Listing 1 - 10 of 20 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Spreken in het openbaar --- Communicatieve vaardigheden --- Praktijk --- Nederlands --- Taal --- #KVHB:Spreekvaardigheid --- #KVHB:Spreken --- 499.4 --- Ademhaling --- Communicatie --- Expressie --- Hyperventilatie --- Spraakproblemen --- Spreekangst --- Spreekkunst --- 844.6 --- spreken --- communicatie, extern --- communicatie, intern --- communicatie, mondeling --- managementvaardigheden --- Mondelinge communicatie --- Phonetics --- Psycholinguistics --- mondelinge communicatie
Choose an application
Vaardig presenteren vereist een perfecte voorbereiding en gepast inspelen op het publiek. Een goed opgebouwde presentatie, een korte speech, het grafisch voorstellen van resultaten, enz.: deze handige gids loodst je in een mum van tijd door je pleinvrees en helpt je een goede beurt te maken. De auteurs besteden aandacht aan zaken als: structureren van de inhoud , gebruik van audiovisuele middelen, realisatie van een computerprojectie, maken van een Powerpointpresentatie, zaal en organisatie, persoonlijke presentatie...
Communicatie. --- Presentatietechnieken. --- presentatietechnieken --- grafische toepassingen (informatica) --- Audiovisual methods --- informatieoverdracht --- spreken in het openbaar --- #KVHB:Presenteren --- Presentaties --- 454.5 ) Audiovisuele leermiddelen --- powerpoint --- presentaties --- communicatie, extern --- communicatie, intern --- communicatie, mondeling --- communicatie, schriftelijk --- softwarepakketten --- E090418.jpg --- Audiovisuele methoden --- Presenteren --- Multimedia --- Vormgeving --- China
Choose an application
657.62 --- 657.37 --- balansanalyse --- boekhoudkundige rapportering --- communicatie, extern --- financieel management --- jaarrekeningen --- jaarrekeningen, geconsolideerd --- resultatenrekeningen --- Analysis and verification of balance-sheets --- Annual closure of accounts --- 657.37 Annual closure of accounts --- 657.62 Analysis and verification of balance-sheets
Choose an application
Welcome to the attention economy, in which the new scarcest resource isn't ideas or talent, but attention itself. This groundbreaking book argues that today's businesses are headed for disaster-unless they overcome the dangerously high attention deficits that threaten to cripple today's workplace. Learn to manage this critical yet finite resource, or fail!
internet --- Business economics --- informatiemaatschappij --- management --- Traitement de l'information Informatieverwerking --- Leadership Leadership --- Courrier électronique Electronic mail --- Culture d'organisation Organisatiecultuur --- Information Informatie --- Management Management --- Information (gestion) Informatie (management) --- Gestion des connaissances Kennisbeheer --- 366.4 --- bedrijfsstrategie --- communicatie, extern --- communicatie, intern --- electronic commerce --- kennismanagement --- leiding geven --- managementvaardigheden --- E110635.jpg --- Informatiemanagement --- bedrijfsleiding, management --- Marketing --- informatiemanagement (informatica) --- consumentengedrag --- consumentenmarketing
Choose an application
Adviseren. --- Communicatieve vaardigheden: rapporteren. --- Presentaties. --- Rapporten. --- Consultancy --- Rapporteren --- Presentaties --- 82.081 --- 001.818 --- #KVHB:Rapporteren --- #KVHB:Presenteren --- communicatie, extern --- communicatie, intern --- communicatie, mondeling --- communicatie, schriftelijk --- organisatieadvisering --- rapportage --- 001.818 Rapporteren. Onderzoeksrapporten --- Rapporteren. Onderzoeksrapporten --- 82.081 Creatief schrijven --- Creatief schrijven --- 65.012 --- 007.2 --- Communicatieve vaardigheden --- Consultants --- Informatie --- Communicatie --- Adviseren --- Presentatie --- Consultant --- Advisering
Choose an application
