Listing 1 - 10 of 70 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Applied marketing --- marketing --- 369.1 --- Marketing --- Marktonderzoek --- Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse
Choose an application
Marketing --- #KVHB:Marketing --- 369.1 --- marktonderzoek --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse
Choose an application
Na zijn boek "Prospecht, het aanboren van commercieel succes" uit 2016 gaat Jack Berben dieper in op het verbeteren van commerciële vaardigheden voor technisch talent. Hierin beroept hij zich op zijn uitgebreide, jarenlange ervaring met het bezoeken, observeren en helpen van klanten in het gezelschap van technische talenten. Hij legt daarbij diepere systemen bloot achter steeds meer eisende klanten die snel en correct geholpen willen worden door de juiste personen met de juiste middelen. Subtiele communicatie in alle facetten en jezelf steeds aanpassen, blijken de basis te zijn waarop verder succes steunt. Dit boek is erg toegankelijk, eerlijk, praktisch en hierdoor ook direct toepasbaar.
marketingcommunicatie --- communicatievaardigheden --- communicatie --- Mass communications --- 369.1 --- Marketing --- Klantenbinding
Choose an application
Internationaal actief zijn of worden: voor veel bedrijven dé strategische optie om te groeien, schaalvoordelen te realiseren of om aan risicospreiding te doen... Maar ondanks een steeds verdere globalisering is de wereld helemaal nog niet 'flat', men moet meer dan ooit rekening houden met een snel wijzigende internationale (marketing)omgeving. Dit boek loodst je doorheen alle commerciële dimensies van internationale marketing en helpt je hierbij keuzes te maken tussen een gestandaardiseerde of aangepaste, lokale aanpak. Herkenbare bedrijfsvoorbeelden, actueel cijfermateriaal en tal van relevante websites illustreren deze materie ten volle en brengen de praktijk een stuk dichterbij.
658.8 )* MARKETING --- marketing --- 369.1 --- globalisering --- internationalisering --- 658.8 --- PHL-Business 12
Choose an application
Hoe pakt u als marktonderzoeker, eventmanager of marketeer een marktonderzoek concreet aan? Marktonderzoek in rechte lijn begeleidt u stap voor stap door het volledige onderzoeksproces en bespreekt de technieken van kwantitatief en kwalitatief onderzoek. Helder en toegankelijk taalgebruik, talrijke praktijkvoorbeelden en cases, praktijkgerichte oefeningen. Een handige leidraad voor alle studenten en marketingpractici bij het ontwerpen, uitvoeren, opvolgen en uitbesteden van marktonderzoek in al zijn facetten.
Marktonderzoek. --- Marktonderzoek --- 369.1 --- Market research --- marktonderzoek --- Etudes de marché Marktonderzoeken
Choose an application
Dit inleidende handboek is geschreven voor studenten hoger onderwijs die zich willen verdiepen in business-to-consumer marketing. Het handboek presenteert de elementaire concepten en denkkaders uit het vakgebied en is doorspekt met voorbeelden uit de leefwereld van studenten zodat de theorie makkelijk aan de praktijk gelinkt kan worden. Doordat de studenten een stevige theoretische basis meekrijgen, zijn zij ook beter in staat om recente innovaties een plaats te geven in de bredere context. Nieuwe kennis en structurele ontwikkelingen op micro- en macroniveau worden in dit handboek grondig onderzocht en studenten worden uitgedaagd om hun eigen visie onder woorden te brengen. Bovendien besteedt Marketing in beweging aandacht aan de randvoorwaarden waaraan marketing dient te voldoen om het welzijn van de mens en onze leefomgeving te vrijwaren. Want iedereen is consument, maar iedereen is ook bewoner van de planeet.
369.1 --- marketing --- #SBIB:309H2812 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Marketing. --- Marketing --- 658.8 --- prijsbeleid --- merkimago --- consumentengedrag --- Innovatie
Choose an application
marketing --- Marketing --- 000.1 --- 369.1 --- consumentengedrag --- koopgedrag --- marketingomgeving --- marktonderzoek --- Algemene werken --- marketing - marktonderzoek - marktanalyse --- Marketingbeleid --- Marketing. --- Marketingbeleid.
Choose an application
Marktonderzoek in rechte lijn geeft in een toegankelijke taal weer hoe je als marktonderzoeker, eventmanager of marketeer een marktonderzoek concreet aanpakt. Stap voor stap begeleidt het handboek je door het volledige onderzoeksproces. Op die manier vormt het een goede leidraad om een onderzoek te voeren. De voornaamste technieken van zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek komen aan bod. De talrijke praktijkvoorbeelden, cases en oefeningen verduidelijken de te hanteren werkwijzen.
marktonderzoek --- 659.113.2 --- 369.1 --- 658.8 --- Marktonderzoek --- Marketing --- Methodologie --- Market research --- marketing --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- PXL-Business 2016
Choose an application
Ondernemers houden zich met marketing bezig op een manier die afwijkt van traditionele ‘mainstream’ marketing. Via een permanente aansturing van hun middelen ontstaan bij hen de doelen geleidelijk aan en worden ze continu aangepast. Bovendien worden marketingmiddelen op een creatieve manier ingezet. Dit boek moet dan ook niet alleen starters inspireren, maar ook bestaande bedrijven die nieuwe groeipaden willen bewandelen.
Marketing --- PHL-Business 12 --- marketingstrategie --- marketingplan --- 369.1 --- marketing --- ondernemen --- ondernemingen --- Startende ondernemingen --- Marketingplanning --- Management --- Marketingstrategieën --- Marketingmanagement --- Startende onderneming --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
1. De transitie naar duurzame consumptie 2. Segmentatieonderzoek duurzame attitude 3. Een tekenraster voor wereldverbeteraars 4. be prepared to be surprised Dat we duurzamer moeten leven weten we wel, maar waarom is het zo moeilijk om mensen zo ver te krijgen dat ze hun gedrag ook echt gaan aanpassen? Waarom heeft ‘de waarheid’ vertellen zo weinig effect? En wat heb je nu precies nodig om effectief tot positieve gedragsverandering te komen?Tijdens Designing Change gaan professionals en experts op zoek naar antwoorden op deze en andere vragen en reiken we alternatieve tools en denkpistes aan voor iedereen die met zijn of haar organisatie of bedrijf duurzame gedragsverandering nastreeft.
Marketing social --- Social marketing --- Sociale marketing --- 369.1 --- sociale marketing --- duurzaamheid --- marketing --- S20100411.JPG --- duurzame ontwikkeling --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- social marketing --- 504 --- 659 --- E-books
Listing 1 - 10 of 70 | << page >> |
Sort by
|