Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|
Choose an application
Wie kan zich nog een sportvorm voorstellen die niet gesponsord wordt? Wat is kenmerkend voor de groei en transformatie van zowel sportsponsoring als sponsorwerving? Waarom moet een eigentijdse sportsponsor tegelijk inzetten op zowel conversatie-, belevenis- als terugverdiensponsoring? Niet alleen het (ver)kopen van sportsponsoring, maar ook (en vooral) de conversatie eromheen is een vakgebied op zich geworden. Een gedreven sponsormanager dient dan ook niet alleen onderlegd te zijn in het kopen van sportsponsoring, maar evenzeer in de integratie ervan in conversatie- en belevenismarketing. Tot slot mag een onderzoek naar de terugverdien- en andere effecten én naar de timing van stopzetting van sportsponsoring niet ontbreken in zijn takenpakket.Sportmarketingcommunicatie biedt een volledig inzicht in de toegenomen complexiteit en verschillende invalshoeken van het domein van het (ver)kopen en activeren van sportsponsoring. De theorie wordt daarbij voortdurend getoetst aan de Nederlandse en Belgische dagelijkse sportpraktijk, en wel in de vorm van een hoeveelheid unieke sportcases. Wat is de rol van sport in de transformatie van Red Bull van een producent van een energiedrankje tot een iconisch megamerk? Waarom moet een lokale volleybalclub, om zich optimaal te verkopen tegenover bestaande en kandidaat-sponsors, een stappenplan sponsorwerving volgen? Waarom nam wielersponsor Rabobank bruusk afscheid van het wielrennen en moeten sponsors zich wapenen met professionele crisiscommunicatie? Wat zijn de tien geboden van de nieuwe sponsorcultuur? Sportmarketingcommunicatie is een belangrijk onderdeel van de professionele sportwereld. Via sponsoring en reclamecontracten wordt veel geld binnengehaald; sportverenigingen moeten een goede communicatie toepassen om hiervoor in aanmerking te komen. Dit handboek bestrijkt het brede scala van sportmarketing. Het richt zich op de trends in het verleden, het verkopen van sponsoring, de relaties tussen sportsponsoring en hospitality, persbenadering, reclame-uitingen, direct marketing en verkooppromotie. Tevens wordt aandacht besteed aan de effecten ervan, zoals aan sportsponsoring gerelateerde activiteiten. Er is ook aandacht voor het kopen van sponsoring vanuit het sponsorende bedrijf. Een uitgebreid handboek met cases, per hoofdstuk een samenvatting, begrippenlijsten en bronvermeldingen. De auteur is hoogleraar sportmarketing in België. Hij heeft jarenlang onderzoek gedaan naar sportmarketing en publiceerde hier eerder boeken en artikelen over. Gericht op studenten aan hbo en wo en op sportverenigingen die serieus met sponsoring aan de slag willen. Deze uitgave vormt een geactualiseerde en uitgebreide herdruk van 'Sportsponsering activeren'* van dezelfde auteur.
79 --- OF 2 2018-2019 --- Sport --- OO Sportmarketing --- sportmanagement --- 617.12 --- sport --- Sociology of sport --- Applied marketing --- sportpsychologie --- marketing --- consumentengedrag --- sportbeleid --- OF 2 2019-2020 --- OF 2 2020-2021 --- OF 2 2021-2022 --- OF 2 2022-2023 --- Sponsoring ; sport --- Marketing ; sport
Choose an application
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing. Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de blauwdruk vormt voor het te volgen marketingbeleid. De indeling van dit boek sluit dus goed aan b? de manier waarop marketing daadwerkelijk in de prakt?k wordt toegepast. In deze editie zijn nieuwe, actuele cases en voorbeelden toegevoegd van Nederlandse en Vlaamse bedrijven, zowel op het gebied van marketing tussen bedrijf en consument als tussen bedrijven onderling. Het boek is volledig geactualiseerd, met meer aandacht voor online marketing en sociale media. Uiteraard is er ook oog geweest voor de implicaties van de COVID-19-pandemie. Daarnaast wordt de geïntegreerde marketingstrategie uitgebreid behandeld en is er meer aandacht voor maatschappelijk verantwoord ondernemen. Ten slotte komt de customer journey (klantreis) in deze editie uitvoerig aan bod. Principes van marketing is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs en bruikbaar voor elke studie waarin marketing aan bod komt. Het is een standaardwerk voor marketingstudenten én -professionals. Dit boek wordt geleverd met een toegangscode voor MyLab: een online leeromgeving met ondersteunend studie- en lesmateriaal voor zowel studenten als docenten. Je vindt hier onder andere: ? Het volledige boek in digitale vorm (eText) ? Een begrippentrainer ? Meerkeuzevragen met feedback ? Cases ? Discussievragen ? Verdiepend materiaal ? Animaties ? Alle figuren en tabellen uit het boek Philip Kotler is hoogleraar International Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management. Gary Armstrong is emeritus hoogleraar aan de Kenan-Flagler Business School. Lloyd C. Harris is directeur van de Marketing Group en hoogleraar marketing aan de Birmingham Business School. Hongwei He is hoogleraar marketing aan de Alliance Manchester Business School. Dit boek is bewerkt voor de Nederlandstalige markt door Ton Borchert, docent marketing aan de Hogeschool Utrecht; Ed Feijen, docent (strategische) marketing aan de Hogeschool Leiden; Marc Logman, doctor in de Toegepaste Economische Wetenschappen en docent marketing en business modeling aan de KU Leuven en UHasselt; Peter Nonhof, docent marketing aan NHL Stenden Hogeschool; Erno Pickee, oprichter van Your Legacy Academy. www.pearsonmylab.nl www.pearsonmylab.be www.pearson.com/nl www.pearson.com/beBron: www.bookspot.be
658.8 --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing --- marketing --- SP 2021-2022 --- OO Marketing --- 658 --- OF 2 2021-2022 --- Bedrijfskunde --- Strategisch marketingmanagement --- Marketingplanning --- Marktinformatie --- Consumentengedrag --- Prijsvorming --- Positionering --- Ethiek --- Onderzoek --- Marketingresearch --- Marketingethiek --- Marktonderzoek --- OF 2 2022-2023 --- SP 2022-2023 --- Marketing. --- OF 2 2023-2024 --- SP 2023-2024
Choose an application
Cijfers en centen zijn de energierepen van het wielrennen. Ploegen, sponsors, organisatoren en renners willen niet alleen sportief, maar ook zakelijk in de kopgroep fietsen. Inzicht en tactiek bepalen winst of verlies. Meer dan een kwarteeuw is dit het academische vakdomein van sporteconoom en -marketeer Wim Lagae.Op souplesse en in de taal van de fanaat rijdt hij in Koerszaken door de business. Een halve eeuw hangt de hoogleraar rond in het peloton: als superfan, jeugdrenner, cyclosportief coureur en triatleet. Een prof in het zog van de profs.In Plaatselijke rondes illustreert hij de wetenschap aan de hand van doorleefde anekdotes en verborgen verhalen uit zijn koersminnend nest in een klein West-Vlaams dorp, thuisland Waasland, of de brede entourage van de wielerwereld. Soms leest de koers als een roman.Bron: www.standaardboekhandel.be
Wielrennen. --- 796.078 --- 796.61 --- 796.61 Wielersport --- Wielersport --- 796.078 Sportsponsoring. Stimulering van de sport --- Sportsponsoring. Stimulering van de sport --- sportsponsoring --- wielersport --- Sport --- Topsport --- Sportbeleid --- Sportethiek --- Sportmanagement --- Sportmarketing --- Sportprestaties --- Personeelsmanagement --- Management --- Financieel management --- Sportprestatie --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Drank --- Gezondheid --- Sociology of sport --- OF 2 2021-2022 --- OO Sportmarketing en occasioneel bedrijfsprojecten en masterproeven --- 79
Choose an application
Nederlands en Duits zijn nauw met elkaar verwant en veel Nederlandstaligen kunnen het Duits wel globaal begrijpen. Maar om zich correct in het Duits uit te drukken is meer nodig. Dat ligt in de eerste plaats aan de grote vormenrijkdom van het Duits. Daar komt bij dat juist de taalverwantschap veel Nederlandstaligen geregeld op het verkeerde been zet, wat zich uit in forse aantallen neerlandismen. Daarom wordt in deze basisgrammatica voornamelijk aandacht besteed aan de Duitse vormleer en aan de specifieke problemen die Nederlanders en Vlamingen ondervinden bij het gebruik van het Duits.https://www.coutinho.nl/en/basisgrammatica-duits-9789062833061
372.880.30 --- OF 3 2016-2017 --- Didactiek van het Duits --- OO Duits 1 en 2 --- Duits --- Leermiddelen. --- Spraakkunst. --- OF 2 2018-2019 --- OF 3 2018-2019 --- OO Duits 1 --- OO Duits 2 --- OF 2 2019-2020 --- OF 3 2019-2020 --- OF 2 2020-2021 --- OF 3 2020-2021 --- Handboeken --- Taal --- Taalgebruik --- Grammatica --- Therapie --- Oefening --- Kleuter --- Geschiedenis --- Spraaktechnologie --- OF 2 2021-2022 --- OF 3 2021-2022 --- OF 2 2022-2023 --- OF 3 2022-2023 --- OF 2 2023-2024 --- OF 3 2023-2024
Choose an application
Grammaire 2000 is hét standaardwerk voor Franse spraakkunst. Het is op maat geschreven voor Nederlandstaligen die Frans studeren en houdt rekening met de specifieke moeilijkheden waarmee ze te maken krijgen. Het boek heeft alle troeven voor divers gebruik: de leerkracht of docent kan het als instrument in de klas hanteren; leerlingen en studenten kunnen er ook autonoom en zelfstandig mee werken, thuis of in de klas.
