Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|
Choose an application
Naai-, kook-, knutsel-, fotografie- en andere zelfmaakblogs zijn niet meer weg te denken uit het internetlandschap. En bloggen over je hobby of passie is helemaal niet zo moeilijk. Iedereen kan het leren en hoe langer je het doet, hoe makkelijker het wordt. Bovendien worden blogs ook steeds serieuzer genomen en zijn ze voor vele lezers een dagelijkse en onuitputtelijke bron van inspiratie. Maar hoe start je zo'n zelfmaakblog ? Welk platform kies je ? En waarom? Hoe maak je jezelf en je bezigheid boeiend voor lezers ? Hoe voeg je foto's en video's toe ? Hoe maak je een aantrekkelijke lay-out ? Wat zijn tags ? Hoe vaak moet je updaten ? Hoe krijg je meer volgers ? Kan je een centje bijverdienen met je blog? Welke apps kunnen je helpen bij het bloggen ? Hoe maak je online vrienden, gelijkgestemden waarmee je ook in real life een koffie kan gaan drinken ? Dit werkboek, met de expertise van de Praktische School van Femma én tips van succesvolle creabloggers, geeft het antwoord. Een handige doe-gids die elke creatieveling zin zal geven om er zelf maar eens werk van te maken.Bron : http://www.bol.com
Blogs --- Internet --- Amateurs' manuals --- Blogging --- Creativiteit --- Apps --- Sociale media --- Sociale communicatie --- Praktijk --- Blog --- App --- Musiceren
Choose an application
Velen voelen zich geroepen om een blog te beginnen, weinigen houden het langer dan enkele maanden vol. of je nu plannen hebt om jouw droomblog uit de grond te stampen of vindt dat jouw bloggoesting een flinke boost kan gebruiken: het Blogboek bundelt alle kennis die longtime blogster Kelly Deriemaeker de afgelopen veertien jaar verzamelde, en laat je achter met een hoop inspiratie, tips en tricks van andere succesvolle bloggers, frisse ideeën en vooral veel goesting om zelf aan de slag te gaan. Waarom bloggen mensen ? Welke blog wil je maken ? Hoe vaak moet je posten ? Hoe meet je je succes ? Hoe krijg je meer bezoekers ? Hoe vind je je focus ? Dit boek biedt antwoord op deze en vele andere blogkwesties.Bron : http://www.bol.com
Advertising. Public relations --- Mass communications --- Blogs --- Blogging --- Sociale communicatie --- Internet --- Sociale media --- Vloggen --- Cybermarketing --- Communicatievaardigheden --- Blog --- Vlog --- Communicatieve vaardigheden --- Onlinemarketing
Choose an application
e-commerce --- zakentaal --- sociale media --- Computer architecture. Operating systems --- Mass communications --- Electronic villages (Computer networks) --- Sociale communicatie --- Internet --- Zakelijke communicatie --- Blogging --- Communicatiemiddelen --- Twitteren --- Blog --- Communicatiemiddel --- Schrijven --- Tekst
Choose an application
E-mails versturen en surfen op het internet, daarmee zijn we ondertussen vertrouwd. Maar het internet is de laatste jaren heel wat veranderd. Sociale websites zoals Facebook zijn aan een serieuze opmars bezig : ze zijn de ideale manier om oude kennissen terug te vinden en nieuwe vrienden te ontmoeten. Leer hoe je een profiel maakt op Facebook, foto's deelt met je vrienden en groepen aanmaakt. Het internet is op enkele jaren tijd uitgegroeid tot de grootste winkel ter wereld waar je alles kan kopen en verkopen. Maar hoe doe je dat op een veilige manier ? Waarop moet je letten als je gaat winkelen op de Belgische site Kapaza ? Kun je je iets voorstellen bij termen als Wiki, RSS, POD en YouTube ? Ontdek hoe je ze kan gebruiken om snel en efficiënt informatie, video en muziek te zoeken en te delen op internet. Klik is een handige, overzichtelijke gids met vele praktische voorbeelden, gebaseerd op de populaire internetworkshops van curieus vzw. Vanaf nu heeft het 'nieuwe' internet geen geheimen meer! Bron : http://www.boekenbank.be
