Listing 1 - 10 of 145 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
The main objective of this book is to analyse and detect small changes in ECG waves and complexes that indicate cardiac diseases and disorders. Detecting predisposition to Torsade de Points (TDP) by analysing the beat-to-beat variability in T wave morphology is the main core of this work. The second main topic is detecting small changes in QRS complex and predicting future QRS complexes of patients. Moreover, the last main topic is clustering similar ECG components in different groups.
Wavelet --- TdP --- Baseline Wander --- ECG --- Torsade de Points --- Feature Extraction --- Biosignal Pr --- Multi-Channel ECG --- Principal Component Analysis --- PCA
Choose an application
Public relations --- archieven. --- bibliotheken. --- PR (public relations) --- archieven --- Advertising. Public relations --- bibliotheken --- Library management --- 930.25 --- 021.7 --- Bibliotheken 02 --- #VCV monografie 2003 --- #A0106A --- 611 Bibliotheken --- 612 Archieven --- 695.1 Public relations --- Elio Pelzers, André Hirs, Kees Westerkamp, Hester Ebbers, Tom van Slooten --- informatica --- informatiewetenschap --- bibliotheekwetenschap --- internet --- 02 --- PR --- bibliotheekwezen --- communicatie --- 026.5 --- 020 )* BIBLIOTHEEKWEZEN --- archief --- kwaliteitszorg --- mediatheek --- public relations --- 021 --- mediatheek (gez) --- 026.7 --- Archiefwezen : public relations --- Bibliotheekwezen : public relations --- 930.25 Archiefwetenschap. Archivistiek --- Archiefwetenschap. Archivistiek --- 021.7 Bibliotheekpromotie --- Bibliotheekpromotie --- handleidingen voor de bibliotheekgebruiker --- Bibliotheken --- Communicatie --- Informatica --- Internet --- Leermiddelen --- Bibliotheek --- Leermiddel --- Digitalisering
Choose an application
Hoe wint een olifantje op een slurflengte na de verkiezing tot product van het jaar? Waarom stond de geboorte van datzelfde olifantje op de agenda van de aandeelhoudersvergadering van Amazon.com in Seattle? En waarom lieten twee miljoen mensen - waarvan velen nog nooit in de Zoo waren geweest - hun slaap om de geboorte van het dikhuidje te volgen op het internet? In dit boek neemt Anja Stas u mee achter de schermen van haar vernieuwende marketingstrategie die niet alleen een hele onderneming, maar een hele maatschappij kon mobiliseren voor de goede zaak: het lot van de bedreigde Indische olifant. De marketingcampagne werd wereldwijd bekroond en wordt nu al beschouwd als een van de meest legendarische ooit! Anja Stas gunt u een unieke blik achter de schermen van een nu al legendarische marketingcampagne - Waarom lieten 2 miljoen mensen hun slaap om de geboorte van Kai-Mook te volgen op het internet? - Het belang van storytelling om merkwaarde te scheppen en hoe menselijke emoties de onuitputtelijke brandstof kunnen zijn van een geslaagde campagne - Waarom Geloof, Hoop en Liefde geen ingrediënten zijn van een televisieprogramma, maar krachtige instrumenten om uw doel te bereiken - Doe aan marketing met een beperkt budget en gebruik free publicity en PR als uw belangrijkste medium - Een onmisbare inspiratiebron voor CEO's, salesmanagers, marketeers, personeelsmanagers en PR-verantwoordelijken. Hoe wint een olifantje op een slurflengte na de verkiezing tot product van het jaar? Waarom stond de geboorte van datzelfde olifantje op de agenda van de aandeelhoudersvergadering van Amazon.com in Seattle? En waarom lieten twee miljoen mensen - waarvan velen nog nooit in de Zoo waren geweest - hun slaap om de geboorte van het dikhuidje te volgen op het internet? In dit boek neemt Anja Stas u mee achter de schermen van haar vernieuwende marketingstrategie die niet alleen een hele onderneming, maar een hele maatschappij kon mobiliseren voor de goede zaak: het lot van de bedreigde Indische olifant. De marketingcampagne werd wereldwijd bekroond en wordt nu al beschouwd als een van de meest legendarische ooit! (Bron: covertekst)
Dierentuinen. --- Marketing. --- Olifanten. --- Applied marketing --- Advertising. Public relations --- reclamecampagnes --- merken --- marketingstrategie --- Product strategy --- merkimago --- PR (public relations) --- Antwerp Zoo --- Beleveniseconomie --- Merken --- D110025.jpg --- Marketing --- 369.1 --- 369.4 --- Kai-Mook --- marketing --- public relations --- Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- Branding --- Merkbeleid --- Marketingstrategieën --- Marketingcommunicatie --- Casestudies --- Marketingstrategie --- Casestudy --- Financiewezen
Choose an application
