Listing 1 - 10 of 69 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
C6 --- conflictbeheersing --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap
Choose an application
C6 --- conflictbeheersing --- vrede --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap
Choose an application
C6 --- conflictbeheersing --- vrede --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap
Choose an application
C6 --- conflictbeheersing --- vrede --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap
Choose an application
handleiding --- secundair onderwijs (x) --- C6 --- vredesopvoeding --- conflictbeheersing --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- Schoolbooks - Didactic material
Choose an application
handleiding --- lager onderwijs (x) --- C6 --- vredesopvoeding --- conflictbeheersing --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- Schoolbooks - Didactic material
Choose an application
#SBIB:031.GIFT --- #SBIB:327.5H23 --- analyse --- conflictbeheersing --- preventie --- internationale politiek --- terrorisme --- fundamentalisme [godsdienst] --- Pax Christi Vlaanderen (1972-) --- C1 --- Kerk en vredesproblemen --- Kerken en religie
Choose an application
Leraren willen hun leerlingen iets leren en werken daar hard aan. Vaak ontstaat er dan een probleem: Hoe actiever de leraar wordt, hoe passiever de leerling. In Kag-Al wordt dit omgedraaid. Kag-Al staat voor: Kennis als Gereedschap - Activerend leren. In de activerende didactiek wordt de leider op de begeleidersstoel geplaatst. Kag-Al gaat uit van de veranderbaarheid van de leerling door een andere communicatie en een andere lesopbouw. De leraar geeft de leerlingen voldoende gereedschappen, waarmee zij actief aan de slag gaan. Het mooie is dat de leerling ervaart dat hij het zelf heeft gedaan. Kag-Al is een totaalproject van didactiek, materialen, klassenmanagement en onderwijsvernieuwing. Waarnemen, luisteren en inspelen op allerlei prikkels is van essentieel belang. De leerling moet voldoende prikkels ontvangen die hij zelf kan verwerken. Leerlingen motiveren lukt alleen als aangenomen wordt dat alle leerlingen zich kunnen ontwikkelen. (Bron: covertekst)
Didactics --- Didactiek --- Activerende didactische werkvormen --- Denken --- Leren --- Coöperatief leren --- Sociaal-agogische vaardigheden --- Conflictbeheersing --- 042971.jpg --- Kag-Al --- Kennis als gereedschap --- Activerend leren --- Sociaal-agogische vaardigheid
Choose an application
Republika Srbija [land - RS] --- dialoog --- vrede --- conflictbeheersing --- preventie --- vredesbeweging --- C1 --- Kosovo : vrede of geweld --- Vredesopvoeding --- 478.1 --- vredesopvoeding --- geweldloosheid --- Kosovo --- Kerken en religie
Choose an application
Christendom --- Christianisme --- sociale ethiek --- conflicten --- economische ethiek --- #GSDBP --- #GOSA:XVII.PSY.M --- #GOSA:X.Alg.M --- #GGSB: Pastoraal --- #GGSB: Sociologie --- sociale relaties --- mensenkennis (x) --- C3 --- communicatie --- conflictbeheersing --- harmonie-model (x) --- 172 --- 301.15 --- 33 --- Media en communicatie --- GSDBP. --- GOSA:XVIIPSYM. --- GOSA:XAlgM. --- GGSB: Pastoraal. --- GGSB: Sociologie. --- sociale relaties. --- mensenkennis (x). --- communicatie. --- conflictbeheersing. --- harmonie-model (x). --- 172. --- 30115. --- 33. --- Media en communicatie. --- Pastoraal --- Sociologie
Listing 1 - 10 of 69 | << page >> |
Sort by
|