Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Interne Communicatie is voor veel organisaties een aandachtspunt in het beleid. Terecht, want intern uw zaakjes op orde hebben is een voorwaarde om extern (nog) beter te kunnen presteren. In het 'Basisboek Interne Communicatie' maakt u kennis met de essentie van interne communicatie. Het is eveneens een praktisch bruikbare inleiding om de communicatie in een organisatie(-onderdeel) te verbeteren. Deze geheel herziene editie van het Basisboek is opgebouwd uit drie delen. Deel I beschrijft de context: een kennismaking met organisaties, met cultuur en met veranderingen in organisaties. Deel II besteedt aandacht aan communicatie in organisaties. Er staan twee visies op interne communicatie centraal: de actie-visie en de interactie-visie. Uiteraard is daarin ook aandacht voor digitale interne communicatie. Vervolgens komen in Deel III vijf kernelementen aan de orde: - onderzoek naar interne communicatie - beleid en organisatie van interne communicatie - managers communicatiever maken - veranderingen communicatiever maken - adviseren over interne communicatie (Bron: covertekst)
Personnel management --- Mass communications --- 695 Communicatie --- Communication interne Interne communicatie --- interne communicatie --- bedrijfscommunicatie --- communicatie --- communicatiemanagement --- 366.42 --- Interne communicatie --- Ondernemingen. --- #KVHA:Taalkunde --- #KVHA:Meertalige communicatie --- #KVHA:Interne communicatie --- S20100641.jpg --- communicatie in organisaties --- 007 --- 65.012.45 --- 65.012 --- informatie en communicatie --- communicatie in organisaties - informatie in organisaties (zie ook 361.521.81) --- 431 --- opleiding management --- formation management
Choose an application
Communicatie handboek leert je hoe je de communicatie van een organisatie het beste vorm en inhoud kunt geven. Het boek geeft je een beknopt en toch volledig overzicht van het vakgebied. Heel toegankelijk dankzij het heldere taalgebruik en de praktijkgerichte benadering. Waarom kiezen voor Communicatie Handboek? * handige samenvattingen en begrippenlijsten; * goede voorbereiding op de beroepspraktijk; * inclusief unieke code voor Prepzone, met handige oefentoetsen, flitscolleges en begrippentrainer. In dit handboek maak je uitgebreid kennis met onderwerpen als corporate, marketing- en interne communicatie, maar je leert bijvoorbeeld ook hoe je als communicatieprofessional om kunt gaan met de pers. Het boek besteedt speciale aandacht aan het communicatieplan, communicatie bij veranderingen en social media. Deze onderwerpen nemen binnen de communicatiepraktijk een belangrijke plaats in, dus het is goed om je hier al tijdens je studie in te verdiepen. Met de praktijkcases aan het eind van elk hoofdstuk kun je je kennis van de theorie testen. De samenvattingen en begrippenlijsten helpen je bij het voorbereiden op je tentamens. Omdat het communicatievak razendsnel verandert, is deze vijfde editie van Communicatie Handboek volledig herzien. Alle onderdelen zijn geactualiseerd, van arbeidsmarktcommunicatie tot brandactivaties. Een grote metamorfose onderging het hoofdstuk over contentstrategie. De behandeling van de media is in deze uitgave geheel gebaseerd op het model van Paid, Owned & Earned Media. Er zijn aparte hoofdstukken voor de interne en externe analyse. Bij interne communicatie is er nog meer aandacht voor communicatie bij veranderingen. Bij externe communicatie ligt nog meer nadruk op social media en reputatiemanagement.
Communication Communicatie --- Modes de communication Communicatiewijzen --- Communication interne Interne communicatie --- Communication externe Externe communicatie --- Marketing Marketing --- communicatieplan --- marketingcommunicatie --- interne communicatie --- 316.77 --- Sociale media --- Organisaties : communicatie --- Organisaties : interne communicatie --- Marketing : communicatiestrategieën --- communicatiestrategie --- PXL-Business 2018 --- communicatie --- bedrijfscommunicatie --- Mass communications --- communicatietheorieën --- communicatiewetenschappen --- 005.57 --- Interne communicatie
Choose an application
Tekenen maakt je geheugen sterker, laat je beter begrijpen, spreken en luisteren, en lokt betere communicatie uit. Het is een universele taal die je helpt je boodschap over te brengen en je publiek te engageren, zeker tijdens meetings, presentaties of brainstormsessies. Maar waarom stoppen we als volwassene dan bijna allemaal met tekenen?Start to draw leert je op een heldere manier tekenen en boodschappen overbrengen in je werkomgeving. In korte, duidelijke hoofdstukken ontdek je waarom tekenen werkt, hoe je een impact krijgt op je eigen werk en dat van anderen, en hoe je op een creatievere manier naar je job kunt kijken.https://www.lannoo.be/nl/start-draw-0
