Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Het is een prachtige dag en alle dieren zijn druk in de weer. Ook varkentje werkt ijverig aan een schilderij waarmee hij wil deelnemen aan een wedstrijd. De andere dieren complimenteren hem omdat het zo'n mooi schilderij wordt. Maar dan slaat het noodlot toe en gebeurt er een ongelukje. Varken zit in een hoekje te huilen. Als dat maar goed komt! Of varken alsnog de wedstrijd kan winnen blijft nu de vraag ...De tekenstijl met vooral grijze tinten spreekt me nog wel aan. De zuinig gebruikte kleuren leggen een focus op bepaalde stukken van de prent. Het verhaal op zich vind ik dan weer simplistisch. Door alle korte zinnen word ik minder meegezogen in het verhaal. De verhaallijn is ook niet echt vernieuwend. Wel brengt de auteur een mooie boodschap over: vriendschap overwint alles!Lieve Cools Bron: https://www.pluizer.be/kinderboeken-jeugdboeken/en-de-winnaar-0
Italian literature --- Prentenboeken --- Schilderen --- Wedstrijden --- Vriendschap --- vriendschap (themawoord fictie) --- wedstrijden (themawoord fictie) --- schilderen (themawoord fictie) --- kunst (themawoord fictie) --- samenwerking (themawoord fictie) --- kleuteronderwijs driejarigen (doelgroep) --- kleuteronderwijs vierjarigen (doelgroep) --- kleuteronderwijs vijfjarigen (doelgroep) --- prentenboeken (genre) --- Winnen en verliezen. --- Schilderen. --- Vriendschap. --- Schilderij --- Wedstrijd --- Verdrietig zijn --- Boos zijn --- Helpen --- Winnen --- Verliezen (spel) --- Jeugdboeken 03-06 jaar
Choose an application
Op basis van de feedback van honderden leerkrachten is Mikado geactualiseerd: er is meer ruimte voor onderzoekend en ontwerpend leren (natuur en techniek) en meer aandacht voor leren leren. De methode is verrijkt met heel wat digitale nieuwigheden. Ontdek hoe de vernieuwde Mikado je leerlingen motiveert, jou als leerkracht inspireert en ondersteunt! Mikado vertrekt vanuit de leefwereld van de leerlingen en biedt hen tal van kansen om zelf aan de slag te gaan, om zelf te ontdekken. Als leerkracht werk je op basis van doordachte leerlijnen aan alle wo-doelen. Je kiest voor een thematische en/of cursorische aanpak. Het webschema in de handleiding toont je in één oogopslag wat je van een thema mag verwachten. Tal van ideeën voor klasaankleding, tussendoortjes en slotactiviteiten helpen je om je thema te doen leven in de klas. Per activiteit krijg je een handig overzicht van wat je moet voorbereiden, welke materialen je nodig hebt en hoelang een activiteit duurt. Je krijgt door de praktische vormgeving snel zicht op de activiteiten. Voor wie wil worden extra didactische suggesties en vragen aangeboden.
wereldoriëntatie --- lager onderwijs --- leerboeken --- 476.11 --- 476 --- 476.1 --- Wereldoriëntatie --- Lager onderwijs --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs --- Wereldoriëntatie; algemeen --- didactiek basisonderwijs - wereldoriëntatie --- Schoolbooks - Didactic material --- Basisonderwijs --- 1e leerjaar lager onderwijs --- Planten --- Groei --- Samenleving --- Voedingsgewoonten --- Gezondheidsvoorlichting en -opvoeding --- Zintuigen --- Spelen --- Winnen --- Verliezen --- Coöperatief leren --- Schoolomgeving --- Dieren --- Dromen --- Water --- Persoonlijkheidsleer --- Anders zijn --- Diversiteit --- Beelden --- Verkeersreglement --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs --- Wereldoriëntatie --- wereldoriëntatie --- Wereldoriëntatie; algemeen --- didactiek basisonderwijs - wereldoriëntatie --- Inclusie --- Maatwerk --- Beeld --- Flora en fauna --- Grafische sector --- Fauna --- Flora --- Droom --- Dier --- Beeldhouwkunst --- Geluid --- Naamgeving --- Vervoer --- Sociologie --- Verzorging --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Beroep --- Plant --- Ecologie --- Fotografie --- Motief --- Nomenclatuur --- Voedingsgewoonte --- Gezondheidsopvoeding --- Voeding --- Zintuig --- Spel --- Verliezen (spel) --- Beeld (afbeelding)
