Listing 1 - 10 of 33 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Terugblik en schets van omgeving - stand van zaken en trends - infrastructuur en dienstverlening - onderzoek - onderwijs - organisatie - en nu? ; Stand van zaken en trends : ICT-voorzieningen in 2003 - sociale aspecten van ICT in hoger onderwijs ; Infrastructuur en dienstverlening : technische infrastructuur - trends in draadloze en mobiele communicatie ; Onderzoek : grid-computing en e-science - webservices - technische informatiestandaardisatie ; Onderwijs : ICT en ondersteuning van communicatie - ICT in onderwijs ; Organisatie : informatieplanning en architectuur - informatietransparantie - groeimodel of doelmodel
ICTO --- redactie L.A. Plugge --- universiteiten --- ICT in het onderwijs --- ICT-Informatie- en communicatietechnologie --- Onderwijshervormingen (onderwijsvernieuwing) --- onderwijs, holt --- onderwijs, universitair en voortgezet --- onderwijsinformatica --- Onderwijs : communicatietechnologie --- Onderwijs : informatietechnologie --- 681.3*K3 --- ICT --- hoger onderwijs --- onderwijsvernieuwing --- onderwijs --- informatie- en communicatietechnologie --- onderzoek --- hogescholen --- 37 --- 681.3.02 --- Onderwijs --- 371.3 --- 378 --- Hoger onderwijs --- 681.3*K3 Computers and education --- Computers and education --- Computer assisted instruction --- informatietechnologie --- communicatietechnologie
Choose an application
management --- Computer. Automation --- Organization theory --- Personnel management --- HRM (human resource management) --- 005.94 --- ICT informatie- en communicatietechnologie --- informatiemanagement --- organisaties --- personeelsbeleid --- sociologie --- 65.012 --- Management : ICT --- kennismanagement. Knowledge management --- Informatica --- Management --- Informatietechnologie --- Communicatiemiddelen --- Strategisch management --- IT --- Communicatiemiddel --- Kostenbeheersing
Choose an application
1. Waarom aandacht voor informatie? - 2. welke informatie heb ik echt nodig? - 3. Externe informatie - 4. Interne informatie - 5. Wat heb ik zelf in huis, wat ontbreekt er? - 6. Wat doe ik met al die informatie? - 7. Hoe vind ik wat ik zoek? - 8. ICT & informatiemanagement, een goed huwelijk! - 9. Wie doet wat? Zelf doen of uitbesteden? - 10. Index van informatieleveranciers en informatiedienstverleners
Business policy --- Documentation and information --- 65.012 --- 002 --- Records --- -Information science --- 098 Bedrijfskunde --- Informatie 002 --- 366.2 --- automatisering --- informatiemanagement --- organisatieleer --- 005.94 --- ICT informatie- en communicatietechnologie --- informatiesystemen --- kennismanagement --- management --- softwarepaketten --- 025.04 --- Vaardigheden talenten data warehouse informatiebeheer --- Communication --- Information literacy --- Library science --- Methods --- Informatieverzorging i. v. m. documentatie --- Management --- kennismanagement. Knowledge management --- 002 Informatieverzorging i. v. m. documentatie --- 65.012 Methods
Choose an application
ICT --- beeldbanken --- beginnende geletterdheid --- digitale leeromgevingen --- taal --- 475.2 --- Computerondersteund onderwijs --- Elektronische leeromgeving --- ICT informatie- en communicatietechnologie --- Leeromgeving --- Lezen --- Mondelinge communicatie --- Ontluikende geletterdheid --- Tussendoelen --- Taalonderwijs; Nederlandse taal --- basisonderwijs --- Nederlands --- e-learning --- Didactics of Kindergarten --- moedertaalonderwijs --- Didactics of Dutch --- Didactics of primary education
Choose an application
Hoe zet je sociale media met succes in op school? Op die vraag geven 21 mensen uit het basisonderwijs (19 Nederlanders, 2 Vlamingen) antwoord in ons boek Sociale Media op de Basisschool. Het boek is prachtig geïllustreerd met tekeningen die kinderen over sociale media maakten.
mediawijsheid --- Computer. Automation --- sociale media --- Didactics of primary education --- Kinderen en internet --- Onderwijs en internet --- Sociale media --- ICT informatie- en communicatietechnologie --- 433.5 --- 454.52 --- Cyberpesten --- Games --- Internet --- Web 2.0 --- chatten --- cyberpesten --- facebook --- internet --- web 2.0 --- 528.5 --- Audiovisuele opvoeding --- Computerondersteund onderwijs (c.o.o.); algemeen --- Lager onderwijs --- Kleuteronderwijs --- Mediaopvoeding --- Digitale leermiddelen --- Didactische werkvormen --- Didactische werkvorm
Choose an application
371.3:81'3 --- ICT informatie- en communicatietechnologie --- Nederlands --- basisonderwijs --- communicatievaardigheden --- didactiek --- hoger onderwijs --- lerarenopleidingen --- literatuur --- onderwijsonderzoek --- remediëren --- secundair onderwijs --- taalbeleid --- zelfstandig leren --- 768 --- 485.1 --- s.o.didactiek : nederlands (ler) --- Didactiek --- Nederlandse taal --- Secundair onderwijs --- Theorie van het theater en de film - Didactiek en onderzoek --- 770 --- Taalkunde en taalbeheersing
Choose an application
Rapporteren voor Techniek en ICT is een praktische handleiding voor het opstellen van rapporten in de specifieke omgeving van Techniek en ICT. Aan de hand van duidelijke voorbeelden bespreekt de auteur de belangrijkste aspecten van verschillende soorten rapporten. Hij stelt niet alleen de doelgroep en opbouw van een rapport aan de orde, maar geeft ook adviezen over schrijfstijl en werkwijze. Daarnaast geeft de auteur volop tips en trucs om valkuilen te vermijden. De lezer krijgt zo een goed overzicht van technieken en vaardigheden die nodig zijn om individueel of in teamverband rapporten te schrijven.
