Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Management. --- Production management --- tijdmanagement --- communicatievaardigheden --- zakentaal --- Management --- Informatiemanagement --- Communicatie --- Tijdsbesteding --- Managementvaardigheden --- taalkunde --- management --- timemanagement --- #KVHA:Taalkunde; Nederlands --- #KVHA:Organiseren --- #KVHA:Timemanagement --- Temps (gestion) Tijdscontrole --- Archivage Archivering --- 368 --- efficiency --- organisatieleer --- Nederlands 843 --- Spelling --- Taal --- Timemanagement --- administratieve organisatie, bedrijfsadministratie
Choose an application
Denk niet: Ik doe het al jaren zo. Doe ik het dan niet goed? De automatische piloot is een prachtig hulpmiddel voor dagelijkse identieke handelingen zoals douchen. Niet nadenken over waarom u doet wat u doet en of dat nog steeds de beste manier is. Maar voor werken gaat dat niet op. Uw werkwijze was vroeger misschien de beste aanpak. Maar is die dat nu nog? Denk liever: Ik wil weten hoe ik mijn werk nog slimmer kan aanpakken. Inhoudsopgave : 1. Werkinhoud 2. Werkvaardigheden 3. Zelfmanagement 4. Samenwerken
Management. --- Timemanagement. --- tijdmanagement --- Organization theory --- Tijdsbesteding --- Tijd --- Management --- Sociale vaardigheden --- Communicatieve vaardigheden --- Managementvaardigheden --- #KVHA:Taalkunde; Nederlands --- #KVHA:Communicatie; Nederlands --- #KVHA:Timemanagement --- 367.7 --- stress --- communicatie --- arbeidsanalyse --- Nederlands 843 --- timemanagement --- 803.93 -06 --- Nederlands --- 803.93 -06 Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- arbeidseconomie, arbeidstechniek en -analyse --- Stijlleer --- Timemanagement
Choose an application
65 management --- E110736.jpg --- Tijdmanagement --- Tijdmanagement. --- Timemanagement. --- 65.011 --- Management --- Planning --- Tijdbeheer
Choose an application
Elke docent heeft regelmatig met piekbelasting in zijn onderwijspraktijk te maken. Ook structurele overbelasting komt in het onderwijs voor. Dit boek helpt docenten werkdruk in beeld te brengen en de oorzaken van werkdruk te achterhalen. Zij worden in dit boek individueel en op teamniveau in staat gesteld werkdruk te lijf te gaan door hun kernactiviteiten te analyseren. Er worden allerlei tips en tools gegeven om tot efficiënte onderwijssessies, coachings- en begeleidingsessies, toetsen en beoordelingen, vernieuwingsoperaties en vergaderingen te komen. Er worden suggesties gegeven om werkdruk op korte én lange termijn te verminderen. Het ervaren van werkdruk blijft een persoonlijke zaak. Om tot zelfanalyse en vergelijking met collega's te komen, worden er verschillende instrumenten aangeboden
Teacher education. Teacher's profession --- Didactic strategies --- Higher education --- HO (hoger onderwijs) --- efficiëntie --- evaluatie (onderwijs) --- arbeidsbelasting --- coaching --- stagebegeleiding --- tijdmanagement --- lesgeven --- #KVHB:Didactiek --- #KVHB:Doceren --- #KVHB:Hoger onderwijs --- #KVHB:Timemanagement --- docenten --- hoger onderwijs --- onderwijs --- timemanagement --- werkbelasting --- werkdruk --- 489.4 --- Werkdruk --- overbelasting --- 371.3 --- Didactiek (didactische werkvormen) --- Onderwijs --- Time-management (tijdsbeheer) --- 367.7 --- time management --- 458.1 --- Hoger onderwijs --- Leraren --- Lerarenopleiding --- Timemanagement --- 091781.jpg --- Tijdmanagement ; leraren --- Didactiek (hoger onderwijs) --- Tijdsbesteding --- Leraren hoger onderwijs --- Efficiëntie --- examinering --- les --- onderwijsvernieuwing --- vergadertechnieken --- Leraar hoger onderwijs --- Werklast
Choose an application
In een sterk wisselende werkomgeving vol prikkels - al dan niet van digitale aard - is het voor een moderne secretaresse belangrijk om te weten welke keuzes ze moet maken om te zorgen dat ze met meer energie productief blijft. Het vakgebied ontwikkelt zich voortdurend, waardoor het verstandig is jezelf voortdurend te voeden met informatie over de bijbehorende uitdagingen. In deze Wijzer lees je onder meer hoe je je werk kunt organiseren in een digitale omgeving, hoe je je persoonlijk energiemanagement inricht en welke vragen je kunt beantwoorden in een carrièreplan. Zaken als uitstelgedrag en inefficiënte werkgewoontes komen voorbij, maar ook wat goede werkgewoontes zijn, goed projectmanagement en optimaal (digitaal) agendabeheer. De hoofdstukken zijn nadrukkelijk praktisch ingestoken, om te zorgen dat je zowel vanuit je vakgebied als je persoonlijke perspectief concrete stappen kunt zetten.
