Narrow your search

Library

Hogeschool West-Vlaanderen (3)

AP (2)

Arteveldehogeschool (2)

Belgian Parliament (2)

EhB (2)

KBR (2)

UAntwerpen (2)

UCLL (2)

AMSAB (1)

DB (1)

More...

Resource type

book (3)


Language

Dutch (3)


Year
From To Submit

2020 (1)

2015 (1)

2010 (1)

Listing 1 - 3 of 3
Sort by

Book
Reputatiemanagement
Authors: ---
ISBN: 9782509026316 Year: 2015 Volume: *9 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De perceptie van een organisatie of merk door haar omgeving vormt haar reputatie. Ook de overheidssector en non- en socialprofitorganisaties hebben er alle belang bij een sterke en positieve reputatie op te bouwen en te onderhouden met de maatschappij en hun doelgroepen. Dit is niet enkel werk voor de communicatieverantwoordelijke, maar voor iedere medewerker van de organisatie. Hoe je nu precies te weten komt welke reputatie jouw organisatie heeft en hoe je deze kan veranderen, leer je in de publicatie 'Reputatiemanagement'. Auteurs Geert Stox en Machteld Weyts tonen aan de hand van goede praktijkvoorbeelden uit binnen- en buitenland en allerlei concrete tips de weg naar een sterke reputatie voor jouw organisatie.Bron : http://www.politeia.be

Keywords

Communicatie --- Imago. --- Reputatie. --- Organisaties. --- massacommunicatie --- imago --- business marketing --- merkimago --- Mass communications --- Massacommunicatie --- bedrijfsimago --- Imagomanagement --- Reputaties --- Profiel en imago --- Bedrijfscommunicatie --- BPB1601 --- Politique de la communication --- Entreprise --- druh podniku --- virksomhed --- vrsta podjetja --- impresa --- företag --- врста предузећа --- вид на претпријатие --- vrsta poduzeća --- tip ta’ impriża --- ettevõtte tüüp --- επιχείρηση --- uzņēmējdarbības veids --- przedsiębiorstwo --- yritys --- type of business --- tip de afacere --- empresa --- предприятие --- Unternehmen --- onderneming --- typ podniku --- vállalkozás --- lloj i biznesit --- įmonės rūšis --- impresa collettiva --- φίρμα --- maatschappij --- impresa societaria --- Firma --- вид на фирма --- firme --- foretagende --- azienda --- дејност на претпријатие --- firm --- регистрирана дејност на трговско друштво --- ditta --- cég --- Unternehmung --- firmë --- firma --- kompanija --- äriühing --- tvrtka --- poduzeće --- política da comunicação --- Kommunikationspolitik --- ryšių politika --- kommunikációs politika --- viestintäpolitiikka --- komunikācijas politika --- politika tal-komunikazzjoni --- πολιτική της επικοινωνίας --- komunikační politika --- política de comunicación --- communications policy --- komunikačná politika --- politica della comunicazione --- komunikacijska politika --- politika e komunikacionit --- комуникациска политика --- communicatiebeleid --- kommunikationspolitik --- politica comunicațiilor --- kommunikatsioonipoliitika --- комуникационна политика --- политика комуникација --- polityka w zakresie komunikowania --- rozvoj komunikace --- kommunikációs rendszerek fejlesztése --- ανάπτυξη των επικοινωνιών --- communications --- dezvoltarea comunicațiilor --- communicatie --- comunicação --- meediapoliitika --- komunikāciju attīstība --- viestiliikenteen kehittäminen --- komunikácie --- desenvolvimento das comunicações --- Entwicklung der Kommunikationssysteme --- Medienpolitik --- desarrollo de las comunicaciones --- komunikācijas --- komunikacion --- rozvoj komunikácií --- comunicazione --- comunicación --- komunikacije --- viestintä --- médiapolitika --- kommunikation --- sviluppo delle comunicazioni --- kommunikationsudvikling --- zhvillim i komunikacionit --- développement des communications --- development of communications --- kommunikationsutveckling --- ryšio priemonės --- ontwikkeling van de communicaties --- ryšio priemonių tobulinimas --- kommunikatsioonisüsteemi arendamine --- επικοινωνία --- sakari --- razvoj komunikacija --- комуникациска стратегија --- communication --- Reputatie --- Profiel --- Imago --- cineál gnó --- beartas cumarsáide --- tipo di azienda


