Listing 1 - 10 of 102 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Na een carrière van dertien jaar in een reclamebureau en vijftien jaar in een webagentschap sloeg Cis Scherpereel in 2015 zijn vleugels uit als onafhankelijke coach, inspirator en strateeg voor online ondernemers. Hij inspireert, prikkelt en begeleidt ambitieuze ondernemers die van e-commerce een succesverhaal willen maken.
Choose an application
Choose an application
For anyone thinking about starting an online business, this resource provides all the steps needed to take an idea and turn it into reality. Wiley Pathways E-Business begins by discussing the legal considerations involved in launching the business as well as tips for acquiring the necessary financing. It also delves into the techniques to follow for operating the e-business, including selecting the right products, managing inventory, creating a marketing plan, and more. The book then covers how to create a secure Web site that can track customer data. Part 1: Getting Started in E-Business. 1. An Introduction to E-Business. 2. The Law, Ethics, and Consumer Policies. 3. Planning an E-Business. 4. Financing and Launching an E-Business. 5. Accounting and Taxes. Part 2: Operating an E-Business. 6. Online Revenues and Payments. 7. Products, Inventory, and Fulfillment. 8. Marketing an E-Business. 9. Effectively Using Search Engines. 10. E-Business Customer Service. Part 3: Creating and Operating a Website. 11. Equipment, Software, and Web Hosting. 12. Successful Web Site Design. 13. Tracking and Analyzing Customer Data. 14. E-Business Security. Glossary. Credits. Index.
Choose an application
Spring in de metaverse om contact te maken met consumenten en eindeloze mogelijkheden te verkennen Net als het internet ervoor, is de metaverse een virtuele ruimte die mensen, bedrijven en producten samenbrengt in zowel digitale als reële omgevingen om nieuwe economische kansen te creëren. De basis is al gelegd. Mensen en organisaties die meedoen, doen onschatbare ervaring op, ontmoeten klanten, ontwikkelen inkomstenstromen en geven zelfs vorm aan de metaverse cultuur. In Navigating the Metaverse: A Guide to Limitless Business Possibilities in a Web 3.0 World , geeft een team van opinieleiders uit Silicon Valley een baanbrekende discussie over hoe de juiste kansen te vinden in dit snel veranderende universum. Je zult alles ontdekken, van de basisprincipes van metaverse tot strategie tot het lanceren van je eerste metaverse-project. In het boek vind je: Gegevens- en marktanalyse om elke twijfel weg te nemen dat de metaverse the next big thing is. Fundamentele kennis over de metaverse, metaverse economie, Web3-technologie en meer. De essentiële verbinding tussen metaverse omgevingen, bedrijven, gemeenschap en digitale producten die de metaverse economie zo krachtig maken. Een diepe duik in non-fungible tokens (NFT's) en hoe u het meeste uit deze activa kunt halen. Kaders om te helpen bij het vinden, koesteren, meten en profiteren van innovatie in de metaverse. Navigating the Metaverse , een essentiële uitsplitsing van de volgende fase in online zakendoen, hoort thuis in de bibliotheken van ondernemers, leidinggevenden en innovators die willen leiden in het nieuwe tijdperk van online zakendoen en commercie.
Choose an application
Online marketing is niet meer weg te denken uit het marketingvak: het is de afgelopen jaren geëvolueerd tot een volwassen vakgebied dat voortdurend in beweging is. Steeds ontstaan er voor ondernemingen nieuwe trends en mogelijkheden om klantrelaties aan te gaan en deze te verdiepen. Online marketing, de essentie beschrijft de kern en belangrijkste onderdelen van een online marketingaanpak. Uitgangspunt is het geven van een praktische uitleg van de theorie met veel voorbeelden en video's ter ondersteuning. Via de diverse QR-codes in het boek kan de student de theorie direct aan video's uit de praktijk koppelen. Online marketing, de essentie is uitermate geschikt voor studenten die behoefte hebben aan een praktisch toepasbaar en uitgebreid boek over online marketing, maar het is ook bedoeld om marketeers en (startende) ondernemers een body of knowledge te geven in dit snel veranderende vakgebied.
Marketing --- Marketing. --- marketingcommunicatie --- e-commerce
Choose an application
Behandelt het volledige online marketingproces; - geschreven door meer dan twintig topspecialisten; - meest gebruikte boek voor online marketing in het hbo! Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media. Kortom, het volledige marketingproces! Het boek gaat van start met het kernprocesmodel en belicht vervolgens de strategische aspecten van online marketing. Daarbij is volop aandacht voor online consumentengedrag. Hierna komen alle relevante aspecten van websites aan bod: het ontwerpen van effectieve sites, de site als distributie- of communicatiekanaal en de site als onderdeel van het product. Deze nieuwe, vierde editie besteedt extra aandacht aan technologieën als Artificial Intelligence en Natural Language Processing. Daarnaast wijst het boek lezers nog systematischer op de noodzaak doelstellingen te kwantificeren en het rendement van digitale marketingactiviteiten permanent te meten. Door het hele boek heen zijn recente onderzoeksresultaten, technieken, bronnen en voorbeelden verwerkt. De twee basismodellen die in bijna ieder hoofdstuk terugkomen – de online marketingfunnel en het BAIA-model voor online marketingcommunicatie – worden in deze editie al in hoofdstuk 1 kort behandeld.
