Listing 1 - 10 of 10
Sort by

Book
Even uw aandacht ! : Succesvol informatief presenteren
Authors: --- ---
ISBN: 9038202407 Year: 2000 Publisher: Gent Academia Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

1. Inleiding - 2. Materiaal verzamelen en structureren - 3. De presentatie uitwerken - 4. Vormgeving van projectiedia's - 5. Zaal en organisatie - 6. De presentatie geven - 7. Beeldweergave-apparatuur - 8. Geluid - 9. Literatuurlijst


Book
Wegwijs in de openbare ruimte : een taak voor de gemeente
Author:
ISBN: 9051301111 Year: 1992 Publisher: Brussel Koning Boudewijnstichting


Book
Creatieve communicatie. Ideeën en technieken achter de beste campagnes wereldwijd
Author:
ISBN: 9789063691066 9063691068 Year: 2001 Publisher: Amsterdam BIS Publishers


Book
Wegwijs in de openbare ruimte : toeristische informatie
Authors: ---
ISBN: 9051301103 Year: 1992 Publisher: Brussel Koning Boudewijnstichting


Book
Wegwijs in de openbare ruimte : het straatnaambord
Authors: ---
ISBN: 9051301081 Year: 1992 Publisher: Brussel Koning Boudewijnstichting


Book
Kleurenleer : voor een professioneel gebruik van kleur.
Authors: ---
ISBN: 9057645831 Year: 2004 Publisher: Kerkdriel Librero

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Vijftig jaar kunst- en erfgoedtijdschrift
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789076099958 Year: 2012 Publisher: Brugge Die Keure

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

50 jaar Openbaar Kunstbezit in Vlaanderen


Book
Komt dat zien ! : 3e triennale voor vormgeving : over vormgeving en reclame
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9074886051 Year: 2001 Publisher: Brussel Vlaams Instituut voor Zelfstandig Ondernemen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een uitgave ter gelegenheid van de tentoonstellling Komt dat zien !, 3de Triënnale voor Vormgeving en Reclame in het Designmuseum Gent van 15 december 2001 tot en met 24 februari 2002

Keywords

reclame --- Reclame. --- Vormgeving. --- advertising art --- triënnale voor vormgeving --- industrial design --- Product strategy --- Architecture --- Economic policy and planning (general) --- design [discipline] --- Art --- reclamebureaus --- advertising --- Advertising. Public relations --- advertenties --- Graphic arts --- reclamevormgeving --- advertisements --- 655.262 <493> --- 769.91 <493> --- 766:659.12 --- 766 <493> --- #VCV monografie gratis 2004 --- (069) --- 766.01 --- 766.039 --- Grafische vormgeving ; reclame ; affiches ; 2000-2001 --- Reclamekunst ; België --- Tentoonstellingscatalogi ; Gent ; Design Museum --- Triënnale voor vormgeving in Vlaanderen --- 766.036 --- België --- affiches --- grafiek --- grafische- en reclamevormgeving --- illustraties --- posters --- reclamegrafiek --- 745 --- communicatie --- design --- grafische vormgeving --- reclamedesign --- 754.1 --- Daenens, Lieve --- Mortier, Jens --- Oosterlinck, Christian --- Smets, Francis --- Thito, Philippe --- Valcke, Johan --- Van der Plaetsen, Michèle --- Walraff, Jean-Luc --- tentoonstellingen --- triënnale voor vormgeving in Vlaanderen --- 766 <493> Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek--België --- Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek--België --- 766:659.12 Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek-:-Concept and design in advertising --- Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek-:-Concept and design in advertising --- 769.91 <493> Prentenverzamelingen: affiches; posters; uithangborden--België --- Prentenverzamelingen: affiches; posters; uithangborden--België --- Boekdesign--algemeen--België --- (Musea. Collecties) --- Gebruiksgrafiek ; theorie, filosofie, esthetica --- Gebruiksgrafiek ; 2000 - 2050 --- CAD, design en industriële vormgeving --- grafische vormgeving, reclame, verzameling --- Exhibitions --- Contains audio-visual material --- Reclame --- Grafische vormgeving --- Design --- Reclamecampagnes --- Creativiteit --- Reclamecampagne --- Musiceren --- 766.31.038(493) --- Grafische industrie en ontwerp ; beeld ; reclame ; geschiedenis ; 1950-2000 (België) --- communication design --- advertising agencies


Book
Cecilia's keuze : ontwerpen met meerwaarde op basis van gebruikersinzichten
Authors: --- ---
ISBN: 9789020987232 Year: 2012 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Stem uw product of dienst maximaal af op maat van de gebruiker want er is een groot verschil tussen wat hij zegt en effectief kiest. Observeer de consument, ontdek wat hij nodig heeft en stem uw product of service daarop af. Dit vormt de basis van Human Centred Design (HCD) en laat u toe diepe inzichten te verwerven in het gedrag van uw gebruiker. Cecilia is een mogelijke gebruiker die ontwerpers voor ogen hebben wanneer ze een product of dienst ontwerpen. Daarom moeten ze haar eerst leren kennen. Een praktisch handboek met tal van Vlaamse en Europese voorbeelden. Bron : http://www.boekenbank.be


Multi
PUB. Agency book
Author:
ISSN: 13768336 ISBN: 9789046567579 Year: 2000 Publisher: Mechelen Wolters Kluwer Belgium.

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het PUB Agency Book maakt u wegwijs doorheen budgetten en profielen van de Belgische communicatiebureaus, brand activation, marktonderzoekbureau's, design & packaging, public relations agencies, direct marketing-bureaus, interactieve agencies...

Listing 1 - 10 of 10
Sort by