Listing 1 - 10 of 19 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
De kracht van magazines? Het komt binnen! Het blijft liggen in de huiskamer of op het toilet. Het raakt je lezer in hoofd en hart. Als je het goed inzet tenminste. Maar hoe doe je dat?Marthe Pannecoucke (Kortom vzw) en Luc Van Loon (Directeur MarCom bij Stad Sint-Niklaas) gingen op zoek naar de basisingrediënten voor een succesvol magazine. Ze leiden je stap voor stap doorheen het proces van magazines maken: van context en concept over creatie en evaluatie. Hoe zet je een magazine strategisch in? Welke taken komen erbij kijken, en hoe evalueer je het magazine om het daarna te verbeteren? Met behulp van deze gids haal jij het beste uit jouw blad. Gelukkig hoef je het niet alleen te doen: magazinemakers geven je tips en tricks en delen hun ervaringen. Deze publicatie is een verzameling van best practices, inspirerende voorbeelden en waardevolle inzichten die ervoor zorgen dat jouw magazine blijft hangen. Na het lezen van dit boek kom je binnen met een magazine dat je lezer écht raakt. Klaar om in het magazinebad te duiken?
Mass communications --- instructional materials --- periodicals --- massacommunicatie --- Communicatie. --- Magazines. --- Marketing. --- Tijdschriften. --- Journalism --- redacties --- tijdschriften --- grafische vormgeving
Choose an application
This book offers trans-historical and trans-national perspectives on the image of “the artist” as a public figure in the popular discourse and imagination. Since the rise of notions of artistic autonomy and the simultaneous demise of old systems of patronage from the late eighteenth century onwards, artists have increasingly found themselves confronted with the necessity of developing a public persona. In the same period, new audiences for art discovered their fascination for the life and work of the artist. The rise of new media such as the illustrated press, photography and film meant that the needs of both parties could easily be satisfied in both words and images. Thanks to these “new” media, the artist was transformed from a simple producer of works of art into a public figure. The aim of this volume is to reflect on this transformative process, and to study the specific role of the media themselves. Which visual media were deployed, to what effect, and with what kind of audiences in mind? How did the artist, critic, photographer and filmmaker interact in the creation of these representations of the artist’s image?
Mass communications --- Aesthetics of art --- art criticism --- kunst en media --- massacommunicatie --- artists [visual artists]
Choose an application
Communicatie zit de laatste jaren in de lift: vandaag hebben bijna alle overheidsbesturen en andere organisaties een informatie- of communicatiedienst opgericht. De verwachtingen ten aanzien van deze diensten zijn vaak hooggespannen: er moet een degelijk informatieblad worden geproduceerd, een knappe en multifunctionele website opgestart, de relaties met de pers verbeterd... Het losbladige werk 'Communicatiemanagement voor overheden en organisaties' is een praktische, driedelige gids voor iedereen die aanraking komt met een of ander aspect van communicatie. -Hoe kan ik sociale media op een effectieve manier gebruiken ?-Wat is het geheim van een goede website ? -Hoe communiceren bij een crisis ? -Hoe kan ik het best omgaan met de media ? -Hoe maak ik een overtuigende elektronische nieuwsbrief ? Deze en heel wat meer vragen worden zo compleet mogelijk beantwoord. Alle basiselementen van communicatie komen aan bod en worden op een vlot leesbare manier toegelicht. Bij het boek hoort een cd-rom met daarop de relevante wet- en regelgeving, gebruiksklare modellen en handige software, om bijvoorbeeld zelf een mindmap te maken.Bron : http://www.politeia.be
openbare besturen --- bedrijfscommunicatie --- Business management --- overheidscommunicatie --- Public administration --- Mass communications --- Openbaar bestuur --- Bedrijfskunde --- Massacommunicatie --- Communicatiemanagement --- Bestuurders --- Openbaarheid van Bestuur --- Communicatie --- Communicatieplannen --- Interne communicatie --- Externe communicatie --- Crisiscommunicatie
Choose an application
"In this book Lev Manovich offers the first systematic and rigorous theory of new media. He places new media within the histories of visual and media cultures of the last few centuries. He discusses new media's reliance on conventions of old media, such as the rectangular frame and mobile camera, and shows how new media works create the illusion of reality, address the viewer, and represent space. He also analyzes categories and forms unique to new media, such as interface and database."--Book cover.
