Listing 1 - 10 of 15 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Planmatige produktontwikkeling
Authors: --- ---
ISBN: 9027461201 Year: 1977 Volume: vol 14 Publisher: Wijnegem Het Spectrum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marketingbeleid : theorie en praktijk
Authors: --- --- ---
ISBN: 9034112063 Year: 2000 Publisher: Antwerpen Standaard


Book
Sustaining competitive advantage through product innovation : how to achieve product leadership in service companies
Authors: ---
ISBN: 9789078858478 Year: 2009 Publisher: Gent Vlerick Leuven Gent Management School

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

According to the management literature, firms have 3 options to stay ahead of the competition. One of them being : firms can offer customers leading-edge products or services that consistently enhance features, performance or the experience associated with those products or services. This study zooms in on companies that choose for this option. In the first part of the study you can read what it means and what it takes to be a product leader. The second part investigates to what extent product leadership can be applied to the service industry. In this part you can read 8 case studies os service companies that differentiate from their competitors throug product leadership


Book
Grondslagen van de marketing.
Author:
ISBN: 9020732986 Year: 2004 Publisher: Groningen Stenfert Kroese

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Net als het bedrijfsleven heeft ook het hoger onderwijs te maken met voortdurend veranderende behoeften. De auteur analyseert de meeste recente ontwikkelingen in de marketingomgeving en speelt daarbij optimaal in op de wensen en behoeften van het onderwijs. Grondslagen van de marketing is prettig leesbaar, duidelijk ingedeeld en beslissingsgericht. Het biedt een "state-of-the-art"-overzicht van de nieuwe prioriteiten in de marketing. Tientallen actuele visies van Nederlendse topmanagers en professoren, en talloze praktijkvoorbeelden laten zien hoe bedrijven de marketingtheorie met succes toepassen. De uitgebreide lijst van marketingbegrippen maakt Grondslagen van de marketing tot een onmisbaar naslagwerk.


Book
Productontwikkeling en marketing.
Authors: ---
ISBN: 9043008672 Year: 2004 Publisher: Amsterdam Pearson Education Benelux

Principles of marketing
Authors: --- --- ---
ISBN: 0273646621 9780273646624 Year: 2001 Publisher: Englewood Cliffs, NJ : Prentice-Hall,


Book
Probleemgebied marketing : een management-benadering
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9020709046 9020710680 Year: 1981 Publisher: Leiden Antwerpen H.E. Stenfert Kroese


Book
Marketingbeleid
Authors: --- ---
ISBN: 9789045542621 Year: 2013 Publisher: Berchem De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Marketingbeleid is een oorspronkelijk Nederlandstalig werk dat een zeer uitgebreid overzicht biedt van de gangbare concepten, strategieën, modellen en evoluties uit het marketingdomein.Bron : http://www.deboeck.be

Listing 1 - 10 of 15 << page
of 2
>>
Sort by