Listing 1 - 10 of 77 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Polish literature --- Internationale verhoudingen --- 32 --- CDL --- 990 --- reisverhaal --- reisverhalen --- récits de voyages
Choose an application
De pedagogische begeleidingsdienst van het GO! biedt didactische cahiers aan om onderwijsprofessionals een houvast te geven in hun streven naar optimale leereffecten voor alle lerenden. Dit cahier is een van de negen in een reeks over wiskundedidactiek in het basisonderwijs. De volledige serie is opgebouwd rond de methode van het ijsbergrekenen. De reeks is bedoeld voor iedereen die wil weten hoe je een brug slaat tussen de theorie en de praktijk. Bekijk de inhoudstafel.In de negen cahiers zijn alle leerinhouden voor kinderen van de eerste kleuterklas tot en met het zesde leerjaar tot in de puntjes didactisch uitgewerkt. De reeks is dan ook een onmisbaar instrument voor iedereen die een inkijk wil in de complete inhoud en didactiek van het wiskundeonderwijs aan kinderen van 2,5 tot 12 jaar.Andere delen in de reeks zijn:Getalbegrip (Natuurlijke getallen) - Voor kleuter & lager onderwijsOptellen en aftrekken (Natuurlijke getallen) - Voor kleuter & lager onderwijsVermenigvuldigen en delen (Natuurlijke getallen) - Vanaf het tweede leerjaarBreuken (Rationale getallen) - Vanaf het derde leerjaarKommagetallen (Rationale getallen) - Vanaf het vierde leerjaarVerhoudingen en procenten (Rationale getallen) - Vanaf het vijfde leerjaarMeetkunde (Meten en meetkunde) - Voor kleuter & lager onderwijsMeten (Meten en meetkunde) - Voor kleuter & lager onderwijsTabellen en grafieken (Meten en meetkunde) - Voor kleuter & lager onderwijsBron : uitgever
Wiskunde --- Basisonderwijs --- Lager onderwijs --- Rationale getallen --- Procenten --- Verhoudingen (wiskunde) --- Rationaal getal --- Procent --- Verhouding (wiskunde)
Choose an application
In het boek Verhoudingen en procenten is uitgebreid aandacht voor de leerlijn procenten in de bovenbouw en de leerlijn verhoudingen die al begint in de onderbouw. Daarbij wordt ingegaan op alle punten die een rol spelen bij het leerproces bij deze domeinen en de samenhang met andere domeinen.
Wiskunde --- Basisonderwijs. --- Didactiek. --- 475.4 --- Basisonderwijs --- Procenten --- Verhoudingen (wiskunde) --- 101800.jpg --- Wiskunde ; basisonderwijs ; didactiek --- Rekenen --- Lager onderwijs --- Kleuteronderwijs --- Verhouding (wiskunde) --- Procent
Choose an application
Volgens Geert Hofstede, de auteur van 'Allemaal andersdenkenden', kunnen alle interculturele misverstanden teruggebracht worden tot vijf essentiële thema's: de omgang met ongelijkheid, de mate van sociale integratie; sociale rollenverschillen tussen man en vrouw; tolerantie van het onbekende; en bereidheid tot opoffering op korte termijn terwille van een beloning op de lange. In 'Werken met cultuurverschillen' Gert Jan Hofstede en Paul Pedersen deze opvatting uit in de 'synthetische culturen': tien archetypen, afgeleid van de vijf door Geert Hofstede ontwikkelde dimensies. Met deze archetypen kunt u cultuurverschillen in uw bedrijf of organisatie op het spoor komen en ter discussie stellen. 'Werken met cultuurverschillen' biedt tal van oefeningen, cases en voorbeelddialogen die u inzicht verschaffen in de vijf dimensies en hoe die de samenwerking in een organisatie kunnen compliceren. Met name als uw bedrijf samenwerkt met internationale partners, kunt u veel leren van de thema's die in dit boek aan de orde komen. Het is geschikt voor managers op alle niveaus, alsmede voor coaches en studenten. Het boek bouwt voort op het gedachtegoed van Hofstedes 'Allemaal andersdenken', maar kan los daarvan gelezen en gebruikt worden.Bron : http://www.managementboek.nl
interculturele communicatie --- interculturaliteit --- intercultureel management --- cultuurverschillen --- Sociology of culture --- Organisatieleer --- Interculturele verhoudingen --- Intercultureel management --- Management --- Cultuur --- Culture Cultuur --- Interculturaliteit --- Toerisme --- Verpleegkunde
Choose an application
RekenWijzer ondersteunt de student bij het verbeteren van de eigen rekenvaardigheid op het gebied van: hele getallen, meten en meetkunde, gebroken getallen, verhoudingen en procenten en verbanden.
