Listing 1 - 10 of 64 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Teacher education. Teacher's profession --- C6 --- enquête --- leraren --- pedagogiek --- 454.22 --- Omgang leerling-leerkracht --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- Onderwijsstijlen --- Historische en vergelijkende pedagogiek --- Lerarenopleiding --- algemeen --- Historische en vergelijkende pedagogiek. --- algemeen. --- Algemeen.
Choose an application
stadscultuur --- Sociology of education --- maatschappij --- opvoeding --- Maatschappij --- Opvoedkunde --- Pédagogie --- Société --- Academic collection --- tekstuitgave --- steden --- pedagogiek --- migrantenbeleid (x) --- verstedelijking --- migranten --- 430.4 --- Multiculturele samenleving en opvoeding --- Pedagogie --- Verstedelijking --- Historische en vergelijkende pedagogiek --- Historische en vergelijkende pedagogiek.
Choose an application
Church government --- 254.4 --- #GOSA:X.Alg.M --- #gsdb2 --- #GROL:MEDO-262.851 --- #GROL:SEMI-262.851 --- Vorming tot het priesterschap --- #GBIB:CBMER --- encyclieken --- pastores dabo vobis --- priesterschap --- Historische en vergelijkende pedagogiek --- Historische en vergelijkende pedagogiek. --- 254.4 Vorming tot het priesterschap
Choose an application
Christian church history --- Glorieux, Stefaan Modest --- Biographies --- Glorieux, S. --- Levensbeschrijvingen --- Glorieux, Modest, --- 271.77*332 --- #gsdb8 --- Broeders van O. L. V. van Lourdes (Glorieux) --- Historische en vergelijkende pedagogiek --- Historische en vergelijkende pedagogiek. --- 271.77*332 Broeders van O. L. V. van Lourdes (Glorieux) --- Glorieux, Étienne-Modeste
Choose an application
Scholen besturen neemt de inrichtende machten van onderwijsinstellingen onder de loep. Het boek is een toegankelijke synthese van talrijke uitgebreide gesprekken met voorzitters of afgevaardigde bestuurders van onderwijsinstellingen en enkele bevoorrechte getuigen. Het geeft een antwoord op een aantal fundamentele vragen die zowel bij lokale als bij diocesane en nationale beleidsverantwoordelijken leven:- Vanwaar de groeiende belangstelling voor de inrichtende machten?- Hoe is de relatie van de inrichtende macht met de openbare en kerkelijke overheid (of de door haar) gemandateerde Wat is de betekenis van de rol die de coördinatieorganen)?- Wat is de betekenis van de rol die de priesters en religieuzen in de inrichtende machten vervullen en welke consequenties heeft dit voor het toekomstig functioneren? Personeel of ouders in de inrichtende macht: kan dat en onder welke voorwaarden ?- Welke motieven spelen bij een evolutie naar schaalvergroting van inrichtende machten en welke problemen duiken hierbij op?
School management --- leidinggeven --- onderwijsstructuur --- Belgium --- Enseignement --- Onderwijs --- #SBIB:316.334.1O200 --- #GSDBP --- onderzoeksrapport --- inrichtende machten --- katholiek onderwijs --- bestuurlijke organisatie --- onderwijspolitiek (x) --- 371.058:282 <493> --- 371.1:282 <493> --- Onderwijs 37 --- Onderwijsorganisatie --- Schoolbeleid --- 450.4 --- Onderwijsbeleid en organisatie: algemeen --- Historische en vergelijkende pedagogiek --- Pedagogiek en onderwijskunde --- moderne schoolsystemen --- Historische en vergelijkende pedagogiek. --- moderne schoolsystemen. --- Moderne schoolsystemen.