Dieser Open-Access-Sammelband beleuchtet Herausforderungen und Chancen für die Verwaltungskommunikation in der modernen Mediendemokratie aus verschiedenen wissenschaftlichen und berufspraktischen Perspektiven. Die Beitragsautoren diskutieren den Problemkreis der in- und externen Kommunikation von Verwaltungsinstitutionen aus kommunikations-, politik- und rechtswissenschaftlicher Perspektive und widmen sich dem Blickwinkel der Berufspraxis in Politik, Öffentlichkeitsarbeit und Journalismus. Der Inhalt Wissenschaftliche Perspektiven Perspektiven aus Kommunikation und Politik Case Studies Die Zielgruppen Dozierende und Studierende der Kommunikations-, Politik-, Rechts- und Verwaltungswissenschaft Praktikerinnen und Praktiker in der politischen Kommunikation und in der Öffentlichkeitsarbeit Die Herausgeber Prof. Dr. Klaus Kocks ist Wirtschafts- und Sozialwissenschaftler sowie Kommunikationsberater. Er ist als Honorarprofessor für Unternehmenskommunikation an der Hochschule Osnabrück tätig. Prof. Dr. Susanne Knorre ist Politikwissenschaftlerin, Unternehmensberaterin und Niedersächsische Ministerin für Wirtschaft, Technologie und Verkehr a.D. Sie ist als nebenberufliche Professorin für Unternehmenskommunikation an der Hochschule Osnabrück tätig. Dr. Jan Niklas Kocks ist Kommunikationswissenschaftler und Kommunikationsberater. Er ist als Lehrbeauftragter an der Freien Universität Berlin und der Hochschule Macromedia Berlin tätig.
Communication studies --- Political science & theory --- Public relations --- Communication. --- Political communication. --- Public relations. --- Communication Studies. --- Political Communication. --- Corporate Communication/Public Relations. --- Political communication --- Political science --- Communication, Primitive --- Mass communication --- Sociology --- Business --- Industries --- PR (Public relations) --- Advertising --- Industrial publicity --- Mass media and business --- Propaganda --- Publicity --- Social sciences --- Communication --- Germany.
Choose an application
Energies SI Book "Selected Papers from the ICEUBI2019 – International Congress on Engineering – Engineering for Evolution", groups six papers into fundamental engineering areas: Aeronautics and Astronautics, and Electrotechnical and Mechanical Engineering. ICEUBI—International Congress on Engineering is organized every two years by the Engineering Faculty of Beira Interior University, Portugal, promoting engineering in society through contact among researchers and practitioners from different fields of engineering, and thus encouraging the dissemination of engineering research, innovation, and development. All selected papers are interrelated with energy topics (fundamentals, sources, exploration, conversion, and policies), and provide relevant data for academics, research-focused practitioners, and policy makers.
HVAC --- water-cooled condenser --- air-cooled condenser --- evaporative --- TWI --- turbulence modeling --- supercritical injection --- Liquid Rocket Engines --- energy saving and efficiency --- aerodynamic coefficients --- propulsive efficiency --- bioenergetics --- biomimetics --- grid-tied inverter --- grey wolf optimizer --- PR controllers --- LCL filter --- passive damping --- propeller --- aircraft --- turboprop --- flight efficiency --- flight speed --- hydro-thermal coordination --- Lagrangian relaxation --- Lagrangian dual problem --- Lagrange multipliers --- subgradient methods --- step-size update algorithm
Choose an application
This book presents the current views of leading physicists on the bizarre property of quantum theory: nonlocality. Einstein viewed this theory as “spooky action at a distance” which, together with randomness, resulted in him being unable to accept quantum theory. The contributions in the book describe, in detail, the bizarre aspects of nonlocality, such as Einstein–Podolsky–Rosen steering and quantum teleportation—a phenomenon which cannot be explained in the framework of classical physics, due its foundations in quantum entanglement. The contributions describe the role of nonlocality in the rapidly developing field of quantum information. Nonlocal quantum effects in various systems, from solid-state quantum devices to organic molecules in proteins, are discussed. The most surprising papers in this book challenge the concept of the nonlocality of Nature, and look for possible modifications, extensions, and new formulations—from retrocausality to novel types of multiple-world theories. These attempts have not yet been fully successful, but they provide hope for modifying quantum theory according to Einstein’s vision.
