Listing 1 - 10 of 212 << page
of 22
>>
Sort by

Book
Brand Choice and Loyalty : Evidence from Swiss Car Registration Microdata.
Author:
ISBN: 9783658280147 Year: 2019 Publisher: Wiesbaden Springer Vieweg. in Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marktonderzoek in rechte lijn.
Authors: ---
ISBN: 9789045531434 Year: 2010 Publisher: Antwerpen De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Marktonderzoek in rechte lijn geeft in een toegankelijke taal weer hoe je als marktonderzoeker, eventmanager of marketeer een marktonderzoek concreet aanpakt. Stap voor stap begeleidt het handboek je door het volledige onderzoeksproces. Op die manier Vormt het een goede leidraad voor het voeren van een onderzoek. De voornaamste I technieken van zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek komen aan bod. De talrijke praktijkvoorbeelden, cases en oefeningen verduidelijken de te hanteren werkwijzen.


Book

Multi
Kwalitatief marktonderzoek : theorie en praktijkcases
Authors: ---
ISBN: 9789051894172 9051894171 9789058756695 Year: 1995 Publisher: Utrecht Lemma

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Bij beslissingen over strategische en tactische keuzen in marketing erkennen steeds meer marketeers de kracht van kwalitatief marktonderzoek. Toch bestaat er momenteel nog een grote kloof tussen theorie en praktijk in Nederland. Dit boek biedt daarom de basisbegrippen van kwalitatief onderzoek en de toepassing ervan door instellingen en bedrijven. In Kwalitatief marktonderzoek vindt de lezer zowel methoden en technieken die in Nederland momenteel reeds worden toegepast als enkele recentelijk ontwikkelde technieken. Elke techniek wordt verduidelijkt met een case. Na de basismethoden (individuele interviews en groepsdiscussies) gaan de auteurs in op nominal grouping, concept factory, KRIT-onderzoek, laddering, de ZWET-methode, CRA en de casestudy-methode.


Book
Marketingbeleid : theorie en praktijk.
Authors: ---
ISBN: 9034106926 Year: 1993 Publisher: Deurne MIM (Moderne Instructie Methoden)

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Principes van marktonderzoek : toepassingen met SPSS.
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9789043011303 9043011304 Year: 2008 Publisher: Amsterdam Pearson Education Benelux

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Principes van marktonderzoek is de Nederlandse vertaling en bewerking van de vierde editie van het gerenommeerde Engelstalige boek "Marketing research, update with SPSS 12.0". Het boek bevat alle aspecten van (online) marktonderzoek en beschrijft hoe je deze kunt verwerken in SPSS. Het boek leert de student met dit programma omgaan, zonder dat de uitleg al te technisch en gedetailleerd wordt. Het boek is voorzien van vele voorbeelden, schermafbeeldingen van SPSS, vragen en toepassingen. Ten slotte is er ter verduidelijking van het onderzoeksproces een case, die door het hele boek heenloopt.

Advanced methods of marketing research
Author:
ISBN: 1557865493 9781557865496 Year: 1994 Publisher: Cambridge (Mass.): Blackwell


Book
Marketing research : an applied approach
Authors: --- ---
ISBN: 9780273725855 0273725858 Year: 2012 Publisher: Harlow : Pearson,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marktonderzoek : hoe pak je het zelf aan?
Authors: ---
ISBN: 9789030190578 Year: 2007 Publisher: Mechelen Wolters Plantyn

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek is een handleiding voor studenten, maar ook voor alle andere personen die zelf een marktonderzoek willen of moeten opzetten. Het is opgebouwd in tien logische stappen. Elke stap start met een beknopte theoretische basis. Deze basis wordt daarna uitgebreid geïllustreerd aan de hand van ver uitgewerkte, zeer concrete voorbeelden. Beide samen geven een goed beeld van hoe de fase zelf kan worden uitgewerkt.

Listing 1 - 10 of 212 << page
of 22
>>
Sort by