Franse spraakkunst secundair onderwijs leermiddelen --- Frans : grammatica --- 485.24 --- 475.34 --- Frans --- spraakkunst (grammatica) --- woordenschat --- 81'36 --- 800.05 --- 372.880.4 --- OF 2 2017-2018 --- Franse taal --- Spraakkunst (grammatica) --- Grammatica --- Didactiek van het Frans --- OO Frans 2 --- Schoolbooks - Didactic material --- grammatica --- didactiek --- Didactics of French --- Didactics of secundary education --- Grammar --- Franse grammatica. --- Franse spraakkunst ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- OF 2 2018-2019 --- PXL-Business 2019 --- PXL-Handboeken --- OF 2 2019-2020 --- OO Frans 2 (*) --- OF 2 2020-2021 --- OF 2 2021-2022
Choose an application
372.880.4 --- 800.05 --- OF 1 2018-2019 --- OF 2 2018-2019 --- Didactiek van het Frans --- Grammatica --- OO Frans 1 --- OO Frans 2 --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Frans ; Grammatica. --- OF 1 2019-2020 --- OF 2 2019-2020 --- OF 1 2020-2021 --- OF 2 2020-2021 --- OF 1 2021-2022 --- OF 2 2021-2022 --- OF 1 2022-2023 --- OF 2 2022-2023 --- OF 1 2023-2024 --- OF 2 2023-2024
Choose an application
Deze zevende editie van Principes van marketing, geschreven door bestselling auteur Philip Kotler, laat studenten op een innovatieve, brede, maar ook praktische en plezierige manier kennismaken met de fascinerende wereld van moderne marketing.Principes van marketing is gebaseerd op vijf belangrijke waardethemas:1. Het creëren van waarde voor klanten om in ruil daarvoor waarde van klanten te ontvangen.2. Het opbouwen en managen van sterke, waardecreërende merken.3. Het rendement van marketing managen om waarde uit de klant te halen.4. Het mobiliseren van nieuwe marketingtechnologieën.5. Het introduceren van maatschappelijk verantwoorde marketing over de hele wereld.Nieuw in deze editieDe structuur van het boek is geheel aangepast aan een nieuwe visie op het marketingplanningsproces waarin de fases analyse, strategie, tactiek en implementatie centraal staan. Daarnaast is online marketing volledig geïntegreerd in het boek. Bij elk hoofdstuk zijn nieuwe cases, highlights en voorbeelden toegevoegd, vaak gebaseerd op Belgische of Nederlandse bedrijven. Veel extra cursusmateriaal is te vinden in de digitale leeromgeving Pearson MyLab.DoelgroepPrincipes van marketing is bestemd voor studenten in het hoger onderwijs en bruikbaar in elke studie waarin marketing aan de orde komt.Bron : http://www.pearsoneducation.nl
Marketing --- marketing --- 658.8.01 --- 658 --- 658.8 --- OF 2 2018-2019 --- SP 2018-2019 --- VP 2017-2018 --- 658.8.01 Marketing. Sales. Selling. Distribution--?.01 --- Marketing. Sales. Selling. Distribution--?.01 --- Bedrijfskunde --- OO Marketing --- OO Marketing (*) --- VP 2018-2019 --- Verkoopstechnieken --- Marketing : communicatiestrategieën --- Marketing : strategieën --- Marketing : planning --- PXL-Music 2018 --- organisatiekunde --- PXL-Business 2018 --- PXL-Handboeken --- OF 2 2019-2020 --- SP 2019-2020 --- VP 2019-2020 --- Strategisch marketingmanagement --- Marketingplanning --- Marktinformatie --- Consumentengedrag --- Prijsvorming --- Positionering --- Promotie --- Ethiek --- Onderzoek --- Marketingethiek --- Marketingresearch --- OF 2 2020-2021 --- SP 2020-2021 --- VP Economisch luik - keuze Bedrijfsdomeinen 2020-2021 --- OO Marketing (S) (*) --- VP MA 2020-2021 --- Godsdienst --- Sport --- Duurzaamheid --- Financiewezen --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Ontwikkeling --- Leerlijn --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Verpleegkunde --- Drank --- Gezondheid --- Volwassene --- OF 2 2021-2022 --- VP MA 2021-2022 --- Marktonderzoek
Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|