweet of Facebookpost gemaakt of gekraakt worden.Hoe kun je met de hulp van sociale media bouwen aan je eigen reputatie ? Op welke sociale mediaplatformen moet je aanwezig zijn ? Hoe maak je een aantrekkelijk profie ? Hoe bouw je je netwerk en online identiteit uit ? Hoe ga je om met een crisis ? Hoe bescherm je je privacy ?Boordevol praktische tips voor marketeers en iedereen die begaan is met online reputatie, zowel op persoonlijk vlak als voor zijn merk of bedrijf.Bron : http://www.lannoo.be
imago --- privacy --- Computer architecture. Operating systems --- Social ethics --- mediawijsheid --- Human rights --- sociale media --- Mass communications --- Identity (Psychology) --- Online identities --- Internet --- Social aspects --- Security measures --- #SBIB:309H519 --- #SBIB:309H103 --- internet --- 520.72 --- vrijheid --- Privacy ; internet --- Sociale netwerken ; internet --- Virtuele identiteit --- Réseaux informatiques Netwerken (Informatica) --- Internet Internet --- Respect de la vie privée (informatique) Bescherming van het privé-leven (informatica) --- Praktische handleidingen i.v.m. schrijven en spreken --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- Computerbeveiliging --- Sociale media --- Sociale communicatie --- Reputaties --- Profiel en imago --- Public relations --- Reputatie --- Profiel --- Imago
Choose an application
Wie bekend is, krijgt onvermijdelijk een imago opgekleefd - vaak is het geen flatterend beeld. Hoe ga je daarmee om ? En valt een reputatie ooit bij te sturen ? Soms is een imago een karaktermoord, maar evengoed is het een pantser. Sowieso is het meestal definitief. Vijftien bekende koppen vertellen open en eerlijk over de lusten en de lasten van hun reputatie. Tim F. Van der Mensbrugghe sprak met mensen als Yves Desmet, Kristien Hemmerechts, Herman Brusselmans en Siegfried Bracke en tekende de gesprekken op in zijn eigen stijl. De foto's zijn van de hand van Joram Van Holen.Bron : http://www.uitgeverijluster.be
Freilich, Michael --- Hemmerechts, Kristien --- Storme, Matthias --- Jambers, Paul --- Brusselmans, Herman --- Swaef, De, Frederik --- Vermeersch, Etienne --- Gennez, Caroline --- Desmet, Yves --- Lamoot, Gunter --- Dedecker, Jean-Marie --- Hoeyberghs, Jeff --- Bracke, Siegfried --- Cognition [Social ] --- Cognition sociale --- Formation of impressions (Psychology) --- Impressie (Psychologie) --- Impression (Psychologie) --- Impression formation (Psychology) --- Interpersonal perception --- Perceptie [Sociale ] --- Perception interpersonnelle --- Perception sociale --- Social cognition --- Social perception --- Sociale perceptie --- Sociale waarneming --- Waarneming [Sociale ] --- BPB1111 --- Image de marque --- Imago --- Profiel en imago --- Imagomanagement --- Reputaties --- bild --- közmegítélés --- imagen pública --- изглед --- εικόνα-κύρος --- имидж --- imagem de marca --- imagine publică --- image --- Image --- įvaizdis --- imago --- imazh --- tēls --- imidž --- immagine di marca --- wizerunek --- idea --- претстава --- лик --- országimázs --- představa --- εικόνα --- renommé --- лична појава --- obraz --- имиџ --- слика --- imázs --- Profiel --- Reputatie --- íomhá
Choose an application
Waarom klikt het zo tussen jongeren en sociale media? Welke kansen bieden sociale media hen en met welke risico's krijgen ze te maken? Wat kun je doen om jongeren hierbij zo goed mogelijk te begeleiden?... Heel wat ouders, leraren, jeugdwerkers en andere begeleiders van jongeren stellen zich deze vragen.Dit werk gaat in op de unieke kansen die sociale media aan jongeren bieden op persoonlijk en sociaal vlak. Zo kunnen sociale media een rol spelen in de ontwikkeling van vriendschaps- en liefdesrelaties. Jammer genoeg kan het soms ook fout lopen. Jongeren kunnen geconfronteerd worden met cyberpesten of grooming. Intieme berichten, zoals sexting, kunnen misbruikt worden. Deze en andere risico's komen aan bod, om ze beter te begrijpen en jongeren te begeleiden om hiermee om te gaan.'Mediawijs online' focust ook op hoe men jongeren bewust kan maken van hun digitale voetafdruk om hun onlinereputatie en privacy te beschermen. De gids werd opgesteld in samenwerking met leraren en praktijkdeskundigen uit talrijke organisaties die dagelijks beroepsmatig geconfronteerd worden met e-safetyproblemen. Hierdoor komen bij ieder thema ook praktijkgerichte tips aan bod om kansen en problemen te herkennen, bespreekbaar te maken en jongeren bij te staan met advies.www.lannoocampus.be
Sociale media --- Jongeren. --- #SBIB:309H401 --- #SBIB:309H402 --- #SBIB:309H103 --- 528.51 --- sociale media --- internet --- cyberpesten --- gaming --- communicatie --- 433.5 --- voorlichting --- preventie --- 454.52 --- Cyberpesten --- Internet --- Sociale netwerken --- 004.738 --- Pesten --- Gamen --- Preventie --- Internet; gebruik door kinderen --- Mediawijsheid --- 371.39 --- 193 Kinderrechten en Media --- Publieksgroepen in de verschillende media (pers, omroep, film, boekenindustrie, ...): gebruikersgroepen, gebruikersonderzoek --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, .. --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- internet - adresboeken, browsers, chatten, e-mail, tagging, sociale netwerken --- Audiovisuele opvoeding --- Computerondersteund onderwijs (c.o.o.); algemeen --- sociale netwerken --- Age group sociology --- Computer architecture. Operating systems --- jongerencultuur --- Educational sciences --- mediawijsheid --- Social media --- Social media and teenagers --- Online social networks --- Social aspects --- Security measures --- Sociologie van de leeftijdsgroepen --- Pedagogiek --- Computerarchitectuur. Operating systems --- Media --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, . --- PXL-Education 2014 --- sociale psychologie --- begeleiding --- jongeren --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, --- Mediaopvoeding --- Privacy --- Veiligheid --- Informatievaardigheden --- Kinderen en jeugd --- Seksualiteit --- Reputaties --- Profiel en imago --- Misbruiken --- Jeugd --- 371.300 --- Thuis --- Kind --- Reputatie --- Profiel --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Imago --- Misbruik --- jeugd --- Jongere --- computerondersteund onderwijs --- digitale geletterdheid
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|