Book
Scoren met creatieve content op social media : meer dan 100 concrete voorbeelden, handige tips en inspirerende getuigenissen
Authors: ---
ISBN: 9782509037787 Year: 2020 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Om te scoren op sociale media maak je originele content die je volgers verleidt om een actie te ondernemen. Dat klinkt eenvoudig, maar wie al even op sociale media actief is met zijn organisatie, weet dat goede posts creëren meer is dan weten waar de knopjes staan. In dit handige boek leer je snel en concreet hoe je scoort op je sociale media. Ook zonder veel geld en personeel. Kristof D'hanens en Brecht Vanderstraeten laten je nadenken over je contentstrategie aan de hand van 10 veelgestelde vragen. Daarna zetten ze je op weg met meer dan 30 concrete formats die je meteen zelf kunt toepassen voor jouw organisatie. En alsof dat nog niet genoeg is, krijg je ook meer dan 100 inspirerende voorbeelden, handige formats en interviews met social media managers van grote en kleine Vlaamse communities. Dankzij een heldere uitleg, tips en good practices tover jij straks alle inspiratie om tot bruikbaar materiaal. Stapsgewijs werk je aan je eigen strategie. Van idee tot uitgewerkte post mét resultaat.

Keywords

Marketing --- Mass communications --- creativity --- social media --- Sociale media --- Onlinemarketing --- Creativiteit --- Storytelling --- Contentmarketing --- Contentstrategie. --- Creativiteit. --- Digitale communicatie ; Internet. --- Marketing ; Content marketing. --- Marketing ; Cybermarketing. --- Sociale media. --- Storytelling. --- sociale media --- communicatiebeleid --- massacommunicatie --- uitwerking van reclame --- marketing --- tömegtájékoztatás --- hromadná komunikace --- ilchumarsáid --- comunicación de masas --- comunicare de masă --- masová komunikace --- massekommunikation --- množične komunikacije --- masové komunikácie --- масовне комуникације --- komunikim masiv --- komunikowanie masowe --- massikommunikatsioon --- масови комуникации --- plašsaziņa --- comunicação de massas --- масовни комуникации --- communication de masse --- mass communications --- masinė komunikacija --- Massenkommunikation --- μαζική επικοινωνία --- comunicazione di massa --- tömegkommunikáció --- joukkoviestintä --- komunikazzjoni tal-massa --- masskommunikation --- masovne komunikacije --- рекламно влијание --- utjecaj reklame --- virkning af reklamer --- effetto pubblicitario --- účinek reklamy --- reklamers gennemslagskraft --- dosah reklamy --- reklamemæssig virkning --- impact publicitaire --- reklámhatás --- učinek oglaševanja --- impatt tar-riklamar --- διαφημιστική απήχηση --- impact of advertising --- propagační účinek --- impacto publicitário --- impatto pubblicitario --- ndikim i publicitetit --- reklamos poveikis --- утицај рекламирања --- impacto publicitario --- въздействие на реклама --- reklāmas ietekme --- utjecaj oglašavanja --- reklaami mõju --- Werbewirksamkeit --- reklameffekt --- mainonnan vaikutus --- tionchar na fógraíochta --- wpływ reklamy --- влијание од огласување --- impact publicitar --- rozvoj komunikace --- kommunikációs rendszerek fejlesztése --- ανάπτυξη των επικοινωνιών --- communications --- dezvoltarea comunicațiilor --- communicatie --- comunicação --- meediapoliitika --- komunikāciju attīstība --- viestiliikenteen kehittäminen --- komunikácie --- desenvolvimento das comunicações --- Entwicklung der Kommunikationssysteme --- Medienpolitik --- desarrollo de las comunicaciones --- komunikācijas --- komunikacion --- rozvoj komunikácií --- comunicazione --- comunicación --- komunikacije --- viestintä --- médiapolitika --- kommunikation --- sviluppo delle comunicazioni --- kommunikationsudvikling --- zhvillim i komunikacionit --- développement des communications --- development