Listing 1 - 10 of 64 << page
of 7
>>
Sort by

Book
The experience economy : a new perspective
Authors: --- ---
ISBN: 9789043012683 Year: 2007 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De beleveniseconomie
Authors: ---
ISBN: 9789052619279 Year: 2012 Publisher: Amsterdam Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Waar moet u aan denken bij namen als Apple, Disney, Amazon, Heineken of Schiphol ? Associeert u ze vooral met producten en diensten of roepen ze eerder een bepaald gevoel bij u op ? Al in 1999 betoogden Joseph Pine en James Gilmore dat er een nieuw economisch tijdperk was aangebroken: dat van de belevenis economie. Ze kregen gelijk. Inmiddels is De beleveniseconomie een onbetwiste managementklassieker en zijn het nog steeds de belevenissen die de klant op een speciale manier aan uw product en uw bedrijf verbinden. Sterker nog, met de voortdurende stortvloed aan merken die de klant over zich heen krijgt, is het regisseren van een gedenkwaardige belevenis relevanter dan ooit. In deze volledig herziene editie laten de auteurs zien wat we in de 21ste eeuw van de beleveniseconomie kunnen verwachten. Zo doet de digitale belevenis haar intrede en blijkt dat tijd, als valuta van de belevenis, een lucratief begrip kan zijn. Naast de ontelbare actuele en inspirerende Amerikaanse én Nederlandse voorbeelden, zoals de Heineken Experience, Keukenhof en Achmea biedt het boek een aantal nieuwe modellen en verfrissende inzichten die de lezer klaarstomen voor de 21ste eeuw. Bron : http://www.academicservice.nl


Book
Authenticiteit : wat consumenten echt willen
Authors: ---
ISBN: 9789052616193 Year: 2008 Publisher: Den Haag Academic Service


Book
Olietankers en speedboten : wendbaar werken in de 21e eeuw
Author:
ISBN: 9789047005261 Year: 2014 Publisher: Amsterdam Business Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

`We moeten iets met die digitale ontwikkelingen, zeggen veel ondernemers.Maar daarmee wordt technologie het doel, niet het middel. De kern van werk en ondernemen is snelheid, kunnen veranderen, experimenteren, falen en leren. Het gaat er niet om wat je wel of niet doet met alle techniek; het gaat erom of je voldoende flexibel en openbent om in deze veranderende wereld een bijdrage te blijven leveren. In Olietankers en speedboten schetst Menno Lanting een beeld van de nabije toekomst aan de hand van de expertise van vele internationale professionals en ondernemers. Een aantal bedrijven die de revue passeren: Evernote, Audi, het wwf, Philips en Netflix. De professionals geven het voorbeeld; Lanting maakt hun ervaringen concreet en toepasbaar. Bron : http://www.businesscontact.nl


Book
Marketing 4.0 : van traditioneel naar digitaal
Authors: --- ---
ISBN: 9789462762022 9462762023 Year: 2017 Publisher: Deventer Vakmedianet

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Met Marketing 4.0 beschrijft Philip Kotler, de grondlegger van de moderne marketing, een totaal nieuwe manier om naar marketing te kijken en geeft hij vernieuwende inzichten in hoe klanten vandaag de dag beslissingen nemen. Sinds hij met Marketing 3.0 mensgerichte marketing introduceerde, geven geavanceerde technologieën, zoals big data analytics, nieuwe inzichten in wie onze klanten zijn en hoe ze beslissingen nemen.Marketing 4.0 is een praktische handleiding voor het beïnvloeden van klanten op het pad naar aankoop in de digitale wereld. Handige samenvattingen, voorbeelden van innovatieve best practices en de reflectievragen per hoofdstuk helpen je voorop te blijven lopen in het digitale tijdperk. Voorkennis van analytics of IT is niet vereist.Met de praktische adviezen in dit onovertroffen handboek maak je vanaf dag één de omslag van een traditionele naar een digitale marketing-mindset. Je leert onder andere: - Datagestuurd inzicht te verwerven in nieuwe manieren waarop klanten geld uitgeven.- Met voorbeelden uit de eerste hand te ontdekken hoe Marketing 4.0 de productiviteit verhoogt door klanten te betrekken op elk touchpoint van hun pad in de hedendaagse digitale markt.- Klantbetrokkenheid in het digitale tijdperk te realiseren, klantgesprekken te creëren en omnichannel strategieën te ontwerpen.Het eenvoudig te gebruiken raamwerk van Marketing 4.0 stelt je in staat de klant van nu effectiever te bereiken dan ooit tevoren.Philip Kotler schreef meer dan vijftig boeken, waaronder het wereldwijd populaire Marketing Management. Voor Marketing 4.0 werkte hij samen met thought leaders Hermawan Kartajaya en Iwan Setiawan van het grootste marketingadviesbureau van Indonesië. Bron : http://www.bol.com


Book
Alle 13 goed ! : de beste online marketingtools !
Author:
ISBN: 9789077881453 Year: 2009 Publisher: Zaltbommel Haystack


Book
Het einde van business as usual : de consumenterevolutie vraagt om een nieuwe manier van werken
Author:
ISBN: 9789491560507 9491560506 Year: 2013 Publisher: Amsterdam Adformatie Groep

