Listing 1 - 10 of 69 << page
of 7
>>
Sort by

Book
Peers of Romeo & Julia : Peer Mediation
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9789461370112 9789461370105 Year: 2011 Publisher: Antwerpen Pax Christi Vlaanderen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Stop : Palestina
Author:
ISBN: 9077022333 Year: 2003 Publisher: Antwerpen Pax Christi Vlaanderen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Stop Kosovo : infokrant
Authors: --- --- ---
ISBN: 9077022295 Year: 2003 Publisher: Antwerpen Pax Christi International

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Stop Tsjetsjenië : infokrant
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9077022309 Year: 2003 Publisher: Antwerpen Pax Christi Vlaanderen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Houdbaar tot donderdag : begeleidingsmap theaterstuk
Authors: --- ---
ISBN: 9073337135 Year: 1993 Publisher: Antwerpen Pax Christi Vlaanderen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Lekker herrie schoppen : begeleidingsmap poppenspel eerste en tweede graad basisonderwijs
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9073337143 Year: 1993 Publisher: Mechelen Mechels stadspoppentheater

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Aangeslagen! : analyses & alternatieven voor geweldpreventies omtrent terrorisme
Authors: --- ---
ISBN: 907702218X Year: 2002 Publisher: Antwerpen Pax Christi Vlaanderen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Kennis als gereedschap : actief leren : activerende didactiek volgens Kag-Al
Authors: --- ---
ISBN: 9044113135 Year: 2002 Publisher: Antwerpen Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Leraren willen hun leerlingen iets leren en werken daar hard aan. Vaak ontstaat er dan een probleem: Hoe actiever de leraar wordt, hoe passiever de leerling. In Kag-Al wordt dit omgedraaid. Kag-Al staat voor: Kennis als Gereedschap - Activerend leren. In de activerende didactiek wordt de leider op de begeleidersstoel geplaatst. Kag-Al gaat uit van de veranderbaarheid van de leerling door een andere communicatie en een andere lesopbouw. De leraar geeft de leerlingen voldoende gereedschappen, waarmee zij actief aan de slag gaan. Het mooie is dat de leerling ervaart dat hij het zelf heeft gedaan. Kag-Al is een totaalproject van didactiek, materialen, klassenmanagement en onderwijsvernieuwing. Waarnemen, luisteren en inspelen op allerlei prikkels is van essentieel belang. De leerling moet voldoende prikkels ontvangen die hij zelf kan verwerken. Leerlingen motiveren lukt alleen als aangenomen wordt dat alle leerlingen zich kunnen ontwikkelen. (Bron: covertekst)


Book
Dialoog : theorie en praktijk
Authors: --- ---
ISBN: 9077022236 Year: 2003 Publisher: Antwerpen Pax Christi Vlaanderen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
In harmonie én conflict : een multidisciplinaire benadering
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9031710423 9061735963 Year: 1994 Publisher: Averbode Altiora

Listing 1 - 10 of 69 << page
of 7
>>
Sort by