Listing 1 - 10 of 25 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Dit memo is bedoeld als handreiking voor communicatieprofessionals die met accountability van communicatie aan de slag willen gaan in hun organisatie. Accountability is niet nieuw. De inzichten op het gebied van accountability van communicatie hebben zich echter wel ontwikkeld in de afgelopen jaren. Er is meer aandacht voor de context van de organisatie en ook de wetenschappelijke inzichten op het gebied van accountability van communicatie dragen meer en meer bij aan de discussie over en de toepassing van accountability in de praktijk. Vanuit deze achtergrond wordt in dit memo een overzicht gegeven van een aantal inzichten, methoden en praktische toepassingen
verantwoordelijkheid --- communicatiemanagement --- bedrijfscommunicatie --- Mass communications --- #KVHA:Taalkunde; Nederlands --- #KVHA:Communicatie; Nederlands --- #KVHA:Accountability --- 366.42 --- communicatie --- accountability --- bedrijfsresultaten --- S20110320.JPG --- communicatie in organisaties --- 65.012 --- Massacommunicatie --- Accountability --- Communicatie --- Communicatiebeleid
Choose an application
Accountability is voor veel organisaties inmiddels een geïntegreerd onderdeel van professionele communicatie geworden. In die organisaties zijn 'doen we de goede dingen?' en 'doen we ze goed?' vragen die vanzelfsprekend zijn in de dagelijkse praktijk. Maar waar begin je als organisatie, afdeling of professional met accountability van communicatie?Uitgemeten behandelt alle stappen in de accountabilitycyclus. Ze zijn gebaseerd op ervaringen uit de praktijk, bij verschillende organisaties binnen de overheid en het bedrijfsleven. Het boek biedt een kader voor 'doenkers': professionals die strategie en onderbouwing belangrijk vinden, maar ook leren door te 'doen' in de praktijk. Aan de hand van voorbeelden, methodieken en werkvormen kun je de accountabilitycyclus voor en met je eigen organisatie doorlopen. De accountabilitycyclus heeft de volgende voordelen:Op basis van de accountabilitycyclus laat je zien hoe communicatie bijdraagt aan de doelstellingen van de organisatie.Het helpt je als afdeling of professional om te beoordelen waarvoor je verantwoordelijkheid wil of kan nemen en waarover je verantwoording kunt afleggen.Door de cyclus te volgen, draag je bij aan kwaliteitsverbetering en professionalisering van communicatie.Bron : http://www.adfoshop.nl
Mass communications --- communicatiemanagement --- massacommunicatie --- Accountability --- Effectiviteit --- Effectieve communicatie --- Prestatiemeting --- Bedrijfscommunicatie --- Communicatie --- Organisaties. --- Communicatie ; organisaties
Choose an application
Deze uitgave vormt een goede basis voor eenieder die zich wil oriënteren in het aansprakelijkheidsrecht. Het biedt een antwoord op de volgende vragen: wat is aansprakelijkheid; wanneer ben je contractueel aansprakelijk; wat zijn de gevolgen van strafrechtelijke aansprakelijkheid; wat is een onrechtmatige daad; wanneer ben je aansprakelijk voor je eigen foutieve daad, voor de fout van je minderjarige kinderen, je leerlingen of leerjongens en je aangestelden; wie is aansprakelijk voor schade toegebracht door dieren, gebrekkige zaken of instorting van gebouwen; wanneer kan je aansprakelijk gesteld worden voor burenhinder? Daarnaast komen ook enkele specifieke onderwerpen inzake aansprakelijkheid aan bod, zoals de exoneratiebedingen, verschillende vormen van aansprakelijkheid (hoofdelijk, in solidum, gedeeld, disciplinair, …), productaansprakelijkheid, aansprakelijkheid van aannemers en architecten, aansprakelijkheid van bedrijfsleiders, samenloop van aansprakelijkheden en aansprakelijkheid van en voor vrijwilligers. (Bron: www.maklu.be)
Tort and negligence --- verzekeringsrecht --- aansprakelijkheid (recht) --- Belgium --- Aansprakelijkheid (Recht) --- Aansprakelijkheidsrecht --- Liability (Law) --- Responsabilité (Droit) --- Responsabilité juridique --- Responsabilité légale --- Aansprakelijkheid --- 13.04.c --- Wettelijke en contractuele aansprakelijkheid ; Zaken ; Productenaansprakelijkheid --- Accountability --- Legal responsibility --- Responsibility (Law) --- Responsibility [Legal ] --- Responsabilité (droit) --- Obligations (droit) --- Belgique
Choose an application
Criminal liability --- Criminal psychology --- Insanity (Law) --- #KVHB:Forensische psychiatrie --- 159.947.222 --- 159.947.222 Vrije wil. Keuzemogelijkheid --- Vrije wil. Keuzemogelijkheid --- Criminal insanity --- Insanity --- Insanity (Jurisprudence) --- Lunacy (Law) --- Mental illness --- Mentally ill --- Capacity and disability --- Insanity defense --- Criminal psychiatry --- Criminals --- Psychology, Criminal --- Criminal anthropology --- Psychology --- Psychology, Pathological --- Accountability, Criminal --- Criminal accountability --- Criminal responsibility --- Liability, Criminal --- Responsibility, Criminal --- Liability (Law) --- Law and legislation --- Legal status, laws, etc. --- Philosophical anthropology --- General ethics
