Listing 1 - 10 of 70 << page
of 7
>>
Sort by

Book
De bedrijfsnar : manifest voor een marketingrevolutie
Authors: --- ---
ISBN: 9054669721 Year: 2005 Publisher: Roeselare Roularta Books

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marktonderzoek : tekst en cases
Authors: --- ---
ISBN: 9034112691 Year: 2001 Publisher: Antwerpen Standaard

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
100 commerciële survivaltips voor technische talenten
Authors: ---
ISBN: 9789048628643 Year: 2018 Publisher: Brugge Die Keure

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Na zijn boek "Prospecht, het aanboren van commercieel succes" uit 2016 gaat Jack Berben dieper in op het verbeteren van commerciële vaardigheden voor technisch talent. Hierin beroept hij zich op zijn uitgebreide, jarenlange ervaring met het bezoeken, observeren en helpen van klanten in het gezelschap van technische talenten. Hij legt daarbij diepere systemen bloot achter steeds meer eisende klanten die snel en correct geholpen willen worden door de juiste personen met de juiste middelen. Subtiele communicatie in alle facetten en jezelf steeds aanpassen, blijken de basis te zijn waarop verder succes steunt. Dit boek is erg toegankelijk, eerlijk, praktisch en hierdoor ook direct toepasbaar.


Book
Internationale marketing
Authors: ---
ISBN: 9789030137757 Year: 2012 Publisher: Mechelen Plantyn

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Internationaal actief zijn of worden: voor veel bedrijven dé strategische optie om te groeien, schaalvoordelen te realiseren of om aan risicospreiding te doen... Maar ondanks een steeds verdere globalisering is de wereld helemaal nog niet 'flat', men moet meer dan ooit rekening houden met een snel wijzigende internationale (marketing)omgeving. Dit boek loodst je doorheen alle commerciële dimensies van internationale marketing en helpt je hierbij keuzes te maken tussen een gestandaardiseerde of aangepaste, lokale aanpak. Herkenbare bedrijfsvoorbeelden, actueel cijfermateriaal en tal van relevante websites illustreren deze materie ten volle en brengen de praktijk een stuk dichterbij.


Book
Marktonderzoek in rechte lijn
Authors: ---
ISBN: 9789030698760 Year: 2021 Publisher: Wommelgem Van In

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe pakt u als marktonderzoeker, eventmanager of marketeer een marktonderzoek concreet aan? Marktonderzoek in rechte lijn begeleidt u stap voor stap door het volledige onderzoeksproces en bespreekt de technieken van kwantitatief en kwalitatief onderzoek. Helder en toegankelijk taalgebruik, talrijke praktijkvoorbeelden en cases, praktijkgerichte oefeningen. Een handige leidraad voor alle studenten en marketingpractici bij het ontwerpen, uitvoeren, opvolgen en uitbesteden van marktonderzoek in al zijn facetten.


Book
Marketing in beweging
Author:
ISBN: 9789463934589 9789463934572 Year: 2021 Publisher: Gent : Owl Press,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit inleidende handboek is geschreven voor studenten hoger onderwijs die zich willen verdiepen in business-to-consumer marketing. Het handboek presenteert de elementaire concepten en denkkaders uit het vakgebied en is doorspekt met voorbeelden uit de leefwereld van studenten zodat de theorie makkelijk aan de praktijk gelinkt kan worden. Doordat de studenten een stevige theoretische basis meekrijgen, zijn zij ook beter in staat om recente innovaties een plaats te geven in de bredere context. Nieuwe kennis en structurele ontwikkelingen op micro- en macroniveau worden in dit handboek grondig onderzocht en studenten worden uitgedaagd om hun eigen visie onder woorden te brengen. Bovendien besteedt Marketing in beweging aandacht aan de randvoorwaarden waaraan marketing dient te voldoen om het welzijn van de mens en onze leefomgeving te vrijwaren. Want iedereen is consument, maar iedereen is ook bewoner van de planeet.


Book
Marketingbeleid : theorie en praktijk.
Authors: ---
ISBN: 9034106926 Year: 1993 Publisher: Deurne MIM (Moderne Instructie Methoden)

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marktonderzoek in rechte lijn.
Authors: ---
ISBN: 9789045545219 9789045557601 Year: 2014 Publisher: Berchem De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Marktonderzoek in rechte lijn geeft in een toegankelijke taal weer hoe je als marktonderzoeker, eventmanager of marketeer een marktonderzoek concreet aanpakt. Stap voor stap begeleidt het handboek je door het volledige onderzoeksproces. Op die manier vormt het een goede leidraad om een onderzoek te voeren. De voornaamste technieken van zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek komen aan bod. De talrijke praktijkvoorbeelden, cases en oefeningen verduidelijken de te hanteren werkwijzen.


Book
Marketing voor ondernemers : gids voor starters en bedrijven met groeiambities
Author:
ISBN: 9789044128130 Year: 2011 Publisher: Antwerpen Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Ondernemers houden zich met marketing bezig op een manier die afwijkt van traditionele ‘mainstream’ marketing. Via een permanente aansturing van hun middelen ontstaan bij hen de doelen geleidelijk aan en worden ze continu aangepast. Bovendien worden marketingmiddelen op een creatieve manier ingezet. Dit boek moet dan ook niet alleen starters inspireren, maar ook bestaande bedrijven die nieuwe groeipaden willen bewandelen.


Book
Designing change : social marketing voor duurzaamheidstransities.
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9789490452001 Year: 2009 Publisher: Brussel Uitgeverij Change Designers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

1. De transitie naar duurzame consumptie 2. Segmentatieonderzoek duurzame attitude 3. Een tekenraster voor wereldverbeteraars 4. be prepared to be surprised Dat we duurzamer moeten leven weten we wel, maar waarom is het zo moeilijk om mensen zo ver te krijgen dat ze hun gedrag ook echt gaan aanpassen? Waarom heeft ‘de waarheid’ vertellen zo weinig effect? En wat heb je nu precies nodig om effectief tot positieve gedragsverandering te komen?Tijdens Designing Change gaan professionals en experts op zoek naar antwoorden op deze en andere vragen en reiken we alternatieve tools en denkpistes aan voor iedereen die met zijn of haar organisatie of bedrijf duurzame gedragsverandering nastreeft.

Listing 1 - 10 of 70 << page
of 7
>>
Sort by