Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Wat maakt producten onweerstaanbaar in de ogen van je klant?Hoe bedenk en ontwikkel je zo'n producten en diensten?Waarom is design onmisbaar in een succesvolle onderneming?De strijd om de gunst van de klant woedt harder dan ooit. Bedrijven moeten producten en diensten leveren waarmee de klanten een emotionele band en een langdurige relatie willen aangaan. Dat soort producten ontstaat niet vanzelf. Ze ontstaan by design, door het strategisch inzetten van design.Onweerstaanbaar by design neemt je mee voor een kijk achter de schermen van het ontwerpen van succesvolle producten en diensten. Door middel van tien methodes en drie strategieën ontdek je hoe je met design het hart van je klant steelt.Bron: www.lannoo.be
Design --- Management --- Grafische vormgeving --- Identiteit --- Huisstijl --- Designmanagement --- Vormgeving --- Product strategy --- merken --- merkartikelen --- merkimago --- vormgeving --- imago --- marketingtoepassingen
Choose an application
Deel I Design als bedrijfsinstrument 1 Het potentieel van design 2 Design als instrument voor merkontwikkeling 3 Designeffectiviteit Deel II Het managen van design 4 Het hoe en waarom van designmanagement 5 Hoe kun je design managen? 6 Verschillende typen van designmanagement Deel III De taken en organisatie van designmanagement 7 Designmanagement - strategie, beleid, uitvoering 8 De plaats in de organisatie 9 Zelf doen, tijdelijk inhuren of uitbesteden? Deel IV Integratie - de praktijk van designmanagement 10 Rollen en profi elen van designmanagers 11 Evaluatie van de functie; prestatiemeting en accountability 12 Issues en instrumenten
Designmanagement. --- Merkenbeleid. --- Applied marketing --- bedrijfsimago --- Advertising. Public relations --- visuele communicatie --- merken --- huisstijl --- merkimago --- Design [Industrial ] --- Management --- Design --- Productinnovatie --- Merkbeleid --- Reputaties --- Grafische vormgeving --- Branding --- Marketing --- 659.1 --- 770.6 --- 360.8 --- productdesign --- design --- management --- designmanagement --- bedrijfsbeheer --- marketing --- branding (marketing) --- productdesign, filosofie, esthetiek en kritiek --- Bedrijfseconomie - Zakendoen --- Reputatie --- Designmanagement
Choose an application
Design --- Industrieel en grafisch design ; workshops ; design management --- European Design Forum (EDF) ; VIZO --- 749.01 --- design --- design management --- Vlaanderen --- 745 --- Meubelkunst en design ; theorie, filosofie, esthetica --- CAD, design en industriële vormgeving --- Conferences - Meetings --- Vormgeving. --- 770.6 --- Brani --- VIZO --- Van Esch --- broeksriemen --- designmanagement --- ontwerpmethodiek --- ontwerpproces --- productdesign --- productdesign, filosofie, esthetiek en kritiek
Choose an application
If only today’s technology were simpler! It’s the universal lament, but it’s wrong. In this provocative and informative book, Don Norman writes that the complexity of our technology must mirror the complexity and richness of our lives. It’s not complexity that’s the problem, it’s bad design. Bad design complicates things unnecessarily and confuses us. Good design can tame complexity.Norman gives us a crash course in the virtues of complexity. Designers have to produce things that tame complexity. But we too have to do our part: we have to take the time to learn the structure and practice the skills. This is how we mastered reading and writing, driving a car, and playing sports, and this is how we can master our complex tools.Complexity is good. Simplicity is misleading. The good life is complex, rich, and rewarding—but only if it is understandable, sensible, and meaningful.
Technology --- Complexity (Philosophy) --- Social aspects. --- 770.6 --- ontwerpmethodiek --- designmanagement --- ontwerpproces --- productdesign, filosofie, esthetiek en kritiek --- -Complexity (Philosophy) --- psychologie, sociaal --- technologie --- Philosophy --- Emergence (Philosophy) --- Applied science --- Arts, Useful --- Science, Applied --- Useful arts --- Science --- Industrial arts --- Material culture --- Social aspects --- Technologie --- Complexité (Philosophie) --- Aspect social --- Engineering sciences. Technology --- complexity [artistic concept] --- Philosophy and psychology of culture --- technology --- Complexité (Philosophie) --- technology [general associated concept] --- Complexiteit ; maatschappij. --- #SBIB:316.7C210
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|