Listing 1 - 10 of 94 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Wat voorbij is, wordt steeds vager naarmate het verder achter ons ligt. Maar van de vervaging van dat verleden hebben we weinig last, want de verdwenen details vullen we aan met herinneringen zodat de weg achter ons 'helder' blijft. De toekomst is echter als een tocht door de stad. We zien nauwelijks wat er op ons af komst, want de drukte om ons heen ontneemt elke mogelijkheid om ver vooruit te kijken. Alleen wat heel dichtbij komt, wordt zichtbaar en herkenbaar. Van de gebeurtenissen vóór ons, bezitten we veelal geen blauwdruk. We staan er dan ook bijna altijd overwachts met onze neus bovenop, zodat de overdaad aan details ervoor zorgt dat het totaalplaatje ons ontglipt. Hoe kunnen we die drukte ontwijken en net als een radar de richting, snelheid en afstand van onze toekomst vaststellen?
Trendwachting --- Trends --- Trendwachting. --- Trends.
Choose an application
Wat HR staat te wachten de komende jaren? Nu organisaties zich druk opnieuw aan het vormgeven zijn, zal HR het werk wellicht opnieuw moeten uitvinden. Flexibilisering,integriteitsvraagstukken, verandering in beloning en strategische planning zetten uw vak op zijn kop de komende jaren. U heeft daarom nu samen de kans om een nieuwe invulling te geven aan werk, de arbeidsmarkt, organiseren, leiderschap en samenwerken. Dit boek, waarin legio HR-topstukken hun visie delen, geeft alvast een voorzet en biedt u stof tot nadenken.
Choose an application
In this fascinating follow-up to the bestselling Information is Beautiful and Knowledge is Beautiful, the king of infographics David McCandless uses spectacular visuals to give us all a bit of good news.
Data visualization. --- Infographics. --- Trends.
Choose an application
Het 'Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd' geeft een samenhangend beeld van de gehele Nederlandse vrijetijdsindustrie. Op basis van de meest toonaangevende (statistische) onderzoeken en bronnen komen de belangrijkste trends en ontwikkelingen in toerisme, recreatie en vrije tijd aan bod. Deze worden aangevuld met visies en inzichten van vooraanstaande branche- en kennisorganisaties uit de sector. Daarmee is het rapport inmiddels uitgegroeid tot hét standaardwerk voor en door de sector. Door de presentatie van alle informatie in één overzichtelijke uitgave is het rapport ook uitstekend bruikbaar als naslagwerk.
Toerisme ; Trends. --- Toerisme ; Vlaanderen --- Vrijetijdsbesteding
Choose an application
In de 150e editie van het magazine Inside Media laat de redactie u proeven van het beste van wat er zich het afgelopen jaar in de Belgische digitale wereld heeft voorgedaan. 50 creatieve, inspirerende en doeltreffende cases verzameld in een mooie box om deze jubileumeditie van het magazine te vieren. Inside Digimedia informeert u sinds 1996 met grondig bestudeerde dossiers, onthult de markttendensen, analyseert de verschillende evoluties in de sector en volgt aandachtig de exploten en de tegenslagen van de eclectische spelers die deze kleine digitale wereld vormen. Een wereld die intussen bijzonder groot is geworden.
Choose an application
In 11 hoofdstukken en 5 hot topics verkennen we alle voor jou actuele online marketing onderwerpen anno 2017. Dit jaar besteden we extra aandacht aan de moderne marketingorganisatie en de inzet van analytics. Natuurlijk behandelen we ook alle relevante kanalen en trends. Met het Marketingfacts Jaarboek ben je in een keer bij als het gaat om alle relevante statistieken en cijfers, inspirerende voorbeelden en best practices. Met de input van 30 prominente experts, is het Jaarboek een niet te missen naslagwerk voor marketingprofessionals en -studenten
Choose an application
Behoefte aan vernieuwende ideeën? Laat je dan inspireren door de trends van de toekomst! In deze set vind je 40 trend associatiekaarten met uiteenlopende maatschappelijke trends, die je kunt gebruiken om nieuwe ideeën te bedenken. Trends als robotisering, digital nomads of experience stores inspireren je om met een andere blik naar een vraagstuk te kijken.
