Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Consumentengedrag. --- Marketing. --- consumentenmarketing --- Marketing --- Consumer behavior --- marketing --- Psychologie --- 658.8 --- 658.89.013 --- #KVHB:Marketing --- Consumentengedrag --- E090265.jpg --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Consumentengedrag. Koopgewoonten. Psychologie van de consument --- Marktonderzoek --- Motivatie --- Financiewezen
Choose an application
Cross-cultural' a prepossessing word that already introduced the title of another book published by the Censydiam Institute, Cross-culturally Correct Marketing (1997)? Nothing but a vogue word in this world of 'global' consumer research? Quite the contrary. Censydiam, or Center for Systematic Diagnosis in Marketing, indeed provides an insight into how consumers of various cultures - or civilizations - relate to identical psychological drives. In this sequal to Cross-culturally Correct Marketing, staff members of Censydiam have taken the definition of 'culture' further than its pureley anthropological or material sense.
Consumer behavior --- Consumentengedrag. --- Consumentisme. --- Consumer behavior. --- Interculturele communicatie. --- Interculturele marketing. --- Marketing. --- Marketing --- Marktonderzoek --- Interculturele verhoudingen --- Interculturele communicatie --- Communicatie --- Consumentengedrag --- E100893.jpg --- Marketing ; globalisering --- 369.1 --- marketing --- 658.81 --- #KVHB:Consumenten --- #KVHB:Cross-culturele psychologie --- #KVHB:Marketing --- 658.89.013 --- Behavior, Consumer --- Buyer behavior --- Decision making, Consumer --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Consumentengedrag. Koopgewoonten. Psychologie van de consument --- Human behavior --- Consumer profiling --- Market surveys --- Interculturaliteit --- Financiewezen --- Verpleegkunde
Choose an application
Viande --- Meat --- Abattage d'animaux --- Slaughtering --- Religion --- Comportement culturel --- Cultural behaviour --- Comportement alimentaire --- Feeding habits --- Utilisation traditionnelle --- Traditional uses --- Label de qualité --- quality labels --- HACCP --- Comportement du consommateur --- Consumer behaviour --- Market research --- Belgium --- France --- 658.89.013 --- 637.5 --- Consumentengedrag. Koopgewoonten. Psychologie van de consument --- Meat. Flesh products for food --- 637.5 Meat. Flesh products for food
Choose an application
Political philosophy. Social philosophy --- Consumer behavior --- Sociology of culture --- cultuursociologie --- marketingplan --- maatschappijkritiek --- Economic policy and planning (general) --- consumentengedrag --- consumentenmarketing --- Consumption (Economics) --- United States --- Child consumers --- Capitalism --- Materialism --- Social aspects --- Mass society --- Social conditions --- 1980 --- -Consumption (Economics) --- -658.89.013 --- 351.82*7 --- 330.1 --- 656 Consumentenzaken --- BPB0802 --- 316 --- 658.89 --- Consumentengedrag --- Sociologie --- 330.1 Economische grondbegrippen. Algemene begrippen in de economie --- Economische grondbegrippen. Algemene begrippen in de economie --- 351.82*7 Consumentenrecht --- Consumentenrecht --- Consumentengedrag. Koopgewoonten. Psychologie van de consument --- -Political philosophy. Social philosophy --- -Marketing --- Consumentisme --- Marktmechanismen --- Kapitalisme --- Koopgedrag --- Consumptiegedrag --- Marketing --- 658.89.013 --- Marktmechanisme --- Financiewezen --- 310 --- kapitalisme --- consumenten --- sociologie --- social criticism
Choose an application
De moderne consument wacht niet meer tot bedrijven zijn behoeften bepalen. De consument grijpt de macht. De mens wordt zelf het merk. Bedrijven en organisaties vragen zich terecht af welke rol voor hen morgen is weggelegd. In 'Het Merk Mens' gaat Fons Van Dyck op zoek naar aanleidingen en oorzaken van deze nieuwe tijdsgeest. Hij beschrijft de drijfveren die het gedrag van consumenten, werknemers en burgers bepalen. En wat brengt de toekomst ons? Dit alles is rijkelijk geïllustreerd met praktijkvoorbeelden. Een BMW op de parking van een Aldi winkel. Een jong kaderlid dat zijn overuren wil laten betalen door zijn bedrijf. Klanten die zelf reclamespots maken. De wereld rondom ons lijkt vol paradoxen. De moderne consument, werknemer en burger wacht niet meer tot bedrijven zijn behoeften bepalen. De consument grijpt de macht. De mens wordt zelf het merk. Bedrijven en organisaties vragen zich terecht af welke rol voor hen morgen is weggelegd. In Het Merk Mens gaat Fons Van Dijck op zoek naar aanleidingen en oorzaken dan deze nieuwe tijdgeest. Hij beschrijft de drijfveren die het gedrag van consumenten, werknemers en burgers bepalen. En wat brengt de toekomst ons? Dit alles is rijkelijk geïllustreerd met praktijkvoorbeelden. (Bron covertekst)
Marktonderzoek. --- Merken. --- Merkenmanagement. --- Verkooptechnieken. --- Consumentengedrag. --- Marketing. --- Merken --- Psychologie. --- merkbetrokkenheid --- maatschappijkritiek --- merken --- Marketing --- consumentengedrag --- cultuurfilosofie --- Consumer behavior --- Forecasting --- Brand name products --- 330.567 --- Consumptie 330.567.2 --- Internationaal (100) --- Maatschappelijke ontwikkeling 304 --- Technologische innovatie 60:658.012.1 --- Welvaartstaat 364.013 --- consumenten --- 339.320 --- 380.53 --- AA / International- internationaal --- BE / Belgium - België - Belgique --- 366.1/ --- 658.626 --- maatschappelijke ontwikkelingen --- merkenmanagement --- welvaartstaat --- 330.567 Bestedingen. Consumptie. Verbruik. Overconsumptie. Onderconsumptie. Koopkracht. Bestedingsmotieven. Huishoudelijke uitgaven. Gebruik van diensten --- Bestedingen. Consumptie. Verbruik. Overconsumptie. Onderconsumptie. Koopkracht. Bestedingsmotieven. Huishoudelijke uitgaven. Gebruik van diensten --- Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie. --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing. --- merkproducten --- 693 Handelsreclame --- Société Maatschappij --- Prospérité Welvaart --- Perspectives Vooruitzichten --- 366 consumentenaangelegenheden --- 3 sociaal-economische situatie --- .001.5 onderzoek --- merkenbeleid --- marketing --- 369.1 --- 658.89 --- Consumentengedrag --- 658.89.013 --- 338.2 --- Consumenten --- E080076.jpg --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Consumentengedrag. Koopgewoonten. Psychologie van de consument --- #KVHA:Kennisnetwerken --- #KVHA:Marketing --- 130 --- 148 --- 658.81 --- 658.8 --- consument --- merkenbinding --- merkenpsychologie --- Cultuurfilosofie. Cultuurpsychologie --- Filosofische antropologie --- In- en verkoopsorganisatie en -techniek --- Trends --- Psychologie van de consument --- Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing --- Trend --- Consument --- Consumentenpsychologie --- Merk --- Financiewezen
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|