Computer architecture. Operating systems --- Mass communications --- Internet searching --- Handbooks, manuals, etc. --- Web search engines --- Computer network resources --- Massacommunicatie --- Computerarchitectuur. Operating systems --- Internet --- Websites --- Sociale communicatie --- Blogging --- Twitteren --- C4 --- informatica --- handleiding --- Media en communicatie --- Website --- Blog
Choose an application
Bloggen is immens populair en wordt steeds invloedrijker. Topbloggers inspireren vele duizenden volgers. Maar hoe ga je concreet aan de slag ? En hoe zet je de stap van hobbyblogger naar professionele blogger ?Journalist Stephanie Duval blogt al meer dan tien jaar en lanceerde vijf jaar geleden haar succesvolle blog 70percentpure.Ondertussen werkt ze ook als content consultant achter de schermen bij diverse topmerken.Voor dit boek putte ze uit haar eigen ervaring en ging ze te rade bij topbloggers in binnen- en buitenland.Het resultaaat is een inspirerende boek vol praktisch tips die je helpen om van je blog een sterk merk te maken.Bron : http://www.lannoo.be
Blogs. --- Telecommunication technology --- Computer architecture. Operating systems --- weblogs --- communicatiemanagement --- e-business --- Mass communications --- Blogs --- Online social networks --- Telecommunicatietechniek --- Massacommunicatie --- Computerarchitectuur. Operating systems --- Blogging --- Internet --- Sociale communicatie --- Sociale media --- Schrijven --- Praktijk --- Tekstschrijven --- Blog
Choose an application
Niet alle mores gaan naar de stortplaats van de geschiedenis. Journalisten moeten zich vasthouden aan de wetenschap dat de waarheid er nog steeds toe doet - al wordt die misschien anders gedefinieerd. Ook al is het businessmodel van hun uitgevers defect, en kunnen ze steeds minder vertrouwen op een loyaal publiek, naar de kern van wat ze doen zal vraag blijven bestaan. Die kern bestaat niet langer uit het overal zichtbare nieuws van gisteren. Maar aan journalisten die kunnen vertellen, die de verhalen kunnen doorgeven over de meest recente geschiedenis, die dat betrouwbaar en boeiend kunnen doen, zal ook in een digitale cultuur van bloggende burgers behoefte blijven bestaan. In de eenentwintigste eeuw is er weinig zo sterk veranderd als de media. Alle vertrouwde journalistieke wetten lijken overboord te zijn gegooid door de opkomst van internet en commerciële zenders. Henk Blanken maakt in Mediamores de stand van zaken op. Hij stelt prikkelende vragen en geeft tegendraadse en verrassende meningen, over onder andere de kwestie Joran van der Sloot, Wikipedia, weblogs, YouTube en uiteraard de populaire website GeenStijl.
Burgerjournalistiek. --- Journalistiek en internet. --- Journalistiek. --- mediacultuur --- weblogs --- media-ethiek --- journalistieke deontologie --- Professional ethics. Deontology --- Journalism --- internet --- Mass communications --- Internet --- Moral and ethical aspects --- Google (Firm) --- Digital media --- Journalistic ethics --- Media --- Websites --- Blogging --- Journalistieke ethiek --- nieuwe media --- eenentwintigste eeuw --- journalistiek --- ethiek --- digitale cultuur --- samenleving --- sociologie --- massamedia --- 130.2 --- 092.2 --- burgerjournalistiek --- media --- Website --- Blog
Choose an application
