Listing 1 - 10 of 25 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
651 --- telefoneren --- zakelijke communicatie --- Nederlands --- 374.2 --- Office management. Office practice. Office work --- Nederlandse zakelijke communicatie --- 651 Office management. Office practice. Office work --- Dutch language --- Pragmatics --- Mass communications
Choose an application
Choose an application
Didactics of secundary education --- Didactics of French --- Conversation --- Frans --- Français (langue) --- Gesprek --- Rédaction --- Stelkunst --- 374.5 --- zakelijke communicatie --- E080631.jpg --- E120350.jpg --- Franse taal ; taalgebruik ; zakenleven --- Handelscorrespondentie ; Franse taal --- Franse zakelijke communicatie --- Didactics of secundary education. --- Didactics of French.
Choose an application
Slim is trendy. Vanuit een slimme auto bel je handenvrij met een slimme telefoon, terwijl je van de ene slimme stad naar de andere rijdt. Wie aan slim denkt, denkt aan digitaal. Kan een boek, opgebouwd uit papier, inkt en lijm ooit smart zijn?En wat met slimme vakboeken? Zijn die niet altijd beschrijvend en saai? Wel integendeel. 2 experts ter zake, ervaren auteur en uitgever, helpen jou op weg naar een inspirerend vakboek. Ik ben een bestseller doorprikt mythes over schrijven, klaart misverstanden over publiceren uit en hakt de belangrijkste auteursknopen door. Bron : http://www.bol.com
Schrijven --- Zakelijk schrijven --- Vaktaal --- Schrijfvaardigheden --- Science --- Stilistics --- Non-fiction --- Authorship --- schrijfvaardigheid --- schrijven --- teksten schrijven --- writing [processes] --- Zakelijke communicatie --- Vakjargon --- Tekst
Choose an application
In ongekend risicovolle tijden van ChatGPT, datacriminaliteit en misinformatie leert Het Kairos-effect ons hoe we via een aantal nieuwe principes opnieuw grip krijgen op de volle kracht van onze communicatie en de eindeloze mogelijkheden ervan. Kairos is de oude Griekse god van de opportuniteit en de gelegenheid, en op zijn vleugels reikt communicatie-expert Jo De Poorter een aantal concrete handgrepen aan om sleutelmomenten in bedrijfsen professionele communicatie maakbaar, stuurbaar en realiseerbaar te maken. Wie meester is van het moment, is meester van de maximale mogelijkheden. De Poorter illustreert het Kairos-effect met concrete bedrijfscases uit zijn dagelijkse communicatiepraktijk en levert een stappenplan voor voorbereiding, uitvoering en opvolging van de maakbaarheid van het moment.Bron: www.standaardboekhandel.be
Communicatie --- Communicatiestrategie --- Bedrijfscommunicatie --- Zakelijke communicatie --- Technologische vooruitgang --- Communicatietheorie --- Mass communications --- interne communicatie --- interpersonele communicatie --- communicatietheorieën --- communicatiewetenschappen --- bedrijfscommunicatie --- Communicatie.
Choose an application
Advertising. Public relations --- Nederlands --- Tekstschrijven --- Tekstsoorten --- Zakelijke communicatie --- Public relations --- Voorlichting --- Geschreven taal --- Tekstsoort --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Communicatietheorie --- Schrijven --- Tekst
Choose an application
Nederlandse taal --- zakenbrieven. --- Didactics of Dutch --- Communication (langue néerlandaise) Communicatie (Nederlandse taal) --- Communication écrite Schriftelijke communicatie --- Correspondance Briefwisseling --- Ecriture Schrift --- Information Informatie --- Traitement de textes Tekstverwerking --- #KVHA:Schrijfvaardigheid; Nederlands --- #KVHA:Zakenbrieven; Nederlands --- 808.1 --- Nederlands --- bedrijfscommunicatie (zakelijke communicatie) --- brieven --- communicatie --- schriftelijke communicatie --- tekstverwerking --- Zakelijke communicatie --- Auteurschap. Literaire activiteit en techniek --- Tekstschrijven --- Correspondentie --- Communicatieve vaardigheden --- Schrijven --- Tekst --- Zakenbrieven.