of communications --- kommunikationsutveckling --- ryšio priemonės --- ontwikkeling van de communicaties --- ryšio priemonių tobulinimas --- kommunikatsioonisüsteemi arendamine --- επικοινωνία --- sakari --- razvoj komunikacija --- комуникациска стратегија --- communication --- política da comunicação --- Kommunikationspolitik --- ryšių politika --- politique de la communication --- kommunikációs politika --- viestintäpolitiikka --- komunikācijas politika --- beartas cumarsáide --- politika tal-komunikazzjoni --- πολιτική της επικοινωνίας --- komunikační politika --- política de comunicación --- communications policy --- komunikačná politika --- politica della comunicazione --- komunikacijska politika --- politika e komunikacionit --- комуникациска политика --- kommunikationspolitik --- politica comunicațiilor --- kommunikatsioonipoliitika --- комуникационна политика --- политика комуникација --- polityka w zakresie komunikowania --- social network --- дружбени медиуми --- média social --- platformă (de comunicare) socială --- réseaux sociaux --- midja soċjali --- mezzi ta' komunikazzjoni soċjali --- sociālie plašsaziņas līdzekļi --- suhtlusmeedia --- ühismeedia --- sociální médium --- socialiniai tinklai --- rede social --- media sociale --- μέσο κοινωνικής δικτύωσης --- réseau social --- platforma społecznościowa --- Social Media --- družbeni medij --- medium soċjali --- socialt netværk --- sociálne médium --- redes sociales --- друштвена мрежа --- mezzi tax-xandir soċjali --- közösségi médium --- социјални медиуми --- social medium --- обществена медия --- социална мрежа --- sosiaalinen media --- медиуми за општење --- redes sociais --- médias sociaux --- sociální média --- обществени медии --- друштвени медиуми --- soziale Medien --- medios sociales --- družbeni mediji --- sociālie mediji --- media sociais --- sosiaalisen median väline --- media społecznościowe --- na meáin shóisialta --- sociala medier --- sociale medier --- közösségi média --- μέσα κοινωνικής δικτύωσης --- društveni mediji --- sotsiaalmeedia --- sociálne médiá --- media soċjali --- media sociali --- mijloace de comunicare sociale --- socialinė žiniasklaida --- mjetet e komunikimit social --- друштвени медији --- Digitale communicatie --- Informatiemanagement


Book
De witte media : of waarom 'allochtonen' altijd slecht nieuws zijn
Author:
ISBN: 9789020985733 Year: 2010 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Terzake, 10 januari 2008: Europese moslimverenigingen ondertekenen een charter waarbij ze Islam en moderniteit willen verzoenen. Dat is iets waar de witte elite al lang om vraagt. Maar wat maakt Terzake ervan? Eén grote verdachtmaking jegens moslims in onze samenleving. Dit is een duidelijke illustratie van bijna moedwillige vertekening en slordige - maar geen ongevaarlijke - journalistiek. Media dragen bij tot het imagoprobleem van etnische minderheden. Het debat over de moeizame relatie tussen media en allochtonen woedt al bijna 20 jaar. 'Allochtonen' voeren aan dat ze hun negatief imago te 'danken' hebben aan de media. Media leverden nochtans inspanningen. Maar het water bleef al die tijd heel diep.Dit beïnvloedt het leven en de plaats in de samenleving van de 'allochtonen' in negatieve zin. Het is moeilijk om dit hard te maken. Er is geen onderzoek gedaan naar de impact van het negatief imago van etnische groepen op hun leven. Maar het is niet omdat dit negatief imago, en de impact ervan op het leven, niet onderzocht is, dat het niet minder waar is. Daarom kijkt dit boek naar beeldvorming, eerder dan naar berichtgeving. Het schetst de belangrijke evoluties in dit debat en legt uit waarom media en 'allochtonen' op gespannen voet leven. Daarbij loopt de vaststelling dat de media witte bastions bleven, als een rode draad door dit boek

