Listing 1 - 10 of 24 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Praktische cursus zinsontleding bewijst dat grammatica geen struikelblok hoeft te zijn. Op een overzichtelijke en complete manier biedt het boekje de student inzicht in de belangrijkste onderdelen van de taal- en redekundige ontleding. De presentatie van de stof is eenvoudig gehouden; er wordt weinig tot geen voorkennis verondersteld. De oefeningen hebben een oplopende moeilijkheidsgraad. Alle antwoorden bij de oefeningen zijn achter in het boek opgenomen. Elk hoofdstuk eindigt met twee toetsen.
Didactics of Dutch --- zinsontleding --- Grammar --- 837.1 --- Spraakkunst; algemeen * --- PHL-Business 12 --- Nederlandse spraakkunst --- spraakkunst
Choose an application
Internationaal actief zijn of worden: voor veel bedrijven dé strategische optie om te groeien, schaalvoordelen te realiseren of om aan risicospreiding te doen... Maar ondanks een steeds verdere globalisering is de wereld helemaal nog niet 'flat', men moet meer dan ooit rekening houden met een snel wijzigende internationale (marketing)omgeving. Dit boek loodst je doorheen alle commerciële dimensies van internationale marketing en helpt je hierbij keuzes te maken tussen een gestandaardiseerde of aangepaste, lokale aanpak. Herkenbare bedrijfsvoorbeelden, actueel cijfermateriaal en tal van relevante websites illustreren deze materie ten volle en brengen de praktijk een stuk dichterbij.
658.8 )* MARKETING --- marketing --- 369.1 --- globalisering --- internationalisering --- 658.8 --- PHL-Business 12
Choose an application
Met InDesign CS5 kunt u moeiteloos kleinere en grotere documenten vormgeven en opmaken. De typografische mogelijkheden zijn zeer geavanceerd en dankzij de integratie met de andere onderdelen van de Creative Suite, is InDesign een goede keuze voor de veeleisende grafische professional. In dit Handboek gaat auteur Peter Maas uitgebreid in op de vele mogelijkheden die dit veelzijdige programma biedt: van werken met stijlen en het gebruik van beeld tot en met het werken met steunkleur en het verzorgen van foutloze PDF-bestanden. Tot de behandelde onderwerpen behoren: nieuwe mogelijkheden van InDesign CS5; de werkomgeving verkennen; werken met tekst en illustraties; vormgeven met opmaakstijlen; bibliotheken gebruiken; stramienen opzetten; werken met automatische tekst; steunkleur correct gebruiken; transparantie verwerken; tabellen opmaken; exporteren en PDF maken; exporteren en e-book maken; interactieve documenten produceren; kleurenbeheer instellen. Dit boek is gebaseerd op de Nederlandse versie van Adobe InDesign CS5, maar is door de opzet ook te gebruiken voor de Engelse versie van de software. Het boek is zowel geschikt voor Windows als MacIntosh. U kunt oefenmateriaal en voorbeeldbestanden die in het boek gebruikt zijn, downloaden vanaf de website van Van Duuren Media. (flaptekst)
PHL-Business 12 --- grafische programma's --- InDesign --- Informatica --- Grafische vormgeving --- Software --- Handboeken --- InDesign CS5 --- Verpleegkunde
Choose an application
Verkopen --- marketing --- 658.85 --- klantentevredenheid --- sales audit --- verkoop --- Distribution strategy --- PHL-Business 12 --- verkoopkunde
Choose an application
Op weg naar waardecreatie is de marketingstrategie voor een organisatie van levensbelang. Het proces om tot deze strategie te komen is te zien als een kronkelig pad tussen bewuste en onbewuste (hersen)activiteiten. Uiteindelijk vloeit hier een zichtbare strategie uit voort. In het strategisch proces staan drie vragen centraal:- Wat is onze mindset ?- Hoe analyseren we en hoe maken we keuzes ?- Hoe voeren we de strategie uit ?Het praktisch toepasbare Marketingstrategie geeft, door het behandelen van een keten van denk- en doestappen die de logica achter het marketingstrategieproces vormen, antwoord op deze belangrijke vragen. Na de beantwoording van iedere vraag ontstaat een scharniermoment naar de volgende vraag. Dit scharniermoment is te zien als een moment van bewustwording binnen het (soms hectische) strategisch proces. bron : http://www.pearsoneducation.nl
PHL-Business 12 --- marketing --- Marketing --- marketingstrategie --- Marketingstrategieën --- Waardecreatie --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Marketing.
