Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Foreword: Networking: old wine in new bags? FANQ (Frequently Asked Networking Questions) Chapter 1: The foundation of your network Chapter 2: Insights in networking Chapter 3: Networking attitude in practice Chapter 4: Your networking profile Chapter 5: Networking on events Chapter 6: Online networking and tools Chapter 7: Follow up and stay in touch with your network Afterword Exercises Your own networking plan
Sociale netwerken. --- Sociale vaardigheden. --- taalgebruik --- gedrag (mensen) --- mondelinge communicatie --- sociale netwerken --- zakentaal --- non-verbale communicatie --- Mass communications --- Netwerkmarketing --- Marketing --- Netwerken (werkwoord) --- Sociale vaardigheden --- coachen, learning, netwerken, samenwerken, succes, zelfontwikkeling --- Netwerken --- welzijnswerk, methoden --- communicatie in organisaties --- networking --- sponsoring --- 695 Communicatie --- Réseaux Netwerken --- Relations publiques Public relations --- 65.01 --- Organisatieleer --- Organisaties : netwerken --- Sociale netwerken --- 361.1 --- 65.012 --- Management --- Netwerkvorming --- Carrièremanagement --- Managementvaardigheden --- Relaties --- 005.57 --- Netwerk (ict) --- Netwerk (relationeel) --- Relatie --- netwerken --- evenementen marketing
Choose an application
Buzz marketing (Internet) --- Cyber-marketing --- Cybermarketing --- E-marketing --- Internet [Marketing sur ] --- Internet marketing --- Marketing en ligne --- Marketing sur Internet --- Marketing électronique --- Webmarketing --- #SBIB:309H1713 --- #SBIB:309H103 --- Sociale netwerken ; internet --- Ondernemingen en internet --- 658 --- 316.77 --- 659 --- Change strategie beleid cultuur verandering success gedrag communiceren social networking --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- Business management, administration. Commercial organization --- Communicatiesociologie --- Publicity. Information work. Public relations --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- 316.77 Communicatiesociologie --- 658 Business management, administration. Commercial organization --- Social media --- Economic aspects --- Online social networks --- 658 Zaakvoering, administrat --- Zaakvoering, administrat --- Ondernemingen --- Sociale netwerken
Choose an application
LinkedIn, Twitter, Facebook, YouTube en Hyves: miljoenen mensen zijn virtueel met elkaar verbonden. We leven in een open en onbegrensde wereld van samenwerking, creativiteit en communicatie. De macht over de markt verschuift van bedrijven naar deze sociale netwerken. Bedrijven verliezen de binding met klant en medewerker. Binnen deze organisaties moet dan ook een omslag gaan plaatsvinden: van gesloten, hiërarchisch en onpersoonlijk naar open, authentiek en verbonden.
65.012.4 --- Management strategie beleid organisatie sociale netwerken social network --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- #SBIB:309H250 --- #SBIB:316.334.2A553 --- #SBIB:309H1713 --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Personeelsbeleid en loonbeleid, functieclassificaties --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...)
Choose an application
Iedereen heeft een mening over Twitteren! Dé nieuwe vorm om met vrienden te communiceren. Maar heeft het ook voor interne communicatie mogelijkheden? De auteur, specialist interne communicatie, denkt in zijn vierde boek van wel: hier komen allerlei social media aan de orde die mogelijkheden bieden voor kennis uitwisseling en communicatie binnen organisaties, zoals social networks als Hyves en Facebook en de kennisplatforms zoals Wiki's. Hierbij komen verschillende voorbeelden voorbij, van Madonna tot Maxime Verhagen, van Google tot Achmea.De lezer krijgt ook zicht op de mogelijkheden die social media bieden voor een nieuwe stijl van communiceren: transparant, simpel, snel, participatief, direct, altijd bereikbaar zijn, niet hiërarchisch en overal. De social media passen bij de medewerker 2.0 en bij het zogenaamde 'nieuwe werken'. Ook de veranderende rol van de afdeling communicatie wordt behandeld, van controleur in luisteraar. Zal het persoonlijke vormen van communicatie vervangen? Nooit! Maar communicatiemensen zullen deze vormen moeten kennen en, na het lezen van dit boek, kent u ze ook
316.772.5 --- communicatie --- sociale media --- sociale netwerken --- twitter --- wiki's --- Social learning talenten zelfontwikkeling zelfontplooiing creativiteit duurzaam gedrag networking --- Communicatie naar computerisering "Mens-machine communicatie" --- Interne communicatie --- Ondernemingen --- Twitteren --- Interne communicatie. --- sociale media. --- Sociale media. --- #SBIB:309H251 --- Interne communicatie en organisatie --- Onderneming --- Overheidsbeleid
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|