Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Beïnvloeden zakelijke omgangsvormen uw professioneel succes ? Maken of kraken ze een deal ? Wat ligt gevoelig en wat niet ? En ligt ondernemend Vlaanderen hier überhaupt wakker van ? Het was de bedrijfswereld die deze vragen stelde. Het was ook de bedrijfswereld die hierop veel antwoorden gaf. Ann Beckers en Dominique Merckx, twee dynamische zakenvrouwen, brachten de basisregels van het zakelijk verkeer en de mening van ondernemend Vlaanderen hierover in kaart. Ze bundelden hun bevindingen in een vlot naslagwerk, doorspekt met interessante wetenswaardigheden, visies, meningen, anekdotes en tips. Heel wat gezaghebbende ondernemers verleenden hun medewerking en kwamen aan het woord. De belangrijkste aspecten van het zakenleven komen in het boek aan bod: zakelijke afspraken, (online) vergaderen, professioneel telefoneren, efficiënt mailen, productief netwerken, sociale media, intermenselijke communicatie (verbaal en non-verbaal),... Succesvol zakendoen is en blijft mensenwerk en heeft veel te maken met vertrouwen en respect. Uw omgangsvormen zijn ongetwijfeld een ideaal instrument om u te onderscheiden van uw concurrenten. De uitdaging is om dit instrument goed te leren bespelen! Niet iedereen beschikt immers over het aangeboren talent om een muzikaal genie te worden, maar met de juiste noten komt u al een heel eind op weg. Met dit boek beschikt u alvast over een partituur. Bron : http://www.boekenbank.be
etiquette --- zakentaal --- intermenselijke relaties --- Social psychology --- Dutch language --- Usage (linguistic) --- Business Dutch --- Business communication --- Etiquette --- Sociale psychologie --- 695.2 Omgangsvormen --- 005.912.2 --- zakelijke etiquette --- 395 --- 65.012.4 --- Omgangsvormen --- Zakelijke communicatie --- communicatie --- Social learning talenten zelfontwikkeling zelfontplooiing creativiteit duurzaam gedrag --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- contacten met het publiek --- Vlaanderen --- Sociale vaardigheden --- Communicatieve vaardigheden --- Non-verbale communicatie --- Vergaderen --- Telefoneren --- Omgangsvorm --- Emigratie --- Schrijven --- Tekst
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|