Choose an application
Philosophy of nature --- 140.8 --- 11 --- Academic collection --- #WSCH:AAS2 --- #gsdbf --- C6 --- wereldbeschouwingen --- #A9410A --- #GGSB: Filosofie --- Wereldbeschouwing. Levensbeschouwing --- Metafysica --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- Historische en vergelijkende pedagogiek --- Wereldbeeld --- Wereldbeelden --- 104 --- Historische en vergelijkende pedagogiek. --- Wereldbeeld. --- 11 Metafysica --- 140.8 Wereldbeschouwing. Levensbeschouwing --- 11 Metaphysics --- Metaphysics --- Filosofie
Choose an application
leesonderwijs --- leesbevordering --- Didactics of languages --- Sociology of culture --- Lecture --- Lezen --- leesopvoeding --- 433.7 --- C6 --- kinderen --- taal --- lezen --- leesopvoeding, leesgewoonten, invloed van lezen en van boeken op kinderen --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- Leesbevordering --- Leesgewoonten --- Historische en vergelijkende pedagogiek --- Orthopedagogiek --- taal- en spraakstoornissen --- Historische en vergelijkende pedagogiek. --- taal- en spraakstoornissen. --- Taal- en spraakstoornissen. --- taalvaardigheid
Choose an application
Enseignement secondaire --- Flandre --- Middelbaar onderwijs --- Vlaanderen --- 371.058 --- 371.058:282 --- Bijzonder onderwijs. Confessioneel onderwijs. Particulier onderwijs. Vrij onderwijs. Autonome scholen. Neutraal onderwijs. Particuliere scholen --(bestuur en beheer) --- Historische en vergelijkende pedagogiek --- Lerarenopleiding --- algemeen --- 371.058 Bijzonder onderwijs. Confessioneel onderwijs. Particulier onderwijs. Vrij onderwijs. Autonome scholen. Neutraal onderwijs. Particuliere scholen --(bestuur en beheer) --- Historische en vergelijkende pedagogiek. --- algemeen. --- Algemeen. --- Secondary education --- Flanders
Choose an application
History of education and educational sciences --- anno 1800-1999 --- Belgique ; histoire --- België ; geschiedenis --- Bibliografieën --- Bibliographies --- Enseignement --- Onderwijs --- Education --- History --- Bibliography --- Histoire --- Bibliographie --- Histoire de l'enseignement --- --Belgique --- --Sources --- --37 <09> <493> --- Academic collection --- #GSDBP --- #A9206A --- bibliografieën --- onderwijs --- basisonderwijs --- buitengewoon onderwijs --- België --- 019.4 --- 450 --- Bibliografie --- Onderwijs-geschiedenis --- 20ste eeuw --- 19de eeuw --- 451.1 --- bibliografie --- Geschiedenis van opvoeding en onderwijs--België --- bijzondere catalogi over psychologie, opvoeding en onderwijs --- Onderwijs; algemeen --- Historische en vergelijkende pedagogiek --- Naslagwerken --- 37 <09> <493> --- 37 <09> <493> Geschiedenis van opvoeding en onderwijs--België --- Historische en vergelijkende pedagogiek. --- bibliografieën. --- Bibliografieën. --- --Historische en vergelijkende pedagogiek. --- Belgium --- Sources --- --Histoire de l'enseignement --- Belgique --- BIBLIOGRAPHIE CRITIQUE --- BELGIQUE --- ETUDE ET ENSEIGNEMENT
Choose an application
Dutch language --- Christian moral theology --- Linguistique --- Taalkunde --- Vocabulary --- Language and languages --- sociolinguïstiek --- humor --- #gsdb10 --- #gsdbP --- #GGSB: Geestelijke lezing(rood) --- #GGSB: Taalfilosofie --- waarden --- ethiek --- English language --- Word books --- Words, Stock of --- Diction --- Lexicology --- Foreign languages --- Languages --- Anthropology --- Communication --- Ethnology --- Information theory --- Meaning (Psychology) --- Philology --- Linguistics --- 8 --- 159.94 --- Language and languages. --- Vocabulary. --- Historische en vergelijkende pedagogiek --- Historische en vergelijkende pedagogiek. --- sociolinguïstiek --- C3 --- Jezuïeten - Noord-Belgische provincie (1935-) --- Kunst en cultuur --- Geestelijke lezing(rood) --- Taalfilosofie
Listing 1 - 10 of 64 | << page >> |
Sort by
|