Keywords

Mass media --- Minorities --- Racism in the press --- Social aspects --- Interculturaliteit. --- Multiculturele samenleving en media. --- nieuwsberichtgeving --- Ethnology. Cultural anthropology --- Sociology of culture --- culturele diversiteit --- interculturaliteit --- minderheden --- Sociology of minorities --- reportages --- Mass communications --- Multiculturalism --- Moral and ethical aspects --- Intercultural communication --- media --- Tolhuis --- diversiteit --- 668.6 Multiculturele samenleving --- 690 Media, mediarecht --- Diversiteit ; in de media --- Interculturaliteit en beeldvorming --- Migranten / allochtonen (allochtonen, buitenlandse werknemers, etnische minderheden, gastarbeiders) --- Media --- Multiculturele samenleving (interculturele samenleving) --- #SBIB:309H1025 --- #SBIB:309H1024 --- 316.77 --- 323.111 --- Minorité nationale --- Politique de la communication --- Pluralisme culturel --- BPB1012 --- 316.4 --- 090.1 --- allochtonen --- België --- 316.7 --- Beeldvorming --- Allochtonen --- Diversiteit --- Cultuurverschillen --- 111702.jpg --- Multiculturele samenleving en media --- 316.77 Communicatiesociologie --- Communicatiesociologie --- 323.111 Gesegmenteerde samenleving. Desegregatie. Plurale samenleving. Nationale pluraliteit --politiek --- Gesegmenteerde samenleving. Desegregatie. Plurale samenleving. Nationale pluraliteit --politiek --- Mediaboodschappen met een informatieve functie --- Mediaboodschappen met een ideologische en spiegelfunctie (beeld vrouw, migranten …) --- Nationale minderheid --- Communicatiebeleid --- Culturele verscheidenheid --- massamedia, publiciteitswezen en audiovisuele middelen in België --- Interculturele verhoudingen --- Diversiteitsbeleid --- Multiculturele samenleving --- Communicatiestoornissen --- kulturell mångfald --- kulturní pluralismus --- kultūru daudzveidīgums --- culturele verscheidenheid --- културен плурализъм --- kultuuride paljusus --- kulttuurin monimuotoisuus --- pluralism cultural --- pluralizëm kulturor --- културни плурализам --- wielokulturowość --- cultural pluralism --- kulturni pluralizem --- kultūrinis pliuralizmas --- pluralismo cultural --- kultúrny pluralizmus --- pluralismo culturale --- multikulturalnost --- πολιτιστικός πλουραλισμός --- kulturelle Vielfalt --- културен плурализам --- kulturális pluralizmus --- pluraliżmu kulturali --- kulturel pluralisme --- multikulturāla sabiedrība --- mångkulturalism --- dvojkultúra --- monikulttuurisuus --- kultūrų pliuralizmas --- diversité culturelle --- културна разноличност --- kaksikulttuurisuus --- shoqëri multikulturore --- културна разноврсност --- multikulturalizmus --- pluralita kultur --- bikulturalizëm --- pluralitatea culturilor --- dubbele cultuur --- cultureel pluralisme --- biculturalismo --- societate multiculturală --- πολιτιστική πολυφωνία --- multicultural society --- plurality of cultures --- mitmekultuuriline ühiskond --- bikulturālisms --- kulturní rozmanitost --- priklausymas dviem kultūroms --- multiculturalismo --- rozmanitosť kultúr --- multikulturalisme --- multikulturális társadalom --- sameksistens mellem to kulturer --- daugiakultūrė visuomenė --- мултикултурно друштво --- mnohokultúrna spoločnosť --- mångkulturalitet --- mitmekultuurilisus --- společnost mnoha kultur --- мултикултурализам --- dvojí