Mass media --- Cinéma --- Innovation technologique --- Nouveau média --- Vidéo --- Technological innovations --- 316.772.44 --- -#SBIB:309H022 --- #SBIB:309H1000 --- #SBIB:023.AANKOOP --- Mass communication --- Media, Mass --- Media, The --- 316.772.44 Massacommunicatie--(communicatiesociologie) --- Massacommunicatie--(communicatiesociologie) --- Massacommunicatie --- Media: algemene en theoretische werken --- Technological innovations. --- Communication --- beeldtaal --- film [performing arts] --- massacommunicatie --- nieuwe media --- databanken --- film --- Mass communications --- #SBIB:309H022 --- Médias --- Innovations --- 791.5 --- computer --- databases --- filmtheorie --- interface --- kunst --- Lev Manovich --- mediatheorie --- montage --- twintigste eeuw --- video --- 098 --- Nieuwe media --- interfaces --- postmodernisme --- photoshop --- telecommunicatie --- computergraphics --- digitale media --- massamedia - publiciteitswezen - audiovisuele media; algemeen, audiovisuele media, algemeen --- CDL --- Mass media - Technological innovations --- film [discipline] --- mass media --- new media [genre]
Choose an application
Veel communicatieprofessionals worstelen met projecten die iedereen belangrijk vindt, maar waar niemand last van wil ondervinden. Dat zijn de wegen, windmolens en dijken in de achtertuinen van het dichtbevolkte Vlaanderen en Nederland. Hoe communiceer je met de steeds lastigere burger? Ondertussen moet je samenwerken met aannemers, een politiek bestuurder wordt onrustig en iedereen in je organisatie heeft een idee over communicatie. Hoe ga je daar als communicatieprofessional op een positieve manier mee om? ?Laat ons zeggen dat het (de) shit wordt? staat vol communicatietips, herkenbare verhalen uit de projectpraktijk en communicatiestrategieën die voor iedereen toepasbaar zijn.Bron : http://www.politeia.be
Economic infrastructure --- Transport. Traffic --- Mass communications --- infrastructure --- communicatiestrategie --- Communicatie --- Communicatiestrategieën --- Mobiliteit --- Infrastructuur --- Overheidscommunicatie --- Overheidsvoorlichting --- Communication and traffic --- Highway engineering --- Communicatiestrategie --- massacommunicatie
Choose an application
Sociology of knowledge --- Mass communications --- Computer. Automation --- Sociology of culture --- 82:659.3 --- 82:7 --- Literatuur en massacommunicatie --- Literatuur en kunst --- 82:7 Literatuur en kunst --- 82:659.3 Literatuur en massacommunicatie --- Art, Modern--20th century. --- Computers and civilization. --- Digital media. --- Multimedia systems.
