Listing 1 - 10 of 24 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Study methods --- studerend lezen --- studiemethoden --- Accelerated reading --- Faster reading --- Lecture --- Lecture accélérée --- Lecture rapide --- Lecture--Compréhension --- Lectuur --- Leesbegrip --- Lezen --- Rapid reading --- Reading --- Reading comprehension --- Reading--Comprehension --- Snellezen --- Speed reading --- Tekstverstaan --- competenties --- management --- vorming en opleiding --- opleiding --- formation --- C4 --- Media en communicatie --- PXL-Education 2013 --- snellezen --- leesvaardigheden --- 431 --- opleiding management --- formation management
Choose an application
Book industries and trade --- Books and reading --- Publishers and publishing
Choose an application
Dutch literature --- bloemlezing --- literatuur --- Books --- Book reviews --- Reviews --- Books and reading --- Criticism --- Book reviewing --- Literature --- 823
Choose an application
Graphics industry --- Belgium --- Netherlands --- C3 --- boekwetenschap --- Kunst en cultuur --- Books and reading --- Flanders (County) --- Congresses
Choose an application
Dutch literature --- C3 --- jeugdliteratuur --- Kunst en cultuur --- Books and reading for children
Choose an application
Dutch literature --- C3 --- vrije tijd --- Kunst en cultuur --- Books and reading for children
Choose an application
Children's literature, Flemish --- Children --- Flemish literature --- History and criticism --- Books and reading --- History and criticism
Choose an application
BMLIK
analfabetisme --- Literacy --- Reading (Adult education) --- C5 --- Jezuïeten - Zuid-Belgische provincie (1935-) --- Maatschappelijke organisaties en maatschappelijk leven --- Reading --- Adult education --- Elementary education of adults --- Illiteracy --- Education --- General education --- Study and teaching (Adult education) --- Study and teaching
Choose an application
Lezen moet altijd ergens plaatsvinden. Iedere lezer weet dat die plaats invloed heeft op je manier van lezen. Maar niet alleen de plaats of de omgeving speelt een rol, ook het aanbodaan boeken, de stemming waarin je bent, de tijd die je ervoor hebt en de rust. Wie anderen, en met name kinderen, wil helpengretige, aandachtige en kritische lezers te worden, moet wetenwelke leesomgeving daarvoor het gunstigste is. Daarover gaat dit boek. Het is bestemd voor mensen die te maken hebben met het lezen van kinderen : leraren, bibliothecarissen, ouders ; voor hen die nieuwe ideeën zoeken voor hun lespraktijk, en voor hen die voor het eerst over dezematerie nadenken.
Didactics --- Didactics of languages --- Didactics of Kindergarten --- Didactics of primary education --- Didactics of secundary education --- Orthopedagogics --- Literature --- Reading (Elementary) --- Children --- Classroom environment --- Classroom management --- Books and reading --- Leesbevordering. --- 82.085.43 --- 028 --- handleiding --- jeugdliteratuur --- kinderen --- C3 --- Over Jeugdliteratuur --- Kinderen --- Leesbevordering --- 433.7 --- Lezen --- Vertellen --- Voorlezen --- D080944.jpg --- 028 Lezen. Lectuur --- Lezen. Lectuur --- 82.085.43 Literaire receptie --- Literaire receptie --- Kunst en cultuur --- Leesbevordering ; kinderen --- Children - Books and reading
Choose an application
Children's literature. Juvenile literature --- Psychological study of literature --- jeugdliteratuur --- Children --- Children's literature --- Books and reading --- History and criticism --- analyse --- 433.7 ) * KIND EN LECTUUR --- idealen --- media --- opvoeding --- Academic collection --- History and criticism. --- Enfants --- Littérature de jeunesse --- Livres et lecture --- Histoire et critique --- Children - Books and reading - Netherlands --- Children's literature - History and criticism --- Litterature pour la jeunesse
Listing 1 - 10 of 24 | << page >> |
Sort by
|