Narrow your search

Library

KDG (3)

AP (2)

Arteveldehogeschool (2)

LUCA School of Arts (2)

UAntwerpen (2)

VIVES (2)

DB (1)

EhB (1)

FARO (1)

Hogeschool Gent (1)

More...

Resource type

book (3)


Language

Dutch (2)

English (1)


Year
From To Submit

2019 (1)

2015 (1)

2012 (1)

Listing 1 - 3 of 3
Sort by

Book
Hooked : hoe je mensen "verslaafd" maakt aan je product
Author:
ISBN: 9789089652706 9089652701 Year: 2015 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen, kijken we op Twitter of Facebook. En kunnen we ergens niet op komen? Dan googelen we het gewoon. Het zijn relatief nieuwe technologieën, maar ze zijn nu al niet meer uit ons leven weg te denken. We zijn er in korte tijd aan 'verslaafd' geraakt! Wil je dat jouw product ook zo succesvol wordt? Zorg er dan voor dat het een vast onderdeel wordt van het dagelijks leven van de gebruikers. In Hooked legt Nir Eyal de vier stappen bloot waarmee je klanten verslingerd maakt aan wat jij te bieden hebt. En dat zonder enige vorm van dure reclamecampagne. Of het nu om een website, app, game, evenement of iets heel anders gaat, je kunt dit principe steeds weer toepassen. Het resultaat: een product dat niemand meer wil missen. " Een praktische gids voor productontwikkelaars, (online)marketeers, webdesigners, ontwerpers en start-ups, inclusief stappenplan om van je product een gewoonte te maken. " Met voorbeelden van onder andere Twitter, Instagram en Pinterest: bedrijven die het Hook-model goed begrepen hebben en zo hun klanten steeds weer naar hen terug weten te laten keren. Bron : http://www.vanduurenmanagement.nl


Book
Cecilia's keuze : ontwerpen met meerwaarde op basis van gebruikersinzichten
Authors: --- ---
ISBN: 9789020987232 Year: 2012 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Stem uw product of dienst maximaal af op maat van de gebruiker want er is een groot verschil tussen wat hij zegt en effectief kiest. Observeer de consument, ontdek wat hij nodig heeft en stem uw product of service daarop af. Dit vormt de basis van Human Centred Design (HCD) en laat u toe diepe inzichten te verwerven in het gedrag van uw gebruiker. Cecilia is een mogelijke gebruiker die ontwerpers voor ogen hebben wanneer ze een product of dienst ontwerpen. Daarom moeten ze haar eerst leren kennen. Een praktisch handboek met tal van Vlaamse en Europese voorbeelden. Bron : http://www.boekenbank.be


Book
Design for the Real World
Author:
ISBN: 9780500295335 0500295336 Year: 2019 Publisher: London Thames and Hudson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Design for the Real World' has been translated into over twenty languages since it first appeared in 1971; it has become the world's most widely read book on design and is an essential text in many design and architectural schools. This edition offers a blueprint for survival in the third millennium. Victor Papanek's lively and instructive guide shows how design can reduce pollution, overcrowding, starvation, obsolescence and other modern ills. He leads us away from "fetish objects for a wasteful society" towards a new age of morally and environmentally responsible design.

Listing 1 - 3 of 3
Sort by