Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Dutch literature --- Boeken --- Communicatie --- Communication --- Livres --- Radio en televisie --- Radio et télévision --- communicatie --- cultuur --- 82.085.43 --- media --- Academic collection --- #GOSA:VIII.HedT.B.O --- #GSDBL --- #A9406A --- Literaire receptie --- literatuur --- Televisie en lezen --- 82.085.43 Literaire receptie --- Televisie en lezen. --- literatuur.
Choose an application
De auteur gaat ervan uit dat kinderen door het praten over boeken die ze gelezen hebben, niet alleen aandachtiger en kritischer gaan lezen, maar ook nauwkeuriger kunnen uitdrukken wat ze denken en voelen. Uitgaand van het niveau en de kennis die ze al hebben, kunnen kinderen met hulp van deskundige en bemoedigende volwassenen een hoger leesniveau bereiken.
Didactics of languages --- Psycholinguistics --- taalspelletjes --- taalverwerving --- 82.085.43 --- 028 --- handleiding --- jeugdliteratuur --- kinderen --- C3 --- 433.7 --- Kinderen --- Leesbevordering --- Lezen --- Vertellen --- Voorlezen --- 070886.jpg --- Jeugdliteratuur --- 028 Lezen. Lectuur --- Lezen. Lectuur --- 82.085.43 Literaire receptie --- Literaire receptie --- Kunst en cultuur --- Leesbevordering ; kinderen
Choose an application
Sociology of culture --- Sociology of cultural policy --- Nederlands --- leesgedrag --- lezen --- technisch lezen --- Hulpwetenschappen --- Taalwetenschappen en literaire werken. --- 82.085.43 --- 028 --- Academic collection --- #GBIB:CBMER --- #GSDBL --- 002.2 literatuur --- 008 --- #C9206 --- 373.3 --- 301.173 --- 818 --- leescultuur (ler) --- 82 --- Lezen --- 905.2 --- cultuur --- Cultuurfilosofie --- cultuurgeschiedenis --- 028 Lezen. Lectuur --- Lezen. Lectuur --- 82.085.43 Literaire receptie --- Literaire receptie --- Lager onderwijs --- Sociologie van de cultuur --- cultuurfilosofie, -psychologie en -sociologie
Choose an application
Lezen moet altijd ergens plaatsvinden. Iedere lezer weet dat die plaats invloed heeft op je manier van lezen. Maar niet alleen de plaats of de omgeving speelt een rol, ook het aanbodaan boeken, de stemming waarin je bent, de tijd die je ervoor hebt en de rust. Wie anderen, en met name kinderen, wil helpengretige, aandachtige en kritische lezers te worden, moet wetenwelke leesomgeving daarvoor het gunstigste is. Daarover gaat dit boek. Het is bestemd voor mensen die te maken hebben met het lezen van kinderen : leraren, bibliothecarissen, ouders ; voor hen die nieuwe ideeën zoeken voor hun lespraktijk, en voor hen die voor het eerst over dezematerie nadenken.
Didactics --- Didactics of languages --- Didactics of Kindergarten --- Didactics of primary education --- Didactics of secundary education --- Orthopedagogics --- Literature --- Reading (Elementary) --- Children --- Classroom environment --- Classroom management --- Books and reading --- Leesbevordering. --- 82.085.43 --- 028 --- handleiding --- jeugdliteratuur --- kinderen --- C3 --- Over Jeugdliteratuur --- Kinderen --- Leesbevordering --- 433.7 --- Lezen --- Vertellen --- Voorlezen --- D080944.jpg --- 028 Lezen. Lectuur --- Lezen. Lectuur --- 82.085.43 Literaire receptie --- Literaire receptie --- Kunst en cultuur --- Leesbevordering ; kinderen --- Children - Books and reading
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|