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De grote trends van dit moment - het mobiele web, social media, gamification, realtime - hebben ervoor gezorgd dat we anders zijn gaan kijken naar de manier waarop we onze bedrijven runnen. Consumenten hebben een nieuwe digitale cultuur gecreëerd en tweet voor tweet veranderen ze de realiteit waar bedrijven mee te maken hebben. Nieuwe netwerken hebben een alsmaar uitdijend 'egosysteem' in werking gezet waarin gewone mensen geloven dat hun leven zo interessant is dat ze het 24 uur per dag uit moeten zenden. Het ontcijferen van dit gedrag helpt ons om te kunnen voorspellen waarheen het sociale en mobiele web ons zullen leiden. Centraal in dit alles staat de nieuwe consument - die aan de grondvesten van het bedrijfsleven schudt.'Het einde van Business as Usual' onderzoekt elke laag van deze complexe consumentenrevolutie die de toekomst van business, media en cultuur gaat veranderen. Naarmate consumenten zich onderling verbinden, ontstaat een uitgebreid en efficiënt informatienetwerk dat richting geeft aan ervaringen, beslissingen en markten. En dat is bijzonder ontwrichtend.'Het einde van Business as Usual' zal de manier veranderen waarop u het bedrijfsleven ziet - van sales en marketing tot klantenservice en productontwikkeling, en zelfs leiderschap en cultuur.De hoofdpunten:-Gedeelde ervaringen geven merken een nieuwe betekenis in de omgeving van de digitale consument. Slimme merken creëren deze ervaringen zelf en bepalen welke richting ze uitgaan.-De invloed van consumenten neemt toe; bedrijven kunnen hier hun voordeel mee-doen.-Zoek verbinding met uw nieuwe publiek (en het publiek van uw publiek) door middel van nieuwe touchpoints tussen consumenten, merken en nieuwe beïnvloeders.-Creëer een cultuur van verandering om vertrouwen, invloed en relevantie te verwerven onder verbonden consumenten.Leer van dit nieuwe consumentengedrag in plaats van het te negeren, zodat u engagement met uw stakeholders kunt stimuleren. Verhoog de relevantie van uw bedrijf en uw merk door nieuwe manieren te implementeren om verbinding te zoeken, te leren en u aan te passen. Terwijl andere bedrijven ten prooi vallen aan digitaal Darwinisme, ontwikkelt uw bedrijf zich tot een bloeiende business. Dit is het einde van business as usual en het begin van een nieuw tijdperk waarin relevantie centraal staat.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Marketing : de nieuwe principes
Author:
ISBN: 9789082033724 Year: 2014 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Succesvolle marketeers weten in te spelen op een veranderende omgeving en luisteren naar de wensen en behoeften van de klant. Maar hoe doet u dat, nu adverteren op de traditionele manier niet langer werkt? In 'Marketing. De nieuwe principes' zet Steven Van Belleghem de krijtlijnen uit voor de toekomst van marketing. Hij laat zien wat u als marketeer in huis moet hebben om doortastend te reageren op constante verandering. Daarbij combineert hij een stevig theoretisch kader met inspirerende voorbeelden uit de praktijk. Hoe speelt u slim in op uw consument? En hoe zet u dit om in duurzaam succes voor uw merk, bedrijf of organisatie? In dit standaardwerk over marketing vindt u de antwoorden!- Een onmisbaar basiswerk voor studenten Marketing en Communicatie. - Ook geschikt voor professionals die hun kennis willen verdiepen- Auteur van 'De Conversation Manager' en 'De Conversation Company'.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Pop it up : over het hoe en waarom van pop-up stores
Authors: ---
ISBN: 9789401421287 Year: 2014 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Pop-up. Een recept voor gegarandeerd succesBreng je merk dichter bij de klant. Een frisse kijk op de mogelijkheden.Het fenomeen van tijdelijke winkels is al enkele jaren bekend. Consumenten zijn constant op zoek naar verrassing. Ze willen iets nieuws beleven en ze houden ervan om nieuwe zaken als eerste te ontdekken. Iets met een verhaal, iets om door te vertellen. In tijden van multichannel, e-commerce en leeglopende winkelstraten, zijn ook retailers op zoek naar nieuwe formules om de consument voor zich te winnen. Steden, handelscomités en de immowereld proberen via pop-up shops met wisselend succes de steeds maar toenemende leegstand aan te pakken.Maar hoe pak je dit aan? Hoelang blijf je open? Wat met vergunningen ?'Pop it up' is het boek voor iedereen die op een professionele manier een pop-up concept wil uitbouwen.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Futures : turen naar onzekere tijden : trilling
Author:
ISBN: 9789401426633 Year: 2015 Volume: 3 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Herman Konings, Joeri Van den Bergh en Tom Palmaerts bundelen hun inzichten in één verzamelbundel. Vol trends waar we toekomsten kunnen op bouwen.Herman Konings verkent de nabije toekomst van handel (retail), wandel (mobiliteit) en warmte (gastheerschappij) met nauwelijks opgemerkte 'wendingen' als altruvatie, de bypass-economie, dividualisering, fygitale ruimten en de vlakke leeftijd.Joeri Van den Bergh toont aan hoe de nood aan échte Face Time bij de Generation Y and Z groter is dan ooit. Sociale media maken ons niet minder eenzaam. Gen Y is op zoek naar echte soulmates of 'bondgenoten', zowel in het leven als in merken en producten.Tom Palmaerts gaat op zoek naar onvermoede trillingen, ideeën die nog niet helemaal duidelijk zijn, maar die de potentie hebben om bestaande systemen te veranderen. Concepten die bij sommigen verblindende weerstand oproepen, maar die voor anderen juist de sparkle zijn om nieuwe uitdagingen aan te gaan.Bron : http://www.lannoo.be

Listing 1 - 10 of 64 << page
of 7
>>
Sort by