tijdmanagement --- zelfsturing --- projectmanagement --- Office management --- kantoorcommunicatiesystemen --- Tijdsbesteding --- Productiviteit --- Carrièremanagement --- Professionalisering --- Digitalisering --- Managementvaardigheden --- E-mail --- 367.2 --- management --- productiviteit --- energie --- HRM --- Veerkracht --- personeelsbeleid, HRM --- human resources management --- Timemanagement
Choose an application
21 p.
Tijdmanagement. --- tijdmanagement --- Organization theory --- Personnel management --- Tijdsbesteding --- Tijd --- Management --- Personeelsmanagement --- Temps (gestion) Tijdscontrole --- communicatie, intern --- human resources management --- managementvaardigheden --- time management --- Timemanagement
Choose an application
Efficiënt én effectief. Dát is de manier waarop wij met e-mail zouden willen omgaan. Alleen dan inzetten wanneer e-mail het optimale hulpmiddel is. Maar doen we dat ook? Helderheid én duidelijkheid. Dát is wat iedereen in ieder geval vraagt in de samenwerking met elkaar. En dat lijkt zo eenvoudig. Niets is minder waar. Juist helderheid en duidelijkheid is wat we niet hebben in de huidige werkomgeving. We hebben immers heel veel manieren om met elkaar in contact te treden, nog meer plaatsen waar we onze digitale informatie kunnen vastleggen, om over de informele contacten maar niet te spreken. Deze Werkwijzer helpt je om: elke dag, bij elke activiteit, de best toepasbare hulpmiddelen in te zetten. Hoe en wanneer je Outlook dan slim kunt gebruiken, daar staan we natuurlijk ook bij stil. Zo maken wij jouw werk slimmer, sneller én leuker!
