Listing 1 - 10 of 22 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Dag Loeloe! werkt met 12 ankers (thema's) die gekoppeld worden aan herkenbare gebeurtenissen. Elk anker heeft een vaste structuur. De 12 ankers zijn verdeeld over 3 perioden: Periode 1: september t.e.m. november, Periode 2: december t.e.m. midden maart en Periode 3: midden maart t.e.m. juni. Binnen elk anker komen alle ontwikkelingsgebieden aan bod: taal, rekenen, sociaal-emotionele ontwikkeling, wetenschap en techniek, mens en maatschappij, motoriek en muzische vorming.
471.49 --- belangstellingscentra --- Thematisch werken --- kleuteronderwijs --- leerboeken --- Overige onderwerpen --- Schoolbooks - Didactic material --- 471.8
Choose an application
Dag Pompom! werkt met 12 ankers (thema's) die gekoppeld worden aan herkenbare gebeurtenissen. Elk anker heeft een vaste structuur. De 12 ankers zijn verdeeld over 3 perioden: Periode 1: september t.e.m. november, Periode 2: december t.e.m. midden maart en Periode 3: midden maart t.e.m. juni. Binnen elk anker komen alle ontwikkelingsgebieden aan bod: taal, rekenen, sociaal-emotionele ontwikkeling, wetenschap en techniek, mens en maatschappij, motoriek en muzische vorming.
471.49 --- belangstellingscentra --- Thematisch werken --- kleuteronderwijs --- leerboeken --- 471.8 --- Overige onderwerpen --- Schoolbooks - Didactic material --- PXL-Education 2017 --- didactische werkvormen
Choose an application
Pompom is het vriendje voor de derde kleuterklas en het neefje van Loeloe." Iedereen kan altijd terecht bij mij, ik kan goed luisteren. Ik kan me verwonderen over hele kleine dingen.Ik ben erg begaan met al mijn vriendjes en iedereen weet onmiddellijk hoe ik me voel. Rond oma's huis beleef ik heel wat avonturen en doe ik soms gekke dingen."
Choose an application
Dag Loeloe! werkt met 12 ankers (thema's) die gekoppeld worden aan herkenbare gebeurtenissen. Elk anker heeft een vaste structuur. De 12 ankers zijn verdeeld over 3 perioden: Periode 1: september t.e.m. november, Periode 2: december t.e.m. midden maart en Periode 3: midden maart t.e.m. juni. Binnen elk anker komen alle ontwikkelingsgebieden aan bod: taal, rekenen, sociaal-emotionele ontwikkeling, wetenschap en techniek, mens en maatschappij, motoriek en muzische vorming.
didactiek kleuteronderwijs --- 471.49 --- belangstellingscentra --- Thematisch werken --- kleuteronderwijs --- leerboeken --- prentenboeken --- didactiek ; kleuteronderwijs --- 471.8 --- Overige onderwerpen --- Schoolbooks - Didactic material --- PXL-Education 2017 --- didactische werkvormen
Choose an application
Dag Pompom! werkt met 12 ankers (thema's) die gekoppeld worden aan herkenbare gebeurtenissen. Elk anker heeft een vaste structuur. De 12 ankers zijn verdeeld over 3 perioden: Periode 1: september t.e.m. november, Periode 2: december t.e.m. midden maart en Periode 3: midden maart t.e.m. juni. Binnen elk anker komen alle ontwikkelingsgebieden aan bod: taal, rekenen, sociaal-emotionele ontwikkeling, wetenschap en techniek, mens en maatschappij, motoriek en muzische vorming.
didactiek kleuteronderwijs --- 471.49 --- belangstellingscentra --- Thematisch werken --- kleuteronderwijs --- leerboeken --- prentenboeken --- didactiek ; kleuteronderwijs --- 471.8 --- Overige onderwerpen --- Schoolbooks - Didactic material --- PXL-Education 2017 --- didactische werkvormen
Choose an application
Dag Loeloe! werkt met 12 ankers (thema's) die gekoppeld worden aan herkenbare gebeurtenissen. Elk anker heeft een vaste structuur. De 12 ankers zijn verdeeld over 3 perioden: Periode 1: september t.e.m. november, Periode 2: december t.e.m. midden maart en Periode 3: midden maart t.e.m. juni. Binnen elk anker komen alle ontwikkelingsgebieden aan bod: taal, rekenen, sociaal-emotionele ontwikkeling, wetenschap en techniek, mens en maatschappij, motoriek en muzische vorming.