Tekenen --- Visuele communicatie --- Creativiteit --- Storytelling --- Visueel communiceren. --- Interne communicatie ; ondernemingen --- Internal communication ; business --- Communication visuelle Visuele communicatie --- Communication interne Interne communicatie --- Graphics industry --- Mass communications --- illustratieve vormgeving --- visuele communicatie --- beeldtaal --- PXL-Research 2020 --- communicatievaardigheden --- communicatietechnieken --- tekenen --- Organisatie --- Interne communicatie --- Musiceren --- Management --- 316.7 --- visueel denken --- 005.57
Choose an application
Samenvatting: Bedrijven met een goed imago als werkgever hebben het gemakkelijker om de beste mensen aan te trekken. Ook uw bedrijf kan zijn imago optimaliseren. Dit boekje koppelt concepten van de marketingdiscipline aan die van HR-communicatie. U krijgt een instrument in handen voor een methodische en gestructureerde aanpak van uw rekruteringscommunicatie. Dit is een themaboek voor HR-managers en voor al wie professioneel betrokken is bij rekrutering en selectie. Het boek behandelt rekruteringscommunicatie -het voortraject in de jacht op talent, het aantrekken van nieuwe medewerkers en het positioneren van het bedrijf op de arbeidsmarkt. Inhoudsopgave : 1. Een integrale en integrerende benadering 2. Het elementaire communicatiemodel als uitgangspunt 3. Van corporate identity naar employer branding 4. De kandidaat als doelgroep 5. Rekruteringskanalen: een explosie van middelen 6. De propositie 7. Communicatiedoelstellingen 8. Omgevingsfactoren 9. Rekruteringsstrategie en gevalstudies
Arbeidsmarktcommunicatie. --- Personeelsadvertenties. --- Personnel management --- bedrijfscommunicatie --- management --- aanwerving en selectie --- communicatie --- HRM (human resource management) --- arbeidsbemiddeling --- bedrijfsbeleid --- Mass communications --- Externe communicatie ; ondernemingen --- Human resource management --- #SBIB:316.334.2A553 --- #SBIB:309H250 --- #SBIB:032.IO --- Communication Communicatie --- Communication externe Externe communicatie --- Information (gestion) Informatie (management) --- Recrutement Werving --- Sélection du personnel Personeelsselectie --- Gestion des ressources humaines Personeelsbeleid --- Plan de communication Communicatieplan --- Presse d'entreprise Bedrijfspublicaties --- Information interne Interne informatie --- Communication interne Interne communicatie --- Culture d'entreprise Bedrijfscultuur --- #KVHA:Bedrijfscommunicatie --- #KVHA:Personeelsselectie --- communicatie, extern --- human resources management --- marketingstrategie --- personeelswerving --- personeelsselectie --- Personeelsbeleid en loonbeleid, functieclassificaties --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- 658.33 --- Arbeidsmarktcommunicatie --- Communicatie --- Personeelswerving --- Personeelsmanagement
Choose an application
1. Non-profit communicatie: de werkingscontext 2. De organisatie van de communicatiewerking 3. Ken jezelf, ken je publiek: onderzoek 4. Effecten: mogelijkheden en beperkingen 5. Communicatiecampagnes, communicatieacties 6. Het media-instrumentarium 7. Moeilijk bereikbare doelgroepen 8. Interne communicatie 9. Crisiscommunicatie 10. City- en regiomarketing 11. Sponsoring 12. Bijblijven over communicatie en media in de non-profit sector
Communicatiemedia --- Communication de masse --- Communicatiemanagement --- Communicatie non-profitorganisaties --- Overheidscommunicatie --- overheidscommunicatie --- verenigingsleven --- communicatie --- 305.8 --- 658.8 --- Non-profit organisaties : marketing --- Organisaties : externe communicatie --- communicatie in de hulpverlening --- communicatie in organisaties --- 361.2 --- 65.012 --- 007 --- Non-profitsector --- Communicatie --- Crisiscommunicatie --- Citymarketing --- Sponsoring (alle aspecten) --- Interne communicatie --- Massacommunicatie --- Verenigingen --- Instellingen --- Overheid --- Nonprofit organisaties --- Overheidsmanagement: communicatie --- Communicatie. --- Communicatiemanagement. --- Nonprofit organisaties. --- Overheidscommunicatie. --- Overheidsmanagement: communicatie. --- Communicatie in de hulpverlening --- 061.5 --- Associations Verenigingen --- Communication de crise Crisiscommunicatie --- Sponsoring Sponsoring --- 316.77 --- #SBIB:309H253 --- #SBIB:35H24 --- #SBIB:35H502 --- #VCV monografie 2003 --- #A0409A --- 410 Overheidsdiensten en overheidsbedrijven --- 695 Communicatie --- Action administrative Administratieve actie --- Communication Communicatie --- Communication (administration) Communicatie (overheidsdiensten) --- Communication interne Interne communicatie --- Communication orale Mondelinge communicatie --- Médias Media --- Modes de communication Communicatiewijzen --- Plan de communication Communicatieplan --- Publicité (administration) Openbaarheid (overheidsdiensten) --- 316.77 Communicatiesociologie --- Communicatiesociologie --- Externe communicatie: non-profit-sector --- Informatiemanagement bij de overheid --- Bestuur en samenleving: overheidscommunicatie --- Social organizations --- Mass communications --- Communicatie ; non-profitorganisaties --- Provincie West-Vlaanderen --- Vereniging --- Overheidsinstelling
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|