Choose an application
De moderne coach lijkt een duizendpoot. Toch is de hoofdtaak simpel: training geven en coachen. Maar hij is ook inspirator, mentor en gids van sporters. Hij is scout, stelt selecties samen en bepaalt de tactiek. En hij geeft leiding aan het begeleidingsteam. In welke rollen blinkt u van nature uit en welke wilt u nog ontwikkelen? En met welke coachfilosofie brengt u eenheid in deze waaier van rollen, opdat u authentiek en sturend kunt functioneren? Het is niet alleen belangrijk inzicht te krijgen in uw eigen functioneren, u zult ook uw sporters goed willen kennen. In een goed (top)sportprogramma staat de sporter immers centraal. Hoe reageert hij op conflicten? Welke motoriek heeft hij en hoe stemt u uw trainingen daarop af? Bij wie voert u de spanning op en bij wie neemt u die weg? Hoe communiceert u uw plannen en inzichten? Totaalcoachen. Begeleiden met Action Type® geeft antwoord op al deze vragen en meer: u leert coachen met Action Type®, een uniek systeem dat niet alleen inzicht verschaft in uw eigen voorkeursgedrag en dat van uw sporters maar ook concrete handvatten aanreikt om hun fysieke, mentale en emotionele kenmerken zo met elkaar te verbinden dat zij op hun best kunnen zijn. (Bron: www.sportsmedia.nl)
E110510.jpg --- Training --- Recreation. Games. Sports. Corp. expression --- Didactics of sports and games --- coaching --- sporttraining --- 796.015 --- Action Type --- Coaching --- Communicatie --- Profielen --- Teambuilding --- 159.9:796 --- 796.015.1 --- 796.015.1 Theorie en methodologie van de training --- Theorie en methodologie van de training --- 159.9:796 Psychologie van de sport. Sportpsychologie. Coachen. Mentale training --- Psychologie van de sport. Sportpsychologie. Coachen. Mentale training --- Training. --- 617.4 --- Coachen --- Competenties --- Faalangst --- Sport --- Stress --- Trainen --- Verliezen --- Winnen --- Zelfbeeld --- Zelfvertrouwen
Choose an application
371.67 --- 373.3 --- #PBIB:+108.31 --- Relaties --- Seks --- lager onderwijs --- leerboeken --- relationele opvoeding --- seksuele vorming --- 478.9 --- Lager onderwijs --- Relationele opvoeding --- Seksuele opvoeding (Seksuele voorlichting) --- Sociale opvoeding --- 3e graad l.o. --- 476.1 --- 478.4 --- Afscheid nemen --- Agressie --- Axenroos --- Communicatie --- Conflicten --- Democratie --- Emoties (Gevoelens) --- Geweld --- Handboek/cursus --- Hygiëne --- Ik en de anderen --- Lichaam --- Media --- Nieuws --- Oorlog --- Puberteit --- Regels --- Samenleving --- Seksuele en relationele opvoeding --- Verliefdheid --- Zelfvertrouwen --- Zintuigen --- agressie --- communicatie --- gevoelens --- geweld --- handboek --- ik-ander --- lichaam --- media --- pesten --- reclame --- relationele vorming --- sexuele voorlichting --- verliefdheid --- 477.9 --- 478.4 ) Gezondheidsopvoeding --- Documentatiemap --- seksuele opvoeding --- Basisonderwijs --- Seksuele opvoeding --- 615.5 --- seksuele opvoeding: lagere school --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Lager en basisonderwijs --- Onderwijs : Opvoeding : Ontwikkelen van sociale vaardigheden : Lager onderwijs : Algemeen --- Overige vormingsgebieden --- Wereldoriëntatie; algemeen --- Gezondheidseducatie --- (zie ook: Ruzie) --- (zie ook: Anders zijn) --- Didactics of medicine --- Didactics of social education --- Didactics of Kindergarten --- kleuterdidactiek --- Didactics of primary education --- Primary education --- Teaching --- Kindergarten --- Sociology of the family. Sociology of sexuality --- Belgium --- 433.4 --- basisonderwijs --- Anders zijn --- Gezinnen --- Groei --- Jongen-meisje --- Kinderen en televisie --- Pesten --- Ruzie --- Verhalen --- Wereldoriëntatie --- Seksuele voorlichting: lagere school --- sociale, relationele en seksuele opvoeding van het kind --- (zie ook: Conflicten) --- axen --- kleuteronderwijs --- zintuigen --- 471.44 --- Kleuteronderwijs --- 471.43 --- Geboorte --- Kinderliederen --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Poëzie (Versjes, Gedichten) --- Spelen --- 471.49 ) Kleuteronderwijs - overige onderwerpen --- Emotionele opvoeding ; kleuteronderwijs --- Relationele opvoeding ; kleuteronderwijs --- Seksuele opvoeding ; kleuteronderwijs --- Sociale opvoeding ; kleuteronderwijs --- Seksuele vorming: kleuters --- Seksuele vorming: lagere school --- kleuterschool: seksuele opvoeding --- Sociale-, relationele en seksuele opvoeding van het kind --- Sociale en emotionele opvoeding --- Jaloersheid --- Reclame --- Rolpatronen --- Vriendschap --- seksuele opvoeding: handboek lagere school --- Relationele opvoeding. --- Seksuele opvoeding. --- Derde graad. --- Tweede graad. --- Eerste graad. --- Kleuters. --- Relationele opvoeding ; kleuters --- Seksuele opvoeding ; kleuters --- Relationele opvoeding ; basisonderwijs --- Seksuele opvoeding ; basisonderwijs --- 3e graad l.o --- Baby's --- Boekenhoeken (Leeshoeken) --- Eenzaamheid --- Emoties(Gevoelens) --- Gezin (Ouders) --- Helpen --- Identiteit (Zelfbeeld Zelfkennis) --- Jongens --- Macht --- Meisjes --- Omgangsvormen (Regels en afspraken) --- Praatplaten (Vertelprenten) --- Schoolfeesten --- Spelen(Kinderspelen) --- Troosten --- Verdriet --- Vertellen --- Weerbaar zijn(Assertiviteit) --- Winnen en verliezen --- Ziek zijn --- poster --- spelen --- Affiches --- Sociaal-emotionele opvoeding --- RSV basisonderwijs --- menselijk lichaam --- Relationele en seksuele vorming
Choose an application
Thema's: Fstvlklnkn, In mijn mars, Tijd en weer.
371.67 --- 373.5 --- lager onderwijs --- leerboeken --- wereldoriëntatie --- 476.1 --- schoolboeken --- Communicatie --- Taal --- Wereldoriëntatie --- 476 WERELDORIENTATIE O.N. --- wereldorientatie --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs --- 476.11 --- Wereldoriëntatie; ba.o. --- communicatie --- lichaamstaal --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Lager en basisonderwijs --- didactiek basisonderwijs - wereldoriëntatie --- Wereldoriëntatie; algemeen --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Verkeersopvoeding --- 476 --- 478.2 --- Verkeersonderwijs ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Bouwen --- Geluiden --- Huizen --- Kleding --- Lichaam (Menselijk lichaam) --- Licht --- Lucht --- Muziekinstrumenten --- Ondernemingen --- Pictogrammen --- Sporen (dieren) --- Sterren --- Tijd --- Vervoermiddelen --- Vroeger en nu --- 476 WERELDORIENTATIE O.N --- Wereldoriëntatie; ba.o --- Anders zijn --- Baby's --- Dieren --- Dromen --- Fotografie --- Identiteit (Zelfbeeld Zelfkennis) --- Planten --- Schoolleven --- Schoolomgeving --- Tuinieren --- Voeding --- Water --- Winnen en verliezen --- Wonen --- Zintuigen --- Music sound recording --- Beroepen. --- Ondernemen --- Kinderen. --- Basisonderwijs. --- Beroepen --- Geld --- Ondernemingszin --- Reclame --- Arbeidsmarkt --- Geldwezen --- Dagelijks leven --- Ouderschap; pedagogie --- Relaties --- Relationele opvoeding; ba.o. --- Samenleving --- Ik en de anderen --- Zintuiglijk spel --- (zie ook: Anders zijn) --- Waterhuishouding --- Klas --- School --- Klasbeheer --- Biologie; ba.o. --- Gezondheid --- Eten --- Gezondheidseducatie; ba.o. --- Gezondheidszorg --- Reizen --- Vervoer --- Voertuigen --- Verkeersopvoeding; ba.o. --- vervoer --- Mode --- kleding --- Beeldende kunst --- Perspectief --- Plastische opvoeding; onderwijs --- Tijdsbesef --- Geschiedenis --- Stambomen --- Toekomst --- Familie --- Plantkunde --- (zie ook: Flora --- Emoties(Gevoelens) --- Hobby's --- Lichaam --- Talenten --- Skelet --- Licht en donker --- Schaduwen --- Milieu --- Slapen --- Geboorte --- Opgroeien --- Bossen --- Konijnen --- Maanden --- Seizoenen --- Weer --- Winter --- Bos --- Interculturele opvoeding --- Gebouwen --- Bouwkunst --- Geluid --- Muziek --- Muzikale opvoeding; ba.o. --- Vliegen (insecten) --- Weerkunde; ba.o. --- Spelen(Kinderspelen) --- Spelen --- Spel; opvoeding --- Oriëntatie --- Verkeer --- Dieren. --- Planten. --- Beeldopvoeding. --- Groei --- Mensen. --- Voeding en gezondheid. --- Voedingsgewoonten. --- Water. --- Zintuigen. --- Anders zijn. --- Dromen. --- Kleding. --- Kinderen en wonen. --- Lucht. --- Tijd. --- Vervoermiddelen. --- Geluiden. --- Muziek. --- Licht. --- Taal. --- Bossen. --- Sporen --- Sporenplanten. --- Verkeersopvoeding; ba.o --- Biologie; ba.o --- Gezondheidseducatie; ba.o --- Relationele opvoeding; ba.o --- Muzikale opvoeding; ba.o --- Weerkunde; ba.o --- 1e leerjaar lager onderwijs --- Lager onderwijs --- Verkeersreglement --- Scholen --- Klaslokalen --- Schoolgerief --- Persoonlijkheidsontwikkeling --- Persoonlijkheidsleer --- Gezondheidsvoorlichting en -opvoeding --- Tandverzorging --- Voedingsleer --- Zintuiglijke ontwikkeling --- Waarneming --- Samenlevingsvormen --- Omgangsvormen --- Omgangskunde --- Coöperatief leren --- Diversiteit --- Ontwikkeling --- Lichamelijke ontwikkeling --- Beeldopvoeding --- Zien --- Tuinen --- Natuurbeleving --- Nesten --- Dierethologie --- Natuur- en milieueducatie --- Verkeersveiligheid --- 1e graad lager onderwijs --- 2e leerjaar lager onderwijs --- Mobiliteit --- Woningen --- Bosfauna --- Kleuren --- Communicatiemiddelen --- Textiel --- Vliegen (werkwoord) --- Sport --- Wind --- Werken --- Arbeid --- Ruilen --- Groenten --- Fruit --- Basisonderwijs --- Lenzen --- Gezinnen --- Familieleden --- Textuur --- Huisdieren --- Straten --- Ontbijt --- Woonomgeving --- Speelplaatsen --- Parken --- Mensen --- Kinderen --- Kunsten --- Graffiti --- Natuur --- Verjaardagen --- Festivals --- Touwen --- Spelletjes --- Fietsen --- Orkesten --- Symfonisch orkest --- Affiches --- Eenheidsmunt --- Klokken (instrumenten) --- Uurwerken --- Kloklezen --- Lichten --- Gesprekken --- Mondelinge communicatie --- Klanken --- Zomer --- Herfst --- Lente --- Feesten --- wereloriëntatie --- Verleden --- Non-verbale communicatie --- PXL-Education 2018 --- basisonderwijs --- wereldoriëntatie --- wereloriëntatie --- Wereldoriëntatie; algemeen --- didactiek basisonderwijs - wereldoriëntatie --- 093428.jpg --- Kunstzinnige vorming ; basisonderwijs ; leermiddelen --- didactische set --- 094665.jpg --- #BSCH: vak: WO - wereldoriëntatie --- 093802.jpg --- Groente --- Vervoermiddel --- Ziekte --- Plant --- Ecologie --- Motief --- Nomenclatuur --- Lens --- Gezin --- Thuiszorg --- Atlas --- Museum --- Ouderenzorg --- Familielid --- Huisdier --- Dier --- Beeldhouwkunst --- Naamgeving --- Sociologie --- Verzorging --- Therapie --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Beroep --- Maand --- Straat --- Speelplaats --- Park --- Mens --- Spel --- Kind --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Droom --- Inclusie --- Maatwerk --- Kunst --- Tuin --- Verjaardag --- Festival --- Waardering --- Touw --- Examen --- Rijbewijs --- Orkest --- Symfonieorkest --- Affiche --- EURO --- Klok (instrument) --- Uurwerk --- Spoor --- Gesprek --- Leefbaarheid --- Klank --- Talent --- Seizoen (jaargetijde) --- Feest --- Beeldeducatie --- Flora en fauna --- Grafische sector --- Fauna --- Flora --- Nest (dier) --- Ethologie --- Samenlevingsvorm --- Omgangsvorm --- Gezondheidsopvoeding --- Tandhygiëne --- Gedrag --- Drank --- Zintuig --- School (instelling) --- Klaslokaal --- Schoolmateriaal --- Woning --- Kleur (kleur) --- Donker --- Muziekinstrument --- Afrika --- Compositie (muziek) --- Drukdrager --- Ontwerpen --- Design --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Bewegingsonderwijs --- Menselijk lichaam --- Stad --- Veld --- Communicatiemiddel --- Kleuter --- Spraaktechnologie --- Technologie --- Maatschappij --- Arbeid (werken) --- Buitenland --- Gebouw --- Fietsen (werkwoord) --- Reizen (werkwoord) --- Wereldoriëntatie --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs --- Wereldoriëntatie; ba.o --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen --- #BSCH: vak: WO - wereldoriëntatie --- Oriëntatie
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|