Associatiekaarten. --- Kennismaking. --- Maatschappelijke trends. --- Trendkaarten.
Choose an application
Het 'Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd' geeft een samenhangend beeld van de gehele Nederlandse vrijetijdsindustrie. Op basis van de meest toonaangevende (statistische) onderzoeken en bronnen komen de belangrijkste trends en ontwikkelingen in toerisme, recreatie en vrije tijd aan bod. Deze worden aangevuld met visies en inzichten van vooraanstaande branche- en kennisorganisaties uit de sector. Daarmee is het rapport inmiddels uitgegroeid tot hét standaardwerk voor en door de sector. Door de presentatie van alle informatie in één overzichtelijke uitgave is het rapport ook uitstekend bruikbaar als naslagwerk.
Toerisme ; Vlaanderen --- Vrijetijdsbesteding --- Toerisme ; Trends.
Choose an application
How can you win when the only certainty is change? Highly accessible, lively and inspiring, Velocity draws upon the authors' unique perspectives and experiences to present seven timeless new laws for businesses and individuals in a world that is dominated by rapid change and digital technology. Written as a fascinating and enjoyable conversation between the authors - Stefan Olander, Vice President of Digital Sport from Nike and Ajaz Ahmed founder and Chairman AKQA - Velocity's up-to-date examples illustrate key lessons, together with insights, ideas and inspiration that individuals and businesses should adopt to thrive in the digital age. Velocity shares the vision and values required to succeed with the untold backstories to influential and iconic innovation. Fast paced, useful, provocative and highly motivating, Velocity is a management book that will arm you with actionable ideas to define your future. Features: - 4 Velocity principles: Speed, Direction, Acceleration, Discipline. - 7 Laws, including 'A Smith & Wesson beats four aces', 'It's easier done than said', 'Convenient is the enemy of right' and 'No good joke survives a committee of six'. Bron : http://www.bol.com
Recht. --- Verandering --- Veranderingsmanagement --- Trends --- Management --- Trend
Choose an application
Perfect gebrande koffie, Frans brood, een kolonie op Mars, het Higgsdeeltje, roze haar en nieuwe sciencefictionverhalen. Dit zijn snapshots: op het eerste gezicht kleine gebeurtenissen die je terloops tegenkomt. Aan de hand van deze snapshots neemt Andrea Wiegman de lezers mee langs waardevolle verhalen, ideeën en inzichten die iets vertellen over de tijd waarin we leven.De nieuwe realiteit, die soms als lastig en knap ingewikkeld wordt beschouwd, is tegelijkertijd hoopgevend en biedt veel ruimte voor nieuwe ontwikkelingen en nieuwe inzichten. Een nieuwe toekomst is in de maak. Als we kleine verhalen met elkaar verbinden tot een groter geheel, tot trends, krijgen we antwoord op vragen als: In welke richting veranderen wij en de wereld om ons heen ? Wat zijn de idealen van deze tijd ? Waarom willen we de dingen anders doen dan onze (voor)ouders ? De tijdgeest ontrafeld is een zoektocht naar nieuwe dromen en idealen om de toekomst mee vorm te geven.Bron : http://www.boommelissen.nl
trend --- 309 --- maatschappijkritiek --- trends --- toekomstvisies --- maatschappelijk welzijn en maatschappijkritiek --- Trends --- Trendwatching --- Toekomstbeeldvorming --- Cultuursociologie --- Toekomstvisies --- Maatschappij --- Toekomstvisies. --- Maatschappij. --- Trends. --- Trend --- Toekomstvisie --- trend.
Listing 1 - 10 of 94 | << page >> |
Sort by
|