316.776 --- 316.776 Communicatieprocessen --- Communicatieprocessen --- 001.818 --- 001.81 --- ICT informatie- en communicatietechnologie --- communicatie --- communicatievaardigheden --- mondelinge communicatie --- presentaties --- rapporteren --- schriftelijke communicatie --- Rapporteren --- Schriftelijke communicatie --- 001.818 Rapporteren. Onderzoeksrapporten --- Rapporteren. Onderzoeksrapporten --- techniek van de wetenschappelijke arbeid --- Dutch language --- Science --- Mass communications --- onderzoeksvaardigheden --- wetenschappelijk schrijven
Choose an application
This collection of short expository, critical and speculative texts offers a field guide to the cultural, political, social and aesthetic impact of software. Experts from a range of disciplines each take a key topic in software and the understanding of software, such as algorithms and logical structures.
departement Beeldende Kunst 08 --- Informatie- en communicatietechnologie --- Computer software. --- Computers and civilization --- Programming languages (Electronic computers) --- Technology and the arts. --- Lexicography. --- Arts and technology --- Arts --- Civilization and computers --- Civilization --- Software, Computer --- Computer systems --- Computer languages --- Computer program languages --- Computer programming languages --- Machine language --- Electronic data processing --- Languages, Artificial --- DIGITAL HUMANITIES & NEW MEDIA/Software Studies --- SOCIAL SCIENCES/Media Studies --- SCIENCE, TECHNOLOGY & SOCIETY/General
Choose an application
Onze kinderen surfen, sms'en, chatten en bellen. De computer, het internet en de gsm zijn niet meer weg te denken uit hun leven. Het internet en hun mobiele telefoon zijn een poort op de wereld en een 'natuurlijk' verlengstuk geworden van wat ze met vrienden, op school, in de sportclub of soms met compleet onbekenden doen. Deze nieuwe technologieën openen nieuwe perspectieven, maar kunnen ook gevaren inhouden. Mag je zomaar foto's van vrienden op internet zetten? Waar halen onze kinderen die muziek toch vandaan? Is het allemaal wel legaal? Hoe gaan we om met chatten en pesten via msn of sms? Welke goede websites zijn er voor onze kinderen? Hoe kan internet kinderen en jongeren helpen bij hun schoolwerk? Waar is het internet zinvol voor hun hobby's en andere ontspanning? Het is maar een kleine greep uit de vele vragen die we ons als ouder, leerkracht en opvoeder stellen. Om kinderen de boeiende kanten van het internet te leren kennen en hen bewust te maken voor de 'duistere' kant ervan, heb je als opvoeder best zélf een greep op de complexiteit van het internet. Dit boek legt helder en bevattelijk uit wat onze kinderen en jongeren op internet doen, en het geeft tal van suggesties, ideeën en tips om de nieuwe mogelijkheden van internet optimaal te gebruiken en de valkuilen te ontwijken. (Bron: covertekst)
Kinderen en internet. --- 691 Informatiebeleid, Internet --- internet --- internetopvoeding --- 433.5 --- 464 --- 528.51 --- Cyberpesten --- ICT informatie- en communicatietechnologie --- Internet --- Kinderen en computers --- Lager onderwijs --- kinderen --- leerproblemen --- media --- onderwijsbeleid --- opvoeding --- E-learning --- E-mail --- ICT --- ICT-vaardigheden --- Jongeren --- Kinderen --- Kinderen en internet --- 529 --- Internet; gebruik door kinderen --- Internetmisbruik --- 094333.jpg --- Audiovisuele opvoeding --- Kinderen met leerproblemen --- Raadplegen en gebruiken van Internet --- (zie ook: Elektronische leeromgevingen) --- Educational sciences --- Age group sociology --- Computer architecture. Operating systems --- Internet and children --- Handbooks, manuals, etc. --- Safety measures --- Internet and teenagers --- Internet in education --- Mediaopvoeding --- 529. --- 691 Informatiebeleid, Internet. --- Cyberpesten. --- ICT informatie- en communicatietechnologie. --- Internet. --- Internet; gebruik door kinderen. --- Internetmisbruik. --- Kinderen en computers. --- Lager onderwijs. --- internet. --- internetopvoeding. --- kinderen. --- leerproblemen. --- media. --- onderwijsbeleid. --- opvoeding. --- Audiovisuele opvoeding. --- Kinderen met leerproblemen. --- Raadplegen en gebruiken van Internet. --- (zie ook: Elektronische leeromgevingen).
Listing 1 - 10 of 33 | << page >> |
Sort by
|