Iedereen kent Wikipedia hoewel het pas enkele jaren bestaat. Open samenwerking op massale schaal is bezig de traditionele samenwerking van een beperkt en gesloten team voorbij te streven. Vandaag de dag ontstaan nieuwe creatieve ideeën en producten door de wereldwijde samenwerking van duizenden of zelfs miljoenen mensen via het internet. Sommige bedrijven zien in de groei van deze massale online gemeenschappen een grote bedreiging. Wikinomics daarentegen bewijst aan de hand van een grootschalig onderzoek dat die vrees ongegrond is en niet productief. Stel je open als bedrijf, deel je kennis en nodig de massa uit mee te denken. Innovatie, groei en succes zijn het resultaat. Don Tapscott en Anthony D. Williams beschrijven de belangrijkste succesfactoren van de web 2.0 economie: wees open, wissel informatie uit, deel informatie en producten met iedereen, werk wereldwijd zonder grenzen. De grote kracht van dit boek is de veelheid aan praktijkvoorbeelden van bijvoorbeeld Flickr, Second Life, Wikipedia, YouTube en Proctor & Gamble.Wikinomics is het nieuwe handboek voor het zakendoen in de 21ste eeuw. (Bron: covertekst)
Social Sciences and Humanities. Communication Studies --- Mass Communication --- Mass Media. --- Informatiemanagement. --- Innovatie --- Veranderingsmanagement. --- Ondernemingen. --- Applied marketing --- e-commerce --- Open Source --- webmarketing --- sociale netwerken --- Creative ability in business --- Business networks --- Management --- Netwerken --- Internet --- Blogging --- Teamwerk --- Informatiemaatschappij --- Strategisch management --- 002 --- 621.39* --- 098 Bedrijfskunde --- BPB0804 --- Information (gestion) Informatie (management) --- Collaboration Samenwerking --- Réseaux Netwerken --- 366.4 --- Wikipedia --- veranderingsmanagement --- informatiemanagement --- innovatie --- management --- organisatieleer --- Samenwerken --- E080155.jpg --- Informatiemanagement --- Innovatie ; ondernemingen --- Veranderingsmanagement --- Informatieverzorging i. v. m. documentatie --- bedrijfsleiding, management --- 621.39* Internet --- 002 Informatieverzorging i. v. m. documentatie --- Netwerk (ict) --- Blog --- Kostenbeheersing
Choose an application
Bloggen over de arbeidsmarkt is een bloemlezing van heldere en inspirerende opvattingen over de arbeidsmarkt, de werkgelegenheid en de sociale zekerheid. Met zijn boek wil Fons Leroy zowel de beleidsmakers als de brede HR-wereld prikkelen. De VDAB-bestuurder houdt in zijn blogs een uitdrukkelijk pleidooi voor talentmanagement-zonder-grenzen, diversiteit op de werkvloer en loopbaanontwikkeling. ‘We kunnen het ons economisch niet veroorloven om ook maar één talent te laten liggen’, waarschuwt hij.
arbeidsmarkt --- Labour market --- Personnel management --- HRM (human resource management) --- 331.4 --- BE / Belgium - België - Belgique --- 332.0 --- 658.300 --- 368.40 --- 450 Werkgelegenheid en arbeid --- Arbeidsmarkt --- Sociale zekerheid --- 331.6 --- 331.3 --- 331.626 --- 368.4 --- 331.124 --- Arbeid en arbeiders. Algemeenheden. Algemene werken en handboeken. --- Industriële psychologie en ergonomie. Arbeidsverrijking. --- Sociale voorzorg en verzekeringen. Sociale zekerheid: algemeenheden. --- arbeidsmarkt - arbeidsmarktvraagstukken - arbeidsmarktstudie - arbeidsmarkt, analyse van de - arbeidsplaatsen --- Personeelsbeleid. Human resources management. Strategisch HRM --- tewerkstelling - werkgelegenheid - tewerkstellingsvraagstukken - tewerkstelling en werkgelegenheid, evolutie --- sociale zekerheid - sociale verzekering --- loopbaanplanning --- #SBIB:316.334.2A340 --- #SBIB:316.334.2A360 --- Arbeid en arbeiders. Algemeenheden. Algemene werken en handboeken --- Industriële psychologie en ergonomie. Arbeidsverrijking --- Sociale voorzorg en verzekeringen. Sociale zekerheid: algemeenheden --- Arbeidssociologie: ongelijkheden op de arbeidsmarkt: algemeen --- Arbeidssociologie: werkzoekpatronen en arbeidsmobiliteit --- Blogging --- Werkgelegenheid --- Vlaanderen --- Blog --- Emigratie --- Politiek
Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|