Choose an application
Praise For Corporate Reputation: 12 Steps to Safeguarding and Recovering Reputation ""In a sea of business books, Corporate Reputation is a beacon of light for all leaders and future leaders looking for direction in the treacherous waters of a volatile business environment. It delivers a message that's provocative, insightful, and needs to be heard.""-Heidi Henkel Sinclair, Director of Communications, Bill & Melinda Gates Foundation ""Every CEO, senior executive, and, increasingly, board member now appreciates the importance of building and protecting a company's r
Applied marketing --- bedrijfsimago --- bedrijfscommunicatie --- MVO (maatschappelijk verantwoord ondernemen) --- risk management --- Corporate image. --- Responsibility. --- Corporations --- Organizational effectiveness. --- Management --- Organization --- Corporate public relations --- Public relations --- Accountability --- Moral responsibility --- Obligation --- Ethics --- Supererogation --- Company image --- Corporate identity --- Industrial design coordination --- Public relations. --- Toegepaste marketing --- Profiel en imago --- Reputaties --- Corporate image --- Responsibility --- Organizational effectiveness --- E-books --- Profiel --- Reputatie --- Imago
Choose an application
Business logistics --- Materials management --- Physical distribution of goods --- Distribution of goods, Physical --- Marketing --- Marketing channels --- Materiel management --- Industrial management --- Inventory control --- Material accountability --- Supply chain management --- Logistics --- Industrial economics --- Business economics --- Computer. Automation --- Business, Economy and Management --- Marketing and Sales --- Material & Supply Chain Management --- Trade and Commerce
Choose an application
Political philosophy. Social philosophy --- Philosophical anthropology --- Religious studies --- filosofie --- godsdienst --- godsdienstfilosofie --- levensbeschouwing --- Identity (Psychology) --- Responsibility --- 241.2*3 --- 241.2*3 Theologische ethiek: vrijheid en verantwoordelijkheid --- Theologische ethiek: vrijheid en verantwoordelijkheid --- Accountability --- Moral responsibility --- Obligation --- Ethics --- Supererogation --- Personal identity --- Personality --- Self --- Ego (Psychology) --- Individuality --- Religious aspects&delete& --- Christianity --- Religious aspects --- ethiek --- vrijheid --- geschiedenis --- religie --- zingeving --- identiteit --- verantwoordelijkheid
Choose an application
Organization theory --- Economics --- Business ethics --- Social responsibility of business --- Morale des affaires --- Entreprises --- Periodicals. --- Périodiques --- Responsabilité sociale --- Business ethics. --- Social responsibility of business. --- Business, Economy and Management --- Business Management --- International Business & Transnational Corporations --- Business --- Corporate accountability --- Corporate responsibility --- Corporate social responsibility --- Corporations --- CSR (Corporate social responsibility) --- Industries --- Social responsibility, Corporate --- Social responsibility of industry --- Businesspeople --- Commercial ethics --- Corporate ethics --- Corporation ethics --- Social responsibility --- Professional ethics --- Issues management --- Wealth --- Social aspects --- Moral and ethical aspects --- Corporate culture
Choose an application
Marketing --- Inventory control. Purchasing management --- Physical distribution --- Materials management --- Industrial procurement --- Gestion de l'approvisionnement --- Approvisionnement dans l'entreprise --- Periodicals --- Management --- Périodiques --- Gestion --- -Materials management --- -658.505 --- Materiel management --- Business logistics --- Industrial management --- Inventory control --- Material accountability --- Buyer-supplier relations --- Buying, Industrial --- Industrial buying --- Industrial equipment --- Industrial purchasing --- Procurement, Industrial --- Purchasing, Industrial --- Supplier-buyer relations --- Purchasing --- -Purchasing --- Business, Economy and Management --- Business Management --- Economics --- Material & Supply Chain Management --- Trade and Commerce --- -Periodicals
Choose an application
"The business of public sector procurement."
Government purchasing --- Materials management --- Government purchasing. --- Materials management. --- Government procurement --- Procurement, Government --- Public procurement --- Public purchasing --- Purchasing --- Materiel management --- Business logistics --- Industrial management --- Inventory control --- Material accountability --- Canada. --- Canada (Province) --- Canadae --- Ceanada --- Chanada --- Chanadey --- Dominio del Canad --- Dominion of Canada --- Kʻaenada --- Kanada --- Ḳanadah --- Kanadaja --- Kanadas --- Ḳanade --- Kanado --- Kanak --- Province of Canada --- Republica de Canad --- Yn Chanadey --- Business, Economy and Management --- Social Sciences --- Trade and Commerce --- Political Science
Listing 1 - 10 of 25 | << page >> |
Sort by
|