Listing 1 - 10 of 20 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Expressiever en gemakkelijker spreken : hoe experimenteer ik met mijn spreekgedrag?
Authors: --- ---
ISBN: 9062834418 Year: 2004 Publisher: Bussum Coutinho


Book
Even uw aandacht! : succesvol informatief presenteren
Authors: ---
ISBN: 9789038212548 Year: 2008 Publisher: Gent Academia Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Vaardig presenteren vereist een perfecte voorbereiding en gepast inspelen op het publiek. Een goed opgebouwde presentatie, een korte speech, het grafisch voorstellen van resultaten, enz.: deze handige gids loodst je in een mum van tijd door je pleinvrees en helpt je een goede beurt te maken. De auteurs besteden aandacht aan zaken als: structureren van de inhoud , gebruik van audiovisuele middelen, realisatie van een computerprojectie, maken van een Powerpointpresentatie, zaal en organisatie, persoonlijke presentatie...


Book
Externe verslaggeving in theorie en praktijk.
Author:
ISBN: 9061556805 9061556791 Year: 1995 Publisher: 's-Gravenhage Delwel

The attention economy : understanding the new currency of business.
Authors: ---
ISBN: 157851441X Year: 2001 Publisher: Boston Harvard business school press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Welcome to the attention economy, in which the new scarcest resource isn't ideas or talent, but attention itself. This groundbreaking book argues that today's businesses are headed for disaster-unless they overcome the dangerously high attention deficits that threaten to cripple today's workplace. Learn to manage this critical yet finite resource, or fail!


Book
Adviseren met perspectief : rapporten en presentaties maken
Author:
ISBN: 9062833020 Year: 2002 Publisher: Bussum Coutinho


Book
Cuaderno 2 : curso de español
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9030176431 9030974850 9789030188834 9789030137269 9030974869 Year: 2002 Publisher: Mechelen Wolters Plantyn

Business assignments : eight advanced case studies wih video : deskwork.
Authors: --- ---
ISBN: 0194513815 0194513734 0194513742 019458335X 0194583449 0194513831 0194583538 0194580490 9780194513739 9780194513746 9780194513814 Year: 1990 Publisher: Oxford Oxford university press


Book
Culturele waarden en communicatie in internationaal perspectief
Authors: ---
ISBN: 9062833047 9789062833047 Year: 2002 Publisher: Bussum Coutinho

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Studieboek over verschillen in cultuur, normen en waarden van uiteenlopende nationaliteiten en de rol die ze spelen b? communicatie. Recensie: Eindelijk een boek over communicatie dat echt communiceert met zijn lezers in die zin dat het toegankelijk geschreven is. Jammer genoeg is de titel van het boek wel wat saai, die doet het boek eigenlijk onrecht aan. Waar gaat het over? Onbewust neem je eigenlijk altijd je eigen norm voor normaal aan. Als je vraagt of iemand iets voor je wilt doen en je krijgt ja als antwoord, dan denk je dat dit geregeld is. Echter in Japan betekent ja slechts: 'ja, ik heb je vraag gehoord' en dan zou het weleens kunnen dat hij of zij helemaal niet iets voor je kan of wil doen. Dan iets minder ver van huis, de Belgen. Je denkt: ze spreken dezelfde taal, dus gedrag en normen zullen ongeveer gelijk zijn aan de Nederlanders. Fout dus. België is jarenlang door de Fransen overheerst geweest en Vlamingen lijken daarom meer op Fransen dan op Nederlanders. Ze zijn bi ...

Listing 1 - 10 of 20 << page
of 2
>>
Sort by