PABO (Pedagogische Academie Basisonderwijs) --- Teacher education. Teacher's profession --- Didactics of mathematics --- Higher education --- 475.4 --- Basiskennis (Basisvaardigheden) --- Getallen --- Lerarenopleiding --- Meetkunde --- Meten --- Procenten --- Verhoudingen (wiskunde) --- Basisonderwijs --- breuken --- cijferend rekenen --- hoofdrekenen --- kommagetallen --- meetkunde --- meten --- oriënteren --- procenten --- projecten --- rekenvaardigheid --- transformeren --- verhoudingen --- wiskunde --- Wiskunde --- Rekenen --- Lager onderwijs --- Leerinhouden --- Getallenkennis --- Metend rekenen --- Breuken (wiskunde) --- Leerinhoud --- Breuk (wiskunde) --- Verhouding (wiskunde) --- Procent
Choose an application
Voorstanders van mondialisering beweren graag dat culturele verschillen steeds meer verdwijnen en de wereld een groot dorp wordt. Zij hebben niet geheel gelijk. Het verschil tussen nationale culturen wordt. Zij hebben niet geheel gelijk. Het verschil tussen nationale culturen wordt in de marketing en de internationale handel dan ook enigszins verwaarloosd. Dit boek vult dat hiaat op door internationale marketing vanuit een cultureel perspectief te benaderen. Marketingsystemen van verschillende landen worden vergeleken en de interactie tussen mensen van verschillende culturen besproken. Hierbij komen ook omkoperij, ethiek en internationale onderhandelingen aan de orde.
Interculturele communicatie. --- Internationale marketing. --- Applied marketing --- interculturele communicatie --- intercultureel management --- internationale marketing --- Internationale marketing --- Interculturele verhoudingen --- Interculturele communicatie --- Marketing --- marketing --- internationalisering --- 369.1 --- E951824.jpg --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Interculturaliteit --- Financiewezen --- Verpleegkunde --- Marchés d'exportation
Choose an application
Sport staat hoog op de persoonlijke maar ook maatschappelijke agenda. Voor het individu is sport emotie en vaak ook een belangrijke leidraad in het leven. Sport weerspiegelt maatschappelijke verhoudingen maar geeft ook mogelijkheden om in die maatschappij de weg te vinden. Paul Verweel vertelt over de sociale kracht van de sport vanuit ervaringen in zijn eigen jeugd, vanuit onderzoek naar de sportwens van allochtone jongens en meisjes alsmede de invloed op hun identiteitsbeleving en kijkt vervolgens naar de betekenis van sporten voor jongeren en het belang van begeleiding op de Krajicek Playgrounds. (Bron: covertekst)
sportsociologie --- Sociology of sport --- sociale opvoeding --- Recreation. Games. Sports. Corp. expression --- jeugd --- voetbal --- Sport --- Maatschappij --- Maatschappelijke verhoudingen --- Respect --- 796 --- Organisatie --- Belevingswereld --- 110707.jpg --- Sport ; ethiek --- Maatschappelijke verhouding --- Technologie --- Voeding --- Drank --- Gezondheid
Choose an application
De pedagogische begeleidingsdienst van het GO! biedt didactische cahiers aan om onderwijsprofessionals een houvast te geven in hun streven naar optimale leereffecten voor alle lerenden. Dit cahier is een van de negen in een reeks over wiskundedidactiek in het basisonderwijs. De reeks is bedoeld voor iedereen die wil weten hoe je een brug slaat tussen de theorie en de praktijk. Bekijk de inhoudstafel.In de negen cahiers zijn alle leerinhouden voor kinderen van de eerste kleuterklas tot en met het zesde leerjaar tot in de puntjes didactisch uitgewerkt. De reeks is dan ook een onmisbaar instrument voor iedereen die een inkijk wil in de complete inhoud en didactiek van het wiskundeonderwijs aan kinderen van 2,5 tot 12 jaar.