crisiscommunicatie --- Mass communications --- Social psychology --- Crisiscommunicatie ( bedrijven ) --- bedrijfsvoorlichting --- Crisiscommunicatie ( bedrijven ). --- #SBIB:309H254 --- Presse Pers --- Evaluation Evaluatie --- Communication externe Externe communicatie --- Communication interne Interne communicatie --- Information (gestion) Informatie (management) --- Plan (management) Plannen (management) --- communicatie, extern --- communicatie, intern --- crisis --- managementvaardigheden --- media --- pers --- Externe communicatie: profit sector
Choose an application
81'3 --- 81'34 --- 81'35 --- 81'36 --- 81'37 --- Spaans --- conversatie --- oefeningen --- spelling --- spraakkunst (grammatica) --- uitspraak --- woordenschat --- communicatie, extern --- communicatie, mondeling --- taalkunde, Spaans --- taalcursus --- Spaanse taal ; leermiddelen --- Spraakkunst (grammatica) --- Semantiek --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Grammatica --- Taalkunde --- Linguïstiek --- Frans --- Oefening
Choose an application
E080404.jpg --- Engelse taal taalgebruik --- English language --- Business English --- Engels --- leermiddelen. --- zakenleven. --- taalkunde, Engels --- bedrijfseconomisch taalgebruik --- communicatie, extern --- communicatie, mondeling --- Schoolbooks - Didactic material --- E080402.jpg --- Engelse taal ; taalgebruik --- Non music recording --- e080403.jpg --- English language - Business English --- English language - Textbooks for foreign speakers
Choose an application
Studieboek over verschillen in cultuur, normen en waarden van uiteenlopende nationaliteiten en de rol die ze spelen b? communicatie. Recensie: Eindelijk een boek over communicatie dat echt communiceert met zijn lezers in die zin dat het toegankelijk geschreven is. Jammer genoeg is de titel van het boek wel wat saai, die doet het boek eigenlijk onrecht aan. Waar gaat het over? Onbewust neem je eigenlijk altijd je eigen norm voor normaal aan. Als je vraagt of iemand iets voor je wilt doen en je krijgt ja als antwoord, dan denk je dat dit geregeld is. Echter in Japan betekent ja slechts: 'ja, ik heb je vraag gehoord' en dan zou het weleens kunnen dat hij of zij helemaal niet iets voor je kan of wil doen. Dan iets minder ver van huis, de Belgen. Je denkt: ze spreken dezelfde taal, dus gedrag en normen zullen ongeveer gelijk zijn aan de Nederlanders. Fout dus. België is jarenlang door de Fransen overheerst geweest en Vlamingen lijken daarom meer op Fransen dan op Nederlanders. Ze zijn bi ...
Communicatie --- Interculturele opvoeding --- Cultuurverschil --- #KVHB:Cross-culturele psychologie --- #KVHB:Cultuurverschillen --- 316.7 --- #VCV monografie 2004 --- #A0411A --- 695 Communicatie --- communicatie, extern --- communicatie, mondeling --- communicatie, schriftelijk --- intercultureel management --- managementvaardigheden --- cultuur --- interculturele communicatie --- 316.7 Cultuursociologie --(algemeen) --- Cultuursociologie --(algemeen) --- 008 --- 007 --- Communication et culture --- Sociology of culture --- International economic relations --- Mass communications --- culturele waarden --- Communication --- Vlaanderen --- Nederland
Choose an application
crisiscommunicatie --- Advertising. Public relations --- Organization theory --- Mass communications --- Communicatie --- Massamedia --- Crisiscommunicatie ( bedrijven ) --- 65.012 --- 658 --- 659.3 --- #A9702A --- #KVHA:Communicatie --- #KVHA:Communicatie; Nederlands --- #KVHA:Crisiscommunicatie --- bedrijfseconomisch taalgebruik --- communicatie, extern --- communicatie, intern --- communicatie, mondeling --- managementvaardigheden --- Management strategie beleid crisis --- Methods --- Business management, administration. Commercial organization --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Crisiscommunicatie ( bedrijven ). --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- 658 Business management, administration. Commercial organization --- 65.012 Methods --- 658 Zaakvoering, administrat --- Zaakvoering, administrat
Listing 1 - 10 of 20 | << page >> |
Sort by
|