Narrow your search

Library

KBR (5)

KU Leuven (5)

UGent (5)

UAntwerpen (4)

VUB (3)

Odisee (2)

AP (1)

Arteveldehogeschool (1)

EHC (1)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

More...

Resource type

book (5)


Language

English (4)

Dutch (1)


Year
From To Submit

2014 (1)

2005 (1)

1998 (1)

1997 (2)

Listing 1 - 5 of 5
Sort by

Book
Media research : technology, art, communication
Authors: ---
ISBN: 905701081X Year: 1997 Volume: *2 Publisher: Amsterdam G+B Arts International


Book
Media en mentaliteit
Author:
ISBN: 9789401412896 Year: 2014 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wat is groepsmentaliteit eigenlijk ? Hoe speelt massacommunicatie erop in ? Hoe beïnvloeden groepsemoties het communicatieproces ?Elke krant, magazine, omroep of blog heeft een eigen imago dat beantwoordt aan het profiel van hun doelgroep.Aan de andere kant kiest het publiek ook zijn medium op basis van dat imago, omdat ze mee willen zijn met waar hun doelgroep over praat. Een publiek is in die zin meer dan een verzameling individuen en elk medium genereert zo een particuliere groepsmentaliteit.In dit boek zet Bart Pattyn aan tot reflectie over groepsmentaliteit en de wisselwerking met massamedia.Bron : http://www.lannoo.be

The media in question : popular cultures and public interests
Authors: --- ---
ISBN: 0761957235 Year: 1998 Publisher: London Thousand Oaks New Delhi Sage

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Mass communications --- Algemeen belang --- Beroepsmoraal van de journalisten --- Culture [Popular ] --- Culture and mass media --- Culture de rue --- Culture des banlieues populaires --- Culture des classes populaires --- Culture des quartiers populaires --- Culture du peuple --- Culture et médias --- Culture ouvrière --- Culture populaire --- Cultures populaires --- Cultuur en massamedia --- Déontologie journalistique --- Ethics [Journalistic ] --- Intérêt public --- Journalism--Moral and ethical aspects --- Journalisme--Morale et aspects éthiques --- Journalisten--Beroepsmoraal --- Journalisten--Ethiek --- Journalistes--Ethique --- Journalistes--Morale --- Journalistes--Morale professionnelle --- Journalistic ethics --- Journalistiek--Moraal en ethische aspecten --- Journalists--Professional ethics --- Mass culture --- Mass media and culture --- Mass média et culture --- Massamedia en cultuur --- Morale journalistique --- Médias et culture --- Pop culture --- Popcultuur --- Populaire cultuur --- Popular arts --- Popular culture --- Public interest --- Telediffusion [Politique de la ] --- Telediffusion et Etat --- Televisie-uitzending [Politiek van de ] --- Televisie-uitzending en Staat --- Television broadcasting and state --- Television broadcasting policy --- Volkscultuur --- Éthique journalistique --- #SBIB:309H1000 --- #SBIB:AANKOOP --- Media: algemene en theoretische werken --- Journalistic ethics. --- Mass media and culture. --- Popular culture. --- Public interest. --- Television broadcasting policy. --- Television broadcasting --- Broadcasting policy --- State, The --- Common good --- Culture, Popular --- Communication --- Intellectual life --- Mass society --- Recreation --- Culture --- Journalism --- Professional ethics --- Government policy --- Moral and ethical aspects

Listing 1 - 5 of 5
Sort by