kultura --- multiculturalisme --- biculturalism --- kulturni pluralizam --- Kulturpluralismus --- bikulturalizmus --- multiculturaliteit --- културна разноликост --- biculturalisme --- мултикултурно општество --- πολιτιστική συνύπαρξη --- shumësi e kulturave --- rozmanitost kultur --- културна различност --- política da comunicação --- Kommunikationspolitik --- ryšių politika --- kommunikációs politika --- viestintäpolitiikka --- komunikācijas politika --- politika tal-komunikazzjoni --- πολιτική της επικοινωνίας --- komunikační politika --- política de comunicación --- communications policy --- komunikačná politika --- politica della comunicazione --- komunikacijska politika --- politika e komunikacionit --- комуникациска политика --- communicatiebeleid --- kommunikationspolitik --- politica comunicațiilor --- kommunikatsioonipoliitika --- комуникационна политика --- политика комуникација --- polityka w zakresie komunikowania --- rozvoj komunikace --- kommunikációs rendszerek fejlesztése --- ανάπτυξη των επικοινωνιών --- communications --- dezvoltarea comunicațiilor --- communicatie --- comunicação --- meediapoliitika --- komunikāciju attīstība --- viestiliikenteen kehittäminen --- komunikácie --- desenvolvimento das comunicações --- Entwicklung der Kommunikationssysteme --- Medienpolitik --- desarrollo de las comunicaciones --- komunikācijas --- komunikacion --- rozvoj komunikácií --- comunicazione --- comunicación --- komunikacije --- viestintä --- médiapolitika --- kommunikation --- sviluppo delle comunicazioni --- kommunikationsudvikling --- zhvillim i komunikacionit --- développement des communications --- development of communications --- kommunikationsutveckling --- ryšio priemonės --- ontwikkeling van de communicaties --- ryšio priemonių tobulinimas --- kommunikatsioonisüsteemi arendamine --- επικοινωνία --- sakari --- razvoj komunikacija --- комуникациска стратегија --- communication --- national minority --- minoranza nazionale --- mniejszość narodowa --- minorități naționale --- národnostní menšina --- nationell minoritet --- nationalt mindretal --- mionlach náisiúnta --- rahvusvähemus --- kansallinen vähemmistö --- minoranza nazzjonali --- narodna manjšina --- εθνική μειονότητα --- minoría nacional --- nationale minderheid --- minoria nacional --- национална мањина --- mazākumtautība --- nationale Minderheit --- nemzeti kisebbség --- pakicë kombëtare --- nacionalna manjina --- národnostná menšina --- tautinė mažuma --- национално малцинство --- etnická menšina --- nacionālā minoritāte --- припадници на делови од други народи --- етничко малцинство --- етнос --- Interculturaliteit --- diversitate culturală --- diversidade cultural --- kulturális sokszínűség --- kultúrna rozmanitosť --- kulturel mangfoldighed --- diversità kulturali --- kultuuriline mitmekesisus --- kulturna raznolikost --- kulttuurinen moninaisuus --- kultūrinė įvairovė --- kultūru daudzveidība --- diversità culturale --- diversidad cultural --- cultural diversity --- културно многообразие --- πολιτισμική πολυμορφία --- różnorodność kulturowa --- Allochtoon --- Verpleegkunde --- Autochtoon --- Communicatiestoornis --- iolrachas cultúrtha --- beartas cumarsáide --- mediabeleid --- multiculturele samenleving --- Persoon met een migratieachtergrond --- Minorité nationale

Listing 1 - 3 of 3
Sort by