Listing 1 - 10 of 25 << page
of 3
>>
Sort by

Book
Hallo! Bent u daar nog? : praktisch handboek voor de telefoniste/receptioniste
Author:
ISBN: 9024670659 9789024670659 Year: 1987 Publisher: Baarn : Bosch & Keuning,


Book
Waartoe is deze tent op aarde? Een taalkit voor kantoorprofessionals.
Authors: ---
ISBN: 9789057122903 Year: 2008 Publisher: Amsterdam Nieuwezijds

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
S'exprimer par écrit, s'exprimer oralement
Authors: --- ---
ISBN: 903343511X 9789033435119 Year: 1996 Volume: *1 Publisher: Leuven ; : Acco,


Book
Slimme non-fictie schrijven : van droom tot boek
Authors: ---
ISBN: 9789401447102 Year: 2019 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Slim is trendy. Vanuit een slimme auto bel je handenvrij met een slimme telefoon, terwijl je van de ene slimme stad naar de andere rijdt. Wie aan slim denkt, denkt aan digitaal. Kan een boek, opgebouwd uit papier, inkt en lijm ooit smart zijn?En wat met slimme vakboeken? Zijn die niet altijd beschrijvend en saai? Wel integendeel. 2 experts ter zake, ervaren auteur en uitgever, helpen jou op weg naar een inspirerend vakboek. Ik ben een bestseller doorprikt mythes over schrijven, klaart misverstanden over publiceren uit en hakt de belangrijkste auteursknopen door. Bron : http://www.bol.com


Book
Het Kairos-effect : over de maakbaarheid van het moment
Author:
ISBN: 9789463378239 Year: 2023 Publisher: Kalmthout Pelckmans

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In ongekend risicovolle tijden van ChatGPT, datacriminaliteit en misinformatie leert Het Kairos-effect ons hoe we via een aantal nieuwe principes opnieuw grip krijgen op de volle kracht van onze communicatie en de eindeloze mogelijkheden ervan. Kairos is de oude Griekse god van de opportuniteit en de gelegenheid, en op zijn vleugels reikt communicatie-expert Jo De Poorter een aantal concrete handgrepen aan om sleutelmomenten in bedrijfsen professionele communicatie maakbaar, stuurbaar en realiseerbaar te maken. Wie meester is van het moment, is meester van de maximale mogelijkheden. De Poorter illustreert het Kairos-effect met concrete bedrijfscases uit zijn dagelijkse communicatiepraktijk en levert een stappenplan voor voorbereiding, uitvoering en opvolging van de maakbaarheid van het moment.Bron: www.standaardboekhandel.be


Book
Tips voor tekstschrijvers : handleiding voor het schrijven van commerciële teksten en PR- en voorlichtingsteksten
Author:
ISBN: 9789080874589 Year: 2007 Publisher: Z.p. Leporello Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Praten met reuzen : hoe je met leiders werkt en communiceert
Author:
ISBN: 9789077442623 Year: 2009 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De Vlaamse communicatieadviseur geeft adviezen voor een vlotte communicatie met 'reuzen' (CEO's van grote bedrijven, ondernemers, politici, enz...) in hun taal, met hun accenten en met de juiste focus. Hij baseert zich daarbij op zijn ervaring als medewerker van een aantal leidersfiguren, waaronder topmanagers en verschillende eerste ministers.


Book
Schrijven met beloftes.
Author:
ISBN: 9789013073546 Year: 2010 Publisher: Alphen aan den Rijn Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Schrijven met beloftes leert u niet alleen boeiend te schrijven, het leert u om uw lezers te drogeren. Letterlijk. U pompt hun hersenen vol met de verslavende stof dopamine. Daardoor moeten ze uw tekst wel uitlezen. De methode is simpel: u doet beloftes, grote en kleine beloftes, in alle delen van de tekst. Zo geeft u uw lezers steeds het tintelende gevoel dat ze iets te goed hebben, dat het beste nog moet komen. Het gevolg: veel dopamine, en veel energie. Terwijl u de lezers drogeert, houdt u zelf het hoofd koel. Want u leert om uw teksten objectief te beoordelen. Alles wat u daarvoor nodig hebt, is een setje markeerstiften. Daarmee maakt u de beloftes zichtbaar en kunt u in een oogopslag zien hoeveel energie u uw lezer meegeeft. Vervolgens berekent u met een vragenlijst een rapportcijfer. Inhoudsopgave : 1. Blauwe beloftes: De gratis energie in een contract 2. Gele beloftes: Beloftes in alinea's 3. Veel oranje en een beetje roze: erewoorden 4. Test uw tekstkracht 5. Samenvatting

Listing 1 - 10 of 25 << page
of 3
>>
Sort by