Choose an application
De Vlaamse communicatieadviseur geeft adviezen voor een vlotte communicatie met 'reuzen' (CEO's van grote bedrijven, ondernemers, politici, enz...) in hun taal, met hun accenten en met de juiste focus. Hij baseert zich daarbij op zijn ervaring als medewerker van een aantal leidersfiguren, waaronder topmanagers en verschillende eerste ministers.
Gesprekstechnieken. --- Leidinggeven. --- beleidsvoering --- communicatievaardigheden --- Mass communications --- Vaardigheden talenten zelfontwikkeling zelfontplooiing creativiteit success --- BPB0911 --- 695 Communicatie --- communicatie --- management --- 005.57 --- gesprekstechnieken --- leidinggeven --- Managers : communicatie --- communication --- departement Algemeen 09 --- personeelsmanagement --- Leidinggeven --- Communicatie --- Zakelijke communicatie --- Macht --- Communicatietechnieken --- Communicatieve vaardigheden --- Leiderschap --- Communicatietechniek --- Schrijven --- Tekst
Choose an application
Vroedkunde --- Inbakeren --- Engels --- Handel --- Ondernemingen --- English for Specific Purposes --- Didactics of English --- Didactics of secundary education --- Secundair onderwijs. --- 371.67 --- 651 --- #BSCH: vak: Engels --- handelscorrespondentie --- zakelijke communicatie --- 651.7 Handelscorrespondentie Engels --- Handboek/cursus --- communicatie --- handboeken --- Zakelijke communicatie: Engelse taal: leermiddelen --- 651 Office management. Office practice. Office work --- Office management. Office practice. Office work --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Onderneming --- Overheidsbeleid
Choose an application
Schrijven met beloftes leert u niet alleen boeiend te schrijven, het leert u om uw lezers te drogeren. Letterlijk. U pompt hun hersenen vol met de verslavende stof dopamine. Daardoor moeten ze uw tekst wel uitlezen. De methode is simpel: u doet beloftes, grote en kleine beloftes, in alle delen van de tekst. Zo geeft u uw lezers steeds het tintelende gevoel dat ze iets te goed hebben, dat het beste nog moet komen. Het gevolg: veel dopamine, en veel energie. Terwijl u de lezers drogeert, houdt u zelf het hoofd koel. Want u leert om uw teksten objectief te beoordelen. Alles wat u daarvoor nodig hebt, is een setje markeerstiften. Daarmee maakt u de beloftes zichtbaar en kunt u in een oogopslag zien hoeveel energie u uw lezer meegeeft. Vervolgens berekent u met een vragenlijst een rapportcijfer. Inhoudsopgave : 1. Blauwe beloftes: De gratis energie in een contract 2. Gele beloftes: Beloftes in alinea's 3. Veel oranje en een beetje roze: erewoorden 4. Test uw tekstkracht 5. Samenvatting
zinsontleding --- schrijfvaardigheid --- Dutch language --- creatief schrijven --- Orthography --- Stilistics --- Taal --- Nederlands --- Geschreven taal --- Zakelijke communicatie --- Communicatieve vaardigheden --- Tekstschrijven --- Communicatie --- Management --- Schrijven --- #KVHA:Schrijfvaardigheid; Nederlands --- #KVHA:Formuleren; Nederlands --- taal --- 499.5 --- schriftelijke communicatie --- Nederlands 843 --- Schrijfvaardigheid --- 803.93 -06 --- schriftelijke communicatie, notuleren --- Stijlleer --- Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Communicatie. --- Management. --- Schrijven. --- 803.93 -06 Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- schrijven --- formuleren
Listing 1 - 10 of 25 | << page >> |
Sort by
|