Listing 1 - 10 of 212 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Market research --- marktonderzoek --- E-books
Choose an application
Marktonderzoek in rechte lijn geeft in een toegankelijke taal weer hoe je als marktonderzoeker, eventmanager of marketeer een marktonderzoek concreet aanpakt. Stap voor stap begeleidt het handboek je door het volledige onderzoeksproces. Op die manier Vormt het een goede leidraad voor het voeren van een onderzoek. De voornaamste I technieken van zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek komen aan bod. De talrijke praktijkvoorbeelden, cases en oefeningen verduidelijken de te hanteren werkwijzen.
Marktonderzoek --- 658.8 ) Marktonderzoek --- marktonderzoek --- 658.8:005.52 --- #KVHB:Marketing --- 658.83 --- enquêtes --- steekproeven --- Marketing --- Market research
Choose an application
Etudes de marché Marktonderzoeken --- Marketing Marketing --- Enquêtes Onderzoek --- Techniques d'enquêtes Onderzoekstechnieken --- Questionnaires Vragenlijst --- Résultats d'enquêtes Onderzoeksresultaten --- 369.1 --- Economie --- Marktonderzoek --- Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse --- (zie ook: beroepseconomie) --- marktonderzoek --- Market research --- Marktonderzoek.
Choose an application
Bij beslissingen over strategische en tactische keuzen in marketing erkennen steeds meer marketeers de kracht van kwalitatief marktonderzoek. Toch bestaat er momenteel nog een grote kloof tussen theorie en praktijk in Nederland. Dit boek biedt daarom de basisbegrippen van kwalitatief onderzoek en de toepassing ervan door instellingen en bedrijven. In Kwalitatief marktonderzoek vindt de lezer zowel methoden en technieken die in Nederland momenteel reeds worden toegepast als enkele recentelijk ontwikkelde technieken. Elke techniek wordt verduidelijkt met een case. Na de basismethoden (individuele interviews en groepsdiscussies) gaan de auteurs in op nominal grouping, concept factory, KRIT-onderzoek, laddering, de ZWET-methode, CRA en de casestudy-methode.
Market research --- Marketing --- marktonderzoek --- Marktonderzoek --- Kwaliteit (proceskenmerk) --- Onderzoek --- Marketingresearch --- Marktonderzoek. --- Qualitative methods in social research --- 658.8.012.1 --- 369.1 --- 658.8.012.1 Market research, surveys etc. --- Market research, surveys etc. --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse
Choose an application
marketing --- Marketing --- 000.1 --- 369.1 --- consumentengedrag --- koopgedrag --- marketingomgeving --- marktonderzoek --- Algemene werken --- marketing - marktonderzoek - marktanalyse --- Marketingbeleid --- Marketing. --- Marketingbeleid.
Choose an application
Principes van marktonderzoek is de Nederlandse vertaling en bewerking van de vierde editie van het gerenommeerde Engelstalige boek "Marketing research, update with SPSS 12.0". Het boek bevat alle aspecten van (online) marktonderzoek en beschrijft hoe je deze kunt verwerken in SPSS. Het boek leert de student met dit programma omgaan, zonder dat de uitleg al te technisch en gedetailleerd wordt. Het boek is voorzien van vele voorbeelden, schermafbeeldingen van SPSS, vragen en toepassingen. Ten slotte is er ter verduidelijking van het onderzoeksproces een case, die door het hele boek heenloopt.
Marktonderzoek --- Online marktonderzoek --- 658.8 --- #KVHB:Marketing --- 658.81 --- SPSS --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marktonderzoek. --- Online marktonderzoek. --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- SPSS (statistical package for the social sciences) --- marktonderzoek --- marketing informatiesystemen --- Market research --- SPSS. --- Marketing --- 369.1 --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse
Choose an application
Market research --- Marketing research --- 658.8 --- Marketing --- Markets --- Research --- Research, Industrial --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing research. --- Marktonderzoek --- Marktonderzoek. --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution
Choose an application
marktonderzoek --- Marketing --- onderzoeksmethoden --- marketing --- Market research --- Recherche --- 658.8.4 --- Marketing research --- Methodology --- Recherche.
Choose an application
Market research --- 303.425.7 --- 658.8.4 --- #KVHB:Marketing --- Marktonderzoek --(methoden sociaal onderzoek) --- Marketing research --- 303.425.7 Marktonderzoek --(methoden sociaal onderzoek) --- Marktstruktuur 339.13.012 --- enquêtetechnieken --- 658.8 --- marktonderzoek --- Statistische gegevens 31 --- Statistische analyse 519.23 --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marktonderzoek.
Choose an application
Dit boek is een handleiding voor studenten, maar ook voor alle andere personen die zelf een marktonderzoek willen of moeten opzetten. Het is opgebouwd in tien logische stappen. Elke stap start met een beknopte theoretische basis. Deze basis wordt daarna uitgebreid geïllustreerd aan de hand van ver uitgewerkte, zeer concrete voorbeelden. Beide samen geven een goed beeld van hoe de fase zelf kan worden uitgewerkt.
Marktonderzoek. --- marktonderzoek --- Higher education --- Market research --- Market surveys --- Study and teaching (Continuing education) --- Handbooks, manuals, etc. --- Belgium --- #KVHB:Marketing --- 378 --- 658.83 --- 658.81 --- Marktonderzoek --- 658.8 --- Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --- Kwantitatief onderzoek --- Marketing --- Methodologie --- Wetenschappelijk onderzoek --- Methodologisch onderzoek --- 369.1 --- marketing --- consumenten --- consumentengedrag --- marketing - marktonderzoek - marktanalyse --- Financiewezen --- Natuurwetenschappen --- Onderzoek (wetenschap)
Listing 1 - 10 of 212 | << page >> |
Sort by
|