E-mail. --- Organisatieleer. --- Timemanagement. --- Computer architecture. Operating systems --- e-mail --- Office management --- Personnel management --- tijdmanagement --- kantoorcommunicatiesystemen --- Digitale communicatie --- communicatie --- Bedrijfsorganisatie --- management --- 651.7 --- 004.773.3 --- E-mail(elektronische post) --- bedrijfsorganisatie --- e-mailen --- 651.7 Correspondence. Written communications. Reports --- Correspondence. Written communications. Reports --- elektronische post --- E-mail --- Zakelijke communicatie --- Omgangsvormen --- Administratieve organisatie --- Tijdsbesteding --- Omgangsvorm --- Schrijven --- Tekst --- Timemanagement
Choose an application
1. Persoonlijk functioneren1.1 Leren en reflectie1.2 Normen, waarden en overtuigingen1.3 Emotie1.4 Loslaten2. Samenwerken2.1 Communceren2.2 Communicatiestijlen2.3 Feedback2.4 Werken in teams3. Plannen en organiseren3.1 Jezelf organiseren3.2 Timemanagement3.3 Vergaderen3.4 Besluitvorming en onderhandelen4. Omgaan met veranderingen4.1 Omgaan met veranderingen en weerstand4.2 Omgaan met conflicten4.3 Stress hanteren4.4 Teamdynamik bij veranderingen
613.3 --- sociale vaardigheden --- radiologie --- verpleegkunde --- verpleegkunde - beroep en opleiding --- 304 --- 305.2 --- 305.8 --- communicatie --- conflicthantering --- emoties --- leren --- reflectie --- samenwerking --- stress --- teamwork --- timemanagement --- veranderingsmanagement --- vergadertechnieken --- Mass communications --- Sociology of health --- radiologische diensten --- Chemical laboratory practice
Choose an application
Met behulp van dit boek kunt u uw studenten optimaal en doelgericht begeleiden bij het vergroten van de competenties organiseren, zelfmanagement en profileren. Bij deze competenties horen 8 thema?s die verdeeld zijn over verschillende bijeenkomsten. De bijeenkomsten in dit boek zijn opgebouwd volgens het lesconcept van activerend opleiden. Dit concept, gebaseerd op de leerstijlen van Kolb, gaat uit van het consequent doorlopen van de vier fasen van het ervaringsleren. Bij de keuze van de werkvormen is rekening gehouden met de verschillende soorten intelligenties. Met de kant-en-klare programma?s creëert u binnen de slb- of regielijn een goede samenhang tussen de verschillende bijeenkomsten. Het boek beschrijft 40 bijeenkomsten van maximaal anderhalf uur met ruim 40 activerende werkvormen, zoals ijsbrekers, spelvormen, discussievormen en werkopdrachten. Deze werkvormen worden op een overzichtelijke manier gepresenteerd
zelfsturing --- Didactic strategies --- Psychiatry --- didactische werkvormen --- effectiviteit --- Levenskunst --- Studentenbegeleiding --- Studieresultaten --- Didactische werkvormen --- Onderwijs --- Pedagogiek --- Doceren --- Competentieontwikkeling --- Organiseren --- Zelfmanagement --- Professionalisering --- Ervaringsleren --- Kolb, David --- Werkvormen --- Timemanagement --- Stress --- Studieresultaat --- Didactische werkvorm --- Zelfzorg --- Werkvorm --- Opvoeding --- Statistische gegevens --- Sport
Choose an application
Begin je steeds te laat aan je studietaken? Lopen je pauzes langer uit dan gepland? Laat je je gemakkelijk afleiden bij het studeren? Uitstelgedrag kan op langere termijn voor serieuze problemen zorgen. Je haalt je deadlines niet, je kunt wegens tijdsgebrek enkel oppervlakkig studeren of je moet examens uitstellen. Dat alles kan ervoor zorgen dat je zelfvertrouwen wordt aangetast.In Morgen begin ik eraan! geven we je handvatten om je uitstelgedrag aan te pakken. In het eerste deel schetsen we de theoretische achtergrond van academisch uitstelgedrag, inclusief de mogelijke gevolgen. Wij hopen dat je zo meer inzicht krijgt in wat voor jou typisch is als het om uitstellen gaat.Het tweede deel is een werkboek met allerlei opdrachten. Welke overtuigingen, gevoelens en uitstelmechanismen spelen een rol bij jouw uitstelgedrag? Hoe kun je hulpmiddelen als motiverende doelstellingen, timemanagement en oplossingsgerichte strategieën inzetten? Morgen begin ik eraan! is een boek uit en voor de praktijk.
studiebegeleiding --- 371.21 --- Higher education --- Personality development --- Pupil counseling. Pupil guidance --- uitstellen --- studentenbegeleiding --- Uitstelgedrag --- Studiebegeleiding --- Leren --- Studiemethoden --- Tijdsbesteding --- Motivatie --- Onderwijs --- Studiemethode --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Timemanagement --- uitstelgedrag --- Studievaardigheden --- Tijdmanagement --- Motivatie ; onderwijs --- 450.8 --- motivatie --- Methodiek van het studeren --- studying
Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|