Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Het boek biedt in twaalf hoofdstukken een overzicht van de wetenschappelijke en praktijkgerelateerde kennis over dyslexie bij jongvolwassenen in Vlaanderen en Nederland.
Orthopedagogics --- studentenbegeleiding --- jeugd --- dyslexie --- Dyslexie ; volwassenen --- #KVHB:Dyslexie --- jongvolwassenen --- leerproblemen --- leesproblemen --- orthopedagogiek --- 464 --- Dyslexie --- Leerproblemen --- kinderen met leerproblemen --- Dyslexia --- Young adults --- Handbooks, manuals, etc. --- Academic collection --- 376.53 --- ADHD --- Vlaanderen --- dyscalculie --- Adolescenten --- 376.41 --- Diagnostiek --- Volwassenen --- Begeleiding --- 376 --- 376 Buitengewoon onderwijs. Orthopedagogiek. Gehandicapte kinderen: opvoeding en onderwijs. Speciaal onderwijs. --- Buitengewoon onderwijs. Orthopedagogiek. Gehandicapte kinderen: opvoeding en onderwijs. Speciaal onderwijs. --- Kinderen met leerproblemen --- departement Algemeen 11 --- leesstoornissen --- Buitengewoon onderwijs. Orthopedagogiek. Gehandicapte kinderen: opvoeding en onderwijs. Speciaal onderwijs --- Leesproblemen --- adolescenten --- hoger onderwijs --- leerstoornissen --- secundair onderwijs --- testen --- Leesprobleem --- Adolescent --- onderwijsbehoeften en ontwikkeling
Choose an application
Leerlingen met een normale leesontwikkeling volgen de leerlijn maan; leerlingen die al beschikken over een volledige letterkennis, kunnen zelfstandig aan de slag
Lezen ; basisonderwijs ; leermiddelen --- leerboeken --- Nederlands --- aanvankelijk lezen --- 475.1 --- 837 --- Aanvankelijk lezen --- Didactiek (Vakdidactiek) --- Taal --- schoolboeken --- Elementaire instrumentele vaardigheden --- didactiek basisonderwijs - elementaire instrumentele vaardigheden, aanvankelijk lezen en schrijven --- Schoolbooks - Didactic material --- basisonderwijs --- didactiek van het Nederlands --- PXL-Education 2015 --- Lager onderwijs --- 1e leerjaar lager onderwijs --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- 475.26 --- didactiek basisonderwijs - Nederlands : lezen
Choose an application
Leerlingen met een normale leesontwikkeling volgen de leerlijn maan; leerlingen die al beschikken over een volledige letterkennis, kunnen zelfstandig aan de slag
Lezen ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Nederlands --- aanvankelijk lezen --- leerboeken --- 475.1 --- Aanvankelijk lezen --- Didactiek (Vakdidactiek) --- Taal --- 837 --- Elementaire instrumentele vaardigheden --- Schoolbooks - Didactic material --- basisonderwijs --- didactiek van het Nederlands --- PXL-Education 2015 --- Lager onderwijs --- 1e leerjaar lager onderwijs --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie
Choose an application
Leerlingen met een normale leesontwikkeling volgen de leerlijn maan; leerlingen die al beschikken over een volledige letterkennis, kunnen zelfstandig aan de slag
Lezen ; basisonderwijs ; leermiddelen --- leerboeken --- Nederlands --- aanvankelijk lezen --- 475.1 --- Aanvankelijk lezen --- Didactiek (Vakdidactiek) --- Taal --- 837 --- schoolboeken --- Elementaire instrumentele vaardigheden --- didactiek basisonderwijs - elementaire instrumentele vaardigheden, aanvankelijk lezen en schrijven --- Schoolbooks - Didactic material --- basisonderwijs --- didactiek van het Nederlands --- PXL-Education 2015 --- Lager onderwijs --- 1e leerjaar lager onderwijs --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- 475.26 --- didactiek basisonderwijs - Nederlands : lezen
Choose an application
Dag Pompom! werkt met 12 ankers (thema's) die gekoppeld worden aan herkenbare gebeurtenissen. Elk anker heeft een vaste structuur. De 12 ankers zijn verdeeld over 3 perioden: Periode 1: september t.e.m. november, Periode 2: december t.e.m. midden maart en Periode 3: midden maart t.e.m. juni. Binnen elk anker komen alle ontwikkelingsgebieden aan bod: taal, rekenen, sociaal-emotionele ontwikkeling, wetenschap en techniek, mens en maatschappij, motoriek en muzische vorming.
471.49 --- belangstellingscentra --- Thematisch werken --- kleuteronderwijs --- leerboeken --- 471.8 --- Overige onderwerpen --- Schoolbooks - Didactic material --- PXL-Education 2017 --- didactische werkvormen
Choose an application
Choose an application
Dag Pompom! werkt met 12 ankers (thema's) die gekoppeld worden aan herkenbare gebeurtenissen. Elk anker heeft een vaste structuur. De 12 ankers zijn verdeeld over 3 perioden: Periode 1: september t.e.m. november, Periode 2: december t.e.m. midden maart en Periode 3: midden maart t.e.m. juni. Binnen elk anker komen alle ontwikkelingsgebieden aan bod: taal, rekenen, sociaal-emotionele ontwikkeling, wetenschap en techniek, mens en maatschappij, motoriek en muzische vorming.
471.49 --- belangstellingscentra --- Thematisch werken --- kleuteronderwijs --- leerboeken --- Overige onderwerpen --- Schoolbooks - Didactic material --- 471.8 --- Boeken en lectuur voor kinderen --- Books and reading for children --- Children [Books and reading for] --- Enfants [Livres et lecture pour ] --- Kinderboeken en -lectuur --- Kinderlectuur --- Livres et lecture pour enfants --- Reading interests of Children
Choose an application
Het WoW-zakboekje is het zakboekje van Wijzer op weg. Dit zakboekje is op maat van de student ontwikkeld. Het is een handig instrument met allerhande strategieën en stappenplannen, en met ruimte voor eigen tips. Het kan als communicatiemiddel dienen tussen (klas)leerkrachten of andere docenten. Door het handige formaat kun je dit boekje altijd en overal inzetten als houvast. Dit zakboekje is een heel efficiënt middel voor studenten met dyslexie, maar ook in de algemene klaswerking kan het meer dan zijn doel bewijzen.(Bron: www.abimo.net)
Didactics of higher education. --- Didactics of secundary education. --- Dyslexie. --- Educational sciences. --- Studiebegeleiding. --- dyslexie. --- Didactics of secundary education --- dyslexie --- Educational sciences --- Didactics of higher education --- Dyslexie --- 464 --- leerproblemen --- didactiek --- orthopedagogiek --- begeleidingsprogramma --- stappenplan --- kinderen met leerproblemen --- PXL-Education 2017 --- secundair onderwijs --- hoger onderwijs --- begeleid leren --- studievaardigheden --- schrijfvaardigheid --- begeleidingsmodellen --- Secundair onderwijs --- Hoger onderwijs --- Kinderen met leerproblemen --- 376.5
Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|