Choose an application
De maatschappij is voortdurend in beweging. Ook het communicatievak staat niet stil. Maar hoe weet je welke innovaties er nu echt toe doen voor het communicatievak ? Eric Goubin brengt een overzicht van de 20 meest relevante trends en beschrijft meteen ook de implicaties voor iedere communicatieverantwoordelijke.Bron : http://www.politeia.be
Communicatie --- Trends. --- marketingcommunicatie --- verpakking --- communicatie --- Mass communications --- 316.772 --- communicatiebeleid --- communicatie en media --- communicatievormen --- Massacommunicatie --- Innovatie --- Overheidscommunicatie --- Non-profitsector --- Trends --- Informatie en communicatie : Communicatie --- Information et communication : Communication --- Trend
Choose an application
Book history --- anno 1700-1799 --- anno 1600-1699 --- anno 1500-1599 --- Europe --- Prints, European --- Politics in art. --- 76.044 --- 321.61 "16" --- 940.20 --- 32.019.51 --- Geschiedkundige voorstellingen: staatshandelingen; veldslagen in de prentkunst --- Absolutisme. Despotisme--17e eeuw. Periode 1600-1699 --- Geschiedenis van Europa: Nieuwe Tijd--(16de-18de eeuw) --- Massacommunicatie. Opinievorming. Politieke beinvloeding. Politieke manipulatie. Propaganda --- 32.019.51 Massacommunicatie. Opinievorming. Politieke beinvloeding. Politieke manipulatie. Propaganda --- 940.20 Geschiedenis van Europa: Nieuwe Tijd--(16de-18de eeuw) --- 321.61 "16" Absolutisme. Despotisme--17e eeuw. Periode 1600-1699 --- 76.044 Geschiedkundige voorstellingen: staatshandelingen; veldslagen in de prentkunst --- Politics in art --- European prints
Choose an application
Voor jongeren zijn smartphones, tablets en laptops vanzelfsprekend. Ze lijken er al van op erg jonge leeftijd mee vergroeid. De "digital natives" zijn altijd en overal met elkaar verbonden en communiceren via Instagram, Snapchat en andere sociale media. Voor jou als ouder of leerkracht is die wereld vaak onbekend, en dus onbemind.Maar geen paniek! Met oog voor het veelzeggende detail en met de nodige humor maakt Stefaan Lammertyn je in Alles met mate(n) wegwijs in die alomtegenwoordige digitale wereld. En die is ondertussen veel ruimer dan Facebook en Twitter! Stefaan maakt de wereld van Pinterest, Whatsapp en YouTube leuker, interessanter en dus ook veiliger, met dit boek vol nuttige verwijzingen, handige tips en bruikbare praktijkvoorbeelden. Want als mediawijze opvoeder geniet je niet alleen meer van de onbegrensde mogelijkheden van de digitale wereld. Je kan jongeren ook beter bijstaan bij problemen als digitaal pestgedrag, en hen de valkuilen van het internet leren kennen. Kortom: Alles met mate(n) zorgt ervoor dat iedereen die soms geen idee heeft waar zijn kind of leerling mee bezig is, net als Stefaan, een inno-vader (of inno-moeder) wordt: een innoverende ouder die weet wat er speelt op het net. En wie ondanks dit toch even de weg kwijt is, vindt in het boek een super handige EHBO-lijst: Eerste Hulp bij Betrokken Opvoeders.Bron : http://www.managementboek.nl
Sociale media --- Jongeren. --- Sociology of culture --- sociale netwerken --- social media --- communicatiemanagement --- sociale media --- Mass communications --- Jongeren en internet --- 433.5 --- 528.54 --- Internet --- Audiovisuele opvoeding --- Sociale media - Sociale netwerken --- Social media --- Psychological aspects --- Internet and youth --- PXL-Education 2015 --- communicatievaardigheden --- communicatie --- jongeren --- Kinderen en jeugd --- Adolescenten --- Jeugd --- Kind --- Adolescent --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- internet --- jeugd --- Jongere --- massacommunicatie
Choose an application
06659
schriftelijke communicatie --- Dutch language --- Stilistics --- Mass communications --- Massacommunicatie --- Stilistiek --- Nederlandse taalkunde --- Communicatie --- Rapporteren --- Scripties --- Schrijven --- #KVHA:Communicatie; Nederlands --- #KVHA:Schrijfvaardigheid; Nederlands --- #KVHB:Taalbeheersing --- Nederlands --- brieven --- communicatie --- communicatiewetenschappen --- taal --- 800.51 --- Nederlands, schriftelijke communicatie --- 499.5 --- Schriftelijke communicatie --- 984309.jpg --- Nederlands: stellen --- Scriptie
Listing 1 - 10 of 19 | << page >> |
Sort by
|