Stern–Gerlach experiment --- channel entropy --- non-locality --- nonsignaling --- retro-causal channel --- communication complexity --- controlled-NOT --- Bell test --- quantum measurement --- quantum mechanics --- quantum transport --- semiconductor nanodevices --- optimization --- quantum correlation --- PR Box --- non-linear Schrödinger model --- retrocausality --- entanglement --- device-independent --- Einstein–Podolsky–Rosen argument --- quantum nonlocality --- parallel lives --- PR box --- nonlocal correlations --- hypothesis testing --- quantum bounds --- channel capacity --- Wigner-function simulations --- quantum correlations --- quantum --- pre- and post-selected systems --- local hidden variables --- density-matrix formalism --- collapse of the quantum state --- local polytope --- quantum teleportation of unknown qubit --- parity measurements --- uncertainty relations --- nonlocality --- hybrid entanglement --- selectivity filter --- p-value --- steering --- axioms for quantum theory --- no-signalling --- ion channels --- KS Box --- EPR steering --- local realism --- Non-contextuality inequality --- entropic uncertainty relation --- continuous-variable states --- nonlocal dissipation models --- Bell’s theorem --- tsallis entropy --- classical limit --- general entropies --- pigeonhole principle --- biological quantum decoherence --- discrete-variable states
Choose an application
Rapid developments in information technology and media have resulted in increasingly diverse strategies for information retrieval by readers and users. The duty to cope with this phenomenon and to master the situation forms one of the biggest challenges facing libraries. In order to strengthen the awareness of the potential of tools for management and strategic planning, a two-day meeting was held under the auspices of IFLA's Management & Marketing Section in Bergen, Norway in August 2005. Managers of different types of libraries, researchers and educators from five continents shared their experiences with research methods, data collection, evaluation, performance measurement, best practice strategies and policies. This book contains their presentations in the form of full length articles.
Libraries --- Public relations --- Advertising --- Library planning --- Strategic planning --- Library administration --- Library statistics --- Marketing --- Information services --- Library science --- Statistics --- Books --- Planning --- Ads --- Advertisements --- Advertising, Consumer --- Advertising, Retail --- Advertising, Store --- Commercial speech --- Consumer advertising --- Retail advertising --- Speech, Commercial --- Store advertising --- Business --- Communication in marketing --- Industrial publicity --- Retail trade --- Advertisers --- Branding (Marketing) --- Propaganda --- Publicity --- Sales promotion --- Selling --- Documentation --- Public institutions --- Librarians --- Industries --- PR (Public relations) --- Mass media and business --- Statistical methods --- Marketing. --- Information services. --- Public relations.
Choose an application
Minstens 1 op 10 mensen heeft een beperking of een handicap. Met de vergrijzende maatschappij zal deze verhouding gestaag stijgen en zullen steeds meer mensen geregeld specifieke hindernissen voor deelname aan de informatiesamenleving ondervinden. Volwaardig burgerschap kan hierdoor in het gedrang komen. Een overheid, instelling of organisatie moet het daarom als een dwingende realiteit zien om uitsluitingsprocessen of (informatie)monopolies te doorbreken vanuit een gelijkekansen- en diversiteitsbeleid. Werk maken van een aangepaste communicatiehouding is niet alleen een verantwoorde inspanning maar veeleer een contract met de toekomst. Dit handboek wil de lezer over de specifieke drempels leren die verschillende doelgroepen met een handicap, waaronder een steeds groter wordende groep senioren, ervaren bij informatieverwerving en hem of haar over de drempel halen om aangepast te communiceren met deze doelgroepen. Het werk beschrijft de aandachtspunten om de mondelinge, schriftelijke, audiovisuele Of digitale communicatie integraal toegankelijk te maken voor mensen met beperkingen. Het biedt bovendien ontelbare contactadressen van externe ervaringsdeskundigen die hierbij kunnen helpen. De talloze voorbeelden van goede praktijken moeten de creativiteit van de lezer prikkelen en kunnen tot nieuwe communicatietoepassingen leiden. "Over de drempel" richt zich tot communicatieambtenaren, PR- of mediaverantwoordelijken, webbouwers, beleidspersonen en receptionisten van overheidsinstellingen, non-profit organisaties of bedrijven. Ook wie geregeld wat schrijft of organiseert voor een vereniging, wie student of docent is in een communicatie- of webdesignopleiding, wie in een ziekenhuis, revalidatiecentrum of verzorgingstehuis werkt of wie geregeld de contactpersoon is voor mensen met een handicap kan aan deze publicatie iets hebben.InhoudsopgaveDeel 1. De bouwstenen1. De doelgroep2.Communicatie-effecten3.Communicatiekanalen kiezenDeel 2. De aandachtspunten4. Mondelinge communicatie5.Schriftelijke communicatie6.Audiovisuele Communicatie7.Toegankelijke webtoepassingen