471.49 --- kleuteronderwijs --- leerboeken --- belangstellingscentra --- Thematisch werken --- kleuteronderwijs ; didactiek --- 471.8 --- Overige onderwerpen --- Schoolbooks - Didactic material --- PXL-Education 2017 --- didactische werkvormen --- Wereldoriëntatie --- Kleuteronderwijs --- 5-jarigen --- Taalopvoeding --- 5-jarige
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Iene Miene Mutte is een taalontwikkelingspakket voor het kleuteronderwijs. Het pakket creërt taalkansen zowel in specifieke taalactiviteiten als geïntegreerd in het dagelijkse aanbod.Iene Miene Mutte focust sterk op taal. Het concept is eenvoudig: per kleuterleeftijd (peuterklas + K1, K2, en K3) bieden we vier uitgewerkte BC's of thema's aan. Daarin vind je leuke activiteiten voor alle ontwikkelingsgebieden die telkens zo uitgewerkt zijn dat de activering van de taal van de kleuter daarin het belangrijkste doel is. Dat is vanzelfsprekend zo in de taalactiviteiten van Iene Miene Mutte maar ook in alle andere activiteiten (de muzische vorming, de motorische ontwikkeling en de andere gebieden van de denkontwikkeling).Waarom?- Een handreiking voor afwisseling in taalaanbod voor kleuters- Een meerwaarde voor taalarme en anderstalige kleuters- Voor taalvaardige kleuters: herhalen onder verschillende vormen- Biedt hulp om aandacht te besteden aan taal in alle facetten van de hele dag- Ideeën om speel- en werkplekken taliger te maken (techniek, hoek, vergelijken, sorteren)Bron: https://www.diekeure.be/nl-be/educatief/kleuteronderwijs/iene-miene-mutte
475.2 --- taalontwikkeling --- kleuteronderwijs --- 371.67 --- 373.3 --- belangstellingscentra --- leerboeken --- 471.41 --- taalverwerving --- didactiek --- kleuters --- moedertaal --- Taalontwikkeling --- Taalstimulering --- Belangstellingscentra --- kleding --- Lichaam (Menselijk lichaam) --- Spelen(Kinderspelen) --- Voelen --- Stappenplannen --- Taalonderwijs --- 472.1 --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Lager en basisonderwijs --- didactiek kleuteronderwijs - taal en verbale expressie --- Taal en verbale expressie --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Taalverwerving --- Peuters. --- Kleuters. --- Kleuteronderwijs. --- Taalverwerving ; kleuters --- Taalvaardigheid ; kleuteronderwijs --- kleuterdidactiek --- 5-jarigen --- Kleuteronderwijs --- Taalactiveringsprogramma's --- Taalopvoeding --- Kinderliederen --- 4-jarigen --- 2,5-jarigen --- 3-jarigen --- 5-jarige --- Kinderlied --- 4-jarige --- 2,5-jarige --- 3-jarige
Choose an application
Basisonderwijs --- Enseignement primaire --- Manuels scolaires --- Schoolboeken --- C6 --- projectonderwijs (x) --- kleuteronderwijs --- projectonderwijs --- didactiek --- 471.4 --- 471.49 --- Axenroos --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Projectonderwijs --- Relationele opvoeding --- Stenen --- Water --- Wonen --- 471.4 ) Kleuteronderwijs - methodiek en didactiek --- didactische werkvormen --- projectvorming --- Belangstellingscentra ; basisonderwijs --- Ervaringsgericht kleuteronderwijs --- Handboek/cursus --- 471.5 --- Kleuteronderwijs --- Projecten --- kleuteronderwijs : didactiek --- projecten --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- didactiek kleuteronderwijs --- Didactiek; algemeen --- Overige onderwerpen --- (zie ook: Kwaliteitszorg) --- Wereldoriëntatie
Listing 1 - 10 of 22 | << page >> |
Sort by
|