Narrow your search
Listing 1 - 4 of 4
Sort by

Book
Let's connect : a practical guide for networking at events and on the web for every professional whether in sales or not
Author:
ISBN: 9054668865 9789054668862 Year: 2006 Publisher: Z.p. Step by Step Publishing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Foreword: Networking: old wine in new bags? FANQ (Frequently Asked Networking Questions) Chapter 1: The foundation of your network Chapter 2: Insights in networking Chapter 3: Networking attitude in practice Chapter 4: Your networking profile Chapter 5: Networking on events Chapter 6: Online networking and tools Chapter 7: Follow up and stay in touch with your network Afterword Exercises Your own networking plan


Book
Succesvol met sociale media : efficiënt zakendoen met Facebook, Twitter, LinkedIn ...
Authors: ---
ISBN: 9789048616237 Year: 2012 Publisher: Brugge Die Keure. Business and Economics


Book
Connect ! : de impact van sociale netwerken op organisaties en leiderschap
Authors: ---
ISBN: 9789047004936 Year: 2012 Publisher: Amsterdam Antwerpen Business Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

LinkedIn, Twitter, Facebook, YouTube en Hyves: miljoenen mensen zijn virtueel met elkaar verbonden. We leven in een open en onbegrensde wereld van samenwerking, creativiteit en communicatie. De macht over de markt verschuift van bedrijven naar deze sociale netwerken. Bedrijven verliezen de binding met klant en medewerker. Binnen deze organisaties moet dan ook een omslag gaan plaatsvinden: van gesloten, hiërarchisch en onpersoonlijk naar open, authentiek en verbonden.


Book
Social media voor interne communicatie : twitteren op je werk
Author:
ISBN: 9789013093049 Year: 2011 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Iedereen heeft een mening over Twitteren! Dé nieuwe vorm om met vrienden te communiceren. Maar heeft het ook voor interne communicatie mogelijkheden? De auteur, specialist interne communicatie, denkt in zijn vierde boek van wel: hier komen allerlei social media aan de orde die mogelijkheden bieden voor kennis uitwisseling en communicatie binnen organisaties, zoals social networks als Hyves en Facebook en de kennisplatforms zoals Wiki's. Hierbij komen verschillende voorbeelden voorbij, van Madonna tot Maxime Verhagen, van Google tot Achmea.De lezer krijgt ook zicht op de mogelijkheden die social media bieden voor een nieuwe stijl van communiceren: transparant, simpel, snel, participatief, direct, altijd bereikbaar zijn, niet hiërarchisch en overal. De social media passen bij de medewerker 2.0 en bij het zogenaamde 'nieuwe werken'. Ook de veranderende rol van de afdeling communicatie wordt behandeld, van controleur in luisteraar. Zal het persoonlijke vormen van communicatie vervangen? Nooit! Maar communicatiemensen zullen deze vormen moeten kennen en, na het lezen van dit boek, kent u ze ook

Listing 1 - 4 of 4
Sort by