personen met een beperking --- communicatie --- Mass communications --- #SBIB:309H253 --- #SBIB:35H24 --- #SBIB:35H502 --- 667 Gehandicapten --- 695 Communicatie --- 305.8 --- PR --- communicatiemanagement --- gehandicapten --- mondelinge communicatie --- schriftelijke communicatie --- toegankelijkheid --- LIGS --- audiovisuele communicatie --- webtoepassingenvandenb --- 316.77 --- Communicatie --- gehandicaptenzorg --- nersonen met een handicap --- Gehandicapten : communicatie --- Externe communicatie: non-profit-sector --- Informatiemanagement bij de overheid --- Bestuur en samenleving: overheidscommunicatie --- public relations --- Communicatiesociologie --- 316.77 Communicatiesociologie --- gehandicapten. --- Gehandicapten. --- access --- communication [function] --- audiences --- handicapped
Choose an application
Et si les pistes ouvertes par Vygotski étaient riches en fécondes surprises pour les étudiants, enseignants, formateurs et chercheurs intéressés par la question de l’école ? Que peut nous dire un psychologue du développement sur les enjeux de l’institution scolaire ? Mais justement : longtemps laissée aux seules sciences historiques ou sociologiques, la question se trouve, avec Vygotski, ancrée dans ce qu’il y a de plus fondamental : les conditions psychologiques d’un enseignement-apprentissage, moteur du développement global de la personne. Certes, on le sait, cette psychologie s’inscrit en rupture avec bien des traditions : elle bouleverse les rapports entre « l’intérieur » et « l’extérieur » du sujet, ainsi que la cartographie des sciences humaines. Mais tels sont précisément l’intérêt et la force de cette entrée. Pour en explorer les potentialités, les animateurs du 5e Séminaire International Vygotski (Bordeaux, octobre 2011) ont, avec les plus grands spécialités francophones du champ, instruit un débat englobant aussi bien la question des situations d’apprentissage, celle des disciplines scolaires, celle du contexte social, celle de la formation professionnelle et celle de l’éducation spécialisée — cette « défectologie » qui forme l’un des apports les moins connus et les plus suggestifs de Vygotski. L’ouvrage issu de ces débats n’impose aucune voie : il donne à penser, à cheminer, à chacun dans son domaine mais toujours en compagnie des domaines connexes, qui équilibrent mutuellement leurs trajectoires.
Learning, Psychology of --- Developmental psychology --- Psychologie de l'apprentissage --- Psychologie du développement --- Vygotski, L. S. --- Critique et interprétation --- Education --- enseignement --- apprentissage --- médiation --- langage --- littérature --- formation --- modélisation --- Vygotski --- socialisation --- français --- zone proximale de développement --- scolaire --- développement chez l’enfant --- développement chez l’adulte --- formation générale --- formation professionnelle des adultes --- savoir scolaire --- discipline scolaire --- débat argumenté --- concept scientifique --- situation éducative --- préscolaire --- changement conceptuel --- inégalités scolaires --- éducation/enseignement spécialisé --- défectologie --- formation pr
Choose an application
Innovation from A to Z presents a glossary, including: Terms, older terms whose meanings have changed, acronyms, synonyms, famous names, selected abbreviations, and cross-references. A highly interdisciplinary approach incorporating strategy and entrepreneurship with technology and engineering sciences, economics, marketing, organizational behavior and theory. Ideal for engineers, managers, sales people and economists.
Technological innovations --- (Produktform)Electronic book text --- (Zielgruppe)Fachpublikum/ Wissenschaft --- (BISAC Subject Heading)TEC009060 --- (BISAC Subject Heading)TEC009010: TEC009010 TECHNOLOGY / Engineering / Chemical & Biochemical --- (BISAC Subject Heading)SCI043000: SCI043000 SCIENCE / Research & Methodology --- (BISAC Subject Heading)SCI013000: SCI013000 SCIENCE / Chemistry / General --- (BISAC Subject Heading)BUS000000: BUS000000 BUSINESS & ECONOMICS / General --- Technische Chemie --- Innovation --- Technologie --- Wirtschaft --- (VLB-WN)9621 --- (Produktrabattgruppe)PR: rabattbeschränkt/Bibliothekswerke --- E-books --- Breakthroughs, Technological --- Innovations, Industrial --- Innovations, Technological --- Technical innovations --- Technological breakthroughs --- Technological change --- Creative ability in technology --- Inventions --- Domestication of technology --- Innovation relay centers --- Research, Industrial --- Technology transfer --- Innovation. --- Technische Chemie. --- Technologie. --- Wirtschaft. --- Technology & Engineering / Industrial Engineering. --- Technology --- Technical dictionaries
Listing 1 - 10 of 145 | << page >> |
Sort by
|