E-commerce --- marketing --- Online marketing --- 658.8 --- Strategie --- conversie --- online marketing --- e-commerce
Choose an application
Studieboek over online-marketing voor hbo-studenten en marketeers Marketing.com 4.0 biedt een praktische en inspirerende vertaalslag van kennis over dialogen en interactie met consumenten naar online toepassingen. Het boek behandelt onder meer testen, analyseren, data benutten, responsdrempels verlagen en respons optimaliseren. Bij elk onderwerp ligt de focus op de succesvolste methode. Marketing.com 4.0 richt zich op hbo-studenten in de propedeusefase, maar is ook interessant voor marketeers en ondernemers die meer willen weten over de kracht en het succes van online marketing. In de vierde editie van Marketing.com zijn alle hoofdstukken geactualiseerd. Ook bevat het boek een nieuw hoofdstuk over contentmarketing, dat ingaat op de mogelijkheden om het contact met webbezoekers te intensiveren en te verlengen. Daarnaast zijn er teksten over marketing automation toegevoegd. (Bron: Noordhoff)
Applied marketing --- sociale media --- marketingplan --- e-commerce --- mediakunde --- Marketingcommunicatie --- Online marketing --- E-commerce
Choose an application
Dit boek handelt over de nieuwe uitdagingen en werking van retail en e-commerce en het fiscale gunstregime voor bepaalde vormen van leveringen van goederen of diensten via een digitaal platform. Het boek bevat ten slotte de nieuwe regels inzake btw die van toepassing zullen zijn in 2021 op e-commerce in een B2C-omgeving. De werking van de MOSS en OSS komt hierbij aan bod.
Belastingen. --- BTW. --- E-commerce. --- retail --- detailhandel --- btw-plichtige --- commerce de détail --- assujetti à la tva --- Btw --- Economic relations. Trade --- Distribution strategy --- e-commerce --- E-commerce --- Electronic commerce --- Tax law --- Economic law --- Belgium
Choose an application
Aan de vooravond van de internetbubbel start bol.com, onder de vleugels van moedergigant Bertelsmann met de onbescheiden ambitie om de grootste online boekhandel ter wereld te worden. Nog geen drie jaar later staat het bedrijf in de uitverkoop. Bol.com Nederlan'd vindt op het nippertje drie investeerders. Het wordt zelfstandig en groeit uit tot het grootste online winkelbedrijf van Nederland en België; bol.com is daarmee een Nederlands succesverhaal. Michel Schaeffer, vanaf de beginjaren deel van het team, geeft een zeldzaam kijkje achter de schermen van het bedrijf in een tijdperk waarin de wereld de stap naar online maakte. Een fascinerend verhaal over het opnieuw uitvinden van winkelen, groot durven denken, de drang naar continue vernieuwing, de kracht van samenwerken, de unieke cultuur en omgaan met teleurstellingen en succes. Hoe is het bol.com gelukt om succesvol te worden en hoe slaagt het erin om succesvol te blijven ?Het geheim van bol.com van Michel Schaeffer leest als een spannend jongensboek dat je zal inspireren je eigen grootse dromen waar te maken.Bron : http://www.bol.com
Marketing --- marketingstrategie --- business marketing --- marketing --- e-commerce --- E-commerce --- Internet --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Elektronische handel --- Cybermarketing --- Winkelformules --- Distributiekanalen --- Retailmarketing --- economie ; e-commerce. --- Merkstrategie --- Winkelformule --- Distributiekanaal --- Onlinemarketing
Choose an application
This text offers a comprehensive introduction to the theory and practice of e-business and e-commerce management. The author, Dave Chaffey, brings his trademarks of authority, clarity of expression and teaching expertise to bear on a subject in which he actively lectures and consults. Popular for its cutting-edge and contemporary coverage, this text offers an international approach and a good balance between the technical and managerial topics of central importance to developing an understanding of this subject. Developed for students studying e-business or e-commerce at undergraduate or postgraduate level, and also used by many business managers, this is the essential text to keep pace with technology, strategy and implementation.
Production management --- e-commerce --- Organization theory --- Distribution strategy --- Planning (firm) --- bedrijfseconomie --- e-business --- bedrijfsbeleid --- Commerce électronique --- Marketing sur Internet --- Gestion d'entreprise --- Entreprises --- Réseaux d'ordinateurs --- Electronic commerce. --- Business enterprises --- E-commerce --- Computer networks. --- E-commerce. --- Electronic commerce --- #SBIB:309H2811 --- #SBIB:309H1713 --- Cybercommerce --- E-business --- E-tailing --- eBusiness --- eCommerce --- Electronic business --- Internet commerce --- Internet retailing --- Online commerce --- Web retailing --- Commerce --- Information superhighway --- Computer networks --- Reclame: bedrijfseconomische aspecten, productie- en distributiestructuren (bedrijfstak, media, mediaplanning) --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Commerce électronique. --- Marketing sur Internet. --- Gestion d'entreprise. --- Réseaux d'ordinateurs.
Listing 1 - 10 of 102 | << page >> |
Sort by
|