Wiskunde ; basisonderwijs ; didactiek --- Didactics of mathematics --- Didactics of Kindergarten --- Didactics of primary education --- wiskundemethodes --- getallenleer --- basisonderwijs --- leerinhouden --- wiskunde --- Wiskunde --- Didactiek --- Wiskundedidactiek --- Procenten --- Verhoudingen --- Rationale getallen --- Breuken --- Kommagetallen --- Basisonderwijs --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Wiskunde ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Ijsbergrekenen
Choose an application
-14-02298-0
Sexology --- Educational psychology --- Personality development --- groepstrainingen --- Social psychology --- Relaties --- Interpersoonlijke communicatie --- Groepstrainingen --- groepswerk --- groepstherapie --- opleiding in organisaties --- 316.472.4 --- 615.8 ) Sociotherapie --- #GSDBP --- Groupes Groepen --- relatietherapie --- Communication non verbale Non-verbale communicatie --- teambuilding --- Evaluation Evaluatie --- Equipe Team --- Relations humaines Menselijke relaties --- #KVHB:Relaties --- #KVHB:Sociale psychologie --- #KVHB:Groepstherapie --- 361.13 --- 615.86 --- 658.37 --- Tussenmenselijke verhoudingen. Interpersoonlijke relaties --- 316.472.4 Tussenmenselijke verhoudingen. Interpersoonlijke relaties --- Relatie --- Groepstraining
Choose an application
Het verwerven van van de praktijkkennis voor de leraar bovenbouw, met name van de verhoudingen, breuken, kommagetallen en procenten, is wat dit deel uit de serie Wiskunde en Didactiek beoogt. Door zelfwerkzaamheid en/of samenwerking met medestudenten verwerft de pabo-student geleidelijk aan de inhoudelijke en (vak)didactische competentie die nodig is voor reken- en wiskunde-onderwijs aan leerlingen in de bovenbouw. Een bijzondere plaats neemt deel 2, de leergang procenten, van deze uitgave in. De bijgeleverde cd-rom met fragmenten uit het MILE-project vormt het vertrekpunt voor de student: de praktijk van het reken-wiskunde-onderwijs.
Didactics of mathematics --- Didactics of primary education --- wiskunde --- Wiskunde ; basisonderwijs ; didactiek --- Rekenen ; basisonderwijs --- Contains audio-visual material --- didactiek --- rekenen --- secundair onderwijs --- 475.4 --- Breuken (materiaalleer) --- Didactiek (Vakdidactiek) --- Gecijferdheid --- Kommagetallen --- Lager onderwijs --- Procenten --- Realistisch rekenen --- Rekenen --- Verhoudingen (wiskunde) --- Wiskunde --- 475.4 ) * WISKUNDE - O.N. --- bovenbouw --- breuken --- kommagetallen --- procenten --- verhoudingen --- 475.4 ) * WISKUNDE - O.N --- 5e leerjaar lager onderwijs --- 6e leerjaar lager onderwijs --- Procentberekening --- Breuken (wiskunde) --- Didactiek --- breuken (wiskunde) --- Percentrekening --- Breuk (wiskunde)
Listing 1 - 10 of 77 | << page >> |
Sort by
|