Listing 1 - 10 of 25 << page
of 3
>>
Sort by

Book
Accountability in communicatie
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789013091991 Year: 2011 Publisher: Alphen aan den Rijn Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit memo is bedoeld als handreiking voor communicatieprofessionals die met accountability van communicatie aan de slag willen gaan in hun organisatie. Accountability is niet nieuw. De inzichten op het gebied van accountability van communicatie hebben zich echter wel ontwikkeld in de afgelopen jaren. Er is meer aandacht voor de context van de organisatie en ook de wetenschappelijke inzichten op het gebied van accountability van communicatie dragen meer en meer bij aan de discussie over en de toepassing van accountability in de praktijk. Vanuit deze achtergrond wordt in dit memo een overzicht gegeven van een aantal inzichten, methoden en praktische toepassingen


Book
Uitgemeten : de accountabilitycyclus voor communicatie
Author:
ISBN: 9789491560729 Year: 2015 Publisher: Amsterdam Adformatie Groep

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Accountability is voor veel organisaties inmiddels een geïntegreerd onderdeel van professionele communicatie geworden. In die organisaties zijn 'doen we de goede dingen?' en 'doen we ze goed?' vragen die vanzelfsprekend zijn in de dagelijkse praktijk. Maar waar begin je als organisatie, afdeling of professional met accountability van communicatie?Uitgemeten behandelt alle stappen in de accountabilitycyclus. Ze zijn gebaseerd op ervaringen uit de praktijk, bij verschillende organisaties binnen de overheid en het bedrijfsleven. Het boek biedt een kader voor 'doenkers': professionals die strategie en onderbouwing belangrijk vinden, maar ook leren door te 'doen' in de praktijk. Aan de hand van voorbeelden, methodieken en werkvormen kun je de accountabilitycyclus voor en met je eigen organisatie doorlopen. De accountabilitycyclus heeft de volgende voordelen:Op basis van de accountabilitycyclus laat je zien hoe communicatie bijdraagt aan de doelstellingen van de organisatie.Het helpt je als afdeling of professional om te beoordelen waarvoor je verantwoordelijkheid wil of kan nemen en waarover je verantwoording kunt afleggen.Door de cyclus te volgen, draag je bij aan kwaliteitsverbetering en professionalisering van communicatie.Bron : http://www.adfoshop.nl


Book
Aansprakelijkheidsrecht : een overzicht
Author:
ISBN: 9789046604915 Year: 2012 Publisher: Antwerpen : Maklu,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Deze uitgave vormt een goede basis voor eenieder die zich wil oriënteren in het aansprakelijkheidsrecht. Het biedt een antwoord op de volgende vragen: wat is aansprakelijkheid; wanneer ben je contractueel aansprakelijk; wat zijn de gevolgen van strafrechtelijke aansprakelijkheid; wat is een onrechtmatige daad; wanneer ben je aansprakelijk voor je eigen foutieve daad, voor de fout van je minderjarige kinderen, je leerlingen of leerjongens en je aangestelden; wie is aansprakelijk voor schade toegebracht door dieren, gebrekkige zaken of instorting van gebouwen; wanneer kan je aansprakelijk gesteld worden voor burenhinder? Daarnaast komen ook enkele specifieke onderwerpen inzake aansprakelijkheid aan bod, zoals de exoneratiebedingen, verschillende vormen van aansprakelijkheid (hoofdelijk, in solidum, gedeeld, disciplinair, …), productaansprakelijkheid, aansprakelijkheid van aannemers en architecten, aansprakelijkheid van bedrijfsleiders, samenloop van aansprakelijkheden en aansprakelijkheid van en voor vrijwilligers. (Bron: www.maklu.be)

Corporate reputation : 12 steps to safeguarding and recovering reputation
Author:
ISBN: 9780470171509 0470171502 1119203503 9786611222024 128122202X 0470245476 9780470245477 9781119203506 9781281222022 6611222022 Year: 2008 Publisher: Hoboken (N.J.) John Wiley

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Praise For Corporate Reputation: 12 Steps to Safeguarding and Recovering Reputation ""In a sea of business books, Corporate Reputation is a beacon of light for all leaders and future leaders looking for direction in the treacherous waters of a volatile business environment. It delivers a message that's provocative, insightful, and needs to be heard.""-Heidi Henkel Sinclair, Director of Communications, Bill & Melinda Gates Foundation ""Every CEO, senior executive, and, increasingly, board member now appreciates the importance of building and protecting a company's r

Listing 1 - 10 of 25 << page
of 3
>>
Sort by