Choose an application
Dit boekje bevat een leidraad met betrekking tot de manier waarop verwijzingen in juridische teksten moeten worden vermeld en verwerkt, alsook een volledige lijst van juridische afkortingen.Bron : http://www.kluwer.be
Woordenschat --- Literatuur --- Methodologie --- Wetgeving --- Rechtspraak --- recht --- afkortingslijsten --- PHL-Business 12 --- Afrika --- Frans --- België --- Nederlands --- Noorwegen --- Vlaanderen --- Vlaams --- Emigratie --- Vrouw
Choose an application
Projectaanpak in zes stappen is een laagdrempelige methode om projecten succesvol aan te pakken. De methode richt zich op de voorbereiding, uitvoering en afhandeling van projecten en is te gebruiken door zowel projectleiders als opdrachtgevers, projectleden en andere betrokkenen. Het boek is bedoeld voor bedrijven, overheden en instellingen die projectmatig willen werken en biedt daarnaast studenten in het hoger onderwijs de kaders om projectmanagement te begrijpen en toe te passen. Projectaanpak in zes stappen behandelt de gehele levenscyclus van een project. Na een oriëntatie op het aanpakken van projecten (stap 0) is het boek opgebouwd uit de volgende stappen:-Opstarten van het project (Stap 1)-Inrichten van het project (Stap 2)-Maken van het Plan van aanpak (Stap 3)-Uitvoeren van het project (Stap 4)-Opleveren van het projectresultaat (Stap 5)-Afsluiten van het project (Stap 6)Het handzame stappenplan is snel en direct toe te passen en biedt een alternatief voor zware projectmanagementmethoden als "PRINCE2".In het tweede deel van het boek zijn diverse vaardigheden voor projectmatig werken opgenomen die bij verschillende stappen worden gebruikt, zoals plannen met de computer, timemanagement, presenteren, vergaderen en maken van beslisdocumenten. Bron : http://www.noordhoffuitgevers.nl
Projet (management) Project (management) --- 005.8 --- 005.8* --- projecten --- projectmanagement --- Projectmanagement --- geen eventmanagement zie 659.5 --- Management --- Managementvaardigheden --- Projecten --- Projectmanagement. --- Projecten. --- Organization theory --- projectaanpak --- PHL-Business 12
Choose an application
Klantgericht corresponderen is een praktische gids voor iedereen die brieven schrijft of er verantwoordelijk voor is. U vindt in dit boek: zeven succesfactoren voor klantgerichte brieven concrete handvatten voor strategische, klantgericht en correct corresponderen technieken om betere openings-en slotzinnen te maken tips en structuren voor informatieve brieven, commerci brieven, klachtbehandelingsbrieven, slechtnieuwsbrieven en betalingsverzoeken tips voor standaardcorrespondentie, e-mails en faxen Deze tweede herziene druk is geactualiseerd en in overeenstemming gebracht met het Spellingbesluit-2005. De serie Praktijkgidsen voor Manager en Ondernemer biedt een praktische training in managementvaardigheden. Met een minimum aan theorie en een maximum aan praktische richtlijnen verwerft u in twee avonden lezen een schat aan informatie en vaardigheden. Daarnaast zijn de boeken ideaal als naslagwerk. De Praktijkgidsen voor Manager en Ondernemer worden geschreven door mensen die op hun vakgebied een jarenlange praktijkervaring hebben opgedaan. De serie staat onder redactie van Plattel en Partners te Baarn.
handelscorrespondentie --- Nederlands --- Dutch language --- E-books --- PHL-Business 12 --- handelscorrespondentie: Nederlands --- #SBIB:309H519 --- Praktische handleidingen i.v.m. schrijven en spreken
Choose an application
Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt Marketing, de esentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelaties op een heldere en bondige manier.In deze herziene en geactualiseerde editie van Marketing, de essentie wordt nog meer aandacht besteed aan de marketing van diensten en aan nieuwe marketinginstrumenten zoals social media. Actuele en aansprekende praktijkvoorbeelden uit Nederland en Vlaanderen verduidelijken de theorie. In de bijlage wordt nader ingegaan op de totstandkoming van het marketingplan.
Marketing --- marketing --- prijsbeleid --- Marketingstrategieën --- Koopgedrag --- Marktsegmentatie --- Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen --- marketingstrategie --- marktonderzoek --- 658.8 --- marketingcommunicatie --- marketing, verkoop, distributie --- merkimago --- consumentengedrag --- Marketing. --- PHL-Business 12 --- marketinginstrument
Choose an application
Het financieel beheer van een onderneming is steeds meer een geïntegreerd proces in de onderneming, waar iedereen bij betrokken is. Daarom ontstaat de noodzaak voor managers uit de diverse takken binnen een onderneming om inzicht te verkrijgen in de financiële beslissingsprocessen. De praktijkervaring is hierin uiteraard van niet te onderschatten waarde, maar een beknopte doch degelijke theoretische basis is minstens zo noodzakelijk. (Bron: covertekst)
Financial management --- financieel management --- 005.915 --- budgettering --- investeringsanalyse --- kostprijsberekening --- resultatenrekening --- E110170.jpg --- Financieel management --- 657 --- 657 Accountancy --- Accountancy --- Activity-based costing --- Managerial accounting --- Technique --- PHL-Business 12 --- ondernemingen --- financiële analyse --- financieel beheer --- Management
Listing 